quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:26 schreef Dave het volgende:
Hoe noem je poep naast een WC?stop de persenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Filters en dingen enzo schoongemaakt? Schoonmaakblokje/frisheidsblokje er in gehad?
Wilco zal het vast niet verleren, dus die TT blijft inzetbaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Wilde een Wilco poept naast de wc-TT doen, maar helaas
Oeh ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga deze vegetarische burgers maken, van kikkererwten, panko en kaas:
https://www.hellofresh.nl(...)fda1e210fb4e793a4dd2
het zal me benieuwen.
Drie dagen pizza achter elkaar?quote:
Bohquote:
Als je aan het Belgische "poepen" denkt wordt het haast nog smerigerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Wilde een Wilco poept naast de wc-TT doen, maar helaas
Succes en smakelijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga deze vegetarische burgers maken, van kikkererwten, panko en kaas:
https://www.hellofresh.nl(...)fda1e210fb4e793a4dd2
Het zal me benieuwen.
Ik heb het weleens vaker gedaan, maar dan met andere ingrediënten (o.a. zwarte bonen), maar ik vind het nooit écht een succes worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ziet er heerlijk uit!Ben benieuwd hoe het wordt!
Ik maak ook graag zelf vegaburgers. Ik heb een bepaald soort champignonburger die ik heel lekker vind
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je aan het Belgische "poepen" denkt wordt het haast nog smeriger
Wij hebben zojuist ook pizza besteld, ik heb nog niet de energie om te koken en vriend had geen zin om te kokenquote:
Als ik eens bij jou kom eten, zoek niet verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak ook graag zelf vegaburgers. Ik heb een bepaald soort champignonburger die ik heel lekker vind
Bijna.quote:
Ja soms vallen ze gewoon uit elkaar, hoe erg ik ook mijn best doe. Ik merk wel dat ze vaak beter worden als ze eerst in de oven gaan, en dan eventueel daarna nog afbakken in de pan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het weleens vaker gedaan, maar dan met andere ingrediënten (o.a. zwarte bonen), maar ik vind het nooit écht een succes worden.
Maar ik zal wel komen melden wat het geworden is.
Funghi en Deluxe. Had een waardebon voor 2e pizza gratis, dus eentje voor morgen.quote:
Dat laatste geldt hier ook, maar er is eten hier wat echt op moetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist ook pizza besteld, ik heb nog niet de energie om te koken en vriend had geen zin om te koken
Doe je daar dan ook wat Ajobi bij voor de echte knoflook bite?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil ook een keer bij @:Aoibhin komen eten. Ook taart e.d.
Ja jullie moeten me wel per uur betalen hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Guanabana het volgende:
Eetmeet bij @:Aoibhin als corona ten einde is![]()
Staat dat arme mens de hele tijd in de keuken terwijl ze ons vanuit de woonkamer hoort bulderlachen.
Dat doe ik serieus bij die champignonburgers wel ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe je daar dan ook wat Ajobi bij voor de echte knoflook bite?
Arme Aoibhinquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Guanabana het volgende:
Staat dat arme mens de hele tijd in de keuken terwijl ze ons vanuit de woonkamer hoort bulderlachen.
Oeh, dat verdient wel dezequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Funghi en Deluxe. Had een waardebon voor 2e pizza gratis, dus eentje voor morgen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Arme Aoibhin
Ik bied me aan om mee te helpen met de afwas, dan hoeft ze niet de hele tijd in de keuken te staan
Je hebt wel een vaatwasser, hoop ik?
Dat zou je eerste meet zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Guanabana het volgende:
En opetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Ze kan vast al een heleboel van tevoren klaarmaken.
atdeefquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Ze kan vast al een heleboel van tevoren klaarmaken.
Ja ik voel me wel vereerd dat Guana nu volmondig zegt dat ze naar die meet wil komenquote:
Vooruit 10 cent per uurquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jullie moeten me wel per uur betalen hoor
En ook volmondig weer van de meet naar huis gaat, zo te horenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel vereerd dat Guana nu volmondig zegt dat ze naar die meet wil komen
Nee nee, Aoibhin moet álles zelf doen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Arizona het volgende:
Ik wil mijn specialiteit wel meenemen: mini-quiches. Hoeven dan bij Jobi alleen nog maar even opgewarmd te worden in de oven!
Nou ja een meet die niet gaat gebeuren is wel makkelijk ja tegen te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel vereerd dat Guana nu volmondig zegt dat ze naar die meet wil komen
Geeft nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Sorry voor het einde @:Guanabana - had het niet in de gaten.
Geef je dat als review?quote:
Dat hebben wij soms in de badkamer met het bad - omdat we die niet vaak gebruiken loopt die slangenhals soms leeg. Even doorspoelen met wat water helpt dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).
Smakelijk! Welke heb je?quote:
Ja. En de ene keer wel en de andere keer helemaal niet. Heel raar is dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geeft niet
Tegenwoordig staat er niet meer hoeveel posts er nog te gaan zijn. Ja, bij de laatste 3 pas ofzo.
Mijn witgoedalarm gaat af!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).
Sinds gisteren viel me op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, de pieten-smileys zijn niet meer zwartOf was dat al eeuwen zo?
Nee. Sinds afgelopen week zijn ze roetveeg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
volgens mij is dat pas recent aangepast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
Was inderdaad niet eens zo verkeerd, zat inderdaad aan een aantal met ham te denken.quote:
Nee ik wissel juist expres af tussen eco en soms een andere stand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn witgoedalarm gaat af!Wassen jullie altijd op eco? Want dan kan het wel helpen om een paar keer op 70 graden ofzo te wassen, als er zich viezigheid opgehoopt heeft
Hoi, wat was jouw oude nick?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is dat pas recent aangepast.
Dat inderdaad. En sowieso af en toe even zonder vaat spoelen. Eventueel met een reinigingsmiddel dat ook ontvet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn witgoedalarm gaat af!Wassen jullie altijd op eco? Want dan kan het wel helpen om een paar keer op 70 graden ofzo te wassen, als er zich viezigheid opgehoopt heeft
Ik bedoelde niet zo zeer de vraag zelf, maar de term 'hamvraag', uit de mond van @Hamlapjes .quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was inderdaad niet eens zo verkeerd, zat inderdaad aan een aantal met ham te denken.
Hmm stom. Geurtjes zijn sowieso altijd lastig, valt meestal ook niet in de garantie omdat het vaak niet door het apparaat zelf komtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik wissel juist expres af tussen eco en soms een andere stand.
En reinigingsspul hebben we ook al gedaan. Ik vermoed dat het iets met overdruk/onderdruk is en dat soort zaken, maar daar heb ik verder te weinig verstand van om iets zinnigs over te zeggen
Wel herkenbaar zeker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo zeer de vraag zelf, maar de term 'hamvraag', uit de mond van @:Hamlapjes .
Geurtjes en vet in de machine komt ook vaak omdat mensen te laat beginnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm stom. Geurtjes zijn sowieso altijd lastig, valt meestal ook niet in de garantie omdat het vaak niet door het apparaat zelf komt![]()
Tenzij er een terugslagklepje kapot is en er water terug je vaatwasser inloopt, maar dan is de vaat vaak ook niet schoon en zie je het op de bodem liggen![]()
Ja maar het komt niet uit de vaatwasser maar uit het kastje met de leidingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geurtjes en vet in de machine komt ook vaak omdat mensen te laat beginnen.
Je moet niet gaan beginnen met reinigen zodra je wat ruikt o.i.d. nee dat moet je van begin af aan doen om het te voorkomen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef H_T het volgende:
Guana heb je bij gebrek aan geurkaars wel een agenda met daarop konijnen geborduurd of een beeld van Che Guevara in de vorm van een broccoli om je op te vrolijken?
Als je het springkussen voor jonge lesbiennes maar heel laat vind ik het goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Nee, wel een Hello Kitty-dolk.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Arizona het volgende:
Ik wil mijn specialiteit wel meenemen: mini-quiches. Hoeven dan bij Jobi alleen nog maar even opgewarmd te worden in de oven!
De waarheid!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef H_T het volgende:
Helemaal gelijk met erwtensoep, dat hoort gewoon per veel tegelijk te gaan. En de rest invriezen is een uitstekende optie
@Davequote:
Je raakt me kwijt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de Aarde niet meer rond is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Bij VVV zitten er aan de stand te zien veel spelers slecht in de wedstrijd.Wou net zeggen, daar wordt flink uitgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij VVV zitten er aan de stand te zien veel spelers slecht in de wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Bij VVV zitten er aan de stand te zien veel spelers slecht in de wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hawaiquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ananas op pizza wtfquote:
Hawaii was al langer niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je pizza ging eten, maar iets anders dus.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je pizza ging eten, maar iets anders dus.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]Man man man, ik was weer even weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben geen Italiaan, ik mag gewoon ananas op mijn pizza.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Fred de Boerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:04 schreef Fred_B het volgende:
“Maak je die eerste kans, dan krijg je een heel andere wedstrijd.”
Hehehe dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Essanoussi mag bij VVV invallen om wat aan de 0-12 stand te doen.![]()
Ik was naar huis gegaan in plaats van in te vallen
Ik moet de eerste pizzabezorger nog tegenkomen die de doos aan de deur opendoet om te laten zien wat er in zit.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is nog steeds een account @:Hawaii_Tim anders
@Davequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet de eerste pizzabezorger nog tegenkomen die de doos aan de deur opendoet om te laten zien wat er in zit.
GMTAquote:
Charlatan, oplichter, je weet welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wel benieuwd waarom hij dan niet meer meepost
R.i.p. Timquote:
Altijd al geweten dat die gast niet te vertrouwen wasquote:
Gierenquote:
Ja inderdaad. Nooit gezienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet de eerste pizzabezorger nog tegenkomen die de doos aan de deur opendoet om te laten zien wat er in zit.
Rode kaart. 10 dagen schorsingquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben geen Italiaan, ik mag gewoon ananas op mijn pizza.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun ons ons dagelijkse Pushbericht over oplopende cijfers, Dave.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:16 schreef Dave het volgende:
Allemaal leuk en aardig van Ajax, maar ik hoef daar geen pushbericht van te hebben nu.nl
Meest bekeken muziekvideo uit de 90s ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
November Rain op KINK
Een nummer die later ben gaan waarderen
Prachtig nummer vind ik dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
November Rain op KINK
Ik heb geen speciale nieuwsapp op m'n telefoon. Bij die ene die ik had werd ik helemaal krankjorum van hoeveel sportnieuws er 'breaking' was en met een pushbericht werd verstuurd. Dat kon niet uit, dus heb ik de app maar verwijderdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:16 schreef Dave het volgende:
Allemaal leuk en aardig van Ajax, maar ik hoef daar geen pushbericht van te hebben nu.nl
Ok, ik zal jullie ook jullie schulden vergeven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Gun ons ons dagelijkse Pushbericht over oplopende cijfers, Dave.
Over tien dagen mag je weer rustig beginnen mee te posten.quote:
Die is tofquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
November Rain op KINK
Ananas is prima op een pizza Hawaiiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over tien dagen mag je weer rustig beginnen mee te posten.
Welk stukje? Dat gejatte stukje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, dat stukje van Youp van het Hek over WA
Precies! Als er iemand 10 dagen niet zou mogen posten is het @Redefine wel!quote:
Dat geschil is dus wel opgelostquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! Als er iemand 10 dagen niet zou mogen posten is het @:Redefine wel!
(Maar ik vind het stiekem leuker als hij wel blijft posten dus ik doe geen banaavraag)
Ik las ondanks de spelfout banaanvraag, met de klemtoon verkeerd, dus moest lachen.quote:
Zal @Strani wel weer jammer vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat geschil is dus wel opgelost
Typfout, geen spelfoutquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik las ondanks de spelfout banaanvraag, met de klemtoon verkeerd, dus moest lachen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik las ondanks de spelfout banaanvraag, met de klemtoon verkeerd, dus moest lachen.
En nu de vraag of dat samen op een pizza magquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:28 schreef Dave het volgende:
Dus naast de hamvraag, nu ook de banaanvraag.
Ja jufquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nu de vraag of dat samen op een pizza mag
Banaan met ananas was vroeger wel mijn favoriete pizza topping. Heette bij een pizzeria hier in de buurt Pizza Tropicana. Ik wilde altijd diequote:
Luisteren naar Tim is nooit een goed ideequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! Als er iemand 10 dagen niet zou mogen posten is het @:Redefine wel!
(Maar ik vind het stiekem leuker als hij wel blijft posten dus ik doe geen banaavraag)
@H_T hij trekt je mod-kwaliteiten in twijfelquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luisteren naar Tim is nooit een goed idee
Lijkt me echt vies, banaan op een pizzaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Banaan met ananas was vroeger wel mijn favoriete pizza topping. Heette bij een pizzeria hier in de buurt Pizza Tropicana. Ik wilde altijd dieNu heb ik andere favorieten
Wees geen Timquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Luisteren naar Tim is nooit een goed idee
Oeh brood met pindakaas en banaan is heerlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me echt vies, banaan op een pizza
Mijn dochter eet wel vaak getoast brood met pindakaas en banaan. Dus misschien is het op een pizza ook wel te doen. Maar staat niet echt op mijn lijstje om te proberen.
Die puzzeltochtschurken zullen het er wel zelf naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:36 schreef Em31 het volgende:
Krijg dan echt dik medelijden met VVV he.
De Bananen in Pyjama’s ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:37 schreef H_T het volgende:
Bananen moeten opbokkenAlleen die van Haribo komen in aanmerking voor gratie
Ik zag het ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:H_T hij trekt je mod-kwaliteiten in twijfel
Goed punt. Die misschien ookquote:
Op brood is het een heerlijke combiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter eet wel vaak getoast brood met pindakaas en banaan. Dus misschien is het op een pizza ook wel te doen. Maar staat niet echt op mijn lijstje om te proberen.
Ik vind het juist een mooie actiequote:
8669 maar niet compleet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:44 schreef molloot200 het volgende:
We hebben geen coronacijfers meer gehad vandaag? Of heb ik ze gewoon gemist?
quote:[Het RIVM heeft om 17.00 uur cijfers gepubliceerd van het aantal nieuwe bevestigde coronabesmettingen. Dat het veel later is dan gebruikelijk komt door een technische storing bij de GGD's, waardoor de cijfers die het instituut vandaag meldt ook niet compleet zijn. Het aantal bevestigde gevallen valt daardoor nu lager uit, maar morgen zal het aantal waarschijnlijk juist hoger zijn, stelt het RIVM
Ik heb zo'n eentje! Langharig en lichtbruinquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
Dit is toch schattig![]()
(voor KiKa)
[ twitter ]
Ja echt super bedachtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie actie
Nee, hij had een grap op Twitter letterlijk van iemand anders gekopieerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gejat? Zou kunnen, zou treurig zijn wel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)&utm_medium=whatsapp
Tom Odell? (Voor de etdeef zoekers: NEE, GEEN ODOL)quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:26 schreef koffieleuk het volgende:
@:Hamlapjes mijn #huiliehuilie nu.
quote:
Verwarrend weer, een Noorse collega van me heet Tom Edellquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tom Odell? (Voor de etdeef zoekers: NEE, GEEN ODOL)
Mooie is dat
Was zelf even eten, dus heb het een en ander gemist (eigenlijk het hele afgelopen uur)
Geheel terecht als hij ananas op pizza steuntquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:H_T hij trekt je mod-kwaliteiten in twijfel
Ik heb de NOS app maar heb echt nooit ergens een pushbericht van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale nieuwsapp op m'n telefoon. Bij die ene die ik had werd ik helemaal krankjorum van hoeveel sportnieuws er 'breaking' was en met een pushbericht werd verstuurd. Dat kon niet uit, dus heb ik de app maar verwijderdAls ik nu nieuws op m'n telefoon wil lezen doe ik dat gewoon via de browser. Het meeste nieuws is toch niet belangrijk genoeg om meteen te stoppen met wat ik aan het doen ben om dat te lezen
Ahhh achso. Die had ik weer niet meegekregenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, hij had een grap op Twitter letterlijk van iemand anders gekopieerd.
Deze column vind ik niet zo bijzonder eigenlijk, maar die hele rel rond de koning vind ik ook een storm in een glas water.
Dan heb je dat waarschijnlijk ingesteld dat NOS je geen berichten mag sturenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb de NOS app maar heb echt nooit ergens een pushbericht van.
Wat was er mis mee?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Nou, @:Aoibhin, ik vond de vegaburgers geen succes![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tom Odell? (Voor de etdeef zoekers: NEE, GEEN ODOL)
Mooie is dat
Was zelf even eten, dus heb het een en ander gemist (eigenlijk het hele afgelopen uur)
Oh jammerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Nou, @:Aoibhin, ik vond de vegaburgers geen succes![]()
De smaak vond ik niet lekker. Ik dacht er gaat kaas bij en kruiden en ui en knoflook dus dat wordt wel wat, maar het was een muffige kikkererwtensmaak, en ik vind kikkererwt alleen lekker als het hummus is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan heb je dat waarschijnlijk ingesteld dat NOS je geen berichten mag sturen
[..]
Wat was er mis mee?
Ananas op pizza Hawaii > bitterballen met mayoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geheel terecht als hij ananas op pizza steunt
Textuur was wel oke gelukt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jammerDe smaak niet of de textuur? Of allebei?
Dit was RTL Nieuws, jaren terugquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb de NOS app maar heb echt nooit ergens een pushbericht van.
Voor mijn vorige werk had ik regelmatig contact metquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verwarrend weer, een Noorse collega van me heet Tom Edell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@AoibhinDe Sahara is zonder meer erg droog.
Ik hou ook niet zo van kikkererwt, zelfs niet in alle soorten hummusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De smaak vond ik niet lekker. Ik dacht er gaat kaas bij en kruiden en ui en knoflook dus dat wordt wel wat, maar het was een muffige kikkererwtensmaak, en ik vind kikkererwt alleen lekker als het hummus is.
Boh, nu heb ik zin in bitterballen. Met mayo en mosterdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ananas op pizza Hawaii > bitterballen met mayo
Sooooo, Old Amsterdam kaasbitterballen, had ik een keer gekocht omdat @Em31 erover begon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
Boh, nu heb ik zin in bitterballen. Met mayo en mosterd
#viesdik
Ohhh die moet ik ook nog steeds een keer halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sooooo, Old Amsterdam kaasbitterballen, had ik een keer gekocht omdat @:Em31 erover begon.![]()
![]()
![]()
DUUR! EXTRAVIESDIK! Maar lekker!
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah jammerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De smaak vond ik niet lekker. Ik dacht er gaat kaas bij en kruiden en ui en knoflook dus dat wordt wel wat, maar het was een muffige kikkererwtensmaak, en ik vind kikkererwt alleen lekker als het hummus is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor mijn vorige werk had ik regelmatig contact metWow echt toevallig johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:aoibhinIk zou dat dan echt niet los kunnen zien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
DIE ZIJN GODDELIJKquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sooooo, Old Amsterdam kaasbitterballen, had ik een keer gekocht omdat @:Em31 erover begon.![]()
![]()
![]()
bitterballen met mayoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:
YOLO!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:18 schreef Meke het volgende:
Ik heb weer eens een wilde zaterdagavond! Voor het eerst de wild breien uitbreiding van de Sims spelen
quote:
quote:
Stop maar, doek op die handel, doe uit dat lichtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van kikkererwt, zelfs niet in alle soorten hummus
[..]
Boh, nu heb ik zin in bitterballen. Met mayo en mosterd
#viesdik
Jaa van de week ook weer gekochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn schild ende betrouwen,quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heiden. Ketter. Lastering.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Weet je al wat je gaat doen met alle zes die ballen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens een jaar lang gratis vegetarische bitterballen gewonnen gisteren.
Dit is geen grap.
Whut, hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens een jaar lang gratis vegetarische bitterballen gewonnen gisteren.
Dit is geen grap.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Dit is geen grap.
Als je erg van kikkererwten houdt kan je ze wel proberen denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammerMij leek de combinatie wel lekker, maar ik hou dan ook echt heel erg van kikkererwten
![]()
Deze maak ik vaak, die vind ik heel lekker!
https://www.boodschappen.(...)van-zoete-aardappel/
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Dit is geen grap.
Omegot!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Dit is geen grap.
Ik was weer erg origineel zie ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:25 schreef usagi414 het volgende:
En iemand hier is de tekstschrijver van Toos en Henk. Ik geloof dat @:Arizona dezelfde opmerking maakte.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]en door de maatregelen kan je niemand uitnodigen dus meer voor jou #positiefbekijken
Ik was het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:25 schreef usagi414 het volgende:
En iemand hier is de tekstschrijver van Toos en Henk. Ik geloof dat @:Arizona dezelfde opmerking maakte.
[ twitter ]
Het zijn 60 dozen a 9 stuks, gewonnen met Eet Geen Dierendag actie op insta, ik kreeg gisteren bericht van ze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Weet je al wat je gaat doen met alle zes die ballen?
Dan ga ik die binnenkort ook eens maken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je erg van kikkererwten houdt kan je ze wel proberen denk ik.
Heb dat recept opgeslagen, thanks!
Wat leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn 60 dozen a 9 stuks, gewonnen met Eet Geen Dierendag actie op insta, ik kreeg gisteren bericht van ze.Gewoon dankzij prize winning foto van Freddie, wát een topbeest.
Dat zou ik serieus zo geniaal vindenquote:
Ze mogen in etappes geleverd worden (godzijdank, er passen er hooguit 4 in mijn vriezertje), dus over paar maanden misschien gewoon toch bitterballenparty ja toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Feestje bij Cee.![]()
oh,wacht, kutcorona.
1000x neequote:
Je kan er je beroep van gaan maken. Het zijn wel grappen die werken.quote:
Freddie het topmodelquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn 60 dozen a 9 stuks, gewonnen met Eet Geen Dierendag actie op insta, ik kreeg gisteren bericht van ze.Gewoon dankzij prize winning foto van Freddie, wát een topbeest.
ik ook, denk Jeroen maar gewoon omdat ik wil dat het Tygo is staan al mijn punten op Tygo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus zo geniaal vinden
Gothamquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
YOLO!
Mijn zaterdagavond is ook weer echt Rock & Roll: ik lig al in mijn pyjama op de bank en misschien gaan we straks nog wel een aflevering van Gotham kijken![]()
(WIDM is het hele seizoen langs ons heen gegaan)
21 etappes? En twee rustdagen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze mogen in etappes geleverd worden (godzijdank, er passen er hooguit 4 in mijn vriezertje), dus over paar maanden misschien gewoon toch bitterballenparty ja toch.
Als je die allemaal in één keer krijgt heb je wel een flinke vriezer nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze mogen in etappes geleverd worden (godzijdank, er passen er hooguit 4 in mijn vriezertje), dus over paar maanden misschien gewoon toch bitterballenparty ja toch.
540 bitterballen krijg je met ons erbij wel op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Bitterbal FOK!Meet bij @Ceequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Baasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook, denk Jeroen maar gewoon omdat ik wil dat het Tygo is staan al mijn punten op Tygo.
Oeh ik ga ook even een bakkie zettenquote:
Ik heb nu wel alles nog qua punten. Mede dankzij paar Youtubers die me wezen op een foto van Nikkie op insta op dat pad waar ze vorige week die tonnenopdracht hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Baas![]()
Ik heb alles op Jeroen ingezet. Al heb ik ook wekenlang ingezet op Nikkie, dus als zij het straks is, ga ik wel even balen
Dat heb ik ook wel. Ik zat ook op Tygo, maar nu dan maar op Jeroen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Baas![]()
Ik heb alles op Jeroen ingezet. Al heb ik ook wekenlang ingezet op Nikkie, dus als zij het straks is, ga ik wel even balen
zonderquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Tygo de mol is, dan ga ik met fakkels en hooivorken naar avrotros gebouw.
Dat is inderdaad wel een maatregel voor de bühne...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:35 schreef Fred_B het volgende:
In het Hoofdstedelijk Gewest (Brussel en omstreken dus) geldt nu een algemene mondkapjesplicht, ook buiten. Dit is toch wel symboolpolitiek die doorslaat
Ik ga morgen even bij mijn zus navragen of mijn neefje (of neef inmiddels, hij is 18) nog steeds Heerenveen fan is. Hij was altijd voor Ajax en Heerenveen. Heb ook niets voor zijn verjaardag gedaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
Dit is toch schattig![]()
(voor KiKa)
[ twitter ]
Toch maar even gequotequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Tygo de mol is, dan ga ik met fakkels en hooivorken naar avrotros gebouw.
Eet smakelijk en tot straks! Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eten. Ik spreek jullie wel als Tycho ontmaskert is
Het lijkt wel KSCquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
zonderis kijken naar WIDM toch anders
Eetsequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:39 schreef Toekito het volgende:
Vind hem vooral heel mooi en ontroerend. Verder geen verhaal erachterquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog een speciale reden waarom het jouw #huiliehuilie plaat is dan?
Ah ja! Is ook een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind hem vooral heel mooi en ontroerend. Verder geen verhaal erachter
Heb het nummer leren kennen via m'n zusje, dus indirect misschien wel.
En m'n zusje heeft een goeie smaak somsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah ja! Is ook een heel mooi nummer
Moest lachen om somsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En m'n zusje heeft een goeie smaak soms
Elke scheet van The Script bijvoorbeeld, daar ben ik toch wat selectiever inquote:
De vraag van @Dave staat nog open trouwens. En als je nieuw bent in de leukste SC van Fok. Welkom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:39 schreef Toekito het volgende:
quote:
Ik heb even de AvroTros gevraagd of ze een alternatieve uitzending kunnen uitzenden met Tygo als Mol.quote:
Op dat getoaste brood zit geen tomatensaus en kaas denk ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, nee, ik had het over een tweetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gejat? Zou kunnen, zou treurig zijn wel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)&utm_medium=whatsapp
Oh die had ik gemist, TJDoornbos was mijn oude nickquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag van @:Dave staat nog open trouwens. En als je nieuw bent in de leukste SC van Fok. Welkom.
[..]
Weekeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnddddddddddddddd nul negie nul negie hekstek!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind hem vooral heel mooi en ontroerend. Verder geen verhaal erachter
Heb het nummer leren kennen via m'n zusje, dus indirect misschien wel.
Deze post kan dus wel...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Weekeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnddddddddddddddd nul negie nul negie hekstek!
Edit: oh wacht het was L’Hamlap’s huilie huilie plaat.
Goed plan welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb even de AvroTros gevraagd of ze een alternatieve uitzending kunnen uitzenden met Tygo als Mol.
Zag je die post?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze post kan dus wel...
UIT HET RAAAAAAAAAAMMMMMMMM
Dat is wel heeeeel erg lang geleden danquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist, TJDoornbos was mijn oude nicken ik dwarrel heel soms deze sc in ipv ksc.
Een post van Ron Brandsteder?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Zag je die post?
Nooit meer wat van gehoord!
Moet nu ineens denken aan die keer dat ze de deur open deden en hij er echt stond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een post van Ron Brandsteder?
HOE KOM JE DAAR NOU BIJ?!
Dave en ik komen nooit in de KSC en dan zie je ineens een naam die je niet kent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeel erg lang geleden dan
Toen ik tig jaar geleden de KSC kwam binnenzeilen was je al Toekito
Állemaal even matig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:23 schreef Cee het volgende:
Och jee, die vreselijke M begint vanaf volgende week weer. Begon net te wennen aan De Vooravond.
Hahaha M wordt wel algemeen gehaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:23 schreef Cee het volgende:
Och jee, die vreselijke M begint vanaf volgende week weer. Begon net te wennen aan De Vooravond.
Onbegrijpelijk dat ze dat programma nog uitzenden. De Vooravond heeft bijna even goede kijkcijfers als DWDD, dus zo moeilijk is het blijkbaar niet, maar M zorgde consequent voor een dip op NPO 1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:23 schreef Cee het volgende:
Aan de afwisseling tussen Per Seconde Wijzer en Met het Mes op Tafel moet ik ook steeds wennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:23 schreef Cee het volgende:
Ik kijk lang niet altijd aandachtig naar De Vooravond, maar in tegenstelling tot M kan ik het programma nog prima op de achtergrond aan laten staan zonder dat ik op een gegeven moment toch half vloekend naar een andere zender zap.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dat programma nog uitzenden. De Vooravond heeft bijna even goede kijkcijfers als DWDD, dus zo moeilijk is het blijkbaar niet, maar M zorgde consequent voor een dip op NPO 1.
Los van de kijkcijfers is het gek om nu al een break in te bouwen voor het andere programma. Die kijkers zouden ook zomaar kunnen wegblijven als het weer terugkomt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dat programma nog uitzenden. De Vooravond heeft bijna even goede kijkcijfers als DWDD, dus zo moeilijk is het blijkbaar niet, maar M zorgde consequent voor een dip op NPO 1.
Per Seconde Wijzer vind ik een stuk leuker dan Met het Mes Op Tafel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan de afwisseling tussen Per Seconde Wijzer en Met het Mes op Tafel moet ik ook steeds wennen.
Hopelijk heeft M geen minuut van Ruud en die plant.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet nu ineens denken aan die keer dat ze de deur open deden en hij er echt stond.
Ja, ik heb STRUCTUUR nodig, wat doen ze ons toch aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan de afwisseling tussen Per Seconde Wijzer en Met het Mes op Tafel moet ik ook steeds wennen.
Hopelijk heeft M geen minuut van Ruud en die plant.
Ah ja als een soort muzak is het nog wel te doen. De Vooravond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk lang niet altijd aandachtig naar De Vooravond, maar in tegenstelling tot M kan ik het programma nog prima op de achtergrond aan laten staan zonder dat ik op een gegeven moment toch half vloekend naar een andere zender zap.
Ja, dit begrijp ik ook niet. Waarom niet gewoon een maand de ene quiz en dan een maand daarna de andere? Elke twee weken wisselen is niets aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:
Het zal met de uitgestelde Tour de France te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit begrijp ik ook niet. Waarom niet gewoon een maand de ene quiz en dan een maand daarna de andere? Elke twee weken wisselen is niets aan.
ik ben geen dagelijkse poster meer. Maar wie weet word ik dat wel weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dave en ik komen nooit in de KSC en dan zie je ineens een naam die je niet kent.
Maar lekker blijven posten hier Toekito.
Kan wel idd. Want ben geswitcht toen ik met Muck ging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeel erg lang geleden dan
Toen ik tig jaar geleden de KSC kwam binnenzeilen was je al Toekito
Ja. Bij het Mes is veel meer kennis en minder bluf de laatste tijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Per Seconde Wijzer vind ik een stuk leuker dan Met het Mes Op Tafel.
Op papier vind ik Met Het Mes Op Tafel leuker, maar daar is een Omroep Max-sausje overheen gegoten, bij de kandidaten en vragen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. Bij het Mes is veel meer kennis en minder bluf de laatste tijd.
Het heeft inderdaad iets heel sufs en muf over zich.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op papier vind ik Met Het Mes Op Tafel leuker, maar daar is een Omroep Max-sausje overheen gegoten, bij de kandidaten en vragen.
Die vrijdagavonden waren erg tofquote:
Ik mis die avonden! Dat was wat radio moet zijn in mijn optiek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die vrijdagavonden waren erg tof![]()
Ik kom daar ook nooit, maar jouw naam zegt me wel wat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben geen dagelijkse poster meer. Maar wie weet word ik dat wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |