Is het een meevoetballende keeper?quote:Op zondag 13 december 2020 12:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Zou Drommel niet wat voor PSV zijn? Is voor een zacht prijsje op te halen (schat ik zo in) en past toch aardig in het profiel? Heeft al wat ervaring, goed aan de bal en ook niet onbelangrijk: hij is een uitstekende lijnkeeper.
Je bent anders ook rijp voor opname als je dit serieus nog gaat uitleggenquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luister (of lees) helder licht dat je bent.
Als je het seizoen met een thuiswedstrijd begint en met een uitwedstrijd eindigt (of vice versa). Dan zal er tegenover elke dubbele uitwedstrijd achter elkaar ook een dubbele thuiswedstrijd achter elkaar moeten staan.
Dan kun je blijven mekkeren, of zaniken.
Maar OF je bent niet helemaal goed snik, of je zit te trollen. Ik hoop het laatste, maar vrees het eerste.
Ja toch? Ik pak wel eens een potje van Twente mee en ik hij is gewoon prima met de bal aan zijn voeten. Geen ter Stegen ofzo, maar wel bovengemiddeld voor ED begrippen. Dan ben je imo ook gewoon de komende jaren van je keepersprobleem af. Ik vind zo'n keeper huren echt PSV onwaardig, beetje opleiden voor andere clubs.quote:
Opportunistisch, maar zonder blessures had die in het eerste gespeeld. 10x meer talent als Pirio.quote:Op zondag 13 december 2020 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
VertessenGod bij de selectie.
Zeker.quote:Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opportunistisch, maar zonder blessures had die in het eerste gespeeld. 10x meer talent als Pirio.
Omdat Rosario.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom krijgt Fein geen basisplek eigenlijk? Vind die altijd goed spelen.
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.quote:
Neehoorquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen Leo Driessen
Die zat net nog bij Vitesse
Ik vind nou niet dat hij echt z'n stempel heeft gedrukt op de momenten dat ie heeft gespeeld; weinig balverlies, veel breed naar mijn mening.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens vriend Buitendam.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.
Nou, ik toch wel. Die Rosario kan er geen kut van en is constant te laat. Gratis schenken aan Heerenveen, zeg ik.quote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet helemaal mee eens vriend Buitendam.
PSV heeft gescoord, verheug je daar maar niet opquote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Voor de verandering een keer een slechte eerste helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |