dat is schrikken maar nu herinner ik me weer dat je met een laadpaal bezig was, is dat voor, achter of all wheel drive?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een elektrische wagen.
Eens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Coco het volgende:
Mensen die azen op validatie van BN-ers hebben doorgaans een kleine piemel.
Aldus de werkloze Tilburger.quote:
Geen idee. Bedrijfspolicy dus geen keuze eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is schrikken maar nu herinner ik me weer dat je met een laadpaal bezig was, is dat voor, achter of all wheel drive?
Mogen we Rik Elfrink ook tot de BN'ers rekenen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Coco het volgende:
Mensen die azen op validatie van BN-ers hebben doorgaans een kleine piemel.
Bamiquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik doe gele rijst met Cambodjaanse wokgroenten (quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gaat een poke bowl worden denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je dat nu al of verwacht je dat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Donderdag m'n beoordelingsgesprek. 10% omhoog genot.
Dat verwacht ik. Mijn halfjaar gesprek was goed met een uitstekende beoordeling. Verwacht niet dat dit opeens veel minder is geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je dat nu al of verwacht je dat.
Ik ben vorige week donderdag stevig omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Pastinaak truffel soep.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker bezig maat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Stukje Killing Fieldsquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe gele rijst met Cambodjaanse wokgroenten () en kalkoenfilet.
Mancave?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Hou zelf ook flink wat geld over om te verhuizen door mijn nieuwe baan. Dat gaat de place to be worden voor illegale borrels
(Gewoon de vaste groep van vier mensen hoor)
Zeer zeker, vraag mij nog wel een beetje af hoe ik het wil inrichten maar dat moet een lekker ontspannen plek gaan worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |