Geloof niet dat Rudy het doorheeft, die staat ondertussen gewoon verder te raaskallenquote:
Geen enkel bewijs van anders hadden ze dit wel bij een rechter voorgebracht.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.
Ik zou hem bijna gaan missen. Wat een figuur zeg!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niet dat Rudy het doorheeft, die staat ondertussen gewoon verder te raaskallen
Mischien moet hij Flynn, Page en die anderen die veroordeeld zijn even aanspreken daarop?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
MIEMIEMIE integriteit democratie beschadigd![]()
!!!
Gevaarlijk dit.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
MIEMIEMIE integriteit democratie beschadigd![]()
!!!
Of baas Vladimirquote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet hij Flynn, Page en die anderen die veroordeeld zijn even aanspreken daarop?
Het jammere is alleen dat de partner totaal veranderd is, ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Soms is een huwelijk gewoon voorbij. Dat is niet leuk, maar dan is dat zo.
Dat ziet er goed uit, maar het kan nog wel even duren daar. Ik gok dat Nevada eerder zal zijn.quote:
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP. Pennsylvania zou meteen overal een eind aan maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, maar het kan nog wel even duren daar. Ik gok dat Nevada eerder zal zijn.
Nevada plus 6 is 270 toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP.
Ik durf wel te zeggen dat Arizona beslist is net als Fox en APquote:Op donderdag 5 november 2020 00:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, alleen die is niet "beslissend" op het moment behalve vanuit Fox News/AP.
Jaa zo..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.
Dat ze ff opschieten danquote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Arizona is buiten Fox News/AP nog niet gecalled.
Daar hoopt hij gewoon op, natuurlijk, als hij verliest mag alles afbranden van Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.
Topicpointer: Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat zet maar een TR.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:36 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd, ik reageerde op een overduidelijk trollbericht, die kennelijk mag blijven staan?
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit soort oproepen kan tot geweld leiden en dat weet hij heel goed.
Ja, of jullie laten optreden..quote:Op donderdag 5 november 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Topicpointer: Anderen oproepen om weg te blijven of voor troll uitmaken is niet gewenst. Indien je meent dat iets over de grens gaat zet maar een TR.
Maar deze tweet is toch niet van Trump zelf?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar hoopt hij gewoon op, natuurlijk, als hij verliest mag alles afbranden van Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |