Best veel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zegt het dat @:Onlogisch en @:Elan een verbond sluiten?
in tegendeelquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
@:el-stinho begaat een uitglijder op twitter.
Ja bedankt weer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
Jammer, de leuke gezellig sfeer is nu weg.
Sorry maatquote:
Als je wil bulken zou ik zeker advies aannemen van TheBradgequote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
Toch nog aardige thuisgym aan het maken
Heb nu:
2x dumbbells 14 kg
2x dumbbells 25kg
1x kettlebell 28kg
Groen en blauw weerstandsbandje
En kan waarschijnlijk ook nog wel spul huren via de crossfit van een maat. Hopelijk lange stang en wat platen nog.
Morgen maar eens een schema omheen gaan bouwen, nog suggesties @:3rr0r @:thebradgetv @:madame_paon ?
Heb je nog tips waar je het beste dumbells kan halen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
Heb nu:
2x dumbbells 14 kg
2x dumbbells 25kg
1x kettlebell 28kg
En kan waarschijnlijk ook nog wel spul huren via de crossfit van een maat. Hopelijk lange stang en wat platen nog.
Morgen maar eens een schema omheen gaan bouwen, nog suggesties @:3rr0r @:thebradgetv @:madame_paon ?
acee tionquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar je het beste dumbells kan halen?
Bijna nergens, tenminste de wat duurdere (gietijzer bijv.) niet meer dus dan kom je al snel op van die goedkopere. Opzich kan je daar ook nog genoeg mee hoor. Zag op fitwinkel gisteren geloof ik 2x15 voor 100 euro en zo zal je nog meer aanbieders hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar je het beste dumbells kan halen?
Niet veel anders dan normaal toch, maar hangt een beetje af van je materiaal welke oefeningen mogelijk zijn. Ik hou het erg simpel met dips en pullups maar heb dan wel een optrekstang en turnringen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
Heb nu:
2x dumbbells 14 kg
2x dumbbells 25kg
1x kettlebell 28kg
Thanks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet veel anders dan normaal toch, maar hangt een beetje af van je materiaal welke oefeningen mogelijk zijn. Ik hou het erg simpel met dips en pullups maar heb dan wel een optrekstang en turnringen.
Borst wordt pushups, band onder je voeten en dan naar voren (a la lower cable). Of als je een goed ankerpunt hebt kan je met twee van die banden aan de slag. Als je geen bankje hebt dan is het al wel beperkter. Voor borst thuis gebruik ik dus dips op turnringen en een gimmick ding met een veer wat toch lekker werkt voor een pomp.
Rug is optrekken (heb dus een stang, als je die niet hebt moet je naar zo'n plek in een park) en rows. Onderrug met de kettlebell, buigingen.
Bij schouders kan je military press of staand, pike push up, side + front raise met dumbbells/banden.
Benen is Bulgarian split met de dumbbells, squat met kettlebell, kettlebell swings, deadlift met kettlebell (is natuurlijk veel te licht maar is meer wat prikkeling tot de gym weer open is) Kuiten op randje trap.
Biceps triceps is makkelijk, gewoon curls en kickbacks, zittend overhead triceps extension en verder met die banden.
Is heerlijk man met beetje regen hardlopen om het park.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks.
Thuis maar beperkt mogelijkheden eigenlijk, optrekstang kan ik eigenlijk nergens bevestigen. Aan de bovenkanten van mijn deurkozijnen zit eigenlijk overal glas en verder ook niet echt ruimte voor. Maar met die gewichten en bandjes kom je al een heel eind gok ik.
Zit te denken om om steeds fullbody en dan dag erop hardlopen/oefeningen in het park te doen komende maand. Maar vraag me af hoeveel motivatie er overblijft als het echt taffesweer is, in de zomer was dat toch een stuk beter te doen.
Dat wel maar in de zomer namen we dan vaak de gewichten mee naar het park. Push-ups,pull-ups, burpees etc. Is toch een stuk minder op een koude of natte ondergrond.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Is heerlijk man met beetje regen hardlopen om het park.
Ja als je de sets beperkt houdt kan je full body doen of iig dat spiergroepen 2 maal per week aan bod komen. Optrekken kan ook vanaf een vrijstaande (die met twee palen + stang), dus niet aan muur, maar dan moet je wel de ruimte hebben natuurlijk en bereid dat ding de plek te geven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Thanks.
Thuis maar beperkt mogelijkheden eigenlijk, optrekstang kan ik eigenlijk nergens bevestigen. Aan de bovenkanten van mijn deurkozijnen zit eigenlijk overal glas en verder ook niet echt ruimte voor. Maar met die gewichten en bandjes kom je al een heel eind gok ik.
Zit te denken om om steeds fullbody en dan dag erop hardlopen/oefeningen in het park te doen komende maand. Maar vraag me af hoeveel motivatie er overblijft als het echt taffesweer is, in de zomer was dat toch een stuk beter te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |