Officiële account toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Is bevestigd dat dit niet nep is?
Trump kan niet verliezen want dat laat zijn ego niet toe. Dus is het fraude. Het is niet moeilijker dan dat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat hij zijn zin gaat krijgen. Maar als hij verliest, zie ik hem dat sowieso niet erkennen, zoals dat normaliter gebruikelijk is. En het zou me niets verbazen dat hij het minstens 3 maanden gaat proberen met scheepsladingen advocaten, en daarmee zal de boel dus inderdaad flink worden opgehitst. Geen prettige vooruitzichten.
Daarom had ik stiekem gehoopt dat de pollsters gelijk zouden krijgen met de door velen voorspelde 'blue wave'. Hoewel ik die polls al jarenlang wantrouw. Ook nu zaten ze er weer grandioos naast, ondanks alle geleerde lessen en aangepaste algoritmen.
Het is daar net begin van de avond... en die tweet lijkt ook al meer dan een uur oud.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nu is er natuurlijk tijdverschil.
Toch wel grappig...de judge is blijkbaar 24/7 beschikbaar.
Dat weten we niet. Dat mag Harris als President bepalen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
Wie word de Vice President als Biden overlijd of aftreed?
Mag hopen dat je dat niet inzet als het verlies ervan je in de problemen kan brengen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
Las gisteren dat er door 1 persoon een miljoen was ingezet op Biden, die moet zeven kleuren stront hebben gescheten afgelopen nacht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ond-in-op-zege-biden
Het gaat niet om moeilijk(er) of niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump kan niet verliezen want dat laat zijn ego niet toe. Dus is het fraude. Het is niet moeilijker dan dat.
Eerst een weekje onrust met Trump aanhangers.. beetje rellen etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moeilijk(er) of niet.
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.
Als je 50 miljoen ofzo in kas hebt, maakt dat allemaal geen reet uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
Las gisteren dat er door 1 persoon een miljoen was ingezet op Biden, die moet zeven kleuren stront hebben gescheten afgelopen nacht.
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.quote:
Gevolgen gaan niet alleen over de VS maar ook over het sterker worden van Rusland en China op het wereldtoneel. De VS is de enige Westerse beschaving groot en sterk genoeg om ze in toom te houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat om wat de gevolgen van dergelijke gedrag kunnen zijn. Daar houd ik mijn hart voor vast. Ook al is het ver weg, all over the ocean.
Eens...maar da's de consequentie van 4 jaar meegaan in de polarisatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ok. Beter ook maar dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.
Damn. ook echt met odds van 1.5. Ik had met mijn tientje tenminste nog 1.9quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
Ja, nou ja, en dat moet dan wel door Huis en Senaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Dat mag Harris als President bepalen.
Trump heeft zn gehele termijn al een maga army website waar hij mails met deze retoriek naar volgers stuurt, dus volgens mij is dit helemaal niet fake.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n mail namaken. En nu ik de reacties op de tweet bekijk is het waarschijnlijk fake.
Ja, maar Harris maakt de keuze.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, nou ja, en dat moet dan wel door Huis en Senaat.
dat ligt eraan hoeveel van die miljoenen hij heeft. denk dat die extravagante miljardairs echt niet wakker liggen van eenn miljoen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef Szura het volgende:
Beleid? Trump? Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.
Beleid?!quote:Op donderdag 5 november 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
Ben benieuwd welk beleid Trump gaat voeren tot januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |