Ha gayyyyyyyquote:Op maandag 14 december 2020 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Een jongen.
Daar heeft @:buitendam vast een pittige mening over.
Thnx, misschien moet ik toch wat vaker naar jou luisteren ipv mijn moeder die hyper is en gedroomd had over een meisje.quote:
@Scrummie wordt peetvader.quote:Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Thnx, misschien moet ik toch wat vaker naar jou luisteren ipv mijn moeder die hyper is en gedroomd had over een meisje.
Ik kies voor suikeroomquote:Op maandag 14 december 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Scrummie wordt peetvader.
Done deal.
#ANNOUNCEquote:Op maandag 14 december 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Scrummie wordt peetvader.
Done deal.
Schijven door het dak?quote:Op maandag 14 december 2020 21:57 schreef Caland het volgende:
Even een paar uurtjes gesport @:ggmm @:onlogisch @:thebradgetv
Emotioneel afscheid
Gelukkig hebben ze nu wat tijd om het dak te repareren.quote:Op maandag 14 december 2020 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Pohh, nog meer dan normaal gesproken.
Dit lijken me beroepswerkelozen.quote:Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En dan vragen dit soort mensen zich vaak nog af waarom ze niet aan een baan komen.
Ik ga meteen kijken!!!!quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Elan glijdt ontzettend uit in het Ajax-topic.
Ik zie dat je niet bekend bent met Elan zijn oeuvre.quote:Op maandag 14 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Heerlijk dat gewoon maar wat roepen terwijl je a) niet weet welke clubs er in de EL zitten en b) de clubs nooit ziet spelen.
Jawel, maar ik blijf me verbazen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet bekend bent met Elan zijn oeuvre.
Straks zal hij een totaal ander onderwerp erbij pakken wat wel waar en daarover verder gaan of iets persoonlijks opzoeken en daarover beginnen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, maar ik blijf me verbazen.
En dan vervolgens gewoon nergens op ingaan en zeggen dat wij te negatief zijn. Elangod.
quote:Op maandag 14 december 2020 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks zal hij een totaal ander onderwerp erbij pakken wat wel waar en daarover verder gaan of iets persoonlijks opzoeken en daarover beginnen.
Edit: ah hij is al begonnen met optie 1 dus.
Nee, ik heb hem met enige regelmaat dommere dingen zien posten.quote:Op maandag 14 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat, hij dacht dat Barca bovenaan stond?
@Elan post hier nooit meer.quote:Op maandag 14 december 2020 23:26 schreef Scrummie het volgende:
@:Elan krijgt er van langs.
We roddelen hier natuurlijk niet.
Zolang je niet op instagram ofzo gaat schreeuwen dat kleine Henk transgender is omdat hij n seconde met een barbiepop speelt is het goed.quote:
Schandalige opmerkingquote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef Charrell het volgende:
[..]nee, maar beetje raar om niet blij te zijn met je eigen kind
Albert Heijn ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey picogod
Slijterijen blijven open he
Over enkele minuten op Twitterquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag nieuwe pics van HarrieGOAT.
Like gezet. Erg mooi.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Over enkele minuten op Twitter
#houdvol
Toch niet nog steeds vanwege die kutkapper h?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben een beetje chagrijnig vandaag.
Nee gewoon zomaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds vanwege die kutkapper h?
Ja... slaat inderdaad nergens op.quote:
Had je de kamer al roze geverfd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja... slaat inderdaad nergens op.
Ik had alleen mezelf zowat 100% overtuigd dus moest ff schakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |