Hier ga ik niet op klikken kan ik je vertellenquote:
Welkom terug!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij bitcoin op $20k zou ik weer komen posten
had het even druk
Speciaal voor jou nog een keer dan.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op klikken kan ik je vertellen
Ja... geloof dat er nu alleen nog maar spannendere momenten aankomen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Top, is toch altijd wel een spannend moment.
tegen die tijd heeft papa helemaal geen zin meer in mountainbikenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja... geloof dat er nu alleen nog maar spannendere momenten aankomen.
Papa is door het dolle om straks samen te gaan mountainbiken....
ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
ik ga een gore hamburger bestellen met een milkshakequote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dat doen toch alleen boomers.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niet liever een lekkere hamburger?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga een gore hamburger bestellen met een milkshake
Tot morgen weer.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wortelsquote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
beidenquote:Op woensdag 16 december 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet liever een lekkere hamburger?
Ik pak denk ik zo’n 50 gram gele rijst, dan ga ik een half zakje wokgroenten in de wokpan gooien met wat hotsauce en ketjap manis en on the side een krokant kipfipetschnitzeltje.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en gooi je het brood weg?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De vriend van @charell vindt dat een prima ontbijt!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jowquote:
wtf geen coca-cola zero? GEEN COCA-COLA ZERO???quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat attent van je!
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Steun de lokale ondernemer!
Was je handen stuk!
echt?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vriend van @:Charell vindt dat een prima ontbijt!
Lekker. Eet smakelijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Was je handen stuk!
Dit is een maaltijd! Lekker maat. Geniet ervan.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Was je handen stuk!
Lekker man. Wat wordt het hoofdgerecht?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pokebowlgenot.
Was je handen stuk!
Je moeder met slagroom en aardbeien op een bedje van zijden lakens.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat wordt het hoofdgerecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |