SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg hem morgenquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
De eindejaarsbonus gaat misschien pas in maart uitgekeerd worden, zullen aantal mensen erg blij mee zijn
Wel fijn zo vroeg in December al. Bij ons zijn een aantal mensen niet zo blij; omdat ze toch echt gerekend hadden op die eindejaarsbonus in December.quote:
hier ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Eindejaarsbonus. dat kennen ze hier niet.
Kerstpakket normaal wel. en kerstfeest.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook niet
kerstpakket ook niet
kerstkaart ook al een paar jaar niet meer
Nadat het bedrijf overgenomen is kon ik een extra 0 achter de vorige bonus plakken. Dat was wel een leuke verrassing vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Eindejaarsbonus. dat kennen ze hier niet.
Wat een gedoe joh.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn zo vroeg in December al. Bij ons zijn een aantal mensen niet zo blij; omdat ze toch echt gerekend hadden op die eindejaarsbonus in December.
Blijkbaar moeten de bonussen goedgekeurd worden door ons moederbedrijf tegenwoordig en voldeden ze niet aan de voorwaarden qua onderbouwingheb nog wel goede hoop dat het deze maand goed gaat komen.
Oh nee die krijg ik apart.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gewoon tegelijk met salaris in december
jij bent eigen baas toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh nee die krijg ik apart.
Ik krijg ieder jaar een lekkere bonus.
Das geen bonus, dat voelt als failliet gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh, de bonus is een blowjob van mevrouw haags?
als in je ingewanden worden er uit geslobberdquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Das geen bonus, dat voelt als failliet gaan.
Ik was niet serieusquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als in je ingewanden worden er uit geslobberd
[ afbeelding ]
Dan leg je na afloop te veel geld op haar nachtkastjequote:Op dinsdag 1 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Das geen bonus, dat voelt als failliet gaan.
Ik zat gister in de tram, moest even naar de stad maar het was echt tering druk in de tram. Stad viel dan weer mee.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
het is weer rustiger in OV, duidelijk dagjesmensen die geen gezeik met mondkapjesplicht willen
Vorige week kregen alle managers een e-mail met nieuwe richtlijnen om mensen te beoordelen. Of we dat voor de huidige eindejaarsgesprekken ook wilde gaan gebruikenquote:
ik zit nu alleen in busquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat gister in de tram, moest even naar de stad maar het was echt tering druk in de tram. Stad viel dan weer mee.
aaah oke. Ja nou ja ook niet vreemd :pquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal : ze vragen een bankpas kopie om idd juiste naam / rekening nummer te hebben voor automatisch incasso
Naja aan ene kant niet. Maar aan andere kant, als ze bankafschrift willen.. Staat het ook op hequote:Op dinsdag 1 december 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah oke. Ja nou ja ook niet vreemd :p
vragen ze die neit ook al dan?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja aan ene kant niet. Maar aan andere kant, als ze bankafschrift willen.. Staat het ook op he
Beide voelt wel serieus dubbel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja aan ene kant niet. Maar aan andere kant, als ze bankafschrift willen.. Staat het ook op he
Dus ze kunnen 'm best krijgen maar dan blur ik het pasnummer.
Vragen ze ookquote:
Gewoon je pasje opsturen met je pincode erbij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus ze kunnen 'm best krijgen maar dan blur ik het pasnummer.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide voelt wel serieus dubbel.
misschien is het om uit te sluiten dat een 'ander' betaald voor de woning. Soort van katvanger gedoe? Op zon bankafschrift staat natuurlijk je inkomen en je rekeningnummer maar niet je pas nummer?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vragen ze ook
Krijg net de huurvoorwaarden van een ander appartement in t zelfde gebouw waar ik al ben wezen kijken. Daar ga ik na het weekend kijken (die makelaar heeft niet eerder tijd).
WErkgeverserklaring is dat je niet binnenkort wordt ontslagen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- loonafschriften laatste 3 maanden
- werkgeversverklaring
- bankpas
- bankafschrift waar laatste 3 salarisstortingen op staan
etc.
kan. maar dat pasnummer blur ik, wegens mogelijkheden tot identiteits/bankpasfraude. Dat zei ik ook tegen die dame en dat was in orde. Gaat ze puur om de naam en rekeningnummer die er op staat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het om uit te sluiten dat een 'ander' betaald voor de woning. Soort van katvanger gedoe? Op zon bankafschrift staat natuurlijk je inkomen en je rekeningnummer maar niet je pas nummer?
is een verklaring dat je werkgever niet van je af wil idd. maar daar staat ook oa je salaris op enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WErkgeverserklaring is dat je niet binnenkort wordt ontslagen?
Oke.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan. maar dat pasnummer blur ik, wegens mogelijkheden tot identiteits/bankpasfraude. Dat zei ik ook tegen die dame en dat was in orde. Gaat ze puur om de naam en rekeningnummer die er op staat.
Balliequote:
quote:
en wanneer hoor je dan van die ene met een garage?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]veel meer dan bij een hypotheekaanvraag
maar goed, daar vragen ze weer andere dingen (oa medisch).
Ik had denk ik nooit kunnen huren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]veel meer dan bij een hypotheekaanvraag
maar goed, daar vragen ze weer andere dingen (oa medisch).
op welk vlak niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had denk ik nooit kunnen huren.
Net in welke hoek je zoekt ook denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zit bij laatste twee, geen duidelijk idee wanneer ik wat hoor. Is particulier die dit appartement als investering heeft. Juist daarom: spreid de winkansen, aanstaande maandag naar ander appartement in zelfde gebouw kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wanneer hoor je dan van die ene met een garage?
Nee maar deze heeft wel je je voorkeur toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit bij laatste twee, geen duidelijk idee wanneer ik wat hoor. Is particulier die dit appartement als investering heeft. Juist daarom: spreid de winkansen, aanstaande maandag naar ander appartement in zelfde gebouw kijken
Ik met mijn inkomen en tijdelijke contracten ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net in welke hoek je zoekt ook denk ik.
dat gebouw iig. Want (grote) garagequote:Op dinsdag 1 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar deze heeft wel je je voorkeur toch?
Sociaal kwam ik niet voor on aanmerking, particulier kon ik niet betalen en voldeed ook niet aan al die eisen.quote:
Misschien kan er nog achterna bellen geen kwaad?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gebouw iig. Want (grote) garageen het gebouw is uit 2011 ofzo.
Dat gat is inderdaad belachelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociaal kwam ik niet voor on aanmerking, particulier kon ik niet betalen en voldeed ook niet aan al die eisen.
ah ja!quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociaal kwam ik niet voor on aanmerking, particulier kon ik niet betalen en voldeed ook niet aan al die eisen.
ja doe ik na donderdag. Dan is het een week geleden dat ik ben wezen kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan er nog achterna bellen geen kwaad?
tering.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja!
naja dit appartement vragen ze ook 6x de huur aan bruto maandinkomen hoor. Daarom dat het denk ik ook al 2 maanden leegstaat. én een online advertentie met foto's die het niet doen werkt ook niet
(scheelt dus dat ik al in het gebouw ben geweest en weet hoe de appartementen er in principe uit zien).
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gat is inderdaad belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopen was voor mij goedkoper en ik kreeg zonder problemen een hypotheek.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja!
naja dit appartement vragen ze ook 6x de huur aan bruto maandinkomen hoor. Daarom dat het denk ik ook al 2 maanden leegstaat. én een online advertentie met foto's die het niet doen werkt ook niet
(scheelt dus dat ik al in het gebouw ben geweest en weet hoe de appartementen er in principe uit zien).
Kopen is per definitie goedkoper met huidige rentestandenquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kopen was voor mij goedkoper en ik kreeg zonder problemen een hypotheek.
Mooi boogje?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik druk op pompje voor handencreme.
Handencrčme zit nu op m'n broek.
Inderdaad. Het begrip "starterswoningen" is ook nogal een rekbaar begrijp. Stonden er hier te koop tussen de 400.000 - 450.000. Dat gaat je in je eentje niet zo snel lukken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Hier in den haag bij het centraal station komt ook een grote toren. Met de project ontwikkelaar is afgesproken dat er iets van 30% sociale woningbouw is dus ze krijgen de vergunningen. Blijkbaar als alles legaal is geregeld komt de project ontwikkelaar terug op die 30% en verlagen ze het percentage.
Dit schijnt dus best vaak te gebeuren
ja maar je eigen woning kan zo weg zijn hequote:Op dinsdag 1 december 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kopen is per definitie goedkoper met huidige rentestanden
Je hebt niet te maken met een winstmarge enzo.
Mijn maandlasten verdubbelen straks, met huur.
Met z'n tweeën lijkt het me ook lastig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Het begrip "starterswoningen" is ook nogal een rekbaar begrijp. Stonden er hier te koop tussen de 400.000 - 450.000. Dat gaat je in je eentje niet zo snel lukken.
6x de huur?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja!
Ja das geen starterswoning tochquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Het begrip "starterswoningen" is ook nogal een rekbaar begrijp. Stonden er hier te koop tussen de 400.000 - 450.000. Dat gaat je in je eentje niet zo snel lukken.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja kopen wil/kan ik nu ff niet, oa omdat ik er maar 2-3 jaar zal blijven. Anders had ik dat misschien nog wel gedaan.Nee, logisch dat je nu niet erg happig bent op kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik hoor het zķ vaak, dat huur geen optie is en kopen maar net aan kan.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hierachter proppen ze nog wat studiootjes boven een winkel, die kosten meer dan wat ik destijds voor dit appartement heb betaald.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das geen starterswoning toch![]()
![]()
Of ze doen iets van 280 duizend euro en dan krijg je 55 vierkante meters
Daar is niets starterswoning aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idem.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kopen was voor mij goedkoper en ik kreeg zonder problemen een hypotheek.
Godsamme. Ons huis was goedkoper dan dat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8775-marktstraat-95/
Zulke dingen.
ik bedoel dat huren twee keer zo duur is dan wat ik nu betaal. Dubbele maandlasten heb ik 't niet overquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je eigen woning kan zo weg zijn he
misschien dit jaar nog als je een investeerder treft
40 vierkante meterquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8775-marktstraat-95/
Zulke dingen.
oh zo. Jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik bedoel dat huren twee keer zo duur is dan wat ik nu betaal. Dubbele maandlasten heb ik 't niet over
ja bizar joh.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, je zal nu maar een huis willen kopen. Dan ben je mooi de sjaak.Hoi Sjaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
mja, is wel een gebouw met wat eh.. omhoog gevallen figuren met een creditcard van papa hoor. Als je die auto's zo bekijkt die er in de parkeer garage stonden (en zo groot zijn dat de roldeur niet dicht kan)quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6x de huur?Wordt steeds gekker. Straks willen ze nog dat je de verkoopwaarde kunt overleggen aan borg
Stuk neus die er nog uitsteekt of wat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja, is wel een gebouw met wat eh.. omhoog gevallen figuren met een creditcard van papa hoor. Als je die auto's zo bekijkt die er in de parkeer garage stonden (en zo groot zijn dat de roldeur niet dicht kan)
Ja, je zal nu maar een huis willen kopen. Dan ben je mooi de sjaak.ja je hebt een betere positie als je ook wat verkooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijne ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme. Ons huis was goedkoper dan dat.
Cute.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop/ede/huis-41102802-klinkenbergerweg-63/
Dit vind ik leuke huisjes![]()
![]()
Ja, je zal nu maar een huis willen kopen. Dan ben je mooi de sjaak.hoi sjaak,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr lachende derde
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja, is wel een gebouw met wat eh.. omhoog gevallen figuren met een creditcard van papa hoor. Als je die auto's zo bekijkt die er in de parkeer garage stonden (en zo groot zijn dat de roldeur niet dicht kan)
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stuk neus die er nog uitsteekt of wat?
Ja, je zal nu maar een huis willen kopen. Dan ben je mooi de sjaak.Gaat ook echt helemaal nergens meer over die huizenprijzen. Goedkoopste hier in het dorp is al 250.000, en daar zet iedereen al zijn vraagtekens bij wat er mogelijk mis mee is vanwege de 'lage' prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat heb ik anderhalf jaar geleden gedaan. En die overwaarde kan ik wel besteden. Maar dat helpt nauwelijksquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hebt een betere positie als je ook wat verkoopt
Het is wel een leuk huisquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook echt helemaal nergens meer over die huizenprijzen. Goedkoopste hier in het dorp is al 250.000, en daar zet iedereen al zijn vraagtekens bij wat er mogelijk mis mee is vanwege de 'lage' prijs
Het ligt wel aan een drukke weg, maar dat verkeer wordt als het goed is binnenkort omgeleid. Maar er staat daar dus nog een rits van dit soort huisjes en ik heb ze altijd al leuk gevonden.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cute.Ik vrees het onderhoud, maar cute.
Ik betrapte me daar laatst ook op. Nee IJs, 250 is niet perse laag, de rest is gewoon bizar hoog.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook echt helemaal nergens meer over die huizenprijzen. Goedkoopste hier in het dorp is al 250.000, en daar zet iedereen al zijn vraagtekens bij wat er mogelijk mis mee is vanwege de 'lage' prijs
Maar goed het kan nog verkeren hequote:Op dinsdag 1 december 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik anderhalf jaar geleden gedaan. En die overwaarde kan ik wel besteden. Maar dat helpt nauwelijks
die kon ik nog nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n oude wijk met van die jaren 30-huizen, hebben wel een oprit maar die is niet berekend op een hoerensloep, dus die BMW's staan met de kont op de stoep.
Op zich een leuk huisje. Maar die prijs klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sjaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed het kan nog verkeren he
Dat wel ja, en nog vrijstaand ook. Dat maakt die prijs zo verdachtquote:
gewoon afwachten m'n jong.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik anderhalf jaar geleden gedaan. En die overwaarde kan ik wel besteden. Maar dat helpt nauwelijks
Toch bizar eigenlijk, dat we een kwart miljoen al zien als een niet kloppende te lage prijsquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich een leuk huisje. Maar die prijs klopt inderdaad niet.
Mja, ik zou meteen een ton aan achterstallig onderhoud verwachten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, en nog vrijstaand ook. Dat maakt die prijs zo verdacht
Ja dat is het nou juist bij dat huis, ziet er allemaal wel netjes verzorgd uitquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik zou meteen een ton aan achterstallig onderhoud verwachten.
Is met die "goedkope" hier ook al, stukje plat dak en een interieur dat sinds de bouw niet veranderd is. Traplift erbij, dus de huidige bewoners zijn of dood of de trap zat.
Ja misschien iets in het bestemmingsplan of fundering is nie zo goed. Of het is gewoon een goede prijs voor de woning.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het nou juist bij dat huis, ziet er allemaal wel netjes verzorgd uit
BITTERquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien iets in het bestemmingsplan of fundering is nie zo goed. Of het is gewoon een goede prijs voor de woning.
In Oud-Gastel staat een soortgelijk huis voor die prijs te koop. Maar dat staat pal naast de Chinees en tegenover een shoarmatent. En is een stuk smakelozer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het nou juist bij dat huis, ziet er allemaal wel netjes verzorgd uit
Smaakt wss vooral naar knoflook en sambalquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Oud-Gastel staat een soortgelijk huis voor die prijs te koop. Maar dat staat pal naast de Chinees en tegenover een shoarmatent. En is een stuk smakelozer.
Het heeft wel een nieuw opgetrokken gevel. Dat ziet er mooi uit, maar kan wel wijzen op funderingsdingetjes.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien iets in het bestemmingsplan of fundering is nie zo goed. Of het is gewoon een goede prijs voor de woning.
precies de reden dat ik eigenlijk over een jaar of 2-3 naar nieuwbouw wil kijken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar een paar keer mee geweest met een vriend die hier een huis zocht, heeft uiteindelijk volgens mij 250.000 betaald voor een tussenwoning. We waren ook bij een hoekwoning gaan kijken, die was duurder maar he-le-maal uitgewoond, zag er niet uit. Ik zag ook wel leuke huizen toen, maar ik zit hier best, al had ik graag een extra kamer gewild.
link is kapot :S?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.verhage.nl/aa(...)linkenbergerweg-6C1/
Hier zijn ze nu mee bezig, 24 vierkante meterMijn balkon is dat al
Deze staat wel achter de garage (ja die enequote:Op dinsdag 1 december 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Oud-Gastel staat een soortgelijk huis voor die prijs te koop. Maar dat staat pal naast de Chinees en tegenover een shoarmatent. En is een stuk smakelozer.
dat is een studio joh.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja fundering misschien wel, huis uit 1912, een van de weinige die hier de bombardementen van de Amerikanen heeft overleefdquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit kan ook strategie zijn van de makelaar. Een lage vraagprijs zodat er een hoop mensen op af komen die massaal gaan overbieden. Dat trucje heeft mijn makelaar destijds ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze staat wel achter de garage (ja die ene), maar dat heeft eerder als voordeel dat je geen echte achterburen hebt.
Met blauwe deuren?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja fundering misschien wel, huis uit 1912, een van de weinige die hier de bombardementen van de Amerikanen heeft overleefd
Dat is ongeveer net zo groot als die pod die Buda van het weekend hadquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
maar het kan ook gewoon een mooie prijs zijn he. Er hoeft geen addertje verstopt te zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja fundering misschien wel, huis uit 1912, een van de weinige die hier de bombardementen van de Amerikanen heeft overleefd
Nah, het is wel erg laag hoor voor deze omgevingquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het kan ook gewoon een mooie prijs zijn he. Er hoeft geen addertje verstopt te zitten.
En een andere strategie is de vraagrpijs expres laag zetten online zodat je meer aandacht krijgt
Doen ze in rotterdam ook.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan ook strategie zijn van de makelaar. Een lage vraagprijs zodat er een hoop mensen op af komen die massaal gaan overbieden. Dat trucje heeft mijn makelaar destijds ook gedaan.
Die slaapkamer is formaat inloopkast, zou mijn bed niet eens in passenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
En de original rukbunker, zoals hij in de volksmond heet: voor de destijds zeldzame single:
https://www.funda.nl/koop(...)94-arnhemseweg-32-1/
Veel te veel ramen voor een rukbunkerquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
En de original rukbunker, zoals hij in de volksmond heet: voor de destijds zeldzame single:
https://www.funda.nl/koop(...)94-arnhemseweg-32-1/
Dan ligt er vas ergens een lijk in de kastquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is wel erg laag hoor voor deze omgeving
Misschien willen mensen niet in de buurt van die kerel met z'n vlammenwerper wonen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ligt er vas ergens een lijk in de kast
Jaquote:
kan je een loungeset uitkiezen voor je balkonquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens de plattegrond van die appartementen waar ik mee bezig ben.
Deden ze vroegah ook, dan zetten ze hem op Funda voor 175.000 en dan stond er 'bieden vanaf 180.000' of 'vraagprijs 210.000'. Geniepige eikels. Maar dan komt hij dus wel naar voren in de zoekopdracht, want destijds kon je op Funda alleen vaste max. bedragen kiezen en nog niet zelf wat invoeren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan ook strategie zijn van de makelaar. Een lage vraagprijs zodat er een hoop mensen op af komen die massaal gaan overbieden. Dat trucje heeft mijn makelaar destijds ook gedaan.
begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien willen mensen niet in de buurt van die kerel met z'n vlammenwerper wonen?
Bij die ene staat die er al en blijft achter.. Bij deze weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je een loungeset uitkiezen voor je balkon
Zit wel een kelder bijquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ligt er vas ergens een lijk in de kast
Ik haat scheve muren en loze hoekjesquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens de plattegrond van die appartementen waar ik mee bezig ben.
Als ze dan gewoon allemaal weggaan dan kan ik heel de wijk platgooien en mij zo gewilde landgoed met oprijslaan aanleggenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien willen mensen niet in de buurt van die kerel met z'n vlammenwerper wonen?
Tja. het is niet ideaal, maar kan er perfect mee leven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat scheve muren en loze hoekjes
o-prijs-laan?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze dan gewoon allemaal weggaan dan kan ik heel de wijk platgooien en mij zo gewilde landgoed met oprijslaan aanleggen
Zulk soort geintjes zijn er hier niet echt nodig, staan momenteel wel 3 huizen te koopquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deden ze vroegah ook, dan zetten ze hem op Funda voor 175.000 en dan stond er 'bieden vanaf 180.000' of 'vraagprijs 210.000'. Geniepige eikels. Maar dan komt hij dus wel naar voren in de zoekopdracht, want destijds kon je op Funda alleen vaste max. bedragen kiezen en nog niet zelf wat invoeren.
Dat zou zo vet zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o-prijs-laan?
Is dat een laan waarop je minnares laat prijsschieten op je bezoekers?
naja het werkt in dit gebouwquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wel een mooie plattegrond
In 2012 raakten ze de huizen niet aan de straatstenen kwijtquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort geintjes zijn er hier niet echt nodig, staan momenteel wel 3 huizen te koop
Ja moet toch wat verzinnen om d'r onder de rivieren te krijgenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o-prijs-laan?
Is dat een laan waarop je minnares laat prijsschieten op je bezoekers?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had het over minnares, niet over aanstaande vrouw
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat super vet is dat je dat balkon op de hele breedte hebt.
Ik heb binnenkort al 1 rivier overwonnen. Dat moet je wel een beetje knap vindenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet toch wat verzinnen om d'r onder de rivieren te krijgen
In 2013 ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In 2012 raakten ze de huizen niet aan de straatstenen kwijt
Hun goed recht toch. Wees blij dat ze 't niet om 1u 's nachts doen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n buren zijn aan het boren. Wat fijn.
Moet je gewoon even in de voortuin gaan draaien dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet een grote gerrie draaien, maar zie dat PostNL twee straten verderop staat
Ja je gaat al de goede kant opquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort al 1 rivier overwonnen. Dat moet je wel een beetje knap vinden
beschut achter m'n magnoliaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon even in de voortuin gaan draaien dan.
Komt de bezorger "kiekeboe! pffffrt, oh oeps ik was nog niet klaar"quote:
Ik zeg toch dat ik het fijn vind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hun goed recht toch. Wees blij dat ze 't niet om 1u 's nachts doen.
peek-a-pooquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt de bezorger "kiekeboe! pffffrt, oh oeps ik was nog niet klaar"
Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In 2012 raakten ze de huizen niet aan de straatstenen kwijt
Iets teveel biblebeltquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je niet samen in Puttershoek gaan wonenin De Wijk van je Leven.
hier staat er soms een te koopquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort geintjes zijn er hier niet echt nodig, staan momenteel wel 3 huizen te koop
Of ze laten hem drie maanden hangen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier staat er soms een te koop
bordje, maar volgens mij is de boel al verkocht voordat het bordje "te koop" er staat
Goeie reclame voor de makelaar. I guess.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze laten hem drie maanden hangen.
Hier staat er bij een huis volgens mij al 1,5 jaar een bord in de tuin met verkochtquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze laten hem drie maanden hangen.
Ohja moet ik ook nog doen, vorig jaar vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 11:11:11 uur
Nu mag je een wens doen.
RIP US.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig hier op een mokerdruk kantoor
Oh, dus straks de nieuwsberichten over een te grote groep mensen verzameld?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nieuw kantoorpandje inwijden, echt honderden bekenden, ik voel me net een popster
Ik geloof dat ik inmiddels echt even zou moeten wennen aan zoveel mensen, zoveel interactiequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nieuw kantoorpandje inwijden, echt honderden bekenden, ik voel me net een popster
reclasseringquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Of is "kantoorpandje" codetaal voor "ik was in het winkelcentrum"?
En ik was al socially awkwardquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels echt even zou moeten wennen aan zoveel mensen, zoveel interactie
Wolf of Wallstreetquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig hier op een mokerdruk kantoor
Veel geld, weinig bankquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
waarom nou zo duur
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
Ik heb hier in huis een aantal prints van Ronan Bouroullec hangen. Qua design is dat altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
waarom nou zo duur
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
en groter.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
voor dat geld heb je ook een mooie bank
jaaaaaquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:28 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend
Vind het een mooi bankjequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis een aantal prints van Ronan Bouroullec hangen. Qua design is dat altijd wel mooi.
Maar zijn prijs wel waard hoor denk ik.
Scheelt dat een metaalbewerker ze niet van pallets maakt. Blij dat dat overgewaaid is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
willekeurige metaalbewerker maakt dit zo zelfvoor een fractie natuurlijk.
Misschien wel nog met steigerbuizenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat een metaalbewerker ze niet van pallets maakt. Blij dat dat overgewaaid is.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat een metaalbewerker ze niet van pallets maakt. Blij dat dat overgewaaid is.
Ik kreeg applaus en betraande gezichtjes omdat sommige mensen me lang niet live hebben gezien, doet me wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels echt even zou moeten wennen aan zoveel mensen, zoveel interactie
ja kijk mijn ogen uitquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Staan wel mooie dingen op dat misterdesign.nl maar ook echt onpraktische gedrochten voor in zo'n barbapapa huis.
De dag dat ik weer naar kantoor moet heb ik ook een betraand gezichtjequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg applaus en betraande gezichtjes omdat sommige mensen me lang niet live hebben gezien, doet me wel goed eigenlijk
Ehhquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
dit bv
https://www.misterdesign.(...)tion-party-lamp.html
Ze zitten in Den Bosch; dus US heeft er vast aandelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Staan wel mooie dingen op dat misterdesign.nl maar ook echt onpraktische gedrochten voor in zo'n barbapapa huis.
Net twee dagen gehad, maar mijn mailbox puilt alweer zo uit dat ik het liefst mijn computer uit zou zettenquote:
Weet ik nog niet. Het heeft eigenlijk niet veel nut om dan vrij te zijn aangezien heel Nederland dan vrij is. Pak dan liever de 1e of 2e week van januari.quote:
Doe eens gek, zet je pc uit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net twee dagen gehad, maar mijn mailbox puilt alweer zo uit dat ik het liefst mijn computer uit zou zetten
In mijn huis zou het niet zo goed passen zeg maarquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net als die palletkunstenaar en z'n volgelingen in K&W
tering wat een gedrochten produceerde die.
Wel een beetje de US van K&W qua vage sterke verhalen ook.
1500 euro twee weken curacaoquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
dit bv
https://www.misterdesign.(...)tion-party-lamp.html
Nou ja moest pand keuren maar dat zijn mensen te weten gekomen en ik bezit wel wat populariteit nog steeds dus er zijn akelig veel mensen hier op afgekomenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dag dat ik weer naar kantoor moet heb ik ook een betraand gezichtje
Collega van mij neemt altijd de eerste 2 weken van januari. Is zijn winterslaapquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het heeft eigenlijk niet veel nut om dan vrij te zijn aangezien heel Nederland dan vrij is. Pak dan liever de 1e of 2e week van januari.
Ken het niet dus ze zijn minimaal en insignificantquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zitten in Den Bosch; dus US heeft er vast aandelen.
Ik vind het spuuglelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind je niks? Ik vind het echt fucking vet
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij neemt altijd de eerste 2 weken van januari. Is zijn winterslaap
IK WIL NIETquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dag dat ik weer naar kantoor moet heb ik ook een betraand gezichtje
Heb je nog een fles champagne ontkurkt met een zwaard?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja moest pand keuren maar dat zijn mensen te weten gekomen en ik bezit wel wat populariteit nog steeds dus er zijn akelig veel mensen hier op afgekomen
Jezusquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit?
https://www.misterdesign.nl/juuyo-hanglamp-moooi.html
Nope, niet mijn ding.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit?
Lege koelkasten nog hierquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een fles champagne ontkurkt met een zwaard?
Ja ben ik zelf vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze wel even over na kunnen denken.
Van mij mag je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.Ik vind meer dingen niet mooi, maar iedereen heeft recht op wansmaak.
ahquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het heeft eigenlijk niet veel nut om dan vrij te zijn aangezien heel Nederland dan vrij is. Pak dan liever de 1e of 2e week van januari.
nou ja zeg. bitterballen getuige van een goede smaakquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een bitterbal hebben maar dat wil nog niet zeggen dat ik goede smaak heb
Hier ook niet. Heb veel staal/hout/kleurquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn huis zou het niet zo goed passen zeg maar
leuk voor en sushitentquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit?
Ja ergens wel hč, bitterballen kun je ook eten met je pink omhoog.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zeg. bitterballen getuige van een goede smaak
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat tuinkussens hier, een flamingobadjas daar en een vissenlamp aan het plafond
Eclectischbal
die hangt aan het plafond?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De hebben ook de Parentesi te koop daar zie ik. Die gaat hier nog een keer komen.
[ afbeelding ]
Die gebruik ik graag twee kanten op.quote:
Wansmaak.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De hebben ook de Parentesi te koop daar zie ik. Die gaat hier nog een keer komen.
[ afbeelding ]
Die lamp ken ik van mijn tante in duitsland. Weet niet of het het origineel is maar zij heeft ook allemaal die design dingen. Als kind vond ik het niks maar nu ga ik het toch wel waarderenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kost dat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; met een dunne staalkabel.
Interessant concept. Maar tering duurquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; met een dunne staalkabel.
Ik vind daar echt geen reet aan. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me voor design nog mee.quote:
Met jouw aantal posts op FOK! telt die toch best zwaar mee.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind daar echt geen reet aan. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |