SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Was sarcasme.. Maar op mobiel werkt posticon niet.quote:Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Damn, iets min of meer doorslaggevends zou wel fijn zijn hoor..."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Well opvallend dat Trump dus kennelijk een hotline had met Murdoch en Murdoch kon bepalen of iets wel of niet uitgezonden werd. Geloof niet dat dit eerder zo bevestigd is. Maar Fox News hiervoor dus staatsmedia?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
You betcha!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:04 schreef Blik het volgende: Ik ga slapen en heb er het volste vertrouwen in dat als ik morgen wakker word het definitief voor Biden is
![]()
![]()
Dat werkt ook tegen Trump (kreeg de neiging Don the Con te schrijven)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Kerel, dit was vooraf al voorspeld. Niks vreemds aan anders dat mensen dom genoeg zijn in Trumps leugens te trappen.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Okidoquote:Op donderdag 5 november 2020 00:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Was sarcasme.. Maar op mobiel werkt posticon niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Eerder andersom.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Well opvallend dat Trump dus kennelijk een hotline had met Murdoch en Murdoch kon bepalen of iets wel of niet uitgezonden werd. Geloof niet dat dit eerder zo bevestigd is. Maar Fox News hiervoor dus staatsmedia?![]()
Ehm, ik leg een aantal linkjes daar. Wat is precies eerder andersom?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kerel, dit was vooraf al voorspeld. Niks vreemds aan anders dat mensen dom genoeg zijn in Trumps leugens te trappen.![]()
Het is eerder zo dat Murdoch bepalend is, niet Trump. Zie het VK en zie Australie.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehm, ik leg een aantal linkjes daar. Wat is precies eerder andersom?![]()
Gast..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je gelooft deze onzin toch niet echt? Toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Put up or shut up. Er loopt een heel topic over in AVK waar nog niemand enig bewijs heeft geleverd voor democratische fraude. Maar leef je uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.![]()
Nee, is gewoon een troll die je kunt negerenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je gelooft deze onzin toch niet echt? Toch?![]()
![]()
Tja, losers tellen niet mee, da's de American wayquote:![]()
![]()
En trouwens, overal waar geteld worden zitten advocaten etc zowel van de dems als de reps. Je moet wel van hele goede huize komen wil je op deze schaal frauderen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.
Dat snap je toch zelf ook wel?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Geloof niet dat Rudy het doorheeft, die staat ondertussen gewoon verder te raaskallenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Geen enkel bewijs van anders hadden ze dit wel bij een rechter voorgebracht.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Ook FoX News.
Ben benieuwd naar fox & friends morgen, de entertainment tak.
Zou donny inbellen voor een rondje zingen?![]()
Ik zou hem bijna gaan missen. Wat een figuur zeg!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niet dat Rudy het doorheeft, die staat ondertussen gewoon verder te raaskallen![]()
Mischien moet hij Flynn, Page en die anderen die veroordeeld zijn even aanspreken daarop?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
MIEMIEMIE integriteit democratie beschadigd![]()
!!!
![]()
Gevaarlijk dit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
MIEMIEMIE integriteit democratie beschadigd![]()
!!!
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Of baas Vladimirquote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet hij Flynn, Page en die anderen die veroordeeld zijn even aanspreken daarop?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
Oh yeahhhh“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het jammere is alleen dat de partner totaal veranderd is, ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Soms is een huwelijk gewoon voorbij. Dat is niet leuk, maar dan is dat zo.![]()
Dat ziet er goed uit, maar het kan nog wel even duren daar. Ik gok dat Nevada eerder zal zijn.quote:![]()
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP. Pennsylvania zou meteen overal een eind aan maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, maar het kan nog wel even duren daar. Ik gok dat Nevada eerder zal zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nevada plus 6 is 270 toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik durf wel te zeggen dat Arizona beslist is net als Fox en APquote:Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP.![]()
![]()
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Waarom wordt mijn post verwijderd, ik reageerde op een overduidelijk trollbericht, die kennelijk mag blijven staan?![]()
Jaa zo..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat ze ff opschieten danquote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.
Daar hoopt hij gewoon op, natuurlijk, als hij verliest mag alles afbranden van Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.![]()
Topicpointer: Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat zet maar een TR.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:36 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd, ik reageerde op een overduidelijk trollbericht, die kennelijk mag blijven staan?![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.
Ja, of jullie laten optreden..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Topicpointer: Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat zet maar een TR.
Het is geen ONZ"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Maar deze tweet is toch niet van Trump zelf?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar hoopt hij gewoon op, natuurlijk, als hij verliest mag alles afbranden van Trump.![]()
De map op NBC News is nog niet aangepast.
Nevada too close, Arizona too early too call.
Als die staten naar Biden gaan, wordt het dan misschien 271-267 aan het eind?
Dan gaat het nog een lang en vervelend juridisch staartje krijgen. Met alle mogelijke gevolgen op straat. Bah.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eerder al met die SMS. Dit is gewoon aanzetten tot geweld en niets anders.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.zie email 27 oktober![]()
Ok, wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vond het wel over de grens, als ex mod ooit hier, voor wat het waard is. Maar dit is hier niet het topic voor.
Duke?Wel gematigder dan.
Dat weet je eigenlijk nooit bij Trump maar het staat onder zijn naam dus dan is het zijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Maar deze tweet is toch niet van Trump zelf?![]()
Ik vroeg hoe het voelde om gehersenspoeld te zijn, wat duidelijk zo is als je denkt dat de dems daadwerkelijk frauderenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vond het wel over de grens, als ex mod ooit hier, voor wat het waard is. Maar dit is hier niet het topic voor.Kom op. Maar goed, ontopic inderdaad.
![]()
Nee joh. Trump schreeuwt wel, maar ondanks dat hij het anders ziet, het is en blijft een democratie. Er is geen enkel bewijs voor fraude en geen rechter in de staten zullen daar in meegaan, laat staan de Supreme Court.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef Toby56 het volgende:
De map op NBC News is nog niet aangepast.
Nevada too close, Arizona too early too call.
Als die staten naar Biden gaan, wordt het dan misschien 271-267 aan het eind?
Dan gaat het nog een lang en vervelend juridisch staartje krijgen. Met alle mogelijke gevolgen op straat. Bah.
Ben meer bang voor zijn achterban die schietend en rellend de straten zullen op gaan.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
#team Slobeendquote:Op donderdag 5 november 2020 00:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het voelde om gehersenspoeld te zijn, wat duidelijk zo is als je denkt dat de dems daadwerkelijk frauderenKom op. Maar goed, ontopic inderdaad.
Kwartje viel erg langzaam trouwens
Nou ik ben er niet om hem te verdedigen, maar veel van wat Trump zegt of denk doet ie consequent via twitter, zie niet in waarom nu anders. Denk dus niet dat dit van hem komt, maar goed wat het uit en dr met tellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weet je eigenlijk nooit bij Trump maar het staat onder zijn naam dus dan is het zijn verantwoordelijkheid.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:45 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Nou ik ben er niet om hem te verdedigen, maar veel van wat Trump zegt of denk doet ie consequent via twitter, zie niet in waarom nu anders. Denk dus niet dat dit van hem komt, maar goed wat het uit en dr met tellen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik beweer ook niet dat hij zijn zin gaat krijgen. Maar als hij verliest, zie ik hem dat sowieso niet erkennen, zoals dat normaliter gebruikelijk is. En het zou me niets verbazen dat hij het minstens 3 maanden gaat proberen met scheepsladingen advocaten, en daarmee zal de boel dus inderdaad flink worden opgehitst. Geen prettige vooruitzichten.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee joh. Trump schreeuwt wel, maar ondanks dat hij het anders ziet, het is en blijft een democratie. Er is geen enkel bewijs voor fraude en geen rechter in de staten zullen daar in meegaan, laat staan de Supreme Court.
Ben meer bang voor zijn achterban die schietend en rellend de straten zullen op gaan.
Daarom had ik stiekem gehoopt dat de pollsters gelijk zouden krijgen met de door velen voorspelde 'blue wave'. Hoewel ik die polls al jarenlang wantrouw. Ook nu zaten ze er weer grandioos naast, ondanks alle geleerde lessen en aangepaste algoritmen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ja, maar zoals gezegd is wat er nog geteld moet worden heel erg goed voor Biden. Soms richting de 80%.quote:![]()
Breng me niet in de verleidingquote:Op donderdag 5 november 2020 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan zou ik me begeven naar Betfair:
[ afbeelding ]. Edit:zou nu ook voor Biden gaan trouwens, dus begin er niet aan.
Huilen dan.![]()
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Gokkenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Breng me niet in de verleiding.
De persoon die Harris dan nomineert en aanvaard wordt door zowel Huis als Senaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Is bevestigd dat dit niet nep is?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Officile account toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Is bevestigd dat dit niet nep is?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Las gisteren dat er door 1 persoon een miljoen was ingezet op Biden, die moet zeven kleuren stront hebben gescheten afgelopen nacht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-bidenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Trump kan niet verliezen want dat laat zijn ego niet toe. Dus is het fraude. Het is niet moeilijker dan dat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat hij zijn zin gaat krijgen. Maar als hij verliest, zie ik hem dat sowieso niet erkennen, zoals dat normaliter gebruikelijk is. En het zou me niets verbazen dat hij het minstens 3 maanden gaat proberen met scheepsladingen advocaten, en daarmee zal de boel dus inderdaad flink worden opgehitst. Geen prettige vooruitzichten.
Daarom had ik stiekem gehoopt dat de pollsters gelijk zouden krijgen met de door velen voorspelde 'blue wave'. Hoewel ik die polls al jarenlang wantrouw. Ook nu zaten ze er weer grandioos naast, ondanks alle geleerde lessen en aangepaste algoritmen.![]()
Het is daar net begin van de avond... en die tweet lijkt ook al meer dan een uur oud.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nu is er natuurlijk tijdverschil.
Toch wel grappig...de judge is blijkbaar 24/7 beschikbaar.![]()
Het lijkt me leuk om het gezicht van Trump te zien als hij hoort dat Poetin Biden heeft gefeliciteerd met het winnen van de verkiezingen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat weten we niet. Dat mag Harris als President bepalen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?![]()
Mag hopen dat je dat niet inzet als het verlies ervan je in de problemen kan brengen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
Las gisteren dat er door 1 persoon een miljoen was ingezet op Biden, die moet zeven kleuren stront hebben gescheten afgelopen nacht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Het gaat niet om moeilijk(er) of niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump kan niet verliezen want dat laat zijn ego niet toe. Dus is het fraude. Het is niet moeilijker dan dat.
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eerst een weekje onrust met Trump aanhangers.. beetje rellen etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moeilijk(er) of niet.
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.
Overigens verwacht ik niet dat Trump, mocht hij verliezen, zich sportief zal opstellen en aan een aanvaardbare transitie met Biden zal gaan werken.
Ik denk zelfs dat ie m gewoon smeert ofzo
Als je 50 miljoen ofzo in kas hebt, maakt dat allemaal geen reet uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden
Je zou wat dat betreft eens in de UK moeten kijken, hoeveel gigantische bedragen daar worden ingezet op paarden, honden en de kleding van het Koninklijk Huis.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Gevolgen gaan niet alleen over de VS maar ook over het sterker worden van Rusland en China op het wereldtoneel. De VS is de enige Westerse beschaving groot en sterk genoeg om ze in toom te houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.
Voor mij is het overigens weinig ver weg, op een goede dag kan ik de staat NY vanuit m'n achtertuin zien. En ook economisch wat afhankelijker.
Al is 4 jaar Trump goed geweest voor Canada. Alle slimme mensen immigreren hierheen ipv US. Veel grote tech bedrijven openen hier nieuwe kantoren.![]()
Eens...maar da's de consequentie van 4 jaar meegaan in de polarisatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.![]()
Ok. Beter ook maar dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Damn. ook echt met odds van 1.5. Ik had met mijn tientje tenminste nog 1.9quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, nou ja, en dat moet dan wel door Huis en Senaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Dat mag Harris als President bepalen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trump heeft zn gehele termijn al een maga army website waar hij mails met deze retoriek naar volgers stuurt, dus volgens mij is dit helemaal niet fake.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.![]()
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja, maar Harris maakt de keuze.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, nou ja, en dat moet dan wel door Huis en Senaat.![]()
dat ligt eraan hoeveel van die miljoenen hij heeft. denk dat die extravagante miljardairs echt niet wakker liggen van eenn miljoen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden![]()
Beleid? Trump? Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.![]()
Beleid?!quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.
Medicare, Hunter Biden opsluiten, the Deep State en het pedo netwerk ontmaskerenquote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Heerlijk altijd die neutraliteit.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beleid? Trump? Ik moest lachen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zag je die ballot printer overuren maken?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:59 schreef DonDruiper het volgende:
Ballots die worden ondertekend Donnie Duck en Mickey Mouse![]()
Dit is gewoon raar :l![]()
Ja, het bondgenootschap is ook mij nog steeds wat waard. Maar de laatste 4 jaar heeft het voor mij aan waarde enorm veel ingeboet. Die 2 procent-eis voor defensie vond ik niet onredelijk, maar de botte houding richting bondgenoten en het openlijk de kont likken van Poetin, Kim, en impliciet ook van Xi (jaloezie op de dictatoriale positie die de man bekleedt) geeft de 'vrije' burger weinig vertrouwen. Alleen al daarom is voor mij een overwinning van Biden wenselijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gevolgen gaan niet alleen over de VS maar ook over het sterker worden van Rusland en China op het wereldtoneel. De VS is de enige Westerse beschaving groot en sterk genoeg om ze in toom te houden.
Voor mij is het overigens weinig ver weg, op een goede dag kan ik de staat NY vanuit m'n achtertuin zien. En ook economisch wat afhankelijker.
Al is 4 jaar Trump goed geweest voor Canada. Alle slimme mensen immigreren hierheen ipv US. Veel grote tech bedrijven openen hier nieuwe kantoren.
De vraag blijft: wat over 4 jaar?
Komen de Republikeinen dan weer met een Trump(ist)?Ik doe het ff rustig aan.![]()
![]()
Fucking hell. Vandaag dus toch geen update van Nevada.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Welke neutraliteit heb jij het over? Ik ben Zwitserland niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die neutraliteit.![]()
Ben benieuwd wat de nacht nog in petto heeft. Komen toch steeds meer beelden naar buiten van boze MAGA petjes bij de tellocaties in Michigan en Pennsylvania..
https://www.washingtonpos(...)ENZJBWBBNJTI5CVS5P5M
In Detroit. Excuus, mobiel, dus alleen een linkje.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Bah. Het gaat dus sowieso nog wel weer een dag duren. Dit moet zenuwslopen zijn voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Fucking hell. Vandaag dus toch geen update van Nevada.![]()
Voor Biden? De rest van de planeet heeft inmiddels zijn leeftijd man.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bah. Het gaat dus sowieso nog wel weer een dag duren. Dit moet zenuwslopen zijn voor Biden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Gelukkig zal de politie kordaat optreden mocht het uit de hand dreigen te lopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef BlackLining het volgende:
Ben benieuwd wat de nacht nog in petto heeft. Komen toch steeds meer beelden naar buiten van boze MAGA petjes bij de tellocaties in Michigan en Pennsylvania..
In Detroit. Excuus, mobiel, dus alleen een linkje.My friends all drive horses![]()
Ja ok, maar hij moet toch voelen dat hij er zo dichtbij is en dan nog weer een dag wachten...quote:Op donderdag 5 november 2020 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Voor Biden? De rest van de planeet heeft inmiddels zijn leeftijd man.![]()
Oke anders, wat denk je dat die gaat doen tot januari?quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke neutraliteit heb jij het over? Ik ben Zwitserland niet.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
In Michigan zijn ze toch al te laat.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef BlackLining het volgende:
In Detroit. Excuus, mobiel, dus alleen een linkje.![]()
Boze tweets de wereld insturen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oke anders, wat denk je dat die gaat doen tot januari?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Naar het schijnt wil hij rallies blijven doen omdat hij het zo leuk vindt om toegejuicht te worden. Ik verwacht vrij weinig de komende maanden, normaliter is er een transitie periode maar ik verwacht dat Trump dat proces zal frustreren of saboteren.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oke anders, wat denk je dat die gaat doen tot januari?![]()
Zeer zeker maar het zou niet de eerste keer zijn dat er in Michigan ineens gewapende roodpetters ten tonele verschijnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Michigan zijn ze toch al te laat.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
#TomCotton2024In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik heb zo'n gevoel dat er nog wel ergens de pleuris gaat uitbreken. We gaan de maga cult proud boys nog in actie zien.![]()
![]()
DeJoy is nog lang niet jarig. Weer zo’n slaaf van Trump die door hem naar het ravijn wordt geduwd terwijl Donnie vooralsnog hoog en droog zit.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik weet niet of je het hebt gezien maar de figuren die de ontvoering en executie van de gouverneur aan het plannen waren hadden gehoor gegeven aan de oproep van Trump om Michigan te "bevrijden", er zijn foto's van ze opgedoken met hun wapens bij het overheidsgebouw in Michigan.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeer zeker maar het zou niet de eerste keer zijn dat er in Michigan ineens gewapende roodpetters ten tonele verschijnen.![]()
Wat een treurnis.quote:
Maar ze laten zich niet demotiveren in Fulton:
The Trump campaign has filed a lawsuit seeking to pause vote count in Georgia, the AP reports, as officials continue counting tens of thousands of ballots in the state.
"We're trying to make sure every ballot is counted," said Rick Barron, the Fulton County Elections Director. "We expect this to go probably around midnight or more."
'We're going to finish tonight," he added. "Whatever it takes.
Many of the uncounted ballots are absentee votes cast in large counties including Fulton, Chatham, Cobb, DeKalb. In Fulton, a burst pipe yesterday delayed the counting of 50,000 ballots.
Georgia's 16 electoral votes are hanging in the balance as mail-in votes are processed. Joe Biden has been eating into Donald Trump's lede as more absentee votes are counted.Huilen dan.![]()
Ik geloof het wel voor vannacht.
Ik denk dat morgenochtend Biden wel op 270 staat. Maar dan gaat het echt gevaarlijk worden in de VS. Ik hoop dat het qua geweld allemaal mee gaat vallen.My friends all drive horses![]()
Is het t waard om nog even een uurtje CNN te kijken? Of geen bijzondere verwachtingen meer tot aan een uurtje of 3?![]()
Ik denk dat je beter een wekker kan zetten ipv wachten.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:24 schreef feitcepsrep het volgende:
Is het t waard om nog even een uurtje CNN te kijken? Of geen bijzondere verwachtingen meer tot aan een uurtje of 3?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik heb goeie hoop op 290. Dat zou de onzekerheid een stuk minder makenquote:Op donderdag 5 november 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof het wel voor vannacht.
Ik denk dat morgenochtend Biden wel op 270 staat. Maar dan gaat het echt gevaarlijk worden in de VS. Ik hoop dat het qua geweld allemaal mee gaat vallen.![]()
Ahh oke. Dan zie ik t morgen wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een wekker kan zetten ipv wachten.![]()
![]()
Om?quote:Op donderdag 5 november 2020 01:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een wekker kan zetten ipv wachten.zie email 27 oktober![]()
Over anderhalf uur is Maricopa county binnen en een paar uur daarna moet heel Arizona klaar zijn, dus misschien om 5/6 uur.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, rond 5 a 6 uur onze tijd begreep ik. Dat ga ik niet trekken.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wow spot on!“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Georgia 45.000 verschil.. met nog 150.000 stemmen die geteld moeten worden.
Allemaal mail in ballots.
Die moet haast wel blauw worden dan.
Ik snap de paniek in de Rep kamp.
Nog 50 minuten.quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Verschil nog maar 200K in PA"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Tsja, wat is er te zeggen.quote:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ben stiekem toch wel flink aan het balen dat ik om middernacht helemaal plots vergeten was over de mail in votes en dat je je geen zorgen moest maken als Trump voor stond.
Had toch prima winst kunnen maken toen Biden op 4x je inzet stond![]()
Ik herken het, maar het is niet helemaal terecht. Je gaat er op een of andere manier toch snel vanuit dat ze overal hetzelfde tellen, ook al was het bekend dat dit niet zo zou zijn. Maar in het zuiden, die waren het snelst, deden ze het ongeveer op hetzelfde manier en dat was ineens compleet omgedraaid. Ik ging ook naar bed met het idee dat Trump zou winnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
Ben stiekem toch wel flink aan het balen dat ik om middernacht helemaal plots vergeten was over de mail in votes en dat je je geen zorgen moest maken als Trump voor stond.
Had toch prima winst kunnen maken toen Biden op 4x je inzet stondLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja.. maar ik denk dan wel eens.. stel je zet 100 in, is het je dat waard om dan misschien 400 te winnen?quote:Op donderdag 5 november 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
Had toch prima winst kunnen maken toen Biden op 4x je inzet stond
Zijn kruimels toch.. dan moet je gelijk 10.000 gaan zetten ofzo.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Als Biden nu opeens alle staten die nog open staan wint (met uitzondering van Alaska en North Carolina) ziet de kaart er opeens een stuk minder spannend uit dan dat het was.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Voor een student als ik wel lekker hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 02:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja.. maar ik denk dan wel eens.. stel je zet 100 in, is het je dat waard om dan misschien 400 te winnen?
Zijn kruimels toch.. dan moet je gelijk 10.000 gaan zetten ofzo.
Heb een maandje geleden 400 euro op biden gezet toen hij op 1.8 stond![]()
Over driekwartier komen nog 50.000 stemmen binne uit Maricopa in Arizona, nog niet iedereen heeft die staat voor Biden gecalled![]()
30/70quote:Op donderdag 5 november 2020 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
Georgia 45.000 verschil.. met nog 150.000 stemmen die geteld moeten worden.
Allemaal mail in ballots.
Die moet haast wel blauw worden dan.
Ik snap de paniek in de Rep kamp.
Ik geloof het niet zo![]()
Want? Stel je hebt grote steden waar de verhouding normaal 30/70 is maar vanwege bias in post 15/85 is?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
We gaan het zien.quote:
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekkerZuiger van het FOK!-OMT![]()
Van wat we gezien hebben van mail voting uit vergelijkbare steden qua demografie is 30/70 verre van onmogelijk.quote:
Zeer mogelijk zelfs.![]()
Ja want? Waarom wel? We gaan het zienquote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Want? Stel je hebt grote steden waar de verhouding normaal 30/70 is maar vanwege bias in post 15/85 is?Daar is wel veel om te doen inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekkeren terecht.
De hele dag al GeorgiaGeorgiaGeorgiaDenk dat ze hier toch wel onverwacht een steekje hebben laten vallen.
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankeren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 02:32:56 ]![]()
Wel een beetje karma ja..quote:Op donderdag 5 november 2020 02:32 schreef feitcepsrep het volgende:
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankerenZuiger van het FOK!-OMT![]()
En toch denk ik dat dit bij pennsylvania niet het geval zal zijn om redenen die ik in eerdere reeksen al had aangegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van wat we gezien hebben van mail voting uit vergelijkbare steden qua demografie is 30/70 verre van onmogelijk.
Zeer mogelijk zelfs.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekker
In Trump zijn hoofd op het moment.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik snap als je geen zin hebt om het te herhalen, maar er moeten nog honderdduizenden votes komen uit de subburbs van philly?quote:Op donderdag 5 november 2020 02:33 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dit bij pennsylvania niet het geval zal zijn om redenen die ik in eerdere reeksen al had aangegeven.![]()
McCain is 1, maar de demografie van Texas en Arizona is aan het veranderen. Texas nog niet zo sterk dat de democraten daar kunnen winnen, maar ze komen steeds dichterbij.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:32 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ja want? Waarom wel? We gaan het zien
[..]
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankeren
Over 4 jaar, als we 2 "normale" kandidaten hebben (dus niet 1 bejaarde, en 1 debiel), moeten we de demografie theorie (niet van mij, maar van 1 van de vele commentatoren) nog eens nader bekijken.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Om het kort samen te vatten denk ik dat Pennsylvania een bijzonder geval is, omdat vrij veel mensen direct of indirect afhankelijk zijn van de industrie en landbouw aldaar. Daarnaast hebben ze vrij grote reserves schaliegas die een grote punt van de economische taart voor haar rekening neemt.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap als je geen zin hebt om het te herhalen, maar er moeten nog honderdduizenden votes komen uit de subburbs van philly?
Van wat ik al tijden lang lees en hoor begrijp ik dat er veel mensen wonen die op basis van demografie en opleiding democratisch zijn ingesteld, maar met hun portemonnee in gedachte toch Trump stemmen. Dit zag je ook in 2016.
Ondanks dat Trump hier niet daadwerkelijk grote veranderingen teweeg heeft gebracht (wat hij wel heeft belooft), zijn de positieve gevolgen van bijvoorbeeld het uit de “green deal” stappen wel merkbaar geworden. Uit mijn hoofd heeft de werkloosheid daar soms tegen de 10% gezeten en is onder Trump gedaald naar 7%.
Ik denk dat veel stemmers daar voorzichtig zullen zijn met het stemmen op Biden, omdat de kans groot is dat hij in zal gaan zetten op duurzame energie en de belastingen weer langzaam omhoog gaan. En dat is juist de reden dat ze de vorige verkiezingen op Trump stemden, iets waarvan ik dus vermoed dat ze niet zomaar los zullen laten.
Om die reden zie ik 30/70 niet gebeuren.![]()
Daar heb ik me niet genoeg in verdiept moet ik eerlijk zeggen, maar ik lees en hoor inderdaad ook steeds meer die berichten. We gaan het zienquote:Op donderdag 5 november 2020 02:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
McCain is 1, maar de demografie van Texas en Arizona is aan het veranderen. Texas nog niet zo sterk dat de democraten daar kunnen winnen, maar ze komen steeds dichterbij.
Over 4 jaar, als we 2 "normale" kandidaten hebben (dus niet 1 bejaarde, en 1 debiel), moeten we de demografie theorie (niet van mij, maar van 1 van de vele commentatoren) nog eens nader bekijken.![]()
![]()
Maricopa county is binnen. Arizona ziet er goed uit voor een flip.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Btw, mogen we John King voordragen voor een lintje ? Wat is die man goed, prettige presentator, geeft een perfecte duiding omtrent alle cijfers, en zet alles in een prima perspectief.
Een anti lintje voor die Don Lemon, ik vind een presentator van een talk show met een mening prima, maar zo overduidelijk anti Trump, rollen met je ogen, overdreven diep zuchten na opnieuw een tweet van Trump, een beetje heel erg irritant.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Ik had niet verwacht dat hij heel sportief zou reageren, maar het begint wat genant te worden nuquote:Op donderdag 5 november 2020 03:08 schreef Nielsch het volgende:
Nog nooit zo'n treurige, zielige, achterlijke verliezer gezien als Donald Trump.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
100% mee eens. Met zowel King als Lemon.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Btw, mogen we John King voordragen voor een lintje ? Wat is die man goed, prettige presentator, geeft een perfecte duiding omtrent alle cijfers, en zet alles in een prima perspectief.
Een anti lintje voor die Don Lemon, ik vind een presentator van een talk show met een mening prima, maar zo overduidelijk anti Trump, rollen met je ogen, overdreven diep zuchten na opnieuw een tweet van Trump, een beetje heel erg irritant.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wat nog moet worden geteld zijn early en mail in ballots.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:05 schreef BlackNero het volgende:
Maricopa county is binnen. Arizona ziet er goed uit voor een flip.
Arizona is solid.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Huh een vote dump waarmee Trump ineens zomaar even 13.000 stemmen uitloopt? Fraude! Die zijn er tussen gefrommeld! Hoe kan dat? Zeer verdacht! Dat riekt naar corruptie! Verkiezingen zijn gekocht! Naar de rechter om die stemmen ongeldig te laten verklaren!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 03:16:18 ]![]()
Het is de schuld van zijn legalteam.
Overigens is een met veel bombarie aangekondigde "KEY RACE ALERT"., waarvan blijkt dat het "TOO EARLY TO CALL" ook zwaar irritant. Zeg dan gewoon niks.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Als staat direct counteren met eigen bewaking. Uiteraard ook bewapend.quote:
Dit soort praktijken horen in een bananenrepubliek thuis.zie email 27 oktober![]()
Dat zou ook een conclusie kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als staat direct counteren met eigen bewaking. Uiteraard ook bewapend.
Dit soort praktijken horen in een bananenrepubliek thuis.
Oppermongool Kemp heeft blijkbaar de NG al aan de deur staanquote:Op donderdag 5 november 2020 03:33 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat zou ook een conclusie kunnen zijn.
zie email 27 oktober![]()
Trump lijkt Georgia te behouden.
https://results.enr.clari(...)web.264614/#/summaryLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
En dan zijn er nog mensen die serieus beweren dat het afbreken/ politiseren van instituten onder Trump een hoax is. Je moet dan toch wel stekeblind zijn voor alle acties die het DOJ (onder Barr's leiding) ten gunste van Trump de laatste maanden heeft ondernomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als staat direct counteren met eigen bewaking. Uiteraard ook bewapend.
Dit soort praktijken horen in een bananenrepubliek thuis.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-11-2020 04:54:01 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 04:37 schreef BlackNero het volgende:
Trump lijkt Georgia te behouden.
https://results.enr.clari(...)web.264614/#/summaryquote:Unofficial Results – Totals may not include all Absentee or Provisional Ballots![]()
Ik dacht al, ze zijn toch nog aan het tellen?:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Scherp., die had ik even gemist.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dit zijn de Covid aanhangers die protesteren?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jep.quote:Op donderdag 5 november 2020 04:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit zijn de Covid aanhangers die protesteren?
Wel vreemd want voor hen pakt het niet bijster positief uit als ze nu stoppen met tellen.
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja maar ja maar.. Pennsylvania!quote:Op donderdag 5 november 2020 04:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jep.
Wel vreemd want voor hen pakt het niet bijster positief uit als ze nu stoppen met tellen.
Dit is in Nevada vgm waar hij 9k achterloopt waar ze count the vote roepenquote:Op donderdag 5 november 2020 04:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jep.
![]()
Zijn ze daar ook al bezig? Ik vond het precies lijken op de beelden uit Arizona die net op NBC waren.![]()
Dus waar ze achter staan roepen ze count the vote.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is in Nevada vgm waar hij 9k achterloopt waar ze count the vote roepen
Waar ze voor staan stop the vote.
Jaaja...Zuiger van het FOK!-OMT![]()
klopt ja, zie deze tweetquote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus waar ze achter staan roepen ze count the vote.
Waar ze voor staan stop the vote.
Jaaja...
https://twitter.com/timjhogan/status/1324198275235401729![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt ja, zie deze tweet
https://twitter.com/timjhogan/status/1324198275235401729![]()
![]()
MURICANSZuiger van het FOK!-OMT![]()
Lijkt inderdaad op waar de tellingen plaats vinden in Maricopa. AZ dus.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef Tocadisco het volgende:
Zijn ze daar ook al bezig? Ik vond het precies lijken op de beelden uit Arizona die net op NBC waren."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Dit is geschiedenis.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt ja, zie deze tweet
https://twitter.com/timjhogan/status/1324198275235401729
Ahja dat eerste filmpje was idd in Maricopa, waar ze stop the vote schreeuwen. En in Nevada, count itquote:Op donderdag 5 november 2020 05:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op waar de tellingen plaats vinden in Maricopa. AZ dus.![]()
![]()
Voor wie zich verveelt tussen het awchten op de laatste stemmen
dit vond ik wel een interessant draadje (het begint wat apart, maar het is een serieus draadje)![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Denk overigens wel dat Fox News echt arizona te vroeg heeft gecalled, dat lijkt een recount te gaan worden.quote:
Wat je toch weer laat denken dat er echt een strategie achter Fox zat om dat te doen.![]()
Ah, de Trump campagne overweegt al juridische stappen tegen Nevada of Arizona.
Maar die wachten eerst nog even af hoe het verder loopt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee joh.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk overigens wel dat Fox News echt arizona te vroeg heeft gecalled, dat lijkt een recount te gaan worden.
Wat je toch weer laat denken dat er echt een strategie achter Fox zat om dat te doen.
Als Phoenix en Tucson blauw blijven heb je Arizona.
6 punten voor in Phoenix en 22 in Tucson met nog 500.000 voornamelijk stemmen per post.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Maar het AP heeft Arizona toch ook vrij vroeg gecalled? (Ik heb vandaag/ vanavond niet alles meegekregen) Geen idee waarom maar je merkte de laatste tijd wel dat er steeds meer voor Trump onwelgevallige informatie gebracht werd bij Fox News en er waren al langer geruchten uit de omgeving van Murdoch dat hij Trump min of meer opgegeven hadquote:Op donderdag 5 november 2020 05:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk overigens wel dat Fox News echt arizona te vroeg heeft gecalled, dat lijkt een recount te gaan worden.
Wat je toch weer laat denken dat er echt een strategie achter Fox zat om dat te doen.
Only the best ....
Fox news en AP gebruiken dezelfde data toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar het AP heeft Arizona toch ook vrij vroeg gecalled? (Ik heb vandaag/ vanavond niet alles meegekregen) Geen idee waarom maar je merkte de laatste tijd wel dat er steeds meer voor Trump onwelgevallige informatie gebracht werd bij Fox News en er waren al langer geruchten uit de omgeving van Murdoch dat hij Trump min of meer opgegeven hadLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Maar wat heeft het dan met strategie van Fox News te maken?quote:Op donderdag 5 november 2020 05:27 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fox news en AP gebruiken dezelfde data toch?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Geen idee. Ik heb daar mensen als Hannity en Rove alleen maar horen klagen.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar wat heeft het dan met strategie van Fox News te maken?
Bovendien is het mogelijk dat ze gewoon transparant willen zijn. Fox news hoeft niet te eindigen met Trump.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
O ja ongetwijfeld maar wat dat betreft is er ook best een tweedeling bij Fox News. Een aantal zijn erg pro-Trump uitgezonderd Wallace en er was er nog eentje die met stille trom al vertrokken is. Maar nu zie je zelfs bij Fox & Friends ea soms ook een tegengeluid. Misschien zijn ze ook een beetje in een transitieperiodequote:Op donderdag 5 november 2020 05:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb daar mensen als Hannity en Rove alleen maar horen klagen.
Die strategie dat hoe eerder je Arizona uitroept voor Biden, hoe minder legitiem Trump de verkiezing kan kapen zoals hij probeerde in zijn speech door te zeggen dat hij vond dat hij al gewonnen hadquote:Op donderdag 5 november 2020 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar wat heeft het dan met strategie van Fox News te maken?![]()
Pennsylvania erg spannend nu. Had niet gedacht dat Biden nog zo dichtbij zou komen. 164K verschil naar maar. Nog zo'n 700K te tellen.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 05:50:58 ]![]()
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt want die strategie geldt toch niet voor het AP? Waarom zouden zij het dan zo vroeg callen? Blijkbaar vinden zij het ook belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die strategie dat hoe eerder je Arizona uitroept voor Biden, hoe minder legitiem Trump de verkiezing kan kapen zoals hij probeerde in zijn speech door te zeggen dat hij vond dat hij al gewonnen had“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Waarom denk je dat Trump al maanden zeurt over mail in ballots?quote:Op donderdag 5 november 2020 05:46 schreef Nielsch het volgende:
Pennsylvania erg spannend nu. Had niet gedacht dat Biden nog zo dichtbij zou komen. 164K verschil naar maar. Nog zo'n 700K te tellen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
AP was echt wel heel veel later hoor, pas na de speech of er vlak voor. En ook die is wellicht wat voorbarig.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt want die strategie geldt toch niet voor het AP? Waarom zouden zij het dan zo vroeg callen? Blijkbaar vinden zij het ook belangrijk genoeg.![]()
Snap ik, maar het gat leek me zelfs te groot om goed te maken met mail ins. Nu zou 't best wel eens kunnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Trump al maanden zeurt over mail in ballots?![]()
De Dems zullen wel een recount gaan aanvragen in Georgia? En misschien Penn als ze 't daar net niet redden? Wat Drumpf kan kunnen zij ook natuurlijk.![]()
Misschien interessant:
Comments: Stefan Moore 5 minutes ago
Eerste reactie op die comment van Stefan Moore:
Go to Michigan's official election result, Trump won 52% Go to Michigan's official website now and search 2020 electiom result!!!
Discussie op die reactie misschien ook interessant?![]()
Project Veritas is niet echt serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:57 schreef Dragonetti het volgende:
Misschien interessant:
Comments: Stefan Moore 5 minutes ago
Eerste reactie op die comment van Stefan Moore:
Go to Michigan's official election result, Trump won 52% Go to Michigan's official website now and search 2020 electiom result!!!
Discussie op die reactie misschien ook interessant?![]()
Ik weet niet wanneer Trump zijn toespraak hield maar het AP volgde vrij snel op Fox News met hun analyse:quote:Op donderdag 5 november 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
AP was echt wel heel veel later hoor, pas na de speech of er vlak voor. En ook die is wellicht wat voorbarig.Met deze verklaring:quote:Fox News was the first major one to project former vice president Joe Biden would win Arizona, a call that came at 11:20 p.m., Tuesday and infuriated Trump campaign aides. The Associated Press followed suit at 2:50 a.m.
BronLijkt me een valide reden ook voor Fox News. Je kan hooguit zeggen dat de strategie van Fox News niet was om die analyse te verzwijgen wat me niks verbaasd zou hebben ookquote:AP made its call on Arizona “after an analysis of ballots cast statewide concluded there were not enough outstanding to allow Trump to catch up.”
“With 80 percent of the expected vote counted, Biden was ahead by 5 percentage points, with a roughly 130,000-vote lead over Trump with about 2.6 million ballots counted,” the AP wrote. “The remaining ballots left to be counted, including mail-in votes in Maricopa County, where Biden performed strongly, were not enough for Trump to catch up to the former vice president.”![]()
Maar dan nog had het AP dat toch wl gedaan?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Hoe zou de stemming nu in het Kremlin zijn eigenlijk?![]()
Wordt Poetin herkozen dit jaar of wordt toch Biden de president van de VS?![]()
![]()
3,5 uur later tijdens election night noem ik echt enorm veel later.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer Trump zijn toespraak hield maar het AP volgde vrij snel op Fox News met hun analyse:
[..]
Met deze verklaring:
[..]
Lijkt me een valide reden ook voor Fox News. Je kan hooguit zeggen dat de strategie van Fox News niet was om die analyse te verzwijgen wat me niks verbaasd zou hebben ook![]()
Maar dan nog had het AP dat toch wl gedaan?
Volgens mij hield Trump zijn speech ook voor 2:50 AM, maar dat weet ik even niet zeker.![]()
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:57 schreef Dragonetti het volgende:
Misschien interessant:
Discussie op die reactie misschien ook interessant?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Waarom zouden ze? Ze staan nog maar 33k stemmen achter terwijl er nog een goede 120k stemmen uit een paar zwaar Democratisch stemmende counties moet binnen komen, vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit voor ze.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:56 schreef Nielsch het volgende:
De Dems zullen wel een recount gaan aanvragen in Georgia? En misschien Penn als ze 't daar net niet redden? Wat Drumpf kan kunnen zij ook natuurlijk.![]()
28k stemmen inmiddels..quote:Op donderdag 5 november 2020 06:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze staan nog maar 33k stemmen achter terwijl er nog een goede 120k stemmen uit een paar zwaar Democratisch stemmende counties moet binnen komen, vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit voor ze.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee, mijn eerdere post over Georgia klopte niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:56 schreef Nielsch het volgende:
De Dems zullen wel een recount gaan aanvragen in Georgia? En misschien Penn als ze 't daar net niet redden? Wat Drumpf kan kunnen zij ook natuurlijk.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat was echt uren later:quote:Op donderdag 5 november 2020 06:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
3,5 uur later tijdens election night noem ik echt enorm veel later.
Volgens mij hield Trump zijn speech ook voor 2:50 AM, maar dat weet ik even niet zeker.quote:We've been fact-checking what the president said in his speech delivered from the White House this morning at around 07:30GMT.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Als ze net niet winnen bedoel ik he.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze staan nog maar 33k stemmen achter terwijl er nog een goede 120k stemmen uit een paar zwaar Democratisch stemmende counties moet binnen komen, vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit voor ze.![]()
Ze willen dus dat ze stoppen met tellen..maar beseffen ze dan niet dat ze die staat verliezenquote:![]()
Echt.. wat een volk ook..
Heeft niks met elkaar te maken. AM/PM is een manier van noteren en GMT is een tijdszonequote:Op donderdag 5 november 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal verschllende tijden, GMT en AM![]()
Je hebt gelijk, ik zie het nu. Dan was dat dus om half 2 daar en voor het bericht van de APquote:Op donderdag 5 november 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal verschllende tijden, GMT en AM![]()
Misschien was het dan een strategie om hem juist niet de overwinning te laten uitroepen en dat dat mislukt is? Want zo stond hij wel gewoon voor joker natuurlijk. Of bedoelde je dat?
Sorry het is al laat
Oh toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niks met elkaar te maken. AM/PM is een manier van noteren en GMT is een tijdszone
Had gedacht dat we inmiddels wel een winnaar zouden hebben
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat weet ik, achja geen zin meer in deze hele discussie gaat wat te ver zoquote:Op donderdag 5 november 2020 06:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niks met elkaar te maken. AM/PM is een manier van noteren en GMT is een tijdszone![]()
![]()
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
![]()
Deze dag is eigenlijk spannender dan de verkiezingsdag zelf. Ik vraag me af hoe het met de bloeddruk van de zittende president gesteld is. Ik vraag me ook af of zijn voorbarige uitspraak van gisteren hem als een volslagen malloot zal neerzetten als alle stemmen zijn geteld.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:45 schreef Szura het volgende:
Had gedacht dat we inmiddels wel een winnaar zouden hebbenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nou, hij heeft de afgelopen 4 jaar al aangetoond dat het een volslagen idioot is.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Deze dag is eigenlijk spannender dan de verkiezingsdag zelf. Ik vraag me af hoe het met de bloeddruk van de zittende president gesteld is. Ik vraag me ook af of zijn voorbarige uitspraak van gisteren hem als een volslagen malloot zal neerzetten als alle stemmen zijn geteld.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:![]()
Kijk, als het bij covid-19 testen opgaat, waarom dan niet bij ballots?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Intussen in Georgia:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ah Chris Wallace had ook weer kritiek op Trump zie ik:
Het klopt ook wel dus dat Trump zijn toespraak om 1.30 p.m. heeft gehouden
Ik ben gaan slapen om 22:30 en nu wakker geworden. Niks gebeurd in Nevada en AZ, MI gecalld en verder is Biden dichterbij gekomen in Penn en Georgia?![]()
Ja, goede samenvatting.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben gaan slapen om 22:30 en nu wakker geworden. Niks gebeurd in Nevada en AZ, MI gecalld en verder is Biden dichterbij gekomen in Penn en Georgia?
Duurt lang...![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 07:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben blij dat ik hier niet voor ben opgebleven.![]()
Op NBC News... Trump loopt in, in Arizona.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:24 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ja, goede samenvatting.
Duurt lang...
(26 uur geleden al toegewezen aan Biden, door Fox News.)
Plus: North Carolina is misschien pas klaar met tellen op 10 november.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben blij dat ik hier niet voor ben opgebleven.![]()
Gisteren en eergisteren lekker vroeg naar bed gegaan.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Waarom is Sanders eigenlijk uit de OP weggehaald?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Een goede reden om te stoppen met tellen. Om fraude te voorkomen. En Trump wil dat!quote:Op donderdag 5 november 2020 07:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op NBC News... Trump loopt in, in Arizona.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
In kleine gestage stapjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben gaan slapen om 22:30 en nu wakker geworden. Niks gebeurd in Nevada en AZ, MI gecalld en verder is Biden dichterbij gekomen in Penn en Georgia?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die hadden sowieso nog niks geteld vandaag.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:42 schreef Toby56 het volgende:
Nevada gaat naar bed.
Morgen verder tellen.![]()
Weten we het nou goddomme nog steeds niet?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Goede vraag. Als de senaat wordt gesplit is zijn stem vrij relevant denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:37 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom is Sanders eigenlijk uit de OP weggehaald?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik heb geduld. Beter goed tellen en dan de overwinning claimen, dan prematuur aankondigen dat je de winnaar bent en dan een dag later voor aap staan. Deed me een beetje denken aan het zijnet schot van Rensenbrink jaren geleden.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:47 schreef BlackLining het volgende:
Weten we het nou goddomme nog steeds niet?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Georgia, North-Carolina, Pensylvania liggen allemaal voor het grijpen zo te zien. Nog maar een paar duizend verschil, met democratische counties die nog niet compleet zijn. Go team Biden!
Arizona is Trump iets ingelopen zo te zien, maar ook niet noemenswaardig (van 90.000 naar 80.000 verschil).
Nevada blijft spannend.![]()
Arizona kan een trend zijn. De nog te tellen stemmen kunnen significant afwijken van de al getelde stemmen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:01 schreef mcmlxiv het volgende:
Georgia, North-Carolina, Pensylvania liggen allemaal voor het grijpen zo te zien. Nog maar een paar duizend verschil, met democratische counties die nog niet compleet zijn. Go team Biden!
Arizona is Trump iets ingelopen zo te zien, maar ook niet noemenswaardig (van 90.000 naar 80.000 verschil).
Nevada blijft spannend.My friends all drive horses![]()
Boven de 300 kiesmannen is vrij reel inderdaad. Dan wordt het uiteindelijk toch nog een ruime overwinning.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:01 schreef mcmlxiv het volgende:
Nevada blijft spannend.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Had eigenlijk nu wel verwacht dat er meer duidelijk was.![]()
Over hoeveel uur is er meer duidelijk?
heeft NC helemaal niet geteld?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
it aint over till the fat lady singsquote:Op donderdag 5 november 2020 08:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Boven de 300 kiesmannen is vrij reel inderdaad. Dan wordt het uiteindelijk toch nog een ruime overwinning.![]()
kan ik ergens de speech van biden horen van vannacht? ben wel benieuwd wat hij gezegd heeftWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Eigenlijk is er meer kans op natte voeten bij de republikeinen. Als dit genoeg is, maakt het mij niks uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:30 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...dat valt mij tegen van de verwachte ‘blue wave’.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:31 schreef DestroyerPiet het volgende:
kan ik ergens de speech van biden horen van vannacht? ben wel benieuwd wat hij gezegd heeft![]()
![]()
Wauw...I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als GA, PA en NV naar Biden gaan, en alle kiesmannen stemmen ook op Biden in het kiescollege, dan wint hij met meer kiesmannen dan Trump in 2016.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:30 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...dat valt mij tegen van de verwachte ‘blue wave’.
Gn kloon van tvlxd!![]()
Niks bijzonders. Hij heeft simpelweg verklaard dat de democraten meer kans hebben om de president te leveren, maar zei wel dat dan eerst het tellen moet zijn afgerond. Niet door een rechter, maar door de kiescommissie.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:31 schreef DestroyerPiet het volgende:
kan ik ergens de speech van biden horen van vannacht? ben wel benieuwd wat hij gezegd heeftMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ziet er gelukkig goed uit voor Biden. Dat leek toch iets anders zo'n 24 uur geleden.
Maak me alleen toch wat zorgen over Arizona. Wellicht dat die toch wat te vroeg is 'gecalled' voor Biden.
Georgia lijkt de goede kant op te gaan. Nevada blijft spannend, maar 0,7% voorsprong voor Biden maar pas 75% van de stemmen geteld.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Vaag verhaal op CNN jaquote:Op donderdag 5 november 2020 08:39 schreef Zwansen het volgende:
Voorsprong Biden loopt uit in AZ.
Of toch niet???![]()
Waarom zijn al die GOP-Karens hoog blond eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel een fijn MILFje zo van een afstand, maar zal wel veel aan verbouwd zijn
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Nee, verschil loopt iets terug met deze 62.000 extra stemmen: van 79.000 naar 74.000.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:39 schreef Zwansen het volgende:
Voorsprong Biden loopt uit in AZ.
Of toch niet???![]()
Ze worden net als terminators in grote getallen gefabriceerd.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zijn al die GOP-Karens hoog blond eigenlijk?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Eensch. Dan nog, tot nu toe niet overtuigend ondanks opkomst studenten en vrouwen en Lincoln project.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Eigenlijk is er meer kans op natte voeten bij de republikeinen. Als dit genoeg is, maakt het mij niks uit.
Ach iedereen in zijn eigen bubble hoort geen afwijkende mening.Als is verbrande turf.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Als GA, PA en NV naar Biden gaan, en alle kiesmannen stemmen ook op Biden in het kiescollege, dan wint hij met meer kiesmannen dan Trump in 2016.
Een doorslaggevende uitslag had ik veel eerder gehoopt / verwacht.
Affijn, mogelijk meer duidelijkheid vanmiddag.![]()
Correctie: terug naar 68.390.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, verschil loopt iets terug met deze 62.000 extra stemmen: van 79.000 naar 74.000.![]()
![]()
we komen steeds dichterbij de uitslag.
even deze nieuwe smiley uitproberenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
arische? (🤫)🤣quote:Op donderdag 5 november 2020 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zijn al die GOP-Karens hoog blond eigenlijk?![]()
Pfff "I know Donald Trump did it". Dat is echt het begin en einde van hun hele politieke kennis he. De gemiddelde NWS poster kan daar het congres in.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat dekt grijze haren denk ik het bestequote:Op donderdag 5 november 2020 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zijn al die GOP-Karens hoog blond eigenlijk?![]()
Denk dat mensen vergeten dat veel mensen trouw stemmen aan hun club, ondanks bepaalde informatie en meeveranderen met de lijn van de club ipv club past zich aan de mensen. En grote groep in het midden, het in het dagelijksleven niet echt uit maakt of nu Trump of Biden, aangezien ze direct kiezen in hun staat op staats niveau. Dus als een republikein linksere lokale punten steunt (bijv. minimum loon omhoog), wat maakt het jou uit of hij dan ook op Trump stemt?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eensch. Dan nog, tot nu toe niet overtuigend ondanks opkomst studenten en vrouwen en Lincoln project.
Ach iedereen in zijn eigen bubble hoort geen afwijkende mening.
[..]inderdaad, blijft spannendquote:Als is verbrande turf.
Een doorslaggevende uitslag had ik veel eerder gehoopt / verwacht.
Affijn, mogelijk meer duidelijkheid vanmiddag.![]()
![]()
Als Trump blijft doen wat hij de afgelopen dag in Arizona heeft gedaan haalt hij Biden net bij. Maar wat nu nog binnen moet komen is wss iets minder goed voor hem dus arizona gaat hij net niet halen maar zal op enkele duizenden aankomen.
In dat licht blijf ik het raar vinden dat fox het al zo snel callde![]()
We weten het allang, het is alleen nog niet officieelquote:Op donderdag 5 november 2020 07:47 schreef BlackLining het volgende:
Weten we het nou goddomme nog steeds niet?![]()
Duidelijk Trump een poot dwars zetten om de overwinning te kunnen claimen. Niet dat dat veel succes had.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:57 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
![]()
Stoppen met tellen dan maar?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:57 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Als Trump blijft doen wat hij de afgelopen dag in Arizona heeft gedaan haalt hij Biden net bij. Maar wat nu nog binnen moet komen is wss iets minder goed voor hem dus arizona gaat hij net niet halen maar zal op enkele duizenden aankomen.
Ik ben ook verbaasd om die actie van Fox. We weten wat voor zender het is, maar hun politieke redactie en polling zijn toch echt neutraal en dat valt te prijzen in deze tijd.My friends all drive horses![]()
Mocht Trump het alsnog redden dat is de relatie met FOX voorlopig wel verzuurdquote:Op donderdag 5 november 2020 09:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stoppen met tellen dan maar?![]()
Ik ben ook verbaasd om die actie van Fox. We weten wat voor zender het is, maar hun politieke redactie en polling zijn toch echt neutraal en dat valt te prijzen in deze tijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |