@onlogischquote:
Link?quote:Op maandag 14 december 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
Ben weer eventjes viraal aan het gaan trouwens.
Helaas wel vriend. Gelukkig kan ik vanavond na negenen weer aandacht opeisen. (lol)quote:
Toespraak dan, kun je nagaan hoe boeiend ik het vind.quote:Op maandag 14 december 2020 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar het is geen persconferentie.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
Wat fijn deze safe space. Ik ga al mijn vrienden uit ONZ vragen hier te posten
Niemand dusquote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
Voel je niet verplicht hoor!quote:Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas wel vriend. Gelukkig kan ik vanavond na negenen weer aandacht opeisen. (lol)
Link?quote:Op maandag 14 december 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
Ben weer eventjes viraal aan het gaan trouwens.
@Flippieequote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maak je geen zorgen maat. Ik komquote:
Pardon?quote:Op maandag 14 december 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, krijg dan de tyfus maar.
Dat is je goed recht.quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een melding gedaan bij het bestuur
quote:Op maandag 14 december 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
Waarom hoor ik mensen die met pannen aan het slaan zijn op de achtergrond.
Kansloos volk. Weg ermee. Heb je niets aan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
Waarom hoor ik mensen die met pannen aan het slaan zijn op de achtergrond.
Dat vroeg ik mij ook af, moet 'm keuren namelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
Ik moet vrijdag eigenlijk even naar de garage, neem aan dat die ook open blijven?
Dat hoop ik wel, anders krijg ik het rustig op het werk.quote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
Ik moet vrijdag eigenlijk even naar de garage, neem aan dat die ook open blijven?
Ik vrijdag!quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
GODVERDOMME.
Zou morgen naar de kapper gaan.
Kale kopgod.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
GODVERDOMME.
Zou morgen naar de kapper gaan.
Post dit even in COR danquote:Op maandag 14 december 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik wil hierbij nogmaals onderstrepen dat ik afgelopen zaterdag naar de kapper ben geweest.
Sven Kockelman zit er echt élke avond. (lol)quote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Naar die M kan ik echt niet meer dan 10 seconden kijken.
Die moet echt weer een eigen programma krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sven Kockelman zit er echt élke avond. (lol)
Die vind ik vaak wel goed, maar mijn weerzin tegen dat programma zo groot dat ik ook voor hem niet kijk.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sven Kockelman zit er echt élke avond. (lol)
Geen fan van De Speld. Toch een like gezet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef fetX het volgende:
Werkt voor geen meter.
https://www.instagram.com/p/CIybvAmh1b6/?igshid=1bkfyow5yx7dd
@:zipportal
Per Seconde Wijzer en daarna twijfel ik nog tussen De Slimste en Huntedquote:
Daar hoopte je ook op?quote:
Nee, ze hoopte op een meisje zodat zij haar nagelstudio later kon overnemen.quote:
nagelstudioquote:Op maandag 14 december 2020 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ze hoopte op een meisje zodat zij haar nagelstudio later kon overnemen.
Prima tijd ook om met zoiets te beginnenquote:Op maandag 14 december 2020 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ze hoopte op een meisje zodat zij haar nagelstudio later kon overnemen.
En de sekswerkers ook al.quote:Op maandag 14 december 2020 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
nagelstudio
Die zijn ook al dichtgelockdownd.
Niet een beetje, heel raar.quote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Charrell het volgende:
[..]nee, maar beetje raar om niet blij te zijn met je eigen kind
Als dat je gevoel is dan mag je dat gewoon uiten hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Charrell het volgende:
Wetende dat sommige ‘ouders’ niet eens zwanger kunnen worden.quote:
Jezusquote:Op maandag 14 december 2020 20:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wetende dat sommige ‘ouders’ niet eens zwanger kunnen worden.
Oh... en die test is kwijtgeraakt @:ggmm kan dus opnieuw bloed laten prikken
Nee, ben heeeel blij en trotsquote:Op maandag 14 december 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat je gevoel is dan mag je dat gewoon uiten hoor.
De moeder van @:caland heeft hetzelfde.
@Mortaxx RENNEN!!! FRIENDZONE!!!quote:Op maandag 14 december 2020 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij aan een vriendschap werkten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2020 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
JezusWat een onprofessionele bende.
Ik zou daar echt woest om worden.
En dm van het geslacht graag.
quote:
Ach wellicht de volgende.quote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Charrell het volgende:
Ha gayyyyyyyquote:Op maandag 14 december 2020 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Een jongen.
Daar heeft @:buitendam vast een pittige mening over.
Thnx, misschien moet ik toch wat vaker naar jou luisteren ipv mijn moeder die hyper is en gedroomd had over een meisje.quote:
@Scrummie wordt peetvader.quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Thnx, misschien moet ik toch wat vaker naar jou luisteren ipv mijn moeder die hyper is en gedroomd had over een meisje.
Ik kies voor suikeroomquote:Op maandag 14 december 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Scrummie wordt peetvader.
Done deal.
#ANNOUNCEquote:Op maandag 14 december 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Scrummie wordt peetvader.
Done deal.
Schijven door het dak?quote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef Caland het volgende:
Even een paar uurtjes gesport @:ggmm @:onlogisch @:thebradgetv
Emotioneel afscheid
Gelukkig hebben ze nu wat tijd om het dak te repareren.quote:Op maandag 14 december 2020 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Pohh, nog meer dan normaal gesproken.
Dit lijken me beroepswerkelozen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En dan vragen dit soort mensen zich vaak nog af waarom ze niet aan een baan komen.
Ik ga meteen kijken!!!!quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Elan glijdt ontzettend uit in het Ajax-topic.
Ik zie dat je niet bekend bent met Elan zijn oeuvre.quote:Op maandag 14 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Heerlijk dat gewoon maar wat roepen terwijl je a) niet weet welke clubs er in de EL zitten en b) de clubs nooit ziet spelen.
Jawel, maar ik blijf me verbazen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet bekend bent met Elan zijn oeuvre.
Straks zal hij een totaal ander onderwerp erbij pakken wat wel waar en daarover verder gaan of iets persoonlijks opzoeken en daarover beginnen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, maar ik blijf me verbazen.
En dan vervolgens gewoon nergens op ingaan en zeggen dat wij te negatief zijn. Elangod.
quote:Op maandag 14 december 2020 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks zal hij een totaal ander onderwerp erbij pakken wat wel waar en daarover verder gaan of iets persoonlijks opzoeken en daarover beginnen.
Edit: ah hij is al begonnen met optie 1 dus.
Nee, ik heb hem met enige regelmaat dommere dingen zien posten.quote:Op maandag 14 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat, hij dacht dat Barca bovenaan stond?
@Elan post hier nooit meer.quote:Op maandag 14 december 2020 23:26 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs.
We roddelen hier natuurlijk niet.
Zolang je niet op instagram ofzo gaat schreeuwen dat kleine Henk transgender is omdat hij één seconde met een barbiepop speelt is het goed.quote:
Schandalige opmerkingquote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Charrell het volgende:
Albert Heijn ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey picogod
Slijterijen blijven open he
Over enkele minuten op Twitterquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag nieuwe pics van HarrieGOAT.
Like gezet. Erg mooi.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Over enkele minuten op Twitter
#houdvol
Toch niet nog steeds vanwege die kutkapper hè?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben een beetje chagrijnig vandaag.
Nee gewoon zomaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds vanwege die kutkapper hè?
Ja... slaat inderdaad nergens op.quote:
Had je de kamer al roze geverfd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja... slaat inderdaad nergens op.
Ik had alleen mezelf zowat 100% overtuigd dus moest ff schakelen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Heb je al een hipster staart?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Geen RIP voor JanCees?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Sorry ik pas het even aanquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen RIP voor JanCees?
#dtv
Wat zit erin? (dit mag ook in FEE gepost worden)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws jongens!
Kerstpakket is binnen
Post gezetquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zit erin? (dit mag ook in FEE gepost worden)
Eens, ik krijg daar echt een goed gevoel vanquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Leuk, die eensgezindheid in het Feijenoordtopic
geregistreerd op: woensdag 2 februari 2011 @ 17:35quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:16 schreef Zipportal het volgende:
カワウソã•ãら ã«ã‚“ã˜ã‚“を食ã¹ã‚‹ã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ã‚’ç‹™ã†çŒ« cat aiming for a carrot-eating otter
@:occo
@:kingroland
Ik ga nu kijken!quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Leuk, die eensgezindheid in het Feijenoordtopic
Best veel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zegt het dat @:Onlogisch en @:Elan een verbond sluiten?
in tegendeelquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
@:el-stinho begaat een uitglijder op twitter.
Ja bedankt weer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
Jammer, de leuke gezellig sfeer is nu weg.
Sorry maatquote:
Als je wil bulken zou ik zeker advies aannemen van TheBradgequote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
Toch nog aardige thuisgym aan het maken
Heb nu:
2x dumbbells 14 kg
2x dumbbells 25kg
1x kettlebell 28kg
Groen en blauw weerstandsbandje
En kan waarschijnlijk ook nog wel spul huren via de crossfit van een maat. Hopelijk lange stang en wat platen nog.
Morgen maar eens een schema omheen gaan bouwen, nog suggesties @:3rr0r @:thebradgetv @:madame_paon ?
Heb je nog tips waar je het beste dumbells kan halen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
Heb nu:
2x dumbbells 14 kg
2x dumbbells 25kg
1x kettlebell 28kg
En kan waarschijnlijk ook nog wel spul huren via de crossfit van een maat. Hopelijk lange stang en wat platen nog.
Morgen maar eens een schema omheen gaan bouwen, nog suggesties @:3rr0r @:thebradgetv @:madame_paon ?
acee tionquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar je het beste dumbells kan halen?
Bijna nergens, tenminste de wat duurdere (gietijzer bijv.) niet meer dus dan kom je al snel op van die goedkopere. Opzich kan je daar ook nog genoeg mee hoor. Zag op fitwinkel gisteren geloof ik 2x15 voor 100 euro en zo zal je nog meer aanbieders hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar je het beste dumbells kan halen?
Niet veel anders dan normaal toch, maar hangt een beetje af van je materiaal welke oefeningen mogelijk zijn. Ik hou het erg simpel met dips en pullups maar heb dan wel een optrekstang en turnringen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
Heb nu:
2x dumbbells 14 kg
2x dumbbells 25kg
1x kettlebell 28kg
Thanks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet veel anders dan normaal toch, maar hangt een beetje af van je materiaal welke oefeningen mogelijk zijn. Ik hou het erg simpel met dips en pullups maar heb dan wel een optrekstang en turnringen.
Borst wordt pushups, band onder je voeten en dan naar voren (a la lower cable). Of als je een goed ankerpunt hebt kan je met twee van die banden aan de slag. Als je geen bankje hebt dan is het al wel beperkter. Voor borst thuis gebruik ik dus dips op turnringen en een gimmick ding met een veer wat toch lekker werkt voor een pomp.
Rug is optrekken (heb dus een stang, als je die niet hebt moet je naar zo'n plek in een park) en rows. Onderrug met de kettlebell, buigingen.
Bij schouders kan je military press of staand, pike push up, side + front raise met dumbbells/banden.
Benen is Bulgarian split met de dumbbells, squat met kettlebell, kettlebell swings, deadlift met kettlebell (is natuurlijk veel te licht maar is meer wat prikkeling tot de gym weer open is) Kuiten op randje trap.
Biceps triceps is makkelijk, gewoon curls en kickbacks, zittend overhead triceps extension en verder met die banden.
Is heerlijk man met beetje regen hardlopen om het park.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks.
Thuis maar beperkt mogelijkheden eigenlijk, optrekstang kan ik eigenlijk nergens bevestigen. Aan de bovenkanten van mijn deurkozijnen zit eigenlijk overal glas en verder ook niet echt ruimte voor. Maar met die gewichten en bandjes kom je al een heel eind gok ik.
Zit te denken om om steeds fullbody en dan dag erop hardlopen/oefeningen in het park te doen komende maand. Maar vraag me af hoeveel motivatie er overblijft als het echt taffesweer is, in de zomer was dat toch een stuk beter te doen.
Dat wel maar in de zomer namen we dan vaak de gewichten mee naar het park. Push-ups,pull-ups, burpees etc. Is toch een stuk minder op een koude of natte ondergrond.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Is heerlijk man met beetje regen hardlopen om het park.
Ja als je de sets beperkt houdt kan je full body doen of iig dat spiergroepen 2 maal per week aan bod komen. Optrekken kan ook vanaf een vrijstaande (die met twee palen + stang), dus niet aan muur, maar dan moet je wel de ruimte hebben natuurlijk en bereid dat ding de plek te geven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks.
Thuis maar beperkt mogelijkheden eigenlijk, optrekstang kan ik eigenlijk nergens bevestigen. Aan de bovenkanten van mijn deurkozijnen zit eigenlijk overal glas en verder ook niet echt ruimte voor. Maar met die gewichten en bandjes kom je al een heel eind gok ik.
Zit te denken om om steeds fullbody en dan dag erop hardlopen/oefeningen in het park te doen komende maand. Maar vraag me af hoeveel motivatie er overblijft als het echt taffesweer is, in de zomer was dat toch een stuk beter te doen.
Niet als het ook koud is en/of het waaitquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Is heerlijk man met beetje regen hardlopen om het park.
mietjequote:Op dinsdag 15 december 2020 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet als het ook koud is en/of het waait
Dat doet @maxi-mus wel gewoon met zijn e-bike.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fietsen door weer en wind doe ik ook niet
@Lenny_Leonardquote:Met ingang van vandaag worden de weekcijfers en het bijbehorende nieuwsbericht om 15.00 uur gepubliceerd. De cijfers op Open data RIVM worden dagelijks om 15.15 uur vernieuwd.
Zo te lezen heb je er dus al een aantal versletenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat motivatiecoaches altijd hun training beginnen met een domme vraag en deze inleiden met "toen iemand dit aan mij vroeg vond ik dit eigenlijk maar een domme vraag", in de hoop dat hun vraag dan minder dom overkomt.
Al heeft dat verder weinig met jullie gesprek te maken.
Motivatiecoaches zouden ze kapot moeten schieten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat motivatiecoaches altijd hun training beginnen met een domme vraag en deze inleiden met "toen iemand dit aan mij vroeg vond ik dit eigenlijk maar een domme vraag", in de hoop dat hun vraag dan minder dom overkomt.
Al heeft dat verder weinig met jullie gesprek te maken.
Nee ik kwam door een bijzondere samenloop van omstandigheden op een youtubefilmpje van zo'n gastquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je er dus al een aantal versleten
Ik ben eigenlijk nog steeds niet 100% gewend aan bejaarden op zo'n ding. Heb zoveel jaren de associatie 'bejaarde, dus die komt niet zo snel dichterbij' gehad...quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doet @:maxi-mus wel gewoon met zijn e-bike.
Kijkend naar chickies op de insta van Karl Noten zekerquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kwam door een bijzondere samenloop van omstandigheden op een youtubefilmpje van zo'n gast
Uh.. goeiequote:Op dinsdag 15 december 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijkend naar chickies op de insta van Karl Noten zeker
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kwam door een bijzondere samenloop van omstandigheden op een youtubefilmpje van zo'n gast
Bemoei je met je eigen zaken, flapdrol.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie doet weer huiliehuilie in COR
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, flapdrol.
Een vrij legitieme vraag toch?!?!?!?!quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
"mag ik niet eens iemand mongool noemen??"
Hopelijk verander je nooit scrummie
Terechte vraag. Onterechte note.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een vrij legitieme vraag toch?!?!?!?!
En nee, ik verander nooit.
@skysherrif ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog nooit woeste users in feedback gehad overigens.
Ter info.
@:ggmm
Dit is een groot compliment voor jouw kwaliteiten als moderator!quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog nooit woeste users in feedback gehad overigens.
Ter info.
@:ggmm
Ik las gisteren bij de NOS dat Jaap zei, dat de stijging niet te verklaren was door toegenomen aantal testenquote:
https://nos.nl/artikel/23(...)lockdownbesluit.htmlquote:Ook legde Van Dissel uit dat de toename van het aantal positieve tests niet meer te verklaren was door het nieuwe testbeleid.
Het virus heeft toen snel heel veel mensen besmet omdat op 1 december de mondkapjes verplicht werdenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan Maurice ook verklaren waarom er op 30 november al een aanzienlijke stijging was?
quote:
Schaar je Bryan Roy onder BN-er, dan moet het wel lukken lijkt me toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Ik aas ook wel weer op een reactie van een BN'er. Na een reactie van Kees van der Spek heb ik niks meer op Twitter gepresteerd.
Het zal wel nodig zijn daar waar jij woont ja. Ik heb dat nog nooit gedaan, ook geen gemis hier.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Even winterbandjes eronder aan het laten leggen. Dus even redelijk eenzaam wel aangezien er niemand anders in de wachtruimte zit.
Beter dan een like van Harry Vermeegen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg laatst een like van Henk Spaan.
Ik weet niet of ik daar heel blij van moet worden
Moet vaak voor de lease hè.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zal wel nodig zijn daar waar jij woont ja. Ik heb dat nog nooit gedaan, ook geen gemis hier.
wat voor een auto had je ook alweer?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Even winterbandjes eronder aan het laten leggen. Dus even redelijk eenzaam wel aangezien er niemand anders in de wachtruimte zit.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een elektrische wagen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor een auto had je ook alweer?
Flikkertjequote:Op dinsdag 15 december 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een elektrische wagen.
dat is schrikken maar nu herinner ik me weer dat je met een laadpaal bezig was, is dat voor, achter of all wheel drive?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een elektrische wagen.
Eens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Coco het volgende:
Mensen die azen op validatie van BN-ers hebben doorgaans een kleine piemel.
Aldus de werkloze Tilburger.quote:
Geen idee. Bedrijfspolicy dus geen keuze eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is schrikken maar nu herinner ik me weer dat je met een laadpaal bezig was, is dat voor, achter of all wheel drive?
Mogen we Rik Elfrink ook tot de BN'ers rekenen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Coco het volgende:
Mensen die azen op validatie van BN-ers hebben doorgaans een kleine piemel.
Bamiquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik doe gele rijst met Cambodjaanse wokgroenten (quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gaat een poke bowl worden denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je dat nu al of verwacht je dat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Donderdag m'n beoordelingsgesprek. 10% omhoog genot.
Dat verwacht ik. Mijn halfjaar gesprek was goed met een uitstekende beoordeling. Verwacht niet dat dit opeens veel minder is geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je dat nu al of verwacht je dat.
Ik ben vorige week donderdag stevig omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Pastinaak truffel soep.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker bezig maat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
Stukje Killing Fieldsquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe gele rijst met Cambodjaanse wokgroenten () en kalkoenfilet.
Mancave?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Hou zelf ook flink wat geld over om te verhuizen door mijn nieuwe baan. Dat gaat de place to be worden voor illegale borrels
(Gewoon de vaste groep van vier mensen hoor)
Zeer zeker, vraag mij nog wel een beetje af hoe ik het wil inrichten maar dat moet een lekker ontspannen plek gaan worden.quote:
Ga weg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Paul het volgende:
De TT nodigde mij uit om hier te posten. Lief.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Paul het volgende:
Verander de TT dan maarquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Paul het volgende:
Wat een genot. Klinkt top al ben ik zelf niet echt van de techno.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer zeker, vraag mij nog wel een beetje af hoe ik het wil inrichten maar dat moet een lekker ontspannen plek gaan worden.
Ook dichtbij alle techno clubs als die weer open gaan, prima indrinklocatie dus ook(kan ik tenminste ook gewoon naar huis lopen, ipv dat ik aan een meisje moet vragen of ze voorop mijn swapfietsje willen zitten).
Zie die boa's al met een rekenmachine in die winkels staanquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat echt genieten worden
Announce vrachtwagens. @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat echt genieten worden
Blokker hedde in huus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce vrachtwagens. @:lenny_leonard
Gewoon weer op Rutte stemmen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie die boa's al met een rekenmachine in die winkels staan
Wat een farce dit beleid
In COR mag je geen grappen maken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij snapt @:tijger_m mijn grapje in COR niet
Maar de note blijft dan gewoon staan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
In COR mag je geen grappen maken.
Daar werd een 40/45 grap per direct verwijderd.
(later na klacht alsnog hersteld, maar dat terzijde. Ter info)
R&P / Depressief door de boot gemist te hebbenquote:- flikker op met dat taggen de hele tijd -
[ Bericht 47% gewijzigd door CoolGuy op 15-12-2020 17:38:11 ]
Is toch niks beters joh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon weer op Rutte stemmen.
Man man man wat een corona puinhopen maken ze er toch van.
Nope, je bent een softie geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:13 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik die 1000 notes dit jaar niet meer ga halen
Goedeffend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik hier vanmiddag keihard genegeerd ben.
Gebeurde mij laatst ook. Woedend was ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik hier vanmiddag keihard genegeerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |