quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:26 schreef Dave het volgende:
Hoe noem je poep naast een WC?stop de persenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Filters en dingen enzo schoongemaakt? Schoonmaakblokje/frisheidsblokje er in gehad?
Wilco zal het vast niet verleren, dus die TT blijft inzetbaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Wilde een Wilco poept naast de wc-TT doen, maar helaas
Oeh ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga deze vegetarische burgers maken, van kikkererwten, panko en kaas:
https://www.hellofresh.nl(...)fda1e210fb4e793a4dd2
het zal me benieuwen.
Drie dagen pizza achter elkaar?quote:
Bohquote:
Als je aan het Belgische "poepen" denkt wordt het haast nog smerigerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Wilde een Wilco poept naast de wc-TT doen, maar helaas
Succes en smakelijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga deze vegetarische burgers maken, van kikkererwten, panko en kaas:
https://www.hellofresh.nl(...)fda1e210fb4e793a4dd2
Het zal me benieuwen.
Ik heb het weleens vaker gedaan, maar dan met andere ingrediënten (o.a. zwarte bonen), maar ik vind het nooit écht een succes worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ziet er heerlijk uit!Ben benieuwd hoe het wordt!
Ik maak ook graag zelf vegaburgers. Ik heb een bepaald soort champignonburger die ik heel lekker vind
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je aan het Belgische "poepen" denkt wordt het haast nog smeriger
Wij hebben zojuist ook pizza besteld, ik heb nog niet de energie om te koken en vriend had geen zin om te kokenquote:
Als ik eens bij jou kom eten, zoek niet verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ziet er heerlijk uit!Ben benieuwd hoe het wordt!
Ik maak ook graag zelf vegaburgers. Ik heb een bepaald soort champignonburger die ik heel lekker vind
Bijna.quote:
Ja soms vallen ze gewoon uit elkaar, hoe erg ik ook mijn best doe. Ik merk wel dat ze vaak beter worden als ze eerst in de oven gaan, en dan eventueel daarna nog afbakken in de pan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het weleens vaker gedaan, maar dan met andere ingrediënten (o.a. zwarte bonen), maar ik vind het nooit écht een succes worden.
Maar ik zal wel komen melden wat het geworden is.
Funghi en Deluxe. Had een waardebon voor 2e pizza gratis, dus eentje voor morgen.quote:
Dat laatste geldt hier ook, maar er is eten hier wat echt op moetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist ook pizza besteld, ik heb nog niet de energie om te koken en vriend had geen zin om te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |