ik zag net nog ene Peter Hudson langskomenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wattimena is de meest viesdikke darter van alle darters
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb Kenny nog nooit zien spelen maar ik vind hem nu al leuk.
Ik ben voor hem
Heb jij niet met het vlaggetje staan zwaaien toen Telnekes gooide?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor hem
Kijk je nooit BDO?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor hem
Vorige week deed er een darter met een extreem viesdikke buik mee. Ben zijn naam alweer vergetenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wattimena is de meest viesdikke darter van alle darters
Huh. Nog steeds Glimpse of the Future tochquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het huidige nummer van Dirkie is van Radical.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
#dagjesvolkquote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, heb al jaren niet gekeken naar de BDO.
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mien merk @Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Just Like You van Radicalquote:Op woensdag 23 december 2020 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Huh. Nog steeds Glimpse of the Future toch
BDOGenot op Eurosport met commentaar van Tripod die je in slaap lult.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doctors van Leeuwened!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:25 schreef Szura het volgende:
Viesdikke Djurmeen al voorzichtig in de rats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |