Mij ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef K_uit_h het volgende:
Gary lijkt me wel gezellig eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik heb een dejavu van eerder deze week.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja Price lijkt me helemaal niks om mee te gaan chillen.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano
Barney-laat-hoofd-hangen.gif graag
Dartsgifjestopic moet beter gevuld worden
Diep menselijk dramaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik wel
Iemand die iedere wedstrijd tussen de 94 en 98 avg gooitquote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef borisz het volgende:
De vraag is nu wat is een typische 94 tot 98-gemiddelde speler?
Daar heb ik mijn argumentatie al gegeven ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu van eerder deze week.
Ja deze blijft (letterlijk) goud. Mooi ook dat je een zakje bij je tepel laat innaaien dat je open kunt doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vraag me wel af of Asp na 5 bier nog wel te verstaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |