Dan moeten zowel Ajax als PSV toch met twee vingers in de neus doorgaan normaal gesprokenquote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Doe maar Wolfsberger of Molde
PSV wel . ajax lastig..quote:Op donderdag 10 december 2020 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moeten zowel Ajax als PSV toch met twee vingers in de neus doorgaan normaal gesproken
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . Ajax lastig..
Vorig seizoen vergeten? getafe
Als je het hebt over vorig seizoen kan je bij PSV kijken naar LASK en helemaal geen overwinteringquote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . ajax lastig..
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wel . ajax lastig..
De gedachte dat PSVCL wel eens een troll zou kunnen zijn is inmiddels ver achter mequote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En gewoon ook nog users die happen hè.
Hij schrijft Ajax altijd met kleine letters dan moet ik sowieso reagerenquote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga slapen lange. Bepaalde posts kan ik echt ni meer aanlezen. Morge ook scriptieaids.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terecht. Doe ik ook. Zolang er ook maar ergens 1 idioot rondloopt die de naam van die UFO volgens het logo met een hoofdletter achteraan schrijft, schrijf ook ik de naam van de club volgens het logo.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schrijft Ajax altijd met kleine letters
dan zou het met 4 hoofdletters zijn, dat mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Doe ik ook. Zolang er ook maar ergens 1 idioot rondloopt die de naam van die UFO volgens het logo met een hoofdletter achteraan schrijft, schtij ook ik de naam van de club volgens het logo.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zou het met 4 hoofdletters zijn, dat mag ook natuurlijk
is dat het logo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval een logo. Is voor mij genoeg.quote:
beetje dezelfde categorie als 020-040 en dat soort onzinquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
In elk geval een logo. Is voor mij genoeg.
Ik erger me dood aan dat schrijven van Arena met een hoofdletter achteraan, is net zo debiel. Zelfs in de pers. Dat supporters raar kunnen doen weet ik ook wel, maar officieel zou het gewoon niet zo achterlijk moeten zijn. Als ze over de winkel Blokker schrijven, schrijven ze toch ook niet blokker met kleine letters omdat het logo dat zo zegt?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje dezelfde categorie als 020-040 en dat soort onzin
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Doe maar Wolfsberger of Molde
Braga ook ja? Die zijn toch altijd een beetje 'the best of the rest' in Portugal?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Braga/Benfica zijn zekerheidjes voor een exit voor Ajax en PSV.
Dat is niet meer zo volgens mij sinds JC zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan dat schrijven van Arena met een hoofdletter achteraan, is net zo debiel. Zelfs in de pers. Dat supporters raar kunnen doen weet ik ook wel, maar officieel zou het gewoon niet zo achterlijk moeten zijn. Als ze over de winkel Blokker schrijven, schrijven ze toch ook niet blokker met kleine letters omdat het logo dat zo zegt?
https://www.nu.nl/champio(...)-tegen-atalanta.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo volgens mij sinds JC zeg maar.
Dat doet de pers dan fout want het logo is niet zo meerquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/champio(...)-tegen-atalanta.html
Maar ze doen het dus wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet de pers dan fout want het logo is niet zo meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |