En ik maar denken dat hij om zijn doelpunten werd gehaald.quote:Op maandag 30 november 2020 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is dan ook geen pure spits, maar meer een schaduwspits die zich vaak laat uitzakken..
Daarom moet je hem niet afreken op zijn rendement (doelpunten) maar wat ie bijdraagt in het positiespel, zie hem regelmatig slimme dingen doen of goed positioneren wat het positiespel ten goede komt.
Op dat vlak draagt ie wel wat bij
Zeker. Maar dat is de opportunist in mij. Selectie laat op orde, nieuwe trainer, nieuwe speelstijl, carona...quote:Op maandag 30 november 2020 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik hoop uiteraard wel dat PSV van Granada wint maar we worden nog niet echt op goed voetbal getrakteerd, ik had echt wel meer verwacht en jij waarschijnlijk ook.
Met 11 Messi’s ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Met 11 Gakpo's word je geen kampioen
Lijkt me inderdaad geen goede doelman.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Met 11 Gakpo's word je geen kampioen
Wel een goeie speler, die haalt het EK wel lijkt me als hij heel blijft.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad geen goede doelman.
Ik zag de namen staan en dacht, Yes!quote:Op donderdag 3 december 2020 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe vanavond maar
Sangare-Gotze-Fein
Madueke/Mo-Malen-Gakpo
0 euro.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Zahavi is wel een toppertje he, hoeveel kost dat grapje eigenlijk?
Krijgt 100k voor elk doelpunt dat ie maakt.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet die aan vrijwilligerswerk ? Dat is wel top
Zoek maar op google: Zahavi salarisquote:Op donderdag 3 december 2020 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Zahavi is wel een toppertje he, hoeveel kost dat grapje eigenlijk?
Nu al meer gescoord dan Ajax, AZ en Feyenoord bij elkaar deze speelronde.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
PSV COËFFICIËNT GODEN
Rest van de mongolen uit Nederland laat het weer eens lopen.
Teze is niet veel minder als RBquote:Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef WaikikiWim het volgende:
Dumfries met de brancard van het veld af.. hopen dat dat allemaal een beetje meevalt.
Daar mag in de winter sowieso wel iets bijkomen wil je een rol van betekenis spelen in Europaquote:Op donderdag 3 december 2020 22:52 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
No shit, maar wat er voor Teze op de CV komt is wel een klasse minder
Baumgartl is gewoon veel te lief, beetje als Schuurs. Boscagli vind ik (ondanks dat hij de laatste paar potjes het prima doet) ook geen zuivere CV. Als je iemand met de kwaliteiten van Götze/Sangaré kunt scoren voor de CV dan heb je echt een topteam. Dan komt Teze nóg beter uit de verf denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar mag in de winter sowieso wel iets bijkomen wil je een rol van betekenis spelen in Europa
Baumi volstaat voorlopig wel
Tegen die Cyprioten zal er waarschijnlijk een aantal reserves en/of jonkies in staan. Ik verwacht niet heel veel van die wedstrijdquote:Op donderdag 3 december 2020 23:02 schreef WaikikiWim het volgende:
Nu nog even zien dat je boven Granada eindigt. Wat een grafteam is dat joh, dat gezeur om die kaarten en penalty's de hele tijd. Wat een droevige poging tot het maken van een schwalbe ook trouwens
Terecht. Dat is gewoon een oefenpotje. Haal Unner maar weer van stall.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegen die Cyprioten zal er waarschijnlijk een aantal reserves en/of jonkies in staan. Ik verwacht niet heel veel van die wedstrijd
Van mij krijg je een duimpje maat.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Deze grap beoordeel ik met een zuivere 8/10
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terecht. Dat is gewoon een oefenpotje. Haal Unner maar weer van stall.
Niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 3 december 2020 23:04 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Baumgartl is gewoon veel te lief, beetje als Schuurs. Boscagli vind ik (ondanks dat hij de laatste paar potjes het prima doet) ook geen zuivere CV. Als je iemand met de kwaliteiten van Götze/Sangaré kunt scoren voor de CV dan heb je echt een topteam. Dan komt Teze nóg beter uit de verf denk ik.
Nou niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 3 december 2020 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
Die Boscagli heeft wel een goede ontwikkeling doorgemaakt he. Echt een fijne speler.
wel meer zelfvertrouwen maar PSV blijft verdedigend wel zwak en ze weten inmiddels toch dat wedstrijden geen 60 maar 90 minuten duren .quote:Op donderdag 3 december 2020 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is uitstekend bezig dit seizoen. Niet te vergelijken met onder Bommel.
Dat zal ook gewoon met de conditie te maken hebben, niet? Ik heb zelf niet gefocust gekeken, maar er vielen veel spelers om van de pijn. Heeft ook gewoon tijd nodig, zeker nu.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel meer zelfvertrouwen maar PSV blijft verdedigend wel zwak en ze weten inmiddels toch dat wedstrijden geen 60 maar 90 minuten duren .
Wel genoten van Götze, die doet meestal wat goeds met een bal, Malen vond ik ook goed en mooi de overwintering uiteraard, de manier waarop is dan wat minder relevant.
dat zal zeker een factor zijn maar je kan je als ploeg toch niet zo'n groot verval veroorloven, nu liep het goed af.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zal ook gewoon met de conditie te maken hebben, niet? Ik heb zelf niet gefocust gekeken, maar er vielen veel spelers om van de pijn. Heeft ook gewoon tijd nodig, zeker nu.
Ik denk dat het deels onoverkomelijk is, en Granada heeft natuurlijk ook wel meerdere schaakstukken om een wedstrijd te kantelen.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal zeker een factor zijn maar je kan je als ploeg toch niet zo'n groot verval veroorloven, nu liep het goed af.
Een paar weken terug was het maar 30 min goed voetbal..nu 60quote:Op donderdag 3 december 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel meer zelfvertrouwen maar PSV blijft verdedigend wel zwak en ze weten inmiddels toch dat wedstrijden geen 60 maar 90 minuten duren .
Wel genoten van Götze, die doet meestal wat goeds met een bal, Malen vond ik ook goed en mooi de overwintering uiteraard, de manier waarop is dan wat minder relevant.
Wat maakt het uit? We gaan voor de EL om CL te halen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 03:38 schreef PSVCL het volgende:
Trouwens wel relaxt dat de KNVB weer met PSV meedenkt door Heerenveen-uit tussen 2 Europese duels te plannen
Ik denk niet dat we tot mei hoeven te wachten. Doan: van Eindhoven naar Bielefeld (of elke andere willekeurige stad buiten Eindhoven) was voor jou de juiste stap.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:46 schreef RipCity het volgende:
Ritsu Doan streek afgelopen zomer verrassend neer bij promovendus Arminia Bielefeld. De Japanse PSV'er prijst zich gelukkig met zijn tijdelijke Duitse standplaats.
Het was voor de 22-jarige Doan een lastige afweging. Mede vanwege de gebrekkige perspectieven in Eindhoven koos hij voor de sprong in het diepe. 'Ik wist afgelopen zomer werkelijk niet wat ik kon verwachten', kijkt hij in Kicker terug. 'Ik merk nu dat mijn vertrouwen steeds meer groeit dat het een mooi verhaal gaat worden met Arminia.'
Doan voelt zich op zijn gemak in Bielefeld. 'Hier is het heel anders dan bij PSV. Arminia heeft me vanaf het begin het gevoel gegeven dat ze me werkelijk nodig hadden en me werkelijk wilden hebben. Dat heb ik diep van binnen gevoeld.'
In eigen land werden vraagtekens gezet bij de (tijdelijke) overstap van Eindhoven naar Bielefeld. 'PSV kennen ze wel, maar Arminia?', zegt Doan. Inmiddels heeft hij over aandacht geen klagen.
'Vanwege de vele Japanners is de interesse in de Bundesliga al groot. Ons duel met mijn goal tegen Bayern werd de volgende dag op televisie uitgezonden', vervolgt de aanvaller, die afstand houdt van de commentaren. 'Ik concentreer me op fit blijven en steeds beter te worden. Maar het zou me natuurlijk goed doen als ze in mei zeggen: "Van Eindhoven naar Bielefeld was voor die jongen de juiste stap".'
Dan heb je iemand die op de bank moet beginnen, invalt en dan geblesseerd weer moet uitvallen en dan staat ie er niet bijquote:
Belangrijkste ja, ik pas aan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan heb je iemand die op de bank moet beginnen, invalt en dan geblesseerd weer moet uitvallen en dan staat ie er niet bij
Wederom Hendrix gekozen, om moverende redenen.quote:
Je bent gewoon jaloers op zijn haardos.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wederom Hendrix gekozen, om moverende redenen.
En die plannen ze dan tussen de 2 laatste EL duels... dacht dat de KNVB meedacht met de clubs die Europees voetbal spelen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zondag tegen de grootste angstgegner, nog groter dan Feyenoord. Sinds 2011 niet meer gewonnen op bezoek bij Heerenveen.
Moet de planner nu ook al rekening gaan houden met angstgegners ja?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En die plannen ze dan tussen de 2 laatste EL duels... dacht dat de KNVB meedacht met de clubs die Europees voetbal spelen.
wat is er vreemd aan, is de #10 van vorig seizoenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En die plannen ze dan tussen de 2 laatste EL duels... dacht dat de KNVB meedacht met de clubs die Europees voetbal spelen.
Beetje vreemd.. desondanks moet je die gewoon winnen
Zo te zien doen ze dat dus al.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet de planner nu ook al rekening gaan houden met angstgegners ja?
Ojaquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo te zien doen ze dat dus al.
Gaat meer om de reisafstand plus het feit dat het tussen de 2 laatste Europese duels is ingepland.. waar 9 van de 10 keer de beslissing valt of je gaat overwinteren of niet, had de knvb wel rekening mee mogen houden in belang van het Nederlandse voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet de planner nu ook al rekening gaan houden met angstgegners ja?
Heerenveen - PSV zou in elk ander land een burenderby zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat meer om de reisafstand plus het feit dat het tussen de 2 laatste Europese duels is ingepland.. waar 9 van de 10 keer de beslissing valt of je gaat overwinteren of niet, had de knvb wel rekening mee mogen houden in belang van het Nederlandse voetbal
Ik vond het feit dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan anderen al schokkend, maar dit is helemaal bizar natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:06 schreef De_Kraam het volgende:
De KNJB plant Heerenveen - PSV tussen twee EL wedstrijden om PSV te naaien. Kan niet anders.
Ik las dat Schmidt aan heeft gegeven dat ze er alle drie niet lang uitliggen. Of ze zondag al aan de aftrap kunnen staan is dan wel de vraag natuurlijk.quote:
Inb4 puntverlies PSV.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Topclub Ajax heeft verloren. Ik zie perspectief.
Mooi, het gebruikelijke puntverlies bij Heerenveen heeft dus geen negatieve gevolgen. Geruststellend.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Topclub Ajax heeft verloren. Ik zie perspectief.
Dit soort reactie elke week weerquote:Op zondag 6 december 2020 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verloren, Vitesse verloren, wij naar Heerenveen...
Dat wordt weer niks
als je er sinds 2011 niet meer gewonnen hebt begrijp ik dat nog wel een beetje voor deze keerquote:Op zondag 6 december 2020 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit soort reactie elke week weeralsof "we" FC Eindhoven zijn.
Het wordt dus weer eens tijd voor een winstpartij.quote:Op zondag 6 december 2020 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je er sinds 2011 niet meer gewonnen hebt begrijp ik dat nog wel een beetje voor deze keer
Meer dat van donderdag, dan zou je toch wel genoeg zelfvertrouwen moeten hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het wordt dus weer eens tijd voor een winstpartij.
En met de resultaten van de zaterdag in het achterhoofd krijg je hopelijk ook vleugels.
Roepen dat je daar even gaat winnen zou gezien het verleden wel arrogant zijn ja..quote:Op zondag 6 december 2020 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je er sinds 2011 niet meer gewonnen hebt begrijp ik dat nog wel een beetje voor deze keer
Davygod dekt zich nog in tegen Spakenburg.quote:Op zondag 6 december 2020 00:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Roepen dat je daar even gaat winnen zou gezien het verleden wel arrogant zijn ja..
Maar om je er vooraf bij neer te leggen slaat ook nergens op, zelfs wanneer je thuis tegen Emmen speelt zie je hier leden voorbij komen die zich indekken
inderdaad. Hij had beter voor de FC kunnen zijn.quote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Davygod dekt zich nog in tegen Spakenburg.
We hebben het eerder lastig gehad tegen een amateurclub en het waait er hard enzoquote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
0-3quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef Longcat. het volgende:
Wat wordt het vanavond heren? ik denk eerlijk gezegd een gelijk spelletje.
quote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Profeetquote:Op zondag 6 december 2020 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
Ze spelen echt geweldig, maar een bekend probleem dit seizoen: onvoldoende scoren en dan straks in de problemen komen.
De eeuwige eerste helft.quote:Op zondag 6 december 2020 17:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sodeju wat kan ik genieten van dit PSV 1(e helft).
quote:Op zondag 6 december 2020 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verloren, Vitesse verloren, wij naar Heerenveen...
Dat wordt weer niks
dusquote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom is het indekken als je geen makkelijke middag verwacht in Heerenveen? Of is dit weer een slechte trollpoging?quote:Op zondag 6 december 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, nu je 2-2 speelt is het geen indekken meer!
Indekken is natuurlijk sowieso een beetje sneuquote:Op zondag 6 december 2020 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is het indekken als je geen makkelijke middag verwacht in Heerenveen? Of is dit weer een slechte trollpoging?
Misschien dat pressievoetbal toch lastig vol te houden met die drukke schema? Althans, 2x pw 90 min lang.quote:Op zondag 6 december 2020 18:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Is dit immense verschil tussen de 2 helften ooit eerder vertoont op deze absurde wijze? En het is ook nog eens echt letterlijk elke wedstrijd.
Ook zelden gezien inderdaad, echt complete dominantie in de eerste helft.quote:Op zondag 6 december 2020 18:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Is dit immense verschil tussen de 2 helften ooit eerder vertoont op deze absurde wijze? En het is ook nog eens echt letterlijk elke wedstrijd.
Die waren totaal geslooptquote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Max, Gakpo, Malen en Gotze eruit halen, hoe verzin je het?
Ik denk dat dat ook deels komt door de vele coronagevallen en blessures icm een verschrikkelijk druk programma.quote:Op zondag 6 december 2020 18:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het systeem van onze Duitse vriend (nog) niet kan met deze selectie. Daarnaast mag Rosario er wel uit voor Fein. Dat zal een hoop schelen.
Max weet ik niet zo, maar Gakpo, Malen en Götze liepen rond als oude mannen inmiddels.quote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Max, Gakpo, Malen en Gotze eruit halen, hoe verzin je het?
Toch maar mooi een puntje ingelopen!quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Een sterke centrale verdediger had veel gescheeld,dan was je titelfavoriet geweest .. zag je Boscagli weer draaien en keren bij de 1-2? Zodra der ruimte ligt weet ie het niet meer.
Maar hij heeft een aantal goeie passes gegeven waardoor de supporters weer tevreden zijn
Hendriks als linksback heft bij de 1-1 buitenspel op en bij de 2-1 is hij de eerste die volledig mis zit.quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Een sterke centrale verdediger had veel gescheeld,dan was je titelfavoriet geweest .. zag je Boscagli weer draaien en keren bij de 1-2? Zodra der ruimte ligt weet ie het niet meer.
Maar hij heeft een aantal goeie passes gegeven waardoor de supporters weer tevreden zijn
Sowieso een keeper met zijn kwaliteiten hurenquote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hendriks als linksback heft bij de 1-1 buitenspel op en bij de 2-1 is hij de eerste die volledig mis zit.
Het was gewoon weer Hendriks die in negatieve zin opviel.
En bij de 2-1 vond ik Mvogo er ook heel slecht uitzien.
Behoudens een heel slecht begin doet hij het zo slecht nog niet vind ik.quote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Sowieso een keeper met zijn kwaliteiten huren
Toch weer voor Jorrit gekozen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:50 schreef Coco het volgende:
[poll=1136]
Indien Madueke of Schmidt, reageer op deze post.
Toch knap dat je na een seizoen of 8 zijn naam nog niet goed kunt schrijven.quote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hendriks als linksback heft bij de 1-1 buitenspel op en bij de 2-1 is hij de eerste die volledig mis zit.
Het was gewoon weer Hendriks die in negatieve zin opviel.
En bij de 2-1 vond ik Mvogo er ook heel slecht uitzien.
Nee klopt ook hoor, maar moet je zo'n keeper huren dan? Een keeper die het 'niet heel slecht' doet hebben we toch zelf ook al? Ik vind hem voetballend nou ook niet bepaald een Neuer of ter Stegen ofzo.quote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behoudens een heel slecht begin doet hij het zo slecht nog niet vind ik.
Is ook wel makkelijk hoor. Die jongen mag continue opdraven in de helft dat PSV de ziel al in de kleedkamer heeft laten liggen.quote:
Waar heb jij het over. Mvogod is echt een prima (tot soms geweldige) keeper.quote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Sowieso een keeper met zijn kwaliteiten huren
Er is een tijd geweest dat ik fan van die jongen was. Samen met @El-Stinhoquote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Is ook wel makkelijk hoor. Die jongen mag continue opdraven in de helft dat PSV de ziel al in de kleedkamer heeft laten liggen.
Het fantopic laten we voor eeuwig in de archieven.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik fan van die jongen was. Samen met @:el-stinho
Maar die tijd ligt al even achter ons.
Ik probeer altijd te vergeten dat we zo’n pipo in de A selectie hebben rondlopen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch knap dat je na een seizoen of 8 zijn naam nog niet goed kunt schrijven.
Prima keeper hoor. Maar als je een speler huurt (dus een positie voor je eigen jeugd en/of eigen transferwaarde blokkeert) dan moet het toch gewoon regelrechte top zijn? Ik vind Mvogo prima hoor, maar absoluut geen buitencategorie. Zelfs niet voor ED begrippen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Waar heb jij het over. Mvogod is echt een prima (tot soms geweldige) keeper.
Zoveel spelen ze elk jaarquote:Op zondag 6 december 2020 18:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook deels komt door de vele coronagevallen en blessures icm een verschrikkelijk druk programma.
Het is duidelijk een versterking t.o.v alles wat we verder hebben rondlopen en ook duidelijk een versterking t.o.v wat we de afgelopen jaren - ga terug tot - ho stop, vanaf Gomes - hebben zien rondlopen. Huren vindt niemand geweldig maar gezien de context ben ik erg blij met Mvogo.quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Prima keeper hoor. Maar als je een speler huurt (dus een positie voor je eigen jeugd en/of eigen transferwaarde blokkeert) dan moet het toch gewoon regelrechte top zijn? Ik vind Mvogo prima hoor, maar absoluut geen buitencategorie. Zelfs niet voor ED begrippen.
Volgens mij is er toch wel het een en ander in elkaar geschoven en zijn er ook veel interlands.quote:
Ik wist het jongens~~!!!quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef Longcat. het volgende:
Wat wordt het vanavond heren? ik denk eerlijk gezegd een gelijk spelletje.
Schmidt uiteraard weerquote:Op zondag 6 december 2020 18:50 schreef Coco het volgende:
[poll=1136]
Indien Madueke of Schmidt, reageer op deze post.
?quote:
Zijn wissels kosten je zeker de overwinning, 1e helft was leuk maar heel veel creëer je niet en je geeft ook 2 dotten van kansen weg en die instorting na rust, dat kan gewoon niet en dat begon al voor de wissels.quote:Op maandag 7 december 2020 16:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Verklaar je nader ajb.
Ik vind dat PSV voor het eerst sinds jaren weer eens wat fatsoenlijks op het veld laat zien. En ja, dat kost je (mede door blessures, corona en het drukke schema) zo nu en dan meer punten dat gehoopt.
Maar is Schmidt dat aan te rekenen? Ik ben tot op heden tevreden over hem.
Dus de instorting zorgt ervoor dat Schmidt gaat wisselen. Schmidt gaf aan dat Malen en Götze niet meer fit oogden. Zijn wissels leveren vervolgens PSV het doelpunt in blessuretijd op. Maar in jouw optiek, kosten de wissels je zeker de overwinning?quote:Op maandag 7 december 2020 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn wissels kosten je zeker de overwinning, 1e helft was leuk maar heel veel creëer je niet en je geeft ook 2 dotten van kansen weg en die instorting na rust, dat kan gewoon niet en dat begon al voor de wissels.
Ik kijk graag naar Götze, Gakpo en Malen hoor, dat zijn heerlijke spelers maar die zouden het bij een andere trainer ook minstens net zo goed doen denk ik.
Verschillen we van mening is toch ook geen punt, Hendrix hief buitenspel op bij de 1-1 was dat Max ook overkomen? Die 2-1 wordt hij hij ook eenvoudig gepasseerd meen ik en je wordt gered door de var anders is het 0 punten.quote:Op maandag 7 december 2020 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus de instorting zorgt ervoor dat Schmidt gaat wisselen. Schmidt gaf aan dat Malen en Götze niet meer fit oogden. Zijn wissels leveren vervolgens PSV het doelpunt in blessuretijd op. Maar in jouw optiek, kosten de wissels je zeker de overwinning?
Nee, de structurele instorting na de eerste helft kost je de overwinning.
Aan de twee tegentreffers konden de invallers niks doen. De kansen die PSV weggaf, was dat Schmidt z’n schuld of ligt dat meer aan de zwakke defensie of gebrek aan communicatie in die laatste linie?
Waarom stem je dan op Schmidt? Als het in jouw optiek persoonlijke fouten van Hendrix zijn?quote:Op maandag 7 december 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verschillen we van mening is toch ook geen punt, Hendrix hief buitenspel op bij de 1-1 was dat Max ook overkomen? Die 2-1 wordt hij hij ook eenvoudig gepasseerd meen ik en je wordt gered door de var anders is het 0 punten.
Omdat hij hem opstelt, Hendrix kan niet beter.quote:Op maandag 7 december 2020 17:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom stem je dan op Schmidt? Als het in jouw optiek persoonlijke fouten van Hendrix zijn?
Ik heb Hendrix wel betere wedstrijden zien spelen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij hem opstelt, Hendrix kan niet beter.
Het is ook niet eerlijk om hem linksback te zetten, tov hem dan.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb Hendrix wel betere wedstrijden zien spelen.
Maar deel de mening dat hij vaak de minste of één van de minste binnen de lijnen is.
Eens. Ik geniet inderdaad ook voor het eerst sinds lange tijd weer van PSV. Ik geloof ook wel dat het een proces van vele maanden is en niet van enkele maanden. Het is alleen dood- en doodzonde dat ze niet 1 goede CV hebben gehaald; dat zou echt zo gigantisch veel schelen. Ik ben ervan overtuigd dat een jongen als Senesi perfect zou zijn bij PSV, die stuurt de boel ook echt een beetje aan. Stel je even voor; Dumfries, Teze, Senesi, Max. Boh.quote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef PSVCL het volgende:
Schmidt is het beste wat PSV kon overkomen. Wanneer hebben we voor het laatst oprecht kunnen genieten van het voetbal wat PSV (vooralsnog 45/60 min) op de mat legt?
/Trust the process..het gaat alleen maar beter worden.
Zouden we idd goed kunnen gebruiken,..de enige speler van Feyenoord die wat zou toevoegen aan dit elftal.quote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Eens. Ik geniet inderdaad ook voor het eerst sinds lange tijd weer van PSV. Ik geloof ook wel dat het een proces van vele maanden is en niet van enkele maanden. Het is alleen dood- en doodzonde dat ze niet 1 goede CV hebben gehaald; dat zou echt zo gigantisch veel schelen. Ik ben ervan overtuigd dat een jongen als Senesi perfect zou zijn bij PSV, die stuurt de boel ook echt een beetje aan. Stel je even voor; Dumfries, Teze, Senesi, Max. Boh.
Jammer dat schmidt gotze, fein en mvogo straks gewoon weg zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:38 schreef Longcat. het volgende:
Trust the process boys! ik heb het volste vertrouwen in de heer Scmidt. Ik heb in tijden niet zulke leuke voetbal van PSV gezien. Niet vergeten, het duurde Klopp minimaal 2 jaar voordat hij prijzen ging pakken. Dit is pas het 1e seizoen van Schmidt.
quote:Donyell Malen heeft zich in de kijker gespeeld bij Borussia Dortmund. Volgens BILD staat de 21-jarige aanvaller van PSV bovenaan het wensenlijstje van de Duitse topclub. Malen is in beeld bij Dortmund als eventuele opvolger van Jadon Sancho, die al geruime tijd wordt gelinkt aan een terugkeer naar Engeland. Manchester United zou hem dolgraag willen aantrekken.
Begrijp de interesse wel al is Bild net zo betrouwbaar als de Telegraafquote:Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef Coco het volgende:
BILD: Donyell Malen topkandidaat bij Borussia Dortmund
[..]
Maakt z'n intikkertjes wel ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Malen is wel lekker op dreef zo.
Hendrix gekozen. Wedstrijd niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef Coco het volgende:
[poll=1161]
Indien Schmidt of Teze, reageer op deze post.
Waarom zou je het willen zien? Als Piroe 2x weet te scoren weet je genoeg, toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:00 schreef Generationalpha het volgende:
Iemand beelden van de wedstrijd voor mij? Nergens terug te vinden, behalve dan betaald.
Listig ploegje dat Wolfsberger.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Doe maar Wolfsberger of Molde
Dan moeten zowel Ajax als PSV toch met twee vingers in de neus doorgaan normaal gesprokenquote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
PSV wel . ajax lastig..quote:Op donderdag 10 december 2020 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moeten zowel Ajax als PSV toch met twee vingers in de neus doorgaan normaal gesproken
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . Ajax lastig..
Vorig seizoen vergeten? getafe
Als je het hebt over vorig seizoen kan je bij PSV kijken naar LASK en helemaal geen overwinteringquote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . ajax lastig..
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . ajax lastig..
De gedachte dat PSVCL wel eens een troll zou kunnen zijn is inmiddels ver achter mequote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En gewoon ook nog users die happen hè.
Hij schrijft Ajax altijd met kleine letters dan moet ik sowieso reagerenquote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga slapen lange. Bepaalde posts kan ik echt ni meer aanlezen. Morge ook scriptieaids.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terecht. Doe ik ook. Zolang er ook maar ergens 1 idioot rondloopt die de naam van die UFO volgens het logo met een hoofdletter achteraan schrijft, schrijf ook ik de naam van de club volgens het logo.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schrijft Ajax altijd met kleine letters
dan zou het met 4 hoofdletters zijn, dat mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Doe ik ook. Zolang er ook maar ergens 1 idioot rondloopt die de naam van die UFO volgens het logo met een hoofdletter achteraan schrijft, schtij ook ik de naam van de club volgens het logo.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zou het met 4 hoofdletters zijn, dat mag ook natuurlijk
is dat het logo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval een logo. Is voor mij genoeg.quote:
beetje dezelfde categorie als 020-040 en dat soort onzinquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
In elk geval een logo. Is voor mij genoeg.
Ik erger me dood aan dat schrijven van Arena met een hoofdletter achteraan, is net zo debiel. Zelfs in de pers. Dat supporters raar kunnen doen weet ik ook wel, maar officieel zou het gewoon niet zo achterlijk moeten zijn. Als ze over de winkel Blokker schrijven, schrijven ze toch ook niet blokker met kleine letters omdat het logo dat zo zegt?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als 020-040 en dat soort onzin
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Braga ook ja? Die zijn toch altijd een beetje 'the best of the rest' in Portugal?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.
Dat is niet meer zo volgens mij sinds JC zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan dat schrijven van Arena met een hoofdletter achteraan, is net zo debiel. Zelfs in de pers. Dat supporters raar kunnen doen weet ik ook wel, maar officieel zou het gewoon niet zo achterlijk moeten zijn. Als ze over de winkel Blokker schrijven, schrijven ze toch ook niet blokker met kleine letters omdat het logo dat zo zegt?
https://www.nu.nl/champio(...)-tegen-atalanta.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo volgens mij sinds JC zeg maar.
Dat doet de pers dan fout want het logo is niet zo meerquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/champio(...)-tegen-atalanta.html
Maar ze doen het dus wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet de pers dan fout want het logo is niet zo meer
Portugal is niet meer wat het is geweestquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.
Ze kunnen Frankrijk weer inhalen op de Europese ranking. Frankrijk raakt 14 punten kwijt, Portugal 8. Het verschil is nu 7 en ze hebben dit jaar al meer punten gehaald.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Portugal is niet meer wat het is geweest
speelt psv weer te vaak uit dit seizoen?quote:
Paar keer weer 2 uitwedstrijden achter elkaar gehad .Vergelijk dat eens met Feyenoord en Ajax.. Ajax speelt bijv weer een thuiswedstrijd dit weekend,vorig week ook alquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
speelt psv weer te vaak uit dit seizoen?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Paar keer weer 2 uitwedstrijden achter elkaar gehad .Vergelijk dat eens met Feyenoord en Ajax.. Ajax speelt bijv weer een thuiswedstrijd dit weekend,vorig week ook al
Dat bedoelde ik met “meer” uitwedstrijden ..
Hoe je het ook draait iedere club speelt evenveel thuis en uitwedstrijden, ik vind jou theorie vreemdquote:
Klopt,maar daar het ik dan ook niet over.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:23 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Hoe je het ook draait iedere club speelt evenveel thuis en uitwedstrijden, ik vind jou theorie vreemd
Je snapt dat als je geregeld 2 thuiswedstrijden achter elkaar speelt je per definitie net zo vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar speelt of ben je echt zo’n tyfusdom varken?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar daar het ik dan ook niet over.
Ging mij om de volgorde van thuis/uit wedstrijden..
PSV speelt vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar, Ajax en Feyenoord zelden tot nooit.. die spelen geregeld juist 2 thuiswedstirjden achter elkaar.
Dat is dus niet het geval.. iig minder dan PSV.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt dat als je geregeld 2 thuiswedstrijden achter elkaar speelt je per definitie net zo vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar speelt of ben je echt zo’n tyfusdom varken?
Dat kan helemaal niet. Basisschool rekenen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval.. iig minder dan PSV.
Zoek maar op
Ik weet dat het moeilijk voor je is wat opzoeken en erachter komen hoe zaken werkelijk zitten, domme beweringen doe je moeiteloosquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
Ik moest glimlachen om je trollpogingquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
Jij zit nu toch gewoon te trollen, of niet?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar, Ajax en Feyenoord zelden tot nooit.. die spelen geregeld juist 2 thuiswedstirjden achter elkaar.
Om een voorbeeld te geven, een blok van 5 wedstrijden:
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is al een aantal seizoen achter elkaar het geval. Heeft invloed op de competitie omdat 2 uitwedstrijden achter elkaar mentaal zwaarder is...moeten ze eerlijk verdelen en niet sneaky oneerlijkheid creëren
Los van de belachelijke inhoud heb je ook nog wedstrijden willekeurig achter elkaar gezet en heb je uit en thuis naar eigen goeddunken omgedraaid?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is al een aantal seizoen achter elkaar het geval. Heeft invloed op de competitie omdat 2 uitwedstrijden achter elkaar mentaal zwaarder is...moeten ze eerlijk verdelen en niet sneaky oneerlijkheid creëren
Ben jij echt zó achterlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
https://www.foxsports.nl/(...)-psv-omonia-nicosia/quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:12 schreef Gutanoth het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd tegen omo te zien? Op youtube is niks te vinden :/
Luister (of lees) helder licht dat je bent.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is het een meevoetballende keeper?quote:Op zondag 13 december 2020 12:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Zou Drommel niet wat voor PSV zijn? Is voor een zacht prijsje op te halen (schat ik zo in) en past toch aardig in het profiel? Heeft al wat ervaring, goed aan de bal en ook niet onbelangrijk: hij is een uitstekende lijnkeeper.
Je bent anders ook rijp voor opname als je dit serieus nog gaat uitleggenquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luister (of lees) helder licht dat je bent.
Als je het seizoen met een thuiswedstrijd begint en met een uitwedstrijd eindigt (of vice versa). Dan zal er tegenover elke dubbele uitwedstrijd achter elkaar ook een dubbele thuiswedstrijd achter elkaar moeten staan.
Dan kun je blijven mekkeren, of zaniken.
Maar OF je bent niet helemaal goed snik, of je zit te trollen. Ik hoop het laatste, maar vrees het eerste.
Ja toch? Ik pak wel eens een potje van Twente mee en ik hij is gewoon prima met de bal aan zijn voeten. Geen ter Stegen ofzo, maar wel bovengemiddeld voor ED begrippen. Dan ben je imo ook gewoon de komende jaren van je keepersprobleem af. Ik vind zo'n keeper huren echt PSV onwaardig, beetje opleiden voor andere clubs.quote:
Opportunistisch, maar zonder blessures had die in het eerste gespeeld. 10x meer talent als Pirio.quote:Op zondag 13 december 2020 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
VertessenGod bij de selectie.
Zeker.quote:Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opportunistisch, maar zonder blessures had die in het eerste gespeeld. 10x meer talent als Pirio.
Omdat Rosario.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom krijgt Fein geen basisplek eigenlijk? Vind die altijd goed spelen.
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.quote:
Neehoorquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen Leo Driessen
Die zat net nog bij Vitesse
Ik vind nou niet dat hij echt z'n stempel heeft gedrukt op de momenten dat ie heeft gespeeld; weinig balverlies, veel breed naar mijn mening.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens vriend Buitendam.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.
Nou, ik toch wel. Die Rosario kan er geen kut van en is constant te laat. Gratis schenken aan Heerenveen, zeg ik.quote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet helemaal mee eens vriend Buitendam.
PSV heeft gescoord, verheug je daar maar niet opquote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Voor de verandering een keer een slechte eerste helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |