Die waren totaal geslooptquote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Max, Gakpo, Malen en Gotze eruit halen, hoe verzin je het?
Ik denk dat dat ook deels komt door de vele coronagevallen en blessures icm een verschrikkelijk druk programma.quote:Op zondag 6 december 2020 18:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het systeem van onze Duitse vriend (nog) niet kan met deze selectie. Daarnaast mag Rosario er wel uit voor Fein. Dat zal een hoop schelen.
Max weet ik niet zo, maar Gakpo, Malen en Götze liepen rond als oude mannen inmiddels.quote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Max, Gakpo, Malen en Gotze eruit halen, hoe verzin je het?
Toch maar mooi een puntje ingelopen!quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Een sterke centrale verdediger had veel gescheeld,dan was je titelfavoriet geweest .. zag je Boscagli weer draaien en keren bij de 1-2? Zodra der ruimte ligt weet ie het niet meer.
Maar hij heeft een aantal goeie passes gegeven waardoor de supporters weer tevreden zijn
Hendriks als linksback heft bij de 1-1 buitenspel op en bij de 2-1 is hij de eerste die volledig mis zit.quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Een sterke centrale verdediger had veel gescheeld,dan was je titelfavoriet geweest .. zag je Boscagli weer draaien en keren bij de 1-2? Zodra der ruimte ligt weet ie het niet meer.
Maar hij heeft een aantal goeie passes gegeven waardoor de supporters weer tevreden zijn
Sowieso een keeper met zijn kwaliteiten hurenquote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hendriks als linksback heft bij de 1-1 buitenspel op en bij de 2-1 is hij de eerste die volledig mis zit.
Het was gewoon weer Hendriks die in negatieve zin opviel.
En bij de 2-1 vond ik Mvogo er ook heel slecht uitzien.
Behoudens een heel slecht begin doet hij het zo slecht nog niet vind ik.quote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Sowieso een keeper met zijn kwaliteiten huren
Toch weer voor Jorrit gekozen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:50 schreef Coco het volgende:
[poll=1136]
Indien Madueke of Schmidt, reageer op deze post.
Toch knap dat je na een seizoen of 8 zijn naam nog niet goed kunt schrijven.quote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hendriks als linksback heft bij de 1-1 buitenspel op en bij de 2-1 is hij de eerste die volledig mis zit.
Het was gewoon weer Hendriks die in negatieve zin opviel.
En bij de 2-1 vond ik Mvogo er ook heel slecht uitzien.
Nee klopt ook hoor, maar moet je zo'n keeper huren dan? Een keeper die het 'niet heel slecht' doet hebben we toch zelf ook al? Ik vind hem voetballend nou ook niet bepaald een Neuer of ter Stegen ofzo.quote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behoudens een heel slecht begin doet hij het zo slecht nog niet vind ik.
Is ook wel makkelijk hoor. Die jongen mag continue opdraven in de helft dat PSV de ziel al in de kleedkamer heeft laten liggen.quote:
Waar heb jij het over. Mvogod is echt een prima (tot soms geweldige) keeper.quote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Sowieso een keeper met zijn kwaliteiten huren
Er is een tijd geweest dat ik fan van die jongen was. Samen met @El-Stinhoquote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Is ook wel makkelijk hoor. Die jongen mag continue opdraven in de helft dat PSV de ziel al in de kleedkamer heeft laten liggen.
Het fantopic laten we voor eeuwig in de archieven.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik fan van die jongen was. Samen met @:el-stinho
Maar die tijd ligt al even achter ons.
Ik probeer altijd te vergeten dat we zo’n pipo in de A selectie hebben rondlopen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch knap dat je na een seizoen of 8 zijn naam nog niet goed kunt schrijven.
Prima keeper hoor. Maar als je een speler huurt (dus een positie voor je eigen jeugd en/of eigen transferwaarde blokkeert) dan moet het toch gewoon regelrechte top zijn? Ik vind Mvogo prima hoor, maar absoluut geen buitencategorie. Zelfs niet voor ED begrippen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Waar heb jij het over. Mvogod is echt een prima (tot soms geweldige) keeper.
Zoveel spelen ze elk jaarquote:Op zondag 6 december 2020 18:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook deels komt door de vele coronagevallen en blessures icm een verschrikkelijk druk programma.
Het is duidelijk een versterking t.o.v alles wat we verder hebben rondlopen en ook duidelijk een versterking t.o.v wat we de afgelopen jaren - ga terug tot - ho stop, vanaf Gomes - hebben zien rondlopen. Huren vindt niemand geweldig maar gezien de context ben ik erg blij met Mvogo.quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Prima keeper hoor. Maar als je een speler huurt (dus een positie voor je eigen jeugd en/of eigen transferwaarde blokkeert) dan moet het toch gewoon regelrechte top zijn? Ik vind Mvogo prima hoor, maar absoluut geen buitencategorie. Zelfs niet voor ED begrippen.
Volgens mij is er toch wel het een en ander in elkaar geschoven en zijn er ook veel interlands.quote:
Ik wist het jongens~~!!!quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef Longcat. het volgende:
Wat wordt het vanavond heren? ik denk eerlijk gezegd een gelijk spelletje.
Schmidt uiteraard weerquote:Op zondag 6 december 2020 18:50 schreef Coco het volgende:
[poll=1136]
Indien Madueke of Schmidt, reageer op deze post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |