Portugal is niet meer wat het is geweestquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.
Ze kunnen Frankrijk weer inhalen op de Europese ranking. Frankrijk raakt 14 punten kwijt, Portugal 8. Het verschil is nu 7 en ze hebben dit jaar al meer punten gehaald.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Portugal is niet meer wat het is geweest
speelt psv weer te vaak uit dit seizoen?quote:
Paar keer weer 2 uitwedstrijden achter elkaar gehad .Vergelijk dat eens met Feyenoord en Ajax.. Ajax speelt bijv weer een thuiswedstrijd dit weekend,vorig week ook alquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
speelt psv weer te vaak uit dit seizoen?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Paar keer weer 2 uitwedstrijden achter elkaar gehad .Vergelijk dat eens met Feyenoord en Ajax.. Ajax speelt bijv weer een thuiswedstrijd dit weekend,vorig week ook al
Dat bedoelde ik met “meer” uitwedstrijden ..
Hoe je het ook draait iedere club speelt evenveel thuis en uitwedstrijden, ik vind jou theorie vreemdquote:
Klopt,maar daar het ik dan ook niet over.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:23 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Hoe je het ook draait iedere club speelt evenveel thuis en uitwedstrijden, ik vind jou theorie vreemd
Je snapt dat als je geregeld 2 thuiswedstrijden achter elkaar speelt je per definitie net zo vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar speelt of ben je echt zo’n tyfusdom varken?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar daar het ik dan ook niet over.
Ging mij om de volgorde van thuis/uit wedstrijden..
PSV speelt vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar, Ajax en Feyenoord zelden tot nooit.. die spelen geregeld juist 2 thuiswedstirjden achter elkaar.
Dat is dus niet het geval.. iig minder dan PSV.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt dat als je geregeld 2 thuiswedstrijden achter elkaar speelt je per definitie net zo vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar speelt of ben je echt zo’n tyfusdom varken?
Dat kan helemaal niet. Basisschool rekenen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval.. iig minder dan PSV.
Zoek maar op
Ik weet dat het moeilijk voor je is wat opzoeken en erachter komen hoe zaken werkelijk zitten, domme beweringen doe je moeiteloosquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
Ik moest glimlachen om je trollpogingquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
Jij zit nu toch gewoon te trollen, of niet?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar, Ajax en Feyenoord zelden tot nooit.. die spelen geregeld juist 2 thuiswedstirjden achter elkaar.
Om een voorbeeld te geven, een blok van 5 wedstrijden:
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is al een aantal seizoen achter elkaar het geval. Heeft invloed op de competitie omdat 2 uitwedstrijden achter elkaar mentaal zwaarder is...moeten ze eerlijk verdelen en niet sneaky oneerlijkheid creëren
Los van de belachelijke inhoud heb je ook nog wedstrijden willekeurig achter elkaar gezet en heb je uit en thuis naar eigen goeddunken omgedraaid?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
Is al een aantal seizoen achter elkaar het geval. Heeft invloed op de competitie omdat 2 uitwedstrijden achter elkaar mentaal zwaarder is...moeten ze eerlijk verdelen en niet sneaky oneerlijkheid creëren
Ben jij echt zó achterlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoek maar op
https://www.foxsports.nl/(...)-psv-omonia-nicosia/quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:12 schreef Gutanoth het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd tegen omo te zien? Op youtube is niks te vinden :/
Luister (of lees) helder licht dat je bent.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV- VVV
Heerenveen - PSV
Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
AZ- PSV
ajax - Feyenoord
ajax - VVV
Heracles - ajax
ajax - PSV
ajax - Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |