nou ja zeg. bitterballen getuige van een goede smaakquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een bitterbal hebben maar dat wil nog niet zeggen dat ik goede smaak heb
Hier ook niet. Heb veel staal/hout/kleurquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn huis zou het niet zo goed passen zeg maar
leuk voor en sushitentquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit?
https://www.misterdesign.nl/juuyo-hanglamp-moooi.html
Ja ergens wel hč, bitterballen kun je ook eten met je pink omhoog.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zeg. bitterballen getuige van een goede smaak
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat tuinkussens hier, een flamingobadjas daar en een vissenlamp aan het plafond
Eclectischbal
die hangt aan het plafond?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De hebben ook de Parentesi te koop daar zie ik. Die gaat hier nog een keer komen.
[ afbeelding ]
Die gebruik ik graag twee kanten op.quote:
Wansmaak.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De hebben ook de Parentesi te koop daar zie ik. Die gaat hier nog een keer komen.
[ afbeelding ]
Die lamp ken ik van mijn tante in duitsland. Weet niet of het het origineel is maar zij heeft ook allemaal die design dingen. Als kind vond ik het niks maar nu ga ik het toch wel waarderenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kost dat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; met een dunne staalkabel.
Interessant concept. Maar tering duurquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; met een dunne staalkabel.
Ik vind daar echt geen reet aan. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |