Top nieuws (dat eerste dan)quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
De Nipt test was goed, geen afwijkingen in bloedonderzoek en geen nevenbedingen.
Bij de echo zeiden ze dat ze hem niet goed binnen hadden gekregen dus schoot al meteen in de stress..
Thnx. Dus geen zwangerschapssuiker, (erfelijke) afwijkingen in de placenta, down-, edwards- of patausyndroom.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Top nieuws (dat eerste dan)Gefeliciteerd.
echt niemand boeit dit wat hierquote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
De Nipt test was goed, geen afwijkingen in bloedonderzoek en geen nevenbedingen.
Bij de echo zeiden ze dat ze hem niet goed binnen hadden gekregen dus schoot al meteen in de stress..
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Thnx. Dus geen zwangerschapssuiker, (erfelijke) afwijkingen in de placenta, down-, edwards- of patausyndroom.
Dit is een leugen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt niemand boeit dit wat hier
Daar ga jij niet over vriendquote:Op woensdag 16 december 2020 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt niemand boeit dit wat hier
Ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over vriend
Ik vind het erg fijn om te lezen dat het goed gaat
Almere - Venloquote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
Er begint blijkbaar een bekerwedstrijd om 16.30u op een woensdag
Wat walgelijk zeg.
Nee oké maar het gaat om het idee René.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Almere - Venlo
Dat boeit echt niemand iets
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Thnx. Dus geen zwangerschapssuiker, (erfelijke) afwijkingen in de placenta, down-, edwards- of patausyndroom.
Het is maar goed dat er een lockdown is. Anders hadden al die 27 supporters die er normaal zijn, eerder van het werk weg moeten gaan. Als baas word je daar ook niet blij van.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee oké maar het gaat om het idee René.
Oh ja er is voetbal.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
Er begint blijkbaar een bekerwedstrijd om 16.30u op een woensdag
Wat walgelijk zeg.
Top, is toch altijd wel een spannend moment.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:57 schreef Charrell het volgende:
durkquote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel een beetje treurig dat ik 40-45 mentions heb van onlogisch, die had het er maar durk mee in mijn afwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |