Mij ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef K_uit_h het volgende:
Gary lijkt me wel gezellig eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik heb een dejavu van eerder deze week.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja Price lijkt me helemaal niks om mee te gaan chillen.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano
Barney-laat-hoofd-hangen.gif graag
Dartsgifjestopic moet beter gevuld worden
Diep menselijk dramaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik wel
Iemand die iedere wedstrijd tussen de 94 en 98 avg gooitquote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef borisz het volgende:
De vraag is nu wat is een typische 94 tot 98-gemiddelde speler?
Daar heb ik mijn argumentatie al gegeven ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu van eerder deze week.
Ja deze blijft (letterlijk) goud. Mooi ook dat je een zakje bij je tepel laat innaaien dat je open kunt doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vraag me wel af of Asp na 5 bier nog wel te verstaan is
Ligt eraan of de frituur aanstaat. Anders is ie bloedchagrijnigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
De Zwaan kan je ook nog wel een prima avond mee hebben denk ik
En dat je eraan denkt dit te doen net nadat je jezelf op een dubbel zetquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja deze blijft (letterlijk) goud. Mooi ook dat je een zakje bij je tepel laat innaaien dat je open kunt doen
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano
Barney-laat-hoofd-hangen.gif graag
Dartsgifjestopic moet beter gevuld worden
Gary Anderson en met name Richie Burnett zijn echt niet te verstaan als ze nuchter zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.
Ach anders maar gewoon lachen en hopen dat het geen vraag was.
Dave Chisnall ook nietquote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gary Anderson en met name Richie Burnett zijn echt niet te verstaan als ze nuchter zijn
En een terechte, wmb.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn argumentatie al gegeven ja.
toen had ie een hypo toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
barneylaatkoppiehangen.gif moet ik ergens hebben.
Ja inderdaad. Ben ook een beetje te bang dat sommige darters echt iets te dom zijn om leuk (en lang) mee te kunnen babbelen. Heb geen idee hoe je een avond moet vullen met een Chisnallquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.
Ach anders maar gewoon lachen en hopen dat het geen vraag was.
Dat is ook nog een punt ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben ook een beetje te bang dat sommige darters echt iets te dom zijn om leuk (en lang) mee te kunnen babbelen. Heb geen idee hoe je een avond moet vullen met een Chisnall
Vast wel. Vermakelijke gast ook op twitterquote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Maar de vraag is: zou je met White een interessante avond kunnen hebben?
Ervan uit gaande dat je je bier niet op een podium drinkt
Cullen. Wattimena. Noppie. Evans. Beaton. Nooit slecht, maar weinig uitschieters.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef borisz het volgende:
De vraag is nu wat is een typische 94 tot 98-gemiddelde speler?
Noppert mag dromen van 94-98 gemiddeldquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cullen. Wattimena. Noppie. Evans. Beaton. Nooit slecht, maar weinig uitschieters.
Ik vind Ian wel een type die elke avond tot het gaatje gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Maar de vraag is: zou je met White een interessante avond kunnen hebben?
Ervan uit gaande dat je je bier niet op een podium drinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |