Ik heb vanaf volgende week mijn eerste twee weken vakantie van het jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben echt toe aan het weekend. Of sowieso een vakantie van een maand of 6.
Toevallig zeg. Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week mijn eerste twee weken vakantie van het jaar.
Ik niet, ik heb alleen de 25e vrij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week mijn eerste twee weken vakantie van het jaar.
Ik ga straks voor het eerst in een half jaartje een beetje hardlopen! Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik de mention kreeg dacht ik die zal wel gesport hebben
Geen dagen meer over?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb alleen de 25e vrij.
Ik moet dan gewoon werken. Coronazooiquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb alleen de 25e vrij.
Bij mij zijn het projecten die live moeten op 01/01/2021. En net deze week, krijgt 1 van mijn teamleden Corona en dondert een ander van z'n fiets.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet dan gewoon werken. Coronazooi
Woning in De Pijp?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:wereldgozer![]()
![]()
![]()
Announce een vliegtuig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Woning in De Pijp?
Ligt bijna in de Bijlmer joh
Dan kun je evengoed toch wel achter een computer zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij zijn het projecten die live moeten op 01/01/2021. En net deze week, krijgt 1 van mijn teamleden Corona en dondert een ander van z'n fiets.
Nee, hij heeft z'n duim gebroken en blijkbaar krijg je in Duitsland (net als in België) een doktersbriefje waarop staat hoe lang je ziek thuis mag blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je evengoed toch wel achter een computer zitten.
Ja, wij krijgen rust vanwege onze glorieuze passage in de EL.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
Oh er is blijkbaar ook bekervoetbal deze week
Doen zeker alleen maar kleine clubjes aan mee deze ronde?
Klopt. Voornamelijk provincieclubjes zoals Groningen, PSV en Utrecht doen deze ronde mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
Wat een mietjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij heeft z'n duim gebroken en blijkbaar krijg je in Duitsland (net als in België) een doktersbriefje waarop staat hoe lang je ziek thuis mag blijven.
Met een gebroken duim kun je prima werken. Wat een aanstellerquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij heeft z'n duim gebroken en blijkbaar krijg je in Duitsland (net als in België) een doktersbriefje waarop staat hoe lang je ziek thuis mag blijven.
Dit wist ik ook niet eens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
Hij is dan ook wel in Frankrijk geboren en heeft Portugese ouders. Denk dat die paar jaartjes dat hij in Duitsland woont, dat nog niet weg poetst.quote:
LONGEST DOMESTIC UNBEATEN STREAK IN EUROPEquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, wij krijgen rust vanwege onze glorieuze passage in de EL.
Misschien kunnen we er een dvd-tje Disney+ docu over uitbrengen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
LONGEST DOMESTIC UNBEATEN STREAK IN EUROPE
YOU'LL NEVER SING THAT
@Calandquote:Hoi,
Het ziet ernaar uit dat onze wegen scheiden: je Videoland-abonnement is verlopen. Maar, dit afscheid hoeft niet voor altijd te zijn. Heb je twijfels of kun je ons niet vergeten? Weet dan dat we met open armen op je zullen wachten. En, uiteraard, met een hele voorraad aan nieuwe series en films.
Heb je je stiekem nu al bedacht? Activeer Videoland opnieuw via onderstaande knop.
Ja. Maar wees maar niet bang, Feyenoord is vrijgeloot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
Zandvoort is Amsterdam Beach tegenwoordig hequote:Op dinsdag 15 december 2020 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Woning in De Pijp?
Ligt bijna in de Bijlmer joh
Is ook gewoon schitterend joh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU New Kids.
Ontzettende tokkie dat ik ben. Toch een aantal keer al keihard moeten lachen.
Ter info.
Echte tokkies kijken nu darts.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk NU New Kids.
Ontzettende tokkie dat ik ben. Toch een aantal keer al keihard moeten lachen.
Ter info.
Ik ben trots op je maat!quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
Beetje hardgelopen @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Ging eigenlijk wonderbaarlijk lekker na een half jaar niks.
Dat stukje over Linssen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
MarcelGOD in de Dickvoormekaar podcast
@:maxi-mus @:de_kraam
De Action is ook alweer open las ik net, zometeen heeft elke winkel wel een excuus waarom ze essentieel zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:48 schreef Caland het volgende:
Het CORtopic is topvermaak deze ochtend.
Al die LOCKDOWN NU wappies die boos zijn dat ondernemers hun eigen hachje redden.
schijnt weer dicht te moeten las ik netquote:Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Action is ook alweer open las ik net
Men heeft blijkbaar liever dat echt iedereen naar de albert heijn en kruidvat gaat in plaats van dat het nog een beetje verspreid wordt.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Action is ook alweer open las ik net, zometeen heeft elke winkel wel een excuus waarom ze essentieel zijn.
Oh, excuus niet geaccepteerd dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt weer dicht te moeten las ik net
Echt flink oneerlijke concurrentie. Vraag me af of de supermarkt en Kruidvat bepaalde productschappen moeten afdekken.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Men heeft blijkbaar liever dat echt iedereen naar de albert heijn en kruidvat gaat in plaats van dat het nog een beetje verspreid wordt.
Waardeloze dikzakquote:Op woensdag 16 december 2020 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik eet een stukje chocolade, nu. Lunch komt tegen een uur of 2.
Ik gebruik helemaal geen Firefox hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:49 schreef Coco het volgende:
@:GGMM aangezien jij ook Firefox gebruikt, zou jij kunnen testen of https://www.vi.nl/ het fatsoenlijk doet?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje steen door het raam van de moskee. Van de Hitlergroet die is vastgelegd door een camera zijn geen beelden vrijgegeven @:Zipportal ctrl v
[ afbeelding ]
wtf dat heb jij altijd gezegd!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen Firefox hoe kom je hierbij?
Ik heb Safari en kan geen PRO abo aanschaffen. Kutsite.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:49 schreef Coco het volgende:
@:GGMM aangezien jij ook Firefox gebruikt, zou jij kunnen testen of https://www.vi.nl/ het fatsoenlijk doet?
Oh nee krijg jij nou de tyfus maarquote:Op woensdag 16 december 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben vandaag wat gemeen tegen @:GGMM
Sorry @:GGMM
Hoe gaat het vandaag met je? Gister was je wat chagrijnig volgens mij. Hopelijk gaat het vandaag stukken beter!!!!!
Ik zal het zodra ik achter mijn thuis-pc zit gelijk testenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:49 schreef Coco het volgende:
Geen probleem, ik heb geduldquote:Op woensdag 16 december 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het zodra ik achter mijn thuis-pc zit gelijk testen
Dit is pas op zijn vroegst vanavond laat.
Raar dat je dan niet even snel naar je thuis computer gaat om Coco te helpen met zijn problemen.quote:
Ik ben thuis, dom varken.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat je dan niet even snel naar je thuis computer gaat om Coco te helpen met zijn problemen.
Het is geen spoed.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat je dan niet even snel naar je thuis computer gaat om Coco te helpen met zijn problemen.
Ik zeg helemaal niet dat je niet thuis bent, dom varken.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben thuis, dom varken.
Zelfs dit kan je niet volgen, hoe jij nog functioneert is me soms echt een raadsel.
Je zegt dat ik naar mijn thuis computer moet gaan. (wat overigens één woord is, maar goed)quote:Op woensdag 16 december 2020 13:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat je niet thuis bent, dom varken.
Hij is vandaag wat gemeen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Dat mag, maar ik wil niet @GGMM voor het hoofd stoten.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zal ik het anders even proberen, @:Coco?
Ik merk het ja. Hij loopt mij al de hele dag te pesten terwijl ik niks anders dan aardig heb gedaan de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vandaag wat gemeen.
Hopelijk gaat het goed met hem.
[..]
Dan doen we het niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik wil niet @:GGMM voor het hoofd stoten.
Ik weet toch niet waar jij je computers allemaal hebt staan thuis.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dat ik naar mijn thuis computer moet gaan. (wat overigens één woord is, maar goed)
Maar die staat hier naast me, naast mijn werkpc, ik ben al thuis namelijk. Dus waar moet ik nu dan heen gaan volgens jou?
Thuisquote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij je computers allemaal hebt staan thuis.
Ik had kunnen weten dat ik die post nog weer terug zou krijgen ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vandaag wat gemeen.
Hopelijk gaat het goed met hem.
[..]
Nee joh, vandaag zijn er weer therapiesessies om 19:30 en 21:45.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat ik die post nog weer terug zou krijgen ja.
Mokerdom van mij om eens emoties te tonen in een forum buiten VBL.
Ik was de eerste die je een hart onder de riem stakquote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat ik die post nog weer terug zou krijgen ja.
Mokerdom van mij om eens emoties te tonen in een forum buiten VBL.
Meh. Misschien, maar ik denk dat ik er vrijdag pas weer ben.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag zijn er weer therapiesessies om 19:30 en 21:45.
je bent een lieve jongen GGMM.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was de eerste die je een hart onder de riem stak
Gewoon een keer aan een anus snuiven, dan ben je van alles genezen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh. Misschien, maar ik denk dat ik er vrijdag pas weer ben.
Ik heb echt geen idee wat ik met deze post moet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een keer aan een anus snuiven, dan ben je van alles genezen.
Opvolgen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik met deze post moet.
Er stond 'een anus'. Niet 'de anus van Scrummie'.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar dat jij wil dat muskusboktor aan jouw anus snuift.
Ik pas, doe jij maar.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scrummie je kunt de tyfus krijgen.
Ik wachtquote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is een kromme zin. Ik haal hem even weg.
nu op $20.3k nuquote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bitcoin Goden. Hoe hoog staat ie?
20.313.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bitcoin Goden. Hoe hoog staat ie?
lieke martensquote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wat
Hallo trouwens.
Tijd voor koffie
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
We roddelen hier nog altijd niet;quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel een beetje treurig dat ik 40-45 mentions heb van onlogisch, die had het er maar durk mee in mijn afwezigheid
Ik baal wel een beetje eigenlijk. Was laatste week wat aan het traden met BTC en Waves, en daar wat winst mee gemaakt. Paar dagen terug laatste trade gedaan, en dacht 'oh BTC zal wel zo blijven tot eind van het jaar' en plots deze week 20k. Daar had ik weer wat winst mee kunnen boeken.quote:
Wees eerlijk, je had toch niet écht verwacht dat @onlogisch minder treurig zou worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel een beetje treurig dat ik 40-45 mentions heb van onlogisch, die had het er maar durk mee in mijn afwezigheid
Niet gelezen. (dit meen ik)quote:Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje eigenlijk. Was laatste week wat aan het traden met BTC en Waves, en daar wat winst mee gemaakt. Paar dagen terug laatste trade gedaan, en dacht 'oh BTC zal wel zo blijven tot eind van het jaar' en plots deze week 20k. Daar had ik weer wat winst mee kunnen boeken.
daarom niet traden man, dat is voor mongolen en pro'squote:Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje eigenlijk. Was laatste week wat aan het traden met BTC en Waves, en daar wat winst mee gemaakt. Paar dagen terug laatste trade gedaan, en dacht 'oh BTC zal wel zo blijven tot eind van het jaar' en plots deze week 20k. Daar had ik weer wat winst mee kunnen boeken.
Jawel, ik vind dat leuk.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom niet traden man, dat is voor mongolen en pro's
gewoon langzaam sparen ipv de markt te timen
klopt jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
Typisch heb je nu echt al die tijd zitten wachten op 20k om hier weer te posten. Dat is wel een beetje triest hoor
Top nieuws (dat eerste dan)quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
De Nipt test was goed, geen afwijkingen in bloedonderzoek en geen nevenbedingen.
Bij de echo zeiden ze dat ze hem niet goed binnen hadden gekregen dus schoot al meteen in de stress..
Thnx. Dus geen zwangerschapssuiker, (erfelijke) afwijkingen in de placenta, down-, edwards- of patausyndroom.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Top nieuws (dat eerste dan)Gefeliciteerd.
echt niemand boeit dit wat hierquote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
De Nipt test was goed, geen afwijkingen in bloedonderzoek en geen nevenbedingen.
Bij de echo zeiden ze dat ze hem niet goed binnen hadden gekregen dus schoot al meteen in de stress..
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Thnx. Dus geen zwangerschapssuiker, (erfelijke) afwijkingen in de placenta, down-, edwards- of patausyndroom.
Dit is een leugen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt niemand boeit dit wat hier
Daar ga jij niet over vriendquote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt niemand boeit dit wat hier
Ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over vriend
Ik vind het erg fijn om te lezen dat het goed gaat
Almere - Venloquote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
Er begint blijkbaar een bekerwedstrijd om 16.30u op een woensdag
Wat walgelijk zeg.
Nee oké maar het gaat om het idee René.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Almere - Venlo
Dat boeit echt niemand iets
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Thnx. Dus geen zwangerschapssuiker, (erfelijke) afwijkingen in de placenta, down-, edwards- of patausyndroom.
Het is maar goed dat er een lockdown is. Anders hadden al die 27 supporters die er normaal zijn, eerder van het werk weg moeten gaan. Als baas word je daar ook niet blij van.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee oké maar het gaat om het idee René.
Oh ja er is voetbal.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
Er begint blijkbaar een bekerwedstrijd om 16.30u op een woensdag
Wat walgelijk zeg.
Top, is toch altijd wel een spannend moment.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
durkquote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
Hier ga ik niet op klikken kan ik je vertellenquote:
Welkom terug!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij bitcoin op $20k zou ik weer komen posten
had het even druk
Speciaal voor jou nog een keer dan.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op klikken kan ik je vertellen
Ja... geloof dat er nu alleen nog maar spannendere momenten aankomen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Top, is toch altijd wel een spannend moment.
tegen die tijd heeft papa helemaal geen zin meer in mountainbikenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja... geloof dat er nu alleen nog maar spannendere momenten aankomen.
Papa is door het dolle om straks samen te gaan mountainbiken....
ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
ik ga een gore hamburger bestellen met een milkshakequote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dat doen toch alleen boomers.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niet liever een lekkere hamburger?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga een gore hamburger bestellen met een milkshake
Tot morgen weer.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wortelsquote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
beidenquote:Op woensdag 16 december 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet liever een lekkere hamburger?
Ik pak denk ik zo’n 50 gram gele rijst, dan ga ik een half zakje wokgroenten in de wokpan gooien met wat hotsauce en ketjap manis en on the side een krokant kipfipetschnitzeltje.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en gooi je het brood weg?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De vriend van @charell vindt dat een prima ontbijt!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jowquote:
wtf geen coca-cola zero? GEEN COCA-COLA ZERO???quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Steun de lokale ondernemer!
Was je handen stuk!
echt?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vriend van @:Charell vindt dat een prima ontbijt!
Lekker. Eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Was je handen stuk!
Dit is een maaltijd! Lekker maat. Geniet ervan.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Was je handen stuk!
Lekker man. Wat wordt het hoofdgerecht?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Was je handen stuk!
Je moeder met slagroom en aardbeien op een bedje van zijden lakens.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat wordt het hoofdgerecht?
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Engels voetbal ook niet? Prima doordeweeks programmatje hoor vanavond.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan anders!
Bak rijst vult wel aardigquote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar naar Feyenoord eigenlijk sinds er geen publiek meer zit.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Engels voetbal ook niet? Prima doordeweeks programmatje hoor vanavond.
Jammer zeg. Dan moet je inmiddels wel een behoorlijke hekel aan het spelletje hebben dunkt me.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar naar Feyenoord eigenlijk sinds er geen publiek meer zit.
Ik vind voor Fox of wat de nieuwe naam ook is betalen wel voldoende en geen haar op mijn hoofd die het overweegt naar een stream met reclames, haperingen, achterstand en weet ik veel wat te kijken.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Engels voetbal ook niet? Prima doordeweeks programmatje hoor vanavond.
Dat neem je Ziggo icm Vodafone, heb je het 'gratis'.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind voor Fox of wat de nieuwe naam ook is betalen wel voldoende en geen haar op mijn hoofd die het overweegt naar een stream met reclames, haperingen, achterstand en weet ik veel wat te kijken.
Krijg ik er dan tenminste een sleutelhanger bij als welkomstgeschenk?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Zie hoe smooth ik hier alsnog die troep aan de man breng.
Ja, van onze MAX.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg ik er dan tenminste een sleutelhanger bij als welkomstgeschenk?
Ik snap weinig van het woord welkomstgeschenk
krijg je korting als je https://ziggo.nl + vodafone neemt ja?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat neem je Ziggo icm Vodafone, heb je het 'gratis'.
Dubbele data, gratis tvpakket, tot 5 euro korting op je mob abo en gratis safe online, zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijg je korting als je https://ziggo.nl + vodafone neemt ja?
ik moet nog nieuw internet afsluiten en telefoon loopt binnenkort ook af
dankuquote:Op woensdag 16 december 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dubbele data, gratis tvpakket, tot 5 euro korting op je mob abo en gratis safe online, zo uit mijn hoofd.
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras
2 gaten, geen tandsteenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:21 schreef GGMM het volgende:
0 gaatjes, alleen wat tandsteen![]()
@:El-Stinho
Ohquote:Op woensdag 16 december 2020 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte op voor en na pics om het verschil te zien
nee bedanktquote:Op woensdag 16 december 2020 23:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem vooral ook de horizon box, daar ga je veel plezier aan beleven!
Wat een walgelijk apparaat is dat.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem vooral ook de horizon box, daar ga je veel plezier aan beleven!
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit soort posts hebben we wel gemist
Nu met de lockdown lijkt het mij vrij rustig in de stad? Stap lekker een uurtje op de fiets.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
al 3 dagen niet gesport, lockdown genot, te lui om zelf wat te verzinnen.
vorige lockdown wel veel gedaan maar ben wel een mooi weer fietserquote:Op donderdag 17 december 2020 09:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu met de lockdown lijkt het mij vrij rustig in de stad? Stap lekker een uurtje op de fiets.
Dan zet je er een parasol bij op.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorige lockdown wel veel gedaan maar ben wel een mooi weer fietser
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan zet je er een parasol bij op.
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:42 schreef Scrummie het volgende:
Zo een meeting.
Daarna werken.
Daarna kerstgedoe.
Dat soort mensen om half 9 's ochtends wil ik echt afschieten.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:24 schreef Scrummie het volgende:
En grappig als ik natuurlijk ben zat ik in de meeting al met een kerstmuts op! Hahahahaha
Ik zei ook nog ho ho ho.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen om half 9 's ochtends wil ik echt afschieten.
Blij dat je moest lachen maat, zo begin je de dag goedquote:Op donderdag 17 december 2020 09:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hier hardop om lachen
Wat ben je toch een nerd
Hier ook al niks erbijquote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zometeen beoordelingsgesprek boys.
Als ik geen salarisverhoging krijg (waar ik niet vanuit ga) ben ik ziedend.
Ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Succes kerel.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Hij gaat er toch juist vanuit dat hij wél een verhoging krijgt? (of ik lees niet goed)quote:Op donderdag 17 december 2020 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier ook al niks erbij
En Rutte doet NIKS
Je kan 'm op twee manieren lezen volgens mij. Maar je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat er toch juist vanuit dat hij wél een verhoging krijgt? (of ik lees niet goed)
Succes @:fetX !
Gewoon je van je beste orale kant laten zien, dan zit die 2% loonsverhoging er vast in.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Ik heb vanavond die digitale kerstborrelquote:Op donderdag 17 december 2020 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Wat ga je allemaal voor leuks doen? hahahah
Als dat niet leuk wordt...quote:Op donderdag 17 december 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond die digitale kerstborrel
Daar heb ik echt ontzettend veel zin in!!!!!!
Sterkte!quote:Op donderdag 17 december 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend leuk man. Ik hoop dat je de link van Teams met ons deelt zodat we nog kunnen joinen (en ik wens je een leuke surprise toe)quote:Op donderdag 17 december 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik krijg, aangezien dat het enige cadeau was op mijn digitale verlanglijstje.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontzettend leuk man. Ik hoop dat je de link van Teams met ons deelt zodat we nog kunnen joinen (en ik wens je een leuke surprise toe)
Van harte kerelquote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef fetX het volgende:
Bedankt mannen. Door jullie succeswensen is het gelukt. 10% erbij
Dhl zet hier tegenwoordig alles voor de deur neer als je niet thuis bent. En dan sturen ze een bericht dat ze het afgegeven hebben bij een afhaalpuntquote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit ook op een pakketje te wachten. Wat ontzettend irritant
Als ze dat hier doen is het direct weg lolquote:Op donderdag 17 december 2020 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dhl zet hier tegenwoordig alles voor de deur neer als je niet thuis bent. En dan sturen ze een bericht dat ze het afgegeven hebben bij een afhaalpunt
Dat moet wel een stadionlamp zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:38 schreef Caland het volgende:
Er wordt vandaag een pakket bij me bezorgd
Pakketgegevens
Artikel
normal parcel, B2C
Gewicht:
303 kg
Hoop voor die chauffeur dat die bus ook berekend is op dit foutje
uit colombia, voor eigen gebruik?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:38 schreef Caland het volgende:
Er wordt vandaag een pakket bij me bezorgd
Pakketgegevens
Artikel
normal parcel, B2C
Gewicht:
303 kg
Hoop voor die chauffeur dat die bus ook berekend is op dit foutje
Sorry, we hebben net afgeruimd. (lunch)quote:Op donderdag 17 december 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe MED is uit
@:zipportal @:kingroland
Oh ja ik heb ook al gelunchtquote:Op donderdag 17 december 2020 12:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sorry, we hebben net afgeruimd. (lunch)
Het is je boy GGMM hierquote:Op donderdag 17 december 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe MED is uit
Er was al een COR forum.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe MED is uit
Ja, die heeft nu in ONZ verkering met een shemale.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Is @:paul al gesignaleerd na gisteren?
NOEM JIJ @Mrsloveable EEN SHEMALE?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, die heeft nu in ONZ verkering met een shemale.
Tja er zit een lul aan, dus ik kan er weinig anders van bakken.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
NOEM JIJ @:MRSLOVEABLE EEN SHEMALE?
Moet kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, die heeft nu in ONZ verkering met een shemale.
Die heeft nu een meltdown.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland gepasseerd als mod (lol)
Inside jokequote:Op donderdag 17 december 2020 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is je boy GGMM hier
Nee, nee. nee. Dit kan niet.
Is het quotum beperkten voor modposities al behaald dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
Die had helaas niet gesolliciteerd!quote:Op donderdag 17 december 2020 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |