Ik zat gister in de tram, moest even naar de stad maar het was echt tering druk in de tram. Stad viel dan weer mee.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
het is weer rustiger in OV, duidelijk dagjesmensen die geen gezeik met mondkapjesplicht willen
Vorige week kregen alle managers een e-mail met nieuwe richtlijnen om mensen te beoordelen. Of we dat voor de huidige eindejaarsgesprekken ook wilde gaan gebruikenquote:
ik zit nu alleen in busquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat gister in de tram, moest even naar de stad maar het was echt tering druk in de tram. Stad viel dan weer mee.
aaah oke. Ja nou ja ook niet vreemd :pquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal : ze vragen een bankpas kopie om idd juiste naam / rekening nummer te hebben voor automatisch incasso
Naja aan ene kant niet. Maar aan andere kant, als ze bankafschrift willen.. Staat het ook op hequote:Op dinsdag 1 december 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah oke. Ja nou ja ook niet vreemd :p
vragen ze die neit ook al dan?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja aan ene kant niet. Maar aan andere kant, als ze bankafschrift willen.. Staat het ook op he
Beide voelt wel serieus dubbel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja aan ene kant niet. Maar aan andere kant, als ze bankafschrift willen.. Staat het ook op he
Dus ze kunnen 'm best krijgen maar dan blur ik het pasnummer.
Vragen ze ookquote:
Gewoon je pasje opsturen met je pincode erbij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus ze kunnen 'm best krijgen maar dan blur ik het pasnummer.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide voelt wel serieus dubbel.
misschien is het om uit te sluiten dat een 'ander' betaald voor de woning. Soort van katvanger gedoe? Op zon bankafschrift staat natuurlijk je inkomen en je rekeningnummer maar niet je pas nummer?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vragen ze ook
Krijg net de huurvoorwaarden van een ander appartement in t zelfde gebouw waar ik al ben wezen kijken. Daar ga ik na het weekend kijken (die makelaar heeft niet eerder tijd).
WErkgeverserklaring is dat je niet binnenkort wordt ontslagen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- loonafschriften laatste 3 maanden
- werkgeversverklaring
- bankpas
- bankafschrift waar laatste 3 salarisstortingen op staan
etc.
kan. maar dat pasnummer blur ik, wegens mogelijkheden tot identiteits/bankpasfraude. Dat zei ik ook tegen die dame en dat was in orde. Gaat ze puur om de naam en rekeningnummer die er op staat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het om uit te sluiten dat een 'ander' betaald voor de woning. Soort van katvanger gedoe? Op zon bankafschrift staat natuurlijk je inkomen en je rekeningnummer maar niet je pas nummer?
is een verklaring dat je werkgever niet van je af wil idd. maar daar staat ook oa je salaris op enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WErkgeverserklaring is dat je niet binnenkort wordt ontslagen?
Oke.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan. maar dat pasnummer blur ik, wegens mogelijkheden tot identiteits/bankpasfraude. Dat zei ik ook tegen die dame en dat was in orde. Gaat ze puur om de naam en rekeningnummer die er op staat.
Balliequote:
quote:
en wanneer hoor je dan van die ene met een garage?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]veel meer dan bij een hypotheekaanvraag
maar goed, daar vragen ze weer andere dingen (oa medisch).
Ik had denk ik nooit kunnen huren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]veel meer dan bij een hypotheekaanvraag
maar goed, daar vragen ze weer andere dingen (oa medisch).
op welk vlak niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had denk ik nooit kunnen huren.
Net in welke hoek je zoekt ook denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had denk ik nooit kunnen huren.
zit bij laatste twee, geen duidelijk idee wanneer ik wat hoor. Is particulier die dit appartement als investering heeft. Juist daarom: spreid de winkansen, aanstaande maandag naar ander appartement in zelfde gebouw kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wanneer hoor je dan van die ene met een garage?
Nee maar deze heeft wel je je voorkeur toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit bij laatste twee, geen duidelijk idee wanneer ik wat hoor. Is particulier die dit appartement als investering heeft. Juist daarom: spreid de winkansen, aanstaande maandag naar ander appartement in zelfde gebouw kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |