De Action is ook alweer open las ik net, zometeen heeft elke winkel wel een excuus waarom ze essentieel zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:48 schreef Caland het volgende:
Het CORtopic is topvermaak deze ochtend.
Al die LOCKDOWN NU wappies die boos zijn dat ondernemers hun eigen hachje redden.
schijnt weer dicht te moeten las ik netquote:Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Action is ook alweer open las ik net
Men heeft blijkbaar liever dat echt iedereen naar de albert heijn en kruidvat gaat in plaats van dat het nog een beetje verspreid wordt.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Action is ook alweer open las ik net, zometeen heeft elke winkel wel een excuus waarom ze essentieel zijn.
Oh, excuus niet geaccepteerd dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt weer dicht te moeten las ik net
Echt flink oneerlijke concurrentie. Vraag me af of de supermarkt en Kruidvat bepaalde productschappen moeten afdekken.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Men heeft blijkbaar liever dat echt iedereen naar de albert heijn en kruidvat gaat in plaats van dat het nog een beetje verspreid wordt.
Waardeloze dikzakquote:Op woensdag 16 december 2020 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik eet een stukje chocolade, nu. Lunch komt tegen een uur of 2.
Ik gebruik helemaal geen Firefox hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:49 schreef Coco het volgende:
@:GGMM aangezien jij ook Firefox gebruikt, zou jij kunnen testen of https://www.vi.nl/ het fatsoenlijk doet?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje steen door het raam van de moskee. Van de Hitlergroet die is vastgelegd door een camera zijn geen beelden vrijgegeven @:Zipportal ctrl v
[ afbeelding ]
wtf dat heb jij altijd gezegd!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen Firefox hoe kom je hierbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |