Mooi boogje?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik druk op pompje voor handencreme.
Handencrčme zit nu op m'n broek.
Inderdaad. Het begrip "starterswoningen" is ook nogal een rekbaar begrijp. Stonden er hier te koop tussen de 400.000 - 450.000. Dat gaat je in je eentje niet zo snel lukken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Hier in den haag bij het centraal station komt ook een grote toren. Met de project ontwikkelaar is afgesproken dat er iets van 30% sociale woningbouw is dus ze krijgen de vergunningen. Blijkbaar als alles legaal is geregeld komt de project ontwikkelaar terug op die 30% en verlagen ze het percentage.
Dit schijnt dus best vaak te gebeuren
ja maar je eigen woning kan zo weg zijn hequote:Op dinsdag 1 december 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kopen is per definitie goedkoper met huidige rentestanden
Je hebt niet te maken met een winstmarge enzo.
Mijn maandlasten verdubbelen straks, met huur.
Met z'n tweeën lijkt het me ook lastig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Het begrip "starterswoningen" is ook nogal een rekbaar begrijp. Stonden er hier te koop tussen de 400.000 - 450.000. Dat gaat je in je eentje niet zo snel lukken.
6x de huur?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja!
naja dit appartement vragen ze ook 6x de huur aan bruto maandinkomen hoor. Daarom dat het denk ik ook al 2 maanden leegstaat. én een online advertentie met foto's die het niet doen werkt ook niet
(scheelt dus dat ik al in het gebouw ben geweest en weet hoe de appartementen er in principe uit zien).
Ja das geen starterswoning tochquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Het begrip "starterswoningen" is ook nogal een rekbaar begrijp. Stonden er hier te koop tussen de 400.000 - 450.000. Dat gaat je in je eentje niet zo snel lukken.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja kopen wil/kan ik nu ff niet, oa omdat ik er maar 2-3 jaar zal blijven. Anders had ik dat misschien nog wel gedaan.Nee, logisch dat je nu niet erg happig bent op kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik hoor het zķ vaak, dat huur geen optie is en kopen maar net aan kan.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hierachter proppen ze nog wat studiootjes boven een winkel, die kosten meer dan wat ik destijds voor dit appartement heb betaald.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das geen starterswoning toch![]()
![]()
Of ze doen iets van 280 duizend euro en dan krijg je 55 vierkante meters
Daar is niets starterswoning aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idem.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kopen was voor mij goedkoper en ik kreeg zonder problemen een hypotheek.
Godsamme. Ons huis was goedkoper dan dat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8775-marktstraat-95/
Zulke dingen.
ik bedoel dat huren twee keer zo duur is dan wat ik nu betaal. Dubbele maandlasten heb ik 't niet overquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je eigen woning kan zo weg zijn he
misschien dit jaar nog als je een investeerder treft
40 vierkante meterquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8775-marktstraat-95/
Zulke dingen.
oh zo. Jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik bedoel dat huren twee keer zo duur is dan wat ik nu betaal. Dubbele maandlasten heb ik 't niet over
ja bizar joh.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, je zal nu maar een huis willen kopen. Dan ben je mooi de sjaak.Hoi Sjaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
mja, is wel een gebouw met wat eh.. omhoog gevallen figuren met een creditcard van papa hoor. Als je die auto's zo bekijkt die er in de parkeer garage stonden (en zo groot zijn dat de roldeur niet dicht kan)quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6x de huur?Wordt steeds gekker. Straks willen ze nog dat je de verkoopwaarde kunt overleggen aan borg
Stuk neus die er nog uitsteekt of wat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja, is wel een gebouw met wat eh.. omhoog gevallen figuren met een creditcard van papa hoor. Als je die auto's zo bekijkt die er in de parkeer garage stonden (en zo groot zijn dat de roldeur niet dicht kan)
quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, je zal nu maar een huis willen kopen. Dan ben je mooi de sjaak.ja je hebt een betere positie als je ook wat verkooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |