?quote:
Zijn wissels kosten je zeker de overwinning, 1e helft was leuk maar heel veel creëer je niet en je geeft ook 2 dotten van kansen weg en die instorting na rust, dat kan gewoon niet en dat begon al voor de wissels.quote:Op maandag 7 december 2020 16:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Verklaar je nader ajb.
Ik vind dat PSV voor het eerst sinds jaren weer eens wat fatsoenlijks op het veld laat zien. En ja, dat kost je (mede door blessures, corona en het drukke schema) zo nu en dan meer punten dat gehoopt.
Maar is Schmidt dat aan te rekenen? Ik ben tot op heden tevreden over hem.
Dus de instorting zorgt ervoor dat Schmidt gaat wisselen. Schmidt gaf aan dat Malen en Götze niet meer fit oogden. Zijn wissels leveren vervolgens PSV het doelpunt in blessuretijd op. Maar in jouw optiek, kosten de wissels je zeker de overwinning?quote:Op maandag 7 december 2020 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn wissels kosten je zeker de overwinning, 1e helft was leuk maar heel veel creëer je niet en je geeft ook 2 dotten van kansen weg en die instorting na rust, dat kan gewoon niet en dat begon al voor de wissels.
Ik kijk graag naar Götze, Gakpo en Malen hoor, dat zijn heerlijke spelers maar die zouden het bij een andere trainer ook minstens net zo goed doen denk ik.
Verschillen we van mening is toch ook geen punt, Hendrix hief buitenspel op bij de 1-1 was dat Max ook overkomen? Die 2-1 wordt hij hij ook eenvoudig gepasseerd meen ik en je wordt gered door de var anders is het 0 punten.quote:Op maandag 7 december 2020 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus de instorting zorgt ervoor dat Schmidt gaat wisselen. Schmidt gaf aan dat Malen en Götze niet meer fit oogden. Zijn wissels leveren vervolgens PSV het doelpunt in blessuretijd op. Maar in jouw optiek, kosten de wissels je zeker de overwinning?
Nee, de structurele instorting na de eerste helft kost je de overwinning.
Aan de twee tegentreffers konden de invallers niks doen. De kansen die PSV weggaf, was dat Schmidt z’n schuld of ligt dat meer aan de zwakke defensie of gebrek aan communicatie in die laatste linie?
Waarom stem je dan op Schmidt? Als het in jouw optiek persoonlijke fouten van Hendrix zijn?quote:Op maandag 7 december 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verschillen we van mening is toch ook geen punt, Hendrix hief buitenspel op bij de 1-1 was dat Max ook overkomen? Die 2-1 wordt hij hij ook eenvoudig gepasseerd meen ik en je wordt gered door de var anders is het 0 punten.
Omdat hij hem opstelt, Hendrix kan niet beter.quote:Op maandag 7 december 2020 17:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom stem je dan op Schmidt? Als het in jouw optiek persoonlijke fouten van Hendrix zijn?
Ik heb Hendrix wel betere wedstrijden zien spelen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij hem opstelt, Hendrix kan niet beter.
Het is ook niet eerlijk om hem linksback te zetten, tov hem dan.quote:Op maandag 7 december 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb Hendrix wel betere wedstrijden zien spelen.
Maar deel de mening dat hij vaak de minste of één van de minste binnen de lijnen is.
Eens. Ik geniet inderdaad ook voor het eerst sinds lange tijd weer van PSV. Ik geloof ook wel dat het een proces van vele maanden is en niet van enkele maanden. Het is alleen dood- en doodzonde dat ze niet 1 goede CV hebben gehaald; dat zou echt zo gigantisch veel schelen. Ik ben ervan overtuigd dat een jongen als Senesi perfect zou zijn bij PSV, die stuurt de boel ook echt een beetje aan. Stel je even voor; Dumfries, Teze, Senesi, Max. Boh.quote:Op maandag 7 december 2020 19:02 schreef PSVCL het volgende:
Schmidt is het beste wat PSV kon overkomen. Wanneer hebben we voor het laatst oprecht kunnen genieten van het voetbal wat PSV (vooralsnog 45/60 min) op de mat legt?
/Trust the process..het gaat alleen maar beter worden.
Zouden we idd goed kunnen gebruiken,..de enige speler van Feyenoord die wat zou toevoegen aan dit elftal.quote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Eens. Ik geniet inderdaad ook voor het eerst sinds lange tijd weer van PSV. Ik geloof ook wel dat het een proces van vele maanden is en niet van enkele maanden. Het is alleen dood- en doodzonde dat ze niet 1 goede CV hebben gehaald; dat zou echt zo gigantisch veel schelen. Ik ben ervan overtuigd dat een jongen als Senesi perfect zou zijn bij PSV, die stuurt de boel ook echt een beetje aan. Stel je even voor; Dumfries, Teze, Senesi, Max. Boh.
Jammer dat schmidt gotze, fein en mvogo straks gewoon weg zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:38 schreef Longcat. het volgende:
Trust the process boys! ik heb het volste vertrouwen in de heer Scmidt. Ik heb in tijden niet zulke leuke voetbal van PSV gezien. Niet vergeten, het duurde Klopp minimaal 2 jaar voordat hij prijzen ging pakken. Dit is pas het 1e seizoen van Schmidt.
quote:Donyell Malen heeft zich in de kijker gespeeld bij Borussia Dortmund. Volgens BILD staat de 21-jarige aanvaller van PSV bovenaan het wensenlijstje van de Duitse topclub. Malen is in beeld bij Dortmund als eventuele opvolger van Jadon Sancho, die al geruime tijd wordt gelinkt aan een terugkeer naar Engeland. Manchester United zou hem dolgraag willen aantrekken.
Begrijp de interesse wel al is Bild net zo betrouwbaar als de Telegraafquote:Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef Coco het volgende:
BILD: Donyell Malen topkandidaat bij Borussia Dortmund
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |