Zit wel een kelder bijquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ligt er vas ergens een lijk in de kast
Ik haat scheve muren en loze hoekjesquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens de plattegrond van die appartementen waar ik mee bezig ben.
Als ze dan gewoon allemaal weggaan dan kan ik heel de wijk platgooien en mij zo gewilde landgoed met oprijslaan aanleggenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien willen mensen niet in de buurt van die kerel met z'n vlammenwerper wonen?
Tja. het is niet ideaal, maar kan er perfect mee leven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat scheve muren en loze hoekjes
o-prijs-laan?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze dan gewoon allemaal weggaan dan kan ik heel de wijk platgooien en mij zo gewilde landgoed met oprijslaan aanleggen
Zulk soort geintjes zijn er hier niet echt nodig, staan momenteel wel 3 huizen te koopquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deden ze vroegah ook, dan zetten ze hem op Funda voor 175.000 en dan stond er 'bieden vanaf 180.000' of 'vraagprijs 210.000'. Geniepige eikels. Maar dan komt hij dus wel naar voren in de zoekopdracht, want destijds kon je op Funda alleen vaste max. bedragen kiezen en nog niet zelf wat invoeren.
Dat zou zo vet zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o-prijs-laan?
Is dat een laan waarop je minnares laat prijsschieten op je bezoekers?
naja het werkt in dit gebouwquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wel een mooie plattegrond
In 2012 raakten ze de huizen niet aan de straatstenen kwijtquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort geintjes zijn er hier niet echt nodig, staan momenteel wel 3 huizen te koop
Ja moet toch wat verzinnen om d'r onder de rivieren te krijgenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
o-prijs-laan?
Is dat een laan waarop je minnares laat prijsschieten op je bezoekers?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had het over minnares, niet over aanstaande vrouw
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat super vet is dat je dat balkon op de hele breedte hebt.
Ik heb binnenkort al 1 rivier overwonnen. Dat moet je wel een beetje knap vindenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet toch wat verzinnen om d'r onder de rivieren te krijgen
In 2013 ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In 2012 raakten ze de huizen niet aan de straatstenen kwijt
Hun goed recht toch. Wees blij dat ze 't niet om 1u 's nachts doen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n buren zijn aan het boren. Wat fijn.
Moet je gewoon even in de voortuin gaan draaien dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet een grote gerrie draaien, maar zie dat PostNL twee straten verderop staat
Ja je gaat al de goede kant opquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort al 1 rivier overwonnen. Dat moet je wel een beetje knap vinden
beschut achter m'n magnoliaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon even in de voortuin gaan draaien dan.
Komt de bezorger "kiekeboe! pffffrt, oh oeps ik was nog niet klaar"quote:
Ik zeg toch dat ik het fijn vind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hun goed recht toch. Wees blij dat ze 't niet om 1u 's nachts doen.
peek-a-pooquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt de bezorger "kiekeboe! pffffrt, oh oeps ik was nog niet klaar"
Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In 2012 raakten ze de huizen niet aan de straatstenen kwijt
Iets teveel biblebeltquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je niet samen in Puttershoek gaan wonenin De Wijk van je Leven.
hier staat er soms een te koopquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort geintjes zijn er hier niet echt nodig, staan momenteel wel 3 huizen te koop
Of ze laten hem drie maanden hangen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier staat er soms een te koop
bordje, maar volgens mij is de boel al verkocht voordat het bordje "te koop" er staat
Goeie reclame voor de makelaar. I guess.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze laten hem drie maanden hangen.
Hier staat er bij een huis volgens mij al 1,5 jaar een bord in de tuin met verkochtquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze laten hem drie maanden hangen.
Ohja moet ik ook nog doen, vorig jaar vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om 11:11:11 uur
Nu mag je een wens doen.
RIP US.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig hier op een mokerdruk kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |