Voor een student als ik wel lekker hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 02:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja.. maar ik denk dan wel eens.. stel je zet ¤100 in, is het je dat waard om dan misschien ¤400 te winnen?
Zijn kruimels toch.. dan moet je gelijk 10.000 gaan zetten ofzo.
30/70quote:Op donderdag 5 november 2020 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
Georgia 45.000 verschil.. met nog 150.000 stemmen die geteld moeten worden.
Allemaal mail in ballots.
Die moet haast wel blauw worden dan.
Ik snap de paniek in de Rep kamp.
Want? Stel je hebt grote steden waar de verhouding normaal 30/70 is maar vanwege bias in post 15/85 is?quote:
We gaan het zien.quote:
Van wat we gezien hebben van mail voting uit vergelijkbare steden qua demografie is 30/70 verre van onmogelijk.quote:
Ja want? Waarom wel? We gaan het zienquote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Want? Stel je hebt grote steden waar de verhouding normaal 30/70 is maar vanwege bias in post 15/85 is?
Daar is wel veel om te doen inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekker
Wel een beetje karma ja..quote:Op donderdag 5 november 2020 02:32 schreef feitcepsrep het volgende:
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankeren
En toch denk ik dat dit bij pennsylvania niet het geval zal zijn om redenen die ik in eerdere reeksen al had aangegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van wat we gezien hebben van mail voting uit vergelijkbare steden qua demografie is 30/70 verre van onmogelijk.
Zeer mogelijk zelfs.
quote:Op donderdag 5 november 2020 02:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Gezien de hysterie in Trump kamp op dit moment over Georgia zit het ze niet lekker
Ik snap als je geen zin hebt om het te herhalen, maar er moeten nog honderdduizenden votes komen uit de subburbs van philly?quote:Op donderdag 5 november 2020 02:33 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dit bij pennsylvania niet het geval zal zijn om redenen die ik in eerdere reeksen al had aangegeven.
McCain is 1, maar de demografie van Texas en Arizona is aan het veranderen. Texas nog niet zo sterk dat de democraten daar kunnen winnen, maar ze komen steeds dichterbij.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:32 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ja want? Waarom wel? We gaan het zien
[..]
Daarnaast is Arizona ook wel een verassing. Maarja, wat wil je als je wekenlang zo op mccain hebt lopen kankeren
Om het kort samen te vatten denk ik dat Pennsylvania een bijzonder geval is, omdat vrij veel mensen direct of indirect afhankelijk zijn van de industrie en landbouw aldaar. Daarnaast hebben ze vrij grote reserves schaliegas die een grote punt van de economische taart voor haar rekening neemt.quote:Op donderdag 5 november 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap als je geen zin hebt om het te herhalen, maar er moeten nog honderdduizenden votes komen uit de subburbs van philly?
Daar heb ik me niet genoeg in verdiept moet ik eerlijk zeggen, maar ik lees en hoor inderdaad ook steeds meer die berichten. We gaan het zienquote:Op donderdag 5 november 2020 02:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
McCain is 1, maar de demografie van Texas en Arizona is aan het veranderen. Texas nog niet zo sterk dat de democraten daar kunnen winnen, maar ze komen steeds dichterbij.
Over 4 jaar, als we 2 "normale" kandidaten hebben (dus niet 1 bejaarde, en 1 debiel), moeten we de demografie theorie (niet van mij, maar van 1 van de vele commentatoren) nog eens nader bekijken.
Ik had niet verwacht dat hij heel sportief zou reageren, maar het begint wat genant te worden nuquote:Op donderdag 5 november 2020 03:08 schreef Nielsch het volgende:
Nog nooit zo'n treurige, zielige, achterlijke verliezer gezien als Donald Trump.
100% mee eens. Met zowel King als Lemon.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Btw, mogen we John King voordragen voor een lintje ? Wat is die man goed, prettige presentator, geeft een perfecte duiding omtrent alle cijfers, en zet alles in een prima perspectief.
Een anti lintje voor die Don Lemon, ik vind een presentator van een talk show met een mening prima, maar zo overduidelijk anti Trump, rollen met je ogen, overdreven diep zuchten na opnieuw een tweet van Trump, een beetje heel erg irritant.
Wat nog moet worden geteld zijn early en mail in ballots.quote:Op donderdag 5 november 2020 03:05 schreef BlackNero het volgende:
Maricopa county is binnen. Arizona ziet er goed uit voor een flip.
Huh een vote dump waarmee Trump ineens zomaar even 13.000 stemmen uitloopt? Fraude! Die zijn er tussen gefrommeld! Hoe kan dat? Zeer verdacht! Dat riekt naar corruptie! Verkiezingen zijn gekocht! Naar de rechter om die stemmen ongeldig te laten verklaren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |