Oh, dus straks de nieuwsberichten over een te grote groep mensen verzameld?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nieuw kantoorpandje inwijden, echt honderden bekenden, ik voel me net een popster
Ik geloof dat ik inmiddels echt even zou moeten wennen aan zoveel mensen, zoveel interactiequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nieuw kantoorpandje inwijden, echt honderden bekenden, ik voel me net een popster
reclasseringquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Of is "kantoorpandje" codetaal voor "ik was in het winkelcentrum"?
En ik was al socially awkwardquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels echt even zou moeten wennen aan zoveel mensen, zoveel interactie
Wolf of Wallstreetquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig hier op een mokerdruk kantoor
Veel geld, weinig bankquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
waarom nou zo duur
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
Ik heb hier in huis een aantal prints van Ronan Bouroullec hangen. Qua design is dat altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
waarom nou zo duur
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
en groter.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
voor dat geld heb je ook een mooie bank
jaaaaaquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:28 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend
Vind het een mooi bankjequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis een aantal prints van Ronan Bouroullec hangen. Qua design is dat altijd wel mooi.
Maar zijn prijs wel waard hoor denk ik.
Scheelt dat een metaalbewerker ze niet van pallets maakt. Blij dat dat overgewaaid is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
willekeurige metaalbewerker maakt dit zo zelfvoor een fractie natuurlijk.
Misschien wel nog met steigerbuizenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat een metaalbewerker ze niet van pallets maakt. Blij dat dat overgewaaid is.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat een metaalbewerker ze niet van pallets maakt. Blij dat dat overgewaaid is.
Ik kreeg applaus en betraande gezichtjes omdat sommige mensen me lang niet live hebben gezien, doet me wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels echt even zou moeten wennen aan zoveel mensen, zoveel interactie
ja kijk mijn ogen uitquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Staan wel mooie dingen op dat misterdesign.nl maar ook echt onpraktische gedrochten voor in zo'n barbapapa huis.
De dag dat ik weer naar kantoor moet heb ik ook een betraand gezichtjequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg applaus en betraande gezichtjes omdat sommige mensen me lang niet live hebben gezien, doet me wel goed eigenlijk
Ehhquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
dit bv
https://www.misterdesign.(...)tion-party-lamp.html
Ze zitten in Den Bosch; dus US heeft er vast aandelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Staan wel mooie dingen op dat misterdesign.nl maar ook echt onpraktische gedrochten voor in zo'n barbapapa huis.
Net twee dagen gehad, maar mijn mailbox puilt alweer zo uit dat ik het liefst mijn computer uit zou zettenquote:
Weet ik nog niet. Het heeft eigenlijk niet veel nut om dan vrij te zijn aangezien heel Nederland dan vrij is. Pak dan liever de 1e of 2e week van januari.quote:
Doe eens gek, zet je pc uit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net twee dagen gehad, maar mijn mailbox puilt alweer zo uit dat ik het liefst mijn computer uit zou zetten
In mijn huis zou het niet zo goed passen zeg maarquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net als die palletkunstenaar en z'n volgelingen in K&W
tering wat een gedrochten produceerde die.
Wel een beetje de US van K&W qua vage sterke verhalen ook.
1500 euro twee weken curacaoquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
dit bv
https://www.misterdesign.(...)tion-party-lamp.html
Nou ja moest pand keuren maar dat zijn mensen te weten gekomen en ik bezit wel wat populariteit nog steeds dus er zijn akelig veel mensen hier op afgekomenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dag dat ik weer naar kantoor moet heb ik ook een betraand gezichtje
Collega van mij neemt altijd de eerste 2 weken van januari. Is zijn winterslaapquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het heeft eigenlijk niet veel nut om dan vrij te zijn aangezien heel Nederland dan vrij is. Pak dan liever de 1e of 2e week van januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |