dat is schrikken maar nu herinner ik me weer dat je met een laadpaal bezig was, is dat voor, achter of all wheel drive?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een elektrische wagen.
Eens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Coco het volgende:
Mensen die azen op validatie van BN-ers hebben doorgaans een kleine piemel.
Aldus de werkloze Tilburger.quote:
Geen idee. Bedrijfspolicy dus geen keuze eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is schrikken maar nu herinner ik me weer dat je met een laadpaal bezig was, is dat voor, achter of all wheel drive?
Mogen we Rik Elfrink ook tot de BN'ers rekenen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Coco het volgende:
Mensen die azen op validatie van BN-ers hebben doorgaans een kleine piemel.
Bamiquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik doe gele rijst met Cambodjaanse wokgroenten (quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gaat een poke bowl worden denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je dat nu al of verwacht je dat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Donderdag m'n beoordelingsgesprek. 10% omhoog genot.
Dat verwacht ik. Mijn halfjaar gesprek was goed met een uitstekende beoordeling. Verwacht niet dat dit opeens veel minder is geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je dat nu al of verwacht je dat.
Ik ben vorige week donderdag stevig omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Pastinaak truffel soep.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker bezig maat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Stukje Killing Fieldsquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe gele rijst met Cambodjaanse wokgroenten () en kalkoenfilet.
Mancave?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Hou zelf ook flink wat geld over om te verhuizen door mijn nieuwe baan. Dat gaat de place to be worden voor illegale borrels
(Gewoon de vaste groep van vier mensen hoor)
Zeer zeker, vraag mij nog wel een beetje af hoe ik het wil inrichten maar dat moet een lekker ontspannen plek gaan worden.quote:
Ga weg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Paul het volgende:
De TT nodigde mij uit om hier te posten. Lief.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Paul het volgende:
Verander de TT dan maarquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Paul het volgende:
Wat een genot. Klinkt top al ben ik zelf niet echt van de techno.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer zeker, vraag mij nog wel een beetje af hoe ik het wil inrichten maar dat moet een lekker ontspannen plek gaan worden.
Ook dichtbij alle techno clubs als die weer open gaan, prima indrinklocatie dus ook(kan ik tenminste ook gewoon naar huis lopen, ipv dat ik aan een meisje moet vragen of ze voorop mijn swapfietsje willen zitten).
Zie die boa's al met een rekenmachine in die winkels staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat echt genieten worden
Announce vrachtwagens. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat echt genieten worden
Blokker hedde in huus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce vrachtwagens. @:lenny_leonard
Gewoon weer op Rutte stemmen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie die boa's al met een rekenmachine in die winkels staan
Wat een farce dit beleid
In COR mag je geen grappen maken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij snapt @:tijger_m mijn grapje in COR niet
Maar de note blijft dan gewoon staan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
In COR mag je geen grappen maken.
Daar werd een 40/45 grap per direct verwijderd.
(later na klacht alsnog hersteld, maar dat terzijde. Ter info)
R&P / Depressief door de boot gemist te hebbenquote:- flikker op met dat taggen de hele tijd -
[ Bericht 47% gewijzigd door CoolGuy op 15-12-2020 17:38:11 ]
Is toch niks beters joh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon weer op Rutte stemmen.
Man man man wat een corona puinhopen maken ze er toch van.
Nope, je bent een softie geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik die 1000 notes dit jaar niet meer ga halen
Goedeffend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik hier vanmiddag keihard genegeerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |