Dan moeten zowel Ajax als PSV toch met twee vingers in de neus doorgaan normaal gesprokenquote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Doe maar Wolfsberger of Molde
PSV wel . ajax lastig..quote:Op donderdag 10 december 2020 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moeten zowel Ajax als PSV toch met twee vingers in de neus doorgaan normaal gesproken
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . Ajax lastig..
Vorig seizoen vergeten? getafe
Als je het hebt over vorig seizoen kan je bij PSV kijken naar LASK en helemaal geen overwinteringquote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . ajax lastig..
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . ajax lastig..
De gedachte dat PSVCL wel eens een troll zou kunnen zijn is inmiddels ver achter mequote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En gewoon ook nog users die happen hè.
Hij schrijft Ajax altijd met kleine letters dan moet ik sowieso reagerenquote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga slapen lange. Bepaalde posts kan ik echt ni meer aanlezen. Morge ook scriptieaids.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terecht. Doe ik ook. Zolang er ook maar ergens 1 idioot rondloopt die de naam van die UFO volgens het logo met een hoofdletter achteraan schrijft, schrijf ook ik de naam van de club volgens het logo.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schrijft Ajax altijd met kleine letters
dan zou het met 4 hoofdletters zijn, dat mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Doe ik ook. Zolang er ook maar ergens 1 idioot rondloopt die de naam van die UFO volgens het logo met een hoofdletter achteraan schrijft, schtij ook ik de naam van de club volgens het logo.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zou het met 4 hoofdletters zijn, dat mag ook natuurlijk
is dat het logo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval een logo. Is voor mij genoeg.quote:
beetje dezelfde categorie als 020-040 en dat soort onzinquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
In elk geval een logo. Is voor mij genoeg.
Ik erger me dood aan dat schrijven van Arena met een hoofdletter achteraan, is net zo debiel. Zelfs in de pers. Dat supporters raar kunnen doen weet ik ook wel, maar officieel zou het gewoon niet zo achterlijk moeten zijn. Als ze over de winkel Blokker schrijven, schrijven ze toch ook niet blokker met kleine letters omdat het logo dat zo zegt?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als 020-040 en dat soort onzin
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Doe maar Wolfsberger of Molde
Braga ook ja? Die zijn toch altijd een beetje 'the best of the rest' in Portugal?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.
Dat is niet meer zo volgens mij sinds JC zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan dat schrijven van Arena met een hoofdletter achteraan, is net zo debiel. Zelfs in de pers. Dat supporters raar kunnen doen weet ik ook wel, maar officieel zou het gewoon niet zo achterlijk moeten zijn. Als ze over de winkel Blokker schrijven, schrijven ze toch ook niet blokker met kleine letters omdat het logo dat zo zegt?
https://www.nu.nl/champio(...)-tegen-atalanta.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo volgens mij sinds JC zeg maar.
Dat doet de pers dan fout want het logo is niet zo meerquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/champio(...)-tegen-atalanta.html
Maar ze doen het dus wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet de pers dan fout want het logo is niet zo meer
Portugal is niet meer wat het is geweestquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.
Ze kunnen Frankrijk weer inhalen op de Europese ranking. Frankrijk raakt 14 punten kwijt, Portugal 8. Het verschil is nu 7 en ze hebben dit jaar al meer punten gehaald.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Portugal is niet meer wat het is geweest
speelt psv weer te vaak uit dit seizoen?quote:
Paar keer weer 2 uitwedstrijden achter elkaar gehad .Vergelijk dat eens met Feyenoord en Ajax.. Ajax speelt bijv weer een thuiswedstrijd dit weekend,vorig week ook alquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
speelt psv weer te vaak uit dit seizoen?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Paar keer weer 2 uitwedstrijden achter elkaar gehad .Vergelijk dat eens met Feyenoord en Ajax.. Ajax speelt bijv weer een thuiswedstrijd dit weekend,vorig week ook al
Dat bedoelde ik met “meer” uitwedstrijden ..
Hoe je het ook draait iedere club speelt evenveel thuis en uitwedstrijden, ik vind jou theorie vreemdquote:
Klopt,maar daar het ik dan ook niet over.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:23 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Hoe je het ook draait iedere club speelt evenveel thuis en uitwedstrijden, ik vind jou theorie vreemd
Je snapt dat als je geregeld 2 thuiswedstrijden achter elkaar speelt je per definitie net zo vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar speelt of ben je echt zo’n tyfusdom varken?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar daar het ik dan ook niet over.
Ging mij om de volgorde van thuis/uit wedstrijden..
PSV speelt vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar, Ajax en Feyenoord zelden tot nooit.. die spelen geregeld juist 2 thuiswedstirjden achter elkaar.
Dat is dus niet het geval.. iig minder dan PSV.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt dat als je geregeld 2 thuiswedstrijden achter elkaar speelt je per definitie net zo vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar speelt of ben je echt zo’n tyfusdom varken?
Dat kan helemaal niet. Basisschool rekenen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval.. iig minder dan PSV.
Zoek maar op
Ik weet dat het moeilijk voor je is wat opzoeken en erachter komen hoe zaken werkelijk zitten, domme beweringen doe je moeiteloosquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
Ik moest glimlachen om je trollpogingquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
Jij zit nu toch gewoon te trollen, of niet?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar, Ajax en Feyenoord zelden tot nooit.. die spelen geregeld juist 2 thuiswedstirjden achter elkaar.
Om een voorbeeld te geven, een blok van 5 wedstrijden:
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is al een aantal seizoen achter elkaar het geval. Heeft invloed op de competitie omdat 2 uitwedstrijden achter elkaar mentaal zwaarder is...moeten ze eerlijk verdelen en niet sneaky oneerlijkheid creëren
Los van de belachelijke inhoud heb je ook nog wedstrijden willekeurig achter elkaar gezet en heb je uit en thuis naar eigen goeddunken omgedraaid?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is al een aantal seizoen achter elkaar het geval. Heeft invloed op de competitie omdat 2 uitwedstrijden achter elkaar mentaal zwaarder is...moeten ze eerlijk verdelen en niet sneaky oneerlijkheid creëren
Ben jij echt zó achterlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
https://www.foxsports.nl/(...)-psv-omonia-nicosia/quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:12 schreef Gutanoth het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd tegen omo te zien? Op youtube is niks te vinden :/
Luister (of lees) helder licht dat je bent.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is het een meevoetballende keeper?quote:Op zondag 13 december 2020 12:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Zou Drommel niet wat voor PSV zijn? Is voor een zacht prijsje op te halen (schat ik zo in) en past toch aardig in het profiel? Heeft al wat ervaring, goed aan de bal en ook niet onbelangrijk: hij is een uitstekende lijnkeeper.
Je bent anders ook rijp voor opname als je dit serieus nog gaat uitleggenquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luister (of lees) helder licht dat je bent.
Als je het seizoen met een thuiswedstrijd begint en met een uitwedstrijd eindigt (of vice versa). Dan zal er tegenover elke dubbele uitwedstrijd achter elkaar ook een dubbele thuiswedstrijd achter elkaar moeten staan.
Dan kun je blijven mekkeren, of zaniken.
Maar OF je bent niet helemaal goed snik, of je zit te trollen. Ik hoop het laatste, maar vrees het eerste.
Ja toch? Ik pak wel eens een potje van Twente mee en ik hij is gewoon prima met de bal aan zijn voeten. Geen ter Stegen ofzo, maar wel bovengemiddeld voor ED begrippen. Dan ben je imo ook gewoon de komende jaren van je keepersprobleem af. Ik vind zo'n keeper huren echt PSV onwaardig, beetje opleiden voor andere clubs.quote:
Opportunistisch, maar zonder blessures had die in het eerste gespeeld. 10x meer talent als Pirio.quote:Op zondag 13 december 2020 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
VertessenGod bij de selectie.
Zeker.quote:Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opportunistisch, maar zonder blessures had die in het eerste gespeeld. 10x meer talent als Pirio.
Omdat Rosario.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom krijgt Fein geen basisplek eigenlijk? Vind die altijd goed spelen.
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.quote:
Neehoorquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen Leo Driessen
Die zat net nog bij Vitesse
Ik vind nou niet dat hij echt z'n stempel heeft gedrukt op de momenten dat ie heeft gespeeld; weinig balverlies, veel breed naar mijn mening.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens vriend Buitendam.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Die Fein laat in 10 minuten meer zien dan die hele Rosario in een seizoen.
Nou, ik toch wel. Die Rosario kan er geen kut van en is constant te laat. Gratis schenken aan Heerenveen, zeg ik.quote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet helemaal mee eens vriend Buitendam.
PSV heeft gescoord, verheug je daar maar niet opquote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Voor de verandering een keer een slechte eerste helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |