Gerrie is al eens in onze stamkroeg geweest, was toen wel echt sympathiek hoorde ik. (was toen zelf nog niet zo oud)quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou niet met Gary willen bieren. Onsympathieke lul. Denk dat ik die na 4 bier op zn bakkes klap.
Nieuwe album is ook genieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind The Killers trouwens uitstekende liedjes hebben. Spaceman is echt heel tof
Die versta je op een gegeven moment ook niet meer. Schots accent en dubbele tongquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou niet met Gary willen bieren. Onsympathieke lul. Denk dat ik die na 4 bier op zn bakkes klap.
Om een zelfde soort reden staat Sherrock ook vrij hoogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij Wade ook wel, mits hij zijn vrouw meeneemt en zelf thuis blijft.
Dat is van Babylon Zoo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind The Killers trouwens uitstekende liedjes hebben. Spaceman is echt heel tof
Met Koos en Roland heb ik nog een soort van in de kroeg/aan de bar gestaan zelfsquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Co lijkt mij ook best gezellig.
Jij dacht dat hij daar drank voor nodig had?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou hij al zn depressieve verhalen op tafel gooien als hij gedronken heeft?
Is dat het ondergezeken slipje van Silvia? @Zipportalquote:
Ben ik ookquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Co lijkt mij ook best gezellig.
Dit zijn de betere anekdotes.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Koos en Roland heb ik nog een soort van in de kroeg/aan de bar gestaan zelfs
Was in een restaurant met zaal/bar waar toen net ook een demotoernooitje werd gespeeld, Roland zat goed aan de baco weet ik nog tijdens het toernooi
Hier wil ik niet aan denken.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dat het ondergezeken slipje van Silvia? @:Zipportal
In context van dartwedstrijden wel ja, maar als hij naar een familieverjaardag gaat kan ik het me niet voorstellenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij dacht dat hij daar drank voor nodig had?
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Hij is allang gescheiden van Syl johquote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier wil ik niet aan denken.
Daar lijkt het me enige tientallen maten te klein voor.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dat het ondergezeken slipje van Silvia? @:Zipportal
Co en Roland zouden ook wel prima gezelschap zijn voor een avondje zuipenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Koos en Roland heb ik nog een soort van in de kroeg/aan de bar gestaan zelfs
Was in een restaurant met zaal/bar waar toen net ook een demotoernooitje werd gespeeld, Roland zat goed aan de baco weet ik nog tijdens het toernooi
Weet ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is allang gescheiden van Syl joh
Daar zou ik wel bij willen zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In context van dartwedstrijden wel ja, maar als hij naar een familieverjaardag gaat kan ik het me niet voorstellen
Ik weet niet of ik die heb, even mijn raybargifjes zoekenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano
Barney-laat-hoofd-hangen.gif graag
Dartsgifjestopic moet beter gevuld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |