Hij is vandaag wat gemeen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Dat mag, maar ik wil niet @GGMM voor het hoofd stoten.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zal ik het anders even proberen, @:Coco?
Ik merk het ja. Hij loopt mij al de hele dag te pesten terwijl ik niks anders dan aardig heb gedaan de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vandaag wat gemeen.
Hopelijk gaat het goed met hem.
[..]
Dan doen we het niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik wil niet @:GGMM voor het hoofd stoten.
Ik weet toch niet waar jij je computers allemaal hebt staan thuis.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dat ik naar mijn thuis computer moet gaan. (wat overigens één woord is, maar goed)
Maar die staat hier naast me, naast mijn werkpc, ik ben al thuis namelijk. Dus waar moet ik nu dan heen gaan volgens jou?
Thuisquote:Op woensdag 16 december 2020 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij je computers allemaal hebt staan thuis.
Ik had kunnen weten dat ik die post nog weer terug zou krijgen ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vandaag wat gemeen.
Hopelijk gaat het goed met hem.
[..]
Nee joh, vandaag zijn er weer therapiesessies om 19:30 en 21:45.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat ik die post nog weer terug zou krijgen ja.
Mokerdom van mij om eens emoties te tonen in een forum buiten VBL.
Ik was de eerste die je een hart onder de riem stakquote:Op woensdag 16 december 2020 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat ik die post nog weer terug zou krijgen ja.
Mokerdom van mij om eens emoties te tonen in een forum buiten VBL.
Meh. Misschien, maar ik denk dat ik er vrijdag pas weer ben.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag zijn er weer therapiesessies om 19:30 en 21:45.
je bent een lieve jongen GGMM.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was de eerste die je een hart onder de riem stak
Gewoon een keer aan een anus snuiven, dan ben je van alles genezen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh. Misschien, maar ik denk dat ik er vrijdag pas weer ben.
Ik heb echt geen idee wat ik met deze post moet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een keer aan een anus snuiven, dan ben je van alles genezen.
Opvolgen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik met deze post moet.
Er stond 'een anus'. Niet 'de anus van Scrummie'.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar dat jij wil dat muskusboktor aan jouw anus snuift.
Ik pas, doe jij maar.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scrummie je kunt de tyfus krijgen.
Ik wachtquote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is een kromme zin. Ik haal hem even weg.
nu op $20.3k nuquote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bitcoin Goden. Hoe hoog staat ie?
20.313.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bitcoin Goden. Hoe hoog staat ie?
lieke martensquote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wat
Hallo trouwens.
Tijd voor koffie
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
We roddelen hier nog altijd niet;quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel een beetje treurig dat ik 40-45 mentions heb van onlogisch, die had het er maar durk mee in mijn afwezigheid
Ik baal wel een beetje eigenlijk. Was laatste week wat aan het traden met BTC en Waves, en daar wat winst mee gemaakt. Paar dagen terug laatste trade gedaan, en dacht 'oh BTC zal wel zo blijven tot eind van het jaar' en plots deze week 20k. Daar had ik weer wat winst mee kunnen boeken.quote:
Wees eerlijk, je had toch niet écht verwacht dat @onlogisch minder treurig zou worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel een beetje treurig dat ik 40-45 mentions heb van onlogisch, die had het er maar durk mee in mijn afwezigheid
Niet gelezen. (dit meen ik)quote:Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje eigenlijk. Was laatste week wat aan het traden met BTC en Waves, en daar wat winst mee gemaakt. Paar dagen terug laatste trade gedaan, en dacht 'oh BTC zal wel zo blijven tot eind van het jaar' en plots deze week 20k. Daar had ik weer wat winst mee kunnen boeken.
daarom niet traden man, dat is voor mongolen en pro'squote:Op woensdag 16 december 2020 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje eigenlijk. Was laatste week wat aan het traden met BTC en Waves, en daar wat winst mee gemaakt. Paar dagen terug laatste trade gedaan, en dacht 'oh BTC zal wel zo blijven tot eind van het jaar' en plots deze week 20k. Daar had ik weer wat winst mee kunnen boeken.
Jawel, ik vind dat leuk.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom niet traden man, dat is voor mongolen en pro's
gewoon langzaam sparen ipv de markt te timen
klopt jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
Typisch heb je nu echt al die tijd zitten wachten op 20k om hier weer te posten. Dat is wel een beetje triest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |