Nu al meer gescoord dan Ajax, AZ en Feyenoord bij elkaar deze speelronde.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
PSV COËFFICIËNT GODEN
Rest van de mongolen uit Nederland laat het weer eens lopen.
Teze is niet veel minder als RBquote:Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef WaikikiWim het volgende:
Dumfries met de brancard van het veld af.. hopen dat dat allemaal een beetje meevalt.
Daar mag in de winter sowieso wel iets bijkomen wil je een rol van betekenis spelen in Europaquote:Op donderdag 3 december 2020 22:52 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
No shit, maar wat er voor Teze op de CV komt is wel een klasse minder
Baumgartl is gewoon veel te lief, beetje als Schuurs. Boscagli vind ik (ondanks dat hij de laatste paar potjes het prima doet) ook geen zuivere CV. Als je iemand met de kwaliteiten van Götze/Sangaré kunt scoren voor de CV dan heb je echt een topteam. Dan komt Teze nóg beter uit de verf denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar mag in de winter sowieso wel iets bijkomen wil je een rol van betekenis spelen in Europa
Baumi volstaat voorlopig wel
Tegen die Cyprioten zal er waarschijnlijk een aantal reserves en/of jonkies in staan. Ik verwacht niet heel veel van die wedstrijdquote:Op donderdag 3 december 2020 23:02 schreef WaikikiWim het volgende:
Nu nog even zien dat je boven Granada eindigt. Wat een grafteam is dat joh, dat gezeur om die kaarten en penalty's de hele tijd. Wat een droevige poging tot het maken van een schwalbe ook trouwens
Terecht. Dat is gewoon een oefenpotje. Haal Unner maar weer van stall.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegen die Cyprioten zal er waarschijnlijk een aantal reserves en/of jonkies in staan. Ik verwacht niet heel veel van die wedstrijd
Van mij krijg je een duimpje maat.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Deze grap beoordeel ik met een zuivere 8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |