SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg hem morgenquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
De eindejaarsbonus gaat misschien pas in maart uitgekeerd worden, zullen aantal mensen erg blij mee zijn
Wel fijn zo vroeg in December al. Bij ons zijn een aantal mensen niet zo blij; omdat ze toch echt gerekend hadden op die eindejaarsbonus in December.quote:
hier ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Eindejaarsbonus. dat kennen ze hier niet.
Kerstpakket normaal wel. en kerstfeest.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook niet
kerstpakket ook niet
kerstkaart ook al een paar jaar niet meer
Nadat het bedrijf overgenomen is kon ik een extra 0 achter de vorige bonus plakken. Dat was wel een leuke verrassing vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Eindejaarsbonus. dat kennen ze hier niet.
Wat een gedoe joh.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn zo vroeg in December al. Bij ons zijn een aantal mensen niet zo blij; omdat ze toch echt gerekend hadden op die eindejaarsbonus in December.
Blijkbaar moeten de bonussen goedgekeurd worden door ons moederbedrijf tegenwoordig en voldeden ze niet aan de voorwaarden qua onderbouwingheb nog wel goede hoop dat het deze maand goed gaat komen.
Oh nee die krijg ik apart.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gewoon tegelijk met salaris in december
jij bent eigen baas toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh nee die krijg ik apart.
Ik krijg ieder jaar een lekkere bonus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |