En ik maar denken dat hij om zijn doelpunten werd gehaald.quote:Op maandag 30 november 2020 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is dan ook geen pure spits, maar meer een schaduwspits die zich vaak laat uitzakken..
Daarom moet je hem niet afreken op zijn rendement (doelpunten) maar wat ie bijdraagt in het positiespel, zie hem regelmatig slimme dingen doen of goed positioneren wat het positiespel ten goede komt.
Op dat vlak draagt ie wel wat bij
Zeker. Maar dat is de opportunist in mij. Selectie laat op orde, nieuwe trainer, nieuwe speelstijl, carona...quote:Op maandag 30 november 2020 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik hoop uiteraard wel dat PSV van Granada wint maar we worden nog niet echt op goed voetbal getrakteerd, ik had echt wel meer verwacht en jij waarschijnlijk ook.
Met 11 Messi’s ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Met 11 Gakpo's word je geen kampioen
Lijkt me inderdaad geen goede doelman.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Met 11 Gakpo's word je geen kampioen
Wel een goeie speler, die haalt het EK wel lijkt me als hij heel blijft.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad geen goede doelman.
Ik zag de namen staan en dacht, Yes!quote:Op donderdag 3 december 2020 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe vanavond maar
Sangare-Gotze-Fein
Madueke/Mo-Malen-Gakpo
0 euro.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Zahavi is wel een toppertje he, hoeveel kost dat grapje eigenlijk?
Krijgt 100k voor elk doelpunt dat ie maakt.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet die aan vrijwilligerswerk ? Dat is wel top
Zoek maar op google: Zahavi salarisquote:Op donderdag 3 december 2020 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Zahavi is wel een toppertje he, hoeveel kost dat grapje eigenlijk?
Nu al meer gescoord dan Ajax, AZ en Feyenoord bij elkaar deze speelronde.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
PSV COΛFFICIΛNT GODEN
Rest van de mongolen uit Nederland laat het weer eens lopen.
Teze is niet veel minder als RBquote:Op donderdag 3 december 2020 22:32 schreef WaikikiWim het volgende:
Dumfries met de brancard van het veld af.. hopen dat dat allemaal een beetje meevalt.
Daar mag in de winter sowieso wel iets bijkomen wil je een rol van betekenis spelen in Europaquote:Op donderdag 3 december 2020 22:52 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
No shit, maar wat er voor Teze op de CV komt is wel een klasse minder
Baumgartl is gewoon veel te lief, beetje als Schuurs. Boscagli vind ik (ondanks dat hij de laatste paar potjes het prima doet) ook geen zuivere CV. Als je iemand met de kwaliteiten van Gφtze/Sangarι kunt scoren voor de CV dan heb je echt een topteam. Dan komt Teze nσg beter uit de verf denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar mag in de winter sowieso wel iets bijkomen wil je een rol van betekenis spelen in Europa
Baumi volstaat voorlopig wel
Tegen die Cyprioten zal er waarschijnlijk een aantal reserves en/of jonkies in staan. Ik verwacht niet heel veel van die wedstrijdquote:Op donderdag 3 december 2020 23:02 schreef WaikikiWim het volgende:
Nu nog even zien dat je boven Granada eindigt. Wat een grafteam is dat joh, dat gezeur om die kaarten en penalty's de hele tijd. Wat een droevige poging tot het maken van een schwalbe ook trouwens
Terecht. Dat is gewoon een oefenpotje. Haal Unner maar weer van stall.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegen die Cyprioten zal er waarschijnlijk een aantal reserves en/of jonkies in staan. Ik verwacht niet heel veel van die wedstrijd
Van mij krijg je een duimpje maat.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Deze grap beoordeel ik met een zuivere 8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |