quote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat wordt het hoofdgerecht?
Engels voetbal ook niet? Prima doordeweeks programmatje hoor vanavond.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan anders!
Bak rijst vult wel aardigquote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat wordt het hoofdgerecht?
Ik kijk alleen nog maar naar Feyenoord eigenlijk sinds er geen publiek meer zit.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Engels voetbal ook niet? Prima doordeweeks programmatje hoor vanavond.
Jammer zeg. Dan moet je inmiddels wel een behoorlijke hekel aan het spelletje hebben dunkt me.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar naar Feyenoord eigenlijk sinds er geen publiek meer zit.
Ik vind voor Fox of wat de nieuwe naam ook is betalen wel voldoende en geen haar op mijn hoofd die het overweegt naar een stream met reclames, haperingen, achterstand en weet ik veel wat te kijken.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Engels voetbal ook niet? Prima doordeweeks programmatje hoor vanavond.
Dat neem je Ziggo icm Vodafone, heb je het 'gratis'.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind voor Fox of wat de nieuwe naam ook is betalen wel voldoende en geen haar op mijn hoofd die het overweegt naar een stream met reclames, haperingen, achterstand en weet ik veel wat te kijken.
Krijg ik er dan tenminste een sleutelhanger bij als welkomstgeschenk?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Zie hoe smooth ik hier alsnog die troep aan de man breng.
Ja, van onze MAX.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg ik er dan tenminste een sleutelhanger bij als welkomstgeschenk?
Ik snap weinig van het woord welkomstgeschenk
krijg je korting als je https://ziggo.nl + vodafone neemt ja?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat neem je Ziggo icm Vodafone, heb je het 'gratis'.
Dubbele data, gratis tvpakket, tot 5 euro korting op je mob abo en gratis safe online, zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijg je korting als je https://ziggo.nl + vodafone neemt ja?
ik moet nog nieuw internet afsluiten en telefoon loopt binnenkort ook af
dankuquote:Op woensdag 16 december 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dubbele data, gratis tvpakket, tot 5 euro korting op je mob abo en gratis safe online, zo uit mijn hoofd.
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras
2 gaten, geen tandsteenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:21 schreef GGMM het volgende:
0 gaatjes, alleen wat tandsteen![]()
@:El-Stinho
Ohquote:Op woensdag 16 december 2020 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte op voor en na pics om het verschil te zien
nee bedanktquote:Op woensdag 16 december 2020 23:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem vooral ook de horizon box, daar ga je veel plezier aan beleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |