Blij dat je moest lachen maat, zo begin je de dag goedquote:Op donderdag 17 december 2020 09:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hier hardop om lachen
Wat ben je toch een nerd
Hier ook al niks erbijquote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Zometeen beoordelingsgesprek boys.
Als ik geen salarisverhoging krijg (waar ik niet vanuit ga) ben ik ziedend.
Ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Succes kerel.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Hij gaat er toch juist vanuit dat hij wél een verhoging krijgt? (of ik lees niet goed)quote:Op donderdag 17 december 2020 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier ook al niks erbij
En Rutte doet NIKS
Je kan 'm op twee manieren lezen volgens mij. Maar je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat er toch juist vanuit dat hij wél een verhoging krijgt? (of ik lees niet goed)
Succes @:fetX !
Gewoon je van je beste orale kant laten zien, dan zit die 2% loonsverhoging er vast in.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
Ik heb vanavond die digitale kerstborrelquote:Op donderdag 17 december 2020 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Wat ga je allemaal voor leuks doen? hahahah
Als dat niet leuk wordt...quote:Op donderdag 17 december 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond die digitale kerstborrel
Daar heb ik echt ontzettend veel zin in!!!!!!
Sterkte!quote:Op donderdag 17 december 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend leuk man. Ik hoop dat je de link van Teams met ons deelt zodat we nog kunnen joinen (en ik wens je een leuke surprise toe)quote:Op donderdag 17 december 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik krijg, aangezien dat het enige cadeau was op mijn digitale verlanglijstje.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontzettend leuk man. Ik hoop dat je de link van Teams met ons deelt zodat we nog kunnen joinen (en ik wens je een leuke surprise toe)
Van harte kerelquote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef fetX het volgende:
Bedankt mannen. Door jullie succeswensen is het gelukt. 10% erbij
Dhl zet hier tegenwoordig alles voor de deur neer als je niet thuis bent. En dan sturen ze een bericht dat ze het afgegeven hebben bij een afhaalpuntquote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit ook op een pakketje te wachten. Wat ontzettend irritant
Als ze dat hier doen is het direct weg lolquote:Op donderdag 17 december 2020 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dhl zet hier tegenwoordig alles voor de deur neer als je niet thuis bent. En dan sturen ze een bericht dat ze het afgegeven hebben bij een afhaalpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |