En die plannen ze dan tussen de 2 laatste EL duels... dacht dat de KNVB meedacht met de clubs die Europees voetbal spelen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zondag tegen de grootste angstgegner, nog groter dan Feyenoord. Sinds 2011 niet meer gewonnen op bezoek bij Heerenveen.
Moet de planner nu ook al rekening gaan houden met angstgegners ja?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En die plannen ze dan tussen de 2 laatste EL duels... dacht dat de KNVB meedacht met de clubs die Europees voetbal spelen.
wat is er vreemd aan, is de #10 van vorig seizoenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En die plannen ze dan tussen de 2 laatste EL duels... dacht dat de KNVB meedacht met de clubs die Europees voetbal spelen.
Beetje vreemd.. desondanks moet je die gewoon winnen
Zo te zien doen ze dat dus al.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet de planner nu ook al rekening gaan houden met angstgegners ja?
Ojaquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo te zien doen ze dat dus al.
Gaat meer om de reisafstand plus het feit dat het tussen de 2 laatste Europese duels is ingepland.. waar 9 van de 10 keer de beslissing valt of je gaat overwinteren of niet, had de knvb wel rekening mee mogen houden in belang van het Nederlandse voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet de planner nu ook al rekening gaan houden met angstgegners ja?
Heerenveen - PSV zou in elk ander land een burenderby zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat meer om de reisafstand plus het feit dat het tussen de 2 laatste Europese duels is ingepland.. waar 9 van de 10 keer de beslissing valt of je gaat overwinteren of niet, had de knvb wel rekening mee mogen houden in belang van het Nederlandse voetbal
Ik vond het feit dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan anderen al schokkend, maar dit is helemaal bizar natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:06 schreef De_Kraam het volgende:
De KNJB plant Heerenveen - PSV tussen twee EL wedstrijden om PSV te naaien. Kan niet anders.
Ik las dat Schmidt aan heeft gegeven dat ze er alle drie niet lang uitliggen. Of ze zondag al aan de aftrap kunnen staan is dan wel de vraag natuurlijk.quote:
Inb4 puntverlies PSV.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Topclub Ajax heeft verloren. Ik zie perspectief.
Mooi, het gebruikelijke puntverlies bij Heerenveen heeft dus geen negatieve gevolgen. Geruststellend.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Topclub Ajax heeft verloren. Ik zie perspectief.
Dit soort reactie elke week weerquote:Op zondag 6 december 2020 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verloren, Vitesse verloren, wij naar Heerenveen...
Dat wordt weer niks
als je er sinds 2011 niet meer gewonnen hebt begrijp ik dat nog wel een beetje voor deze keerquote:Op zondag 6 december 2020 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit soort reactie elke week weeralsof "we" FC Eindhoven zijn.
Het wordt dus weer eens tijd voor een winstpartij.quote:Op zondag 6 december 2020 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je er sinds 2011 niet meer gewonnen hebt begrijp ik dat nog wel een beetje voor deze keer
Meer dat van donderdag, dan zou je toch wel genoeg zelfvertrouwen moeten hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het wordt dus weer eens tijd voor een winstpartij.
En met de resultaten van de zaterdag in het achterhoofd krijg je hopelijk ook vleugels.
Roepen dat je daar even gaat winnen zou gezien het verleden wel arrogant zijn ja..quote:Op zondag 6 december 2020 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je er sinds 2011 niet meer gewonnen hebt begrijp ik dat nog wel een beetje voor deze keer
Davygod dekt zich nog in tegen Spakenburg.quote:Op zondag 6 december 2020 00:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Roepen dat je daar even gaat winnen zou gezien het verleden wel arrogant zijn ja..
Maar om je er vooraf bij neer te leggen slaat ook nergens op, zelfs wanneer je thuis tegen Emmen speelt zie je hier leden voorbij komen die zich indekken
inderdaad. Hij had beter voor de FC kunnen zijn.quote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Davygod dekt zich nog in tegen Spakenburg.
We hebben het eerder lastig gehad tegen een amateurclub en het waait er hard enzoquote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
0-3quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef Longcat. het volgende:
Wat wordt het vanavond heren? ik denk eerlijk gezegd een gelijk spelletje.
quote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Profeetquote:Op zondag 6 december 2020 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
Ze spelen echt geweldig, maar een bekend probleem dit seizoen: onvoldoende scoren en dan straks in de problemen komen.
De eeuwige eerste helft.quote:Op zondag 6 december 2020 17:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sodeju wat kan ik genieten van dit PSV 1(e helft).
quote:Op zondag 6 december 2020 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verloren, Vitesse verloren, wij naar Heerenveen...
Dat wordt weer niks
dusquote:Op zondag 6 december 2020 09:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom is het indekken als je geen makkelijke middag verwacht in Heerenveen? Of is dit weer een slechte trollpoging?quote:Op zondag 6 december 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, nu je 2-2 speelt is het geen indekken meer!
Indekken is natuurlijk sowieso een beetje sneuquote:Op zondag 6 december 2020 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is het indekken als je geen makkelijke middag verwacht in Heerenveen? Of is dit weer een slechte trollpoging?
Misschien dat pressievoetbal toch lastig vol te houden met die drukke schema? Althans, 2x pw 90 min lang.quote:Op zondag 6 december 2020 18:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Is dit immense verschil tussen de 2 helften ooit eerder vertoont op deze absurde wijze? En het is ook nog eens echt letterlijk elke wedstrijd.
Ook zelden gezien inderdaad, echt complete dominantie in de eerste helft.quote:Op zondag 6 december 2020 18:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Is dit immense verschil tussen de 2 helften ooit eerder vertoont op deze absurde wijze? En het is ook nog eens echt letterlijk elke wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |