Nee, ik heb hem met enige regelmaat dommere dingen zien posten.quote:Op maandag 14 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat, hij dacht dat Barca bovenaan stond?
@Elan post hier nooit meer.quote:Op maandag 14 december 2020 23:26 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs.
We roddelen hier natuurlijk niet.
Zolang je niet op instagram ofzo gaat schreeuwen dat kleine Henk transgender is omdat hij één seconde met een barbiepop speelt is het goed.quote:
Schandalige opmerkingquote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Charrell het volgende:
[..]nee, maar beetje raar om niet blij te zijn met je eigen kind
Albert Heijn ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey picogod
Slijterijen blijven open he
Over enkele minuten op Twitterquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag nieuwe pics van HarrieGOAT.
Like gezet. Erg mooi.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Over enkele minuten op Twitter
#houdvol
Toch niet nog steeds vanwege die kutkapper hè?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben een beetje chagrijnig vandaag.
Nee gewoon zomaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds vanwege die kutkapper hè?
Ja... slaat inderdaad nergens op.quote:
Had je de kamer al roze geverfd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja... slaat inderdaad nergens op.
Ik had alleen mezelf zowat 100% overtuigd dus moest ff schakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |