Heerlijk altijd die neutraliteit.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beleid? Trump? Ik moest lachen.
Zag je die ballot printer overuren maken?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:59 schreef DonDruiper het volgende:
Ballots die worden ondertekend Donnie Duck en Mickey Mouse![]()
Ja, het bondgenootschap is ook mij nog steeds wat waard. Maar de laatste 4 jaar heeft het voor mij aan waarde enorm veel ingeboet. Die 2 procent-eis voor defensie vond ik niet onredelijk, maar de botte houding richting bondgenoten en het openlijk de kont likken van Poetin, Kim, en impliciet ook van Xi (jaloezie op de dictatoriale positie die de man bekleedt) geeft de 'vrije' burger weinig vertrouwen. Alleen al daarom is voor mij een overwinning van Biden wenselijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gevolgen gaan niet alleen over de VS maar ook over het sterker worden van Rusland en China op het wereldtoneel. De VS is de enige Westerse beschaving groot en sterk genoeg om ze in toom te houden.
Voor mij is het overigens weinig ver weg, op een goede dag kan ik de staat NY vanuit m'n achtertuin zien. En ook economisch wat afhankelijker.
Al is 4 jaar Trump goed geweest voor Canada. Alle slimme mensen immigreren hierheen ipv US. Veel grote tech bedrijven openen hier nieuwe kantoren.
Welke neutraliteit heb jij het over? Ik ben Zwitserland niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die neutraliteit.
Bah. Het gaat dus sowieso nog wel weer een dag duren. Dit moet zenuwslopen zijn voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Fucking hell. Vandaag dus toch geen update van Nevada.
Voor Biden? De rest van de planeet heeft inmiddels zijn leeftijd man.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bah. Het gaat dus sowieso nog wel weer een dag duren. Dit moet zenuwslopen zijn voor Biden.
Gelukkig zal de politie kordaat optreden mocht het uit de hand dreigen te lopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef BlackLining het volgende:
Ben benieuwd wat de nacht nog in petto heeft. Komen toch steeds meer beelden naar buiten van boze MAGA petjes bij de tellocaties in Michigan en Pennsylvania..
https://www.washingtonpos(...)ENZJBWBBNJTI5CVS5P5M
In Detroit. Excuus, mobiel, dus alleen een linkje.
Ja ok, maar hij moet toch voelen dat hij er zo dichtbij is en dan nog weer een dag wachten...quote:Op donderdag 5 november 2020 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Voor Biden? De rest van de planeet heeft inmiddels zijn leeftijd man.
Oke anders, wat denk je dat die gaat doen tot januari?quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke neutraliteit heb jij het over? Ik ben Zwitserland niet.
In Michigan zijn ze toch al te laat.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:04 schreef BlackLining het volgende:
Ben benieuwd wat de nacht nog in petto heeft. Komen toch steeds meer beelden naar buiten van boze MAGA petjes bij de tellocaties in Michigan en Pennsylvania..
https://www.washingtonpos(...)ENZJBWBBNJTI5CVS5P5M
In Detroit. Excuus, mobiel, dus alleen een linkje.
Boze tweets de wereld insturen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oke anders, wat denk je dat die gaat doen tot januari?
Naar het schijnt wil hij rallies blijven doen omdat hij het zo leuk vindt om toegejuicht te worden. Ik verwacht vrij weinig de komende maanden, normaliter is er een transitie periode maar ik verwacht dat Trump dat proces zal frustreren of saboteren.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oke anders, wat denk je dat die gaat doen tot januari?
Zeer zeker maar het zou niet de eerste keer zijn dat er in Michigan ineens gewapende roodpetters ten tonele verschijnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Michigan zijn ze toch al te laat.
Ik weet niet of je het hebt gezien maar de figuren die de ontvoering en executie van de gouverneur aan het plannen waren hadden gehoor gegeven aan de oproep van Trump om Michigan te "bevrijden", er zijn foto's van ze opgedoken met hun wapens bij het overheidsgebouw in Michigan.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeer zeker maar het zou niet de eerste keer zijn dat er in Michigan ineens gewapende roodpetters ten tonele verschijnen.
Wat een treurnis.quote:
Ik denk dat je beter een wekker kan zetten ipv wachten.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:24 schreef feitcepsrep het volgende:
Is het t waard om nog even een uurtje CNN te kijken? Of geen bijzondere verwachtingen meer tot aan een uurtje of 3?
Ik heb goeie hoop op 290. Dat zou de onzekerheid een stuk minder makenquote:Op donderdag 5 november 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof het wel voor vannacht.
Ik denk dat morgenochtend Biden wel op 270 staat. Maar dan gaat het echt gevaarlijk worden in de VS. Ik hoop dat het qua geweld allemaal mee gaat vallen.
Ahh oke. Dan zie ik t morgen wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een wekker kan zetten ipv wachten.
Om?quote:Op donderdag 5 november 2020 01:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een wekker kan zetten ipv wachten.
Over anderhalf uur is Maricopa county binnen en een paar uur daarna moet heel Arizona klaar zijn, dus misschien om 5/6 uur.quote:
quote:
Nog 50 minuten.quote:
Ik herken het, maar het is niet helemaal terecht. Je gaat er op een of andere manier toch snel vanuit dat ze overal hetzelfde tellen, ook al was het bekend dat dit niet zo zou zijn. Maar in het zuiden, die waren het snelst, deden ze het ongeveer op hetzelfde manier en dat was ineens compleet omgedraaid. Ik ging ook naar bed met het idee dat Trump zou winnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
Ben stiekem toch wel flink aan het balen dat ik om middernacht helemaal plots vergeten was over de mail in votes en dat je je geen zorgen moest maken als Trump voor stond.
Had toch prima winst kunnen maken toen Biden op 4x je inzet stond
Ja.. maar ik denk dan wel eens.. stel je zet ¤100 in, is het je dat waard om dan misschien ¤400 te winnen?quote:Op donderdag 5 november 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
Ben stiekem toch wel flink aan het balen dat ik om middernacht helemaal plots vergeten was over de mail in votes en dat je je geen zorgen moest maken als Trump voor stond.
Had toch prima winst kunnen maken toen Biden op 4x je inzet stond
Voor een student als ik wel lekker hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 02:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja.. maar ik denk dan wel eens.. stel je zet ¤100 in, is het je dat waard om dan misschien ¤400 te winnen?
Zijn kruimels toch.. dan moet je gelijk 10.000 gaan zetten ofzo.
30/70quote:Op donderdag 5 november 2020 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
Georgia 45.000 verschil.. met nog 150.000 stemmen die geteld moeten worden.
Allemaal mail in ballots.
Die moet haast wel blauw worden dan.
Ik snap de paniek in de Rep kamp.
Want? Stel je hebt grote steden waar de verhouding normaal 30/70 is maar vanwege bias in post 15/85 is?quote:
We gaan het zien.quote:
Van wat we gezien hebben van mail voting uit vergelijkbare steden qua demografie is 30/70 verre van onmogelijk.quote:
Ja want? Waarom wel? We gaan het zienquote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Want? Stel je hebt grote steden waar de verhouding normaal 30/70 is maar vanwege bias in post 15/85 is?
Daar is wel veel om te doen inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekker
Wel een beetje karma ja..quote:Op donderdag 5 november 2020 02:32 schreef feitcepsrep het volgende:
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankeren
En toch denk ik dat dit bij pennsylvania niet het geval zal zijn om redenen die ik in eerdere reeksen al had aangegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van wat we gezien hebben van mail voting uit vergelijkbare steden qua demografie is 30/70 verre van onmogelijk.
Zeer mogelijk zelfs.
quote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekker
Ik snap als je geen zin hebt om het te herhalen, maar er moeten nog honderdduizenden votes komen uit de subburbs van philly?quote:Op donderdag 5 november 2020 02:33 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dit bij pennsylvania niet het geval zal zijn om redenen die ik in eerdere reeksen al had aangegeven.
McCain is 1, maar de demografie van Texas en Arizona is aan het veranderen. Texas nog niet zo sterk dat de democraten daar kunnen winnen, maar ze komen steeds dichterbij.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:32 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ja want? Waarom wel? We gaan het zien
[..]
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankeren
Om het kort samen te vatten denk ik dat Pennsylvania een bijzonder geval is, omdat vrij veel mensen direct of indirect afhankelijk zijn van de industrie en landbouw aldaar. Daarnaast hebben ze vrij grote reserves schaliegas die een grote punt van de economische taart voor haar rekening neemt.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap als je geen zin hebt om het te herhalen, maar er moeten nog honderdduizenden votes komen uit de subburbs van philly?
Daar heb ik me niet genoeg in verdiept moet ik eerlijk zeggen, maar ik lees en hoor inderdaad ook steeds meer die berichten. We gaan het zienquote:Op donderdag 5 november 2020 02:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
McCain is 1, maar de demografie van Texas en Arizona is aan het veranderen. Texas nog niet zo sterk dat de democraten daar kunnen winnen, maar ze komen steeds dichterbij.
Over 4 jaar, als we 2 "normale" kandidaten hebben (dus niet 1 bejaarde, en 1 debiel), moeten we de demografie theorie (niet van mij, maar van 1 van de vele commentatoren) nog eens nader bekijken.
Ik had niet verwacht dat hij heel sportief zou reageren, maar het begint wat genant te worden nuquote:Op donderdag 5 november 2020 03:08 schreef Nielsch het volgende:
Nog nooit zo'n treurige, zielige, achterlijke verliezer gezien als Donald Trump.
100% mee eens. Met zowel King als Lemon.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Btw, mogen we John King voordragen voor een lintje ? Wat is die man goed, prettige presentator, geeft een perfecte duiding omtrent alle cijfers, en zet alles in een prima perspectief.
Een anti lintje voor die Don Lemon, ik vind een presentator van een talk show met een mening prima, maar zo overduidelijk anti Trump, rollen met je ogen, overdreven diep zuchten na opnieuw een tweet van Trump, een beetje heel erg irritant.
Wat nog moet worden geteld zijn early en mail in ballots.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:05 schreef BlackNero het volgende:
Maricopa county is binnen. Arizona ziet er goed uit voor een flip.
Huh een vote dump waarmee Trump ineens zomaar even 13.000 stemmen uitloopt? Fraude! Die zijn er tussen gefrommeld! Hoe kan dat? Zeer verdacht! Dat riekt naar corruptie! Verkiezingen zijn gekocht! Naar de rechter om die stemmen ongeldig te laten verklaren!quote:
Als staat direct counteren met eigen bewaking. Uiteraard ook bewapend.quote:
Dat zou ook een conclusie kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als staat direct counteren met eigen bewaking. Uiteraard ook bewapend.
Dit soort praktijken horen in een bananenrepubliek thuis.
Oppermongool Kemp heeft blijkbaar de NG al aan de deur staanquote:Op donderdag 5 november 2020 03:33 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat zou ook een conclusie kunnen zijn.
En dan zijn er nog mensen die serieus beweren dat het afbreken/ politiseren van instituten onder Trump een hoax is. Je moet dan toch wel stekeblind zijn voor alle acties die het DOJ (onder Barr's leiding) ten gunste van Trump de laatste maanden heeft ondernomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als staat direct counteren met eigen bewaking. Uiteraard ook bewapend.
Dit soort praktijken horen in een bananenrepubliek thuis.
quote:Op donderdag 5 november 2020 04:37 schreef BlackNero het volgende:
Trump lijkt Georgia te behouden.
https://results.enr.clari(...)web.264614/#/summary
quote:Unofficial Results – Totals may not include all Absentee or Provisional Ballots
Scherp., die had ik even gemist.quote:
Dit zijn de Covid aanhangers die protesteren?quote:
Jep.quote:Op donderdag 5 november 2020 04:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit zijn de Covid aanhangers die protesteren?
Ja maar ja maar.. Pennsylvania!quote:Op donderdag 5 november 2020 04:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jep.
Wel vreemd want voor hen pakt het niet bijster positief uit als ze nu stoppen met tellen.
Dit is in Nevada vgm waar hij 9k achterloopt waar ze count the vote roepenquote:Op donderdag 5 november 2020 04:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jep.
Wel vreemd want voor hen pakt het niet bijster positief uit als ze nu stoppen met tellen.
Dus waar ze achter staan roepen ze count the vote.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is in Nevada vgm waar hij 9k achterloopt waar ze count the vote roepen
klopt ja, zie deze tweetquote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus waar ze achter staan roepen ze count the vote.
Waar ze voor staan stop the vote.
Jaaja...
quote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt ja, zie deze tweet
https://twitter.com/timjhogan/status/1324198275235401729
Lijkt inderdaad op waar de tellingen plaats vinden in Maricopa. AZ dus.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef Tocadisco het volgende:
Zijn ze daar ook al bezig? Ik vond het precies lijken op de beelden uit Arizona die net op NBC waren.
Dit is geschiedenis.quote:Op donderdag 5 november 2020 05:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt ja, zie deze tweet
https://twitter.com/timjhogan/status/1324198275235401729
Ahja dat eerste filmpje was idd in Maricopa, waar ze stop the vote schreeuwen. En in Nevada, count itquote:Op donderdag 5 november 2020 05:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op waar de tellingen plaats vinden in Maricopa. AZ dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |