SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Was sarcasme.. Maar op mobiel werkt posticon niet.quote:Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Damn, iets min of meer doorslaggevends zou wel fijn zijn hoor..."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Well opvallend dat Trump dus kennelijk een hotline had met Murdoch en Murdoch kon bepalen of iets wel of niet uitgezonden werd. Geloof niet dat dit eerder zo bevestigd is. Maar Fox News hiervoor dus staatsmedia?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
You betcha!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:04 schreef Blik het volgende: Ik ga slapen en heb er het volste vertrouwen in dat als ik morgen wakker word het definitief voor Biden is
![]()
![]()
Dat werkt ook tegen Trump (kreeg de neiging Don the Con te schrijven)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Kerel, dit was vooraf al voorspeld. Niks vreemds aan anders dat mensen dom genoeg zijn in Trumps leugens te trappen.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Okidoquote:Op donderdag 5 november 2020 00:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Was sarcasme.. Maar op mobiel werkt posticon niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Eerder andersom.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Well opvallend dat Trump dus kennelijk een hotline had met Murdoch en Murdoch kon bepalen of iets wel of niet uitgezonden werd. Geloof niet dat dit eerder zo bevestigd is. Maar Fox News hiervoor dus staatsmedia?![]()
Ehm, ik leg een aantal linkjes daar. Wat is precies eerder andersom?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kerel, dit was vooraf al voorspeld. Niks vreemds aan anders dat mensen dom genoeg zijn in Trumps leugens te trappen.![]()
Het is eerder zo dat Murdoch bepalend is, niet Trump. Zie het VK en zie Australie.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehm, ik leg een aantal linkjes daar. Wat is precies eerder andersom?![]()
Gast..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je gelooft deze onzin toch niet echt? Toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Put up or shut up. Er loopt een heel topic over in AVK waar nog niemand enig bewijs heeft geleverd voor democratische fraude. Maar leef je uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.![]()
Nee, is gewoon een troll die je kunt negerenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je gelooft deze onzin toch niet echt? Toch?![]()
![]()
Tja, losers tellen niet mee, da's de American wayquote:![]()
![]()
En trouwens, overal waar geteld worden zitten advocaten etc zowel van de dems als de reps. Je moet wel van hele goede huize komen wil je op deze schaal frauderen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.
Dat snap je toch zelf ook wel?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Geloof niet dat Rudy het doorheeft, die staat ondertussen gewoon verder te raaskallenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Geen enkel bewijs van anders hadden ze dit wel bij een rechter voorgebracht.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Ook FoX News.
Ben benieuwd naar fox & friends morgen, de entertainment tak.
Zou donny inbellen voor een rondje zingen?![]()
Ik zou hem bijna gaan missen. Wat een figuur zeg!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niet dat Rudy het doorheeft, die staat ondertussen gewoon verder te raaskallen![]()
Mischien moet hij Flynn, Page en die anderen die veroordeeld zijn even aanspreken daarop?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
MIEMIEMIE integriteit democratie beschadigd![]()
!!!
![]()
Gevaarlijk dit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
MIEMIEMIE integriteit democratie beschadigd![]()
!!!
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Of baas Vladimirquote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet hij Flynn, Page en die anderen die veroordeeld zijn even aanspreken daarop?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
Oh yeahhhh“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het jammere is alleen dat de partner totaal veranderd is, ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Soms is een huwelijk gewoon voorbij. Dat is niet leuk, maar dan is dat zo.![]()
Dat ziet er goed uit, maar het kan nog wel even duren daar. Ik gok dat Nevada eerder zal zijn.quote:![]()
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP. Pennsylvania zou meteen overal een eind aan maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, maar het kan nog wel even duren daar. Ik gok dat Nevada eerder zal zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nevada plus 6 is 270 toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik durf wel te zeggen dat Arizona beslist is net als Fox en APquote:Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP.![]()
![]()
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Waarom wordt mijn post verwijderd, ik reageerde op een overduidelijk trollbericht, die kennelijk mag blijven staan?![]()
Jaa zo..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat ze ff opschieten danquote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.
Daar hoopt hij gewoon op, natuurlijk, als hij verliest mag alles afbranden van Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.![]()
Topicpointer: Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat zet maar een TR.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:36 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd, ik reageerde op een overduidelijk trollbericht, die kennelijk mag blijven staan?![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.
Ja, of jullie laten optreden..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Topicpointer: Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat zet maar een TR.
Het is geen ONZ"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Maar deze tweet is toch niet van Trump zelf?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar hoopt hij gewoon op, natuurlijk, als hij verliest mag alles afbranden van Trump.![]()
De map op NBC News is nog niet aangepast.
Nevada too close, Arizona too early too call.
Als die staten naar Biden gaan, wordt het dan misschien 271-267 aan het eind?
Dan gaat het nog een lang en vervelend juridisch staartje krijgen. Met alle mogelijke gevolgen op straat. Bah.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eerder al met die SMS. Dit is gewoon aanzetten tot geweld en niets anders.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.zie email 27 oktober![]()
Ok, wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vond het wel over de grens, als ex mod ooit hier, voor wat het waard is. Maar dit is hier niet het topic voor.
Duke?Wel gematigder dan.
Dat weet je eigenlijk nooit bij Trump maar het staat onder zijn naam dus dan is het zijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Maar deze tweet is toch niet van Trump zelf?![]()
Ik vroeg hoe het voelde om gehersenspoeld te zijn, wat duidelijk zo is als je denkt dat de dems daadwerkelijk frauderenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vond het wel over de grens, als ex mod ooit hier, voor wat het waard is. Maar dit is hier niet het topic voor.Kom op. Maar goed, ontopic inderdaad.
![]()
Nee joh. Trump schreeuwt wel, maar ondanks dat hij het anders ziet, het is en blijft een democratie. Er is geen enkel bewijs voor fraude en geen rechter in de staten zullen daar in meegaan, laat staan de Supreme Court.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef Toby56 het volgende:
De map op NBC News is nog niet aangepast.
Nevada too close, Arizona too early too call.
Als die staten naar Biden gaan, wordt het dan misschien 271-267 aan het eind?
Dan gaat het nog een lang en vervelend juridisch staartje krijgen. Met alle mogelijke gevolgen op straat. Bah.
Ben meer bang voor zijn achterban die schietend en rellend de straten zullen op gaan.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
#team Slobeendquote:Op donderdag 5 november 2020 00:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het voelde om gehersenspoeld te zijn, wat duidelijk zo is als je denkt dat de dems daadwerkelijk frauderenKom op. Maar goed, ontopic inderdaad.
Kwartje viel erg langzaam trouwens
Nou ik ben er niet om hem te verdedigen, maar veel van wat Trump zegt of denk doet ie consequent via twitter, zie niet in waarom nu anders. Denk dus niet dat dit van hem komt, maar goed wat het uit en dr met tellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weet je eigenlijk nooit bij Trump maar het staat onder zijn naam dus dan is het zijn verantwoordelijkheid.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:45 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Nou ik ben er niet om hem te verdedigen, maar veel van wat Trump zegt of denk doet ie consequent via twitter, zie niet in waarom nu anders. Denk dus niet dat dit van hem komt, maar goed wat het uit en dr met tellen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik beweer ook niet dat hij zijn zin gaat krijgen. Maar als hij verliest, zie ik hem dat sowieso niet erkennen, zoals dat normaliter gebruikelijk is. En het zou me niets verbazen dat hij het minstens 3 maanden gaat proberen met scheepsladingen advocaten, en daarmee zal de boel dus inderdaad flink worden opgehitst. Geen prettige vooruitzichten.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee joh. Trump schreeuwt wel, maar ondanks dat hij het anders ziet, het is en blijft een democratie. Er is geen enkel bewijs voor fraude en geen rechter in de staten zullen daar in meegaan, laat staan de Supreme Court.
Ben meer bang voor zijn achterban die schietend en rellend de straten zullen op gaan.
Daarom had ik stiekem gehoopt dat de pollsters gelijk zouden krijgen met de door velen voorspelde 'blue wave'. Hoewel ik die polls al jarenlang wantrouw. Ook nu zaten ze er weer grandioos naast, ondanks alle geleerde lessen en aangepaste algoritmen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ja, maar zoals gezegd is wat er nog geteld moet worden heel erg goed voor Biden. Soms richting de 80%.quote:![]()
Breng me niet in de verleidingquote:Op donderdag 5 november 2020 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan zou ik me begeven naar Betfair:
[ afbeelding ]. Edit:zou nu ook voor Biden gaan trouwens, dus begin er niet aan.
Huilen dan.![]()
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Gokkenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Breng me niet in de verleiding.
De persoon die Harris dan nomineert en aanvaard wordt door zowel Huis als Senaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Is bevestigd dat dit niet nep is?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Officile account toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Is bevestigd dat dit niet nep is?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Las gisteren dat er door 1 persoon een miljoen was ingezet op Biden, die moet zeven kleuren stront hebben gescheten afgelopen nacht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-bidenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Trump kan niet verliezen want dat laat zijn ego niet toe. Dus is het fraude. Het is niet moeilijker dan dat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat hij zijn zin gaat krijgen. Maar als hij verliest, zie ik hem dat sowieso niet erkennen, zoals dat normaliter gebruikelijk is. En het zou me niets verbazen dat hij het minstens 3 maanden gaat proberen met scheepsladingen advocaten, en daarmee zal de boel dus inderdaad flink worden opgehitst. Geen prettige vooruitzichten.
Daarom had ik stiekem gehoopt dat de pollsters gelijk zouden krijgen met de door velen voorspelde 'blue wave'. Hoewel ik die polls al jarenlang wantrouw. Ook nu zaten ze er weer grandioos naast, ondanks alle geleerde lessen en aangepaste algoritmen.![]()
Het is daar net begin van de avond... en die tweet lijkt ook al meer dan een uur oud.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nu is er natuurlijk tijdverschil.
Toch wel grappig...de judge is blijkbaar 24/7 beschikbaar.![]()
Het lijkt me leuk om het gezicht van Trump te zien als hij hoort dat Poetin Biden heeft gefeliciteerd met het winnen van de verkiezingen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat weten we niet. Dat mag Harris als President bepalen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?![]()
Mag hopen dat je dat niet inzet als het verlies ervan je in de problemen kan brengen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
Las gisteren dat er door 1 persoon een miljoen was ingezet op Biden, die moet zeven kleuren stront hebben gescheten afgelopen nacht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Het gaat niet om moeilijk(er) of niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump kan niet verliezen want dat laat zijn ego niet toe. Dus is het fraude. Het is niet moeilijker dan dat.
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eerst een weekje onrust met Trump aanhangers.. beetje rellen etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moeilijk(er) of niet.
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.
Overigens verwacht ik niet dat Trump, mocht hij verliezen, zich sportief zal opstellen en aan een aanvaardbare transitie met Biden zal gaan werken.
Ik denk zelfs dat ie m gewoon smeert ofzo
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Als je 50 miljoen ofzo in kas hebt, maakt dat allemaal geen reet uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden
Je zou wat dat betreft eens in de UK moeten kijken, hoeveel gigantische bedragen daar worden ingezet op paarden, honden en de kleding van het Koninklijk Huis.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Gevolgen gaan niet alleen over de VS maar ook over het sterker worden van Rusland en China op het wereldtoneel. De VS is de enige Westerse beschaving groot en sterk genoeg om ze in toom te houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.
Voor mij is het overigens weinig ver weg, op een goede dag kan ik de staat NY vanuit m'n achtertuin zien. En ook economisch wat afhankelijker.
Al is 4 jaar Trump goed geweest voor Canada. Alle slimme mensen immigreren hierheen ipv US. Veel grote tech bedrijven openen hier nieuwe kantoren.![]()
Eens...maar da's de consequentie van 4 jaar meegaan in de polarisatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.![]()
Ok. Beter ook maar dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Damn. ook echt met odds van 1.5. Ik had met mijn tientje tenminste nog 1.9quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, nou ja, en dat moet dan wel door Huis en Senaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Dat mag Harris als President bepalen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trump heeft zn gehele termijn al een maga army website waar hij mails met deze retoriek naar volgers stuurt, dus volgens mij is dit helemaal niet fake.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.![]()
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ja, maar Harris maakt de keuze.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, nou ja, en dat moet dan wel door Huis en Senaat.![]()
dat ligt eraan hoeveel van die miljoenen hij heeft. denk dat die extravagante miljardairs echt niet wakker liggen van eenn miljoen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden![]()
Beleid? Trump? Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.![]()
Beleid?!quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.
Medicare, Hunter Biden opsluiten, the Deep State en het pedo netwerk ontmaskerenquote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |