Waarom zouden ze? Ze staan nog maar 33k stemmen achter terwijl er nog een goede 120k stemmen uit een paar zwaar Democratisch stemmende counties moet binnen komen, vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit voor ze.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:56 schreef Nielsch het volgende:
De Dems zullen wel een recount gaan aanvragen in Georgia? En misschien Penn als ze 't daar net niet redden? Wat Drumpf kan kunnen zij ook natuurlijk.
28k stemmen inmiddels..quote:Op donderdag 5 november 2020 06:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze staan nog maar 33k stemmen achter terwijl er nog een goede 120k stemmen uit een paar zwaar Democratisch stemmende counties moet binnen komen, vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit voor ze.
Nee, mijn eerdere post over Georgia klopte niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:56 schreef Nielsch het volgende:
De Dems zullen wel een recount gaan aanvragen in Georgia? En misschien Penn als ze 't daar net niet redden? Wat Drumpf kan kunnen zij ook natuurlijk.
Dat was echt uren later:quote:Op donderdag 5 november 2020 06:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
3,5 uur later tijdens election night noem ik echt enorm veel later.
Volgens mij hield Trump zijn speech ook voor 2:50 AM, maar dat weet ik even niet zeker.
quote:We've been fact-checking what the president said in his speech delivered from the White House this morning at around 07:30GMT.
Als ze net niet winnen bedoel ik he.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze staan nog maar 33k stemmen achter terwijl er nog een goede 120k stemmen uit een paar zwaar Democratisch stemmende counties moet binnen komen, vooralsnog ziet het er heel rooskleurig uit voor ze.
Ze willen dus dat ze stoppen met tellen..maar beseffen ze dan niet dat ze die staat verliezenquote:
Heeft niks met elkaar te maken. AM/PM is een manier van noteren en GMT is een tijdszonequote:Op donderdag 5 november 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal verschllende tijden, GMT en AM
Je hebt gelijk, ik zie het nu. Dan was dat dus om half 2 daar en voor het bericht van de APquote:Op donderdag 5 november 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal verschllende tijden, GMT en AM
Oh toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niks met elkaar te maken. AM/PM is een manier van noteren en GMT is een tijdszone
Dat weet ik, achja geen zin meer in deze hele discussie gaat wat te ver zoquote:Op donderdag 5 november 2020 06:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niks met elkaar te maken. AM/PM is een manier van noteren en GMT is een tijdszone
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig vooraf al voorspeld dat de dems gaan frauderen. Niks vreemds aan de hand.
Deze dag is eigenlijk spannender dan de verkiezingsdag zelf. Ik vraag me af hoe het met de bloeddruk van de zittende president gesteld is. Ik vraag me ook af of zijn voorbarige uitspraak van gisteren hem als een volslagen malloot zal neerzetten als alle stemmen zijn geteld.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:45 schreef Szura het volgende:
Had gedacht dat we inmiddels wel een winnaar zouden hebben
Nou, hij heeft de afgelopen 4 jaar al aangetoond dat het een volslagen idioot is.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Deze dag is eigenlijk spannender dan de verkiezingsdag zelf. Ik vraag me af hoe het met de bloeddruk van de zittende president gesteld is. Ik vraag me ook af of zijn voorbarige uitspraak van gisteren hem als een volslagen malloot zal neerzetten als alle stemmen zijn geteld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |