quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:26 schreef Dave het volgende:
Hoe noem je poep naast een WC?stop de persenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Filters en dingen enzo schoongemaakt? Schoonmaakblokje/frisheidsblokje er in gehad?
Wilco zal het vast niet verleren, dus die TT blijft inzetbaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Wilde een Wilco poept naast de wc-TT doen, maar helaas
Oeh ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga deze vegetarische burgers maken, van kikkererwten, panko en kaas:
https://www.hellofresh.nl(...)fda1e210fb4e793a4dd2
het zal me benieuwen.
Drie dagen pizza achter elkaar?quote:
Bohquote:
Als je aan het Belgische "poepen" denkt wordt het haast nog smerigerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Wilde een Wilco poept naast de wc-TT doen, maar helaas
Succes en smakelijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga deze vegetarische burgers maken, van kikkererwten, panko en kaas:
https://www.hellofresh.nl(...)fda1e210fb4e793a4dd2
Het zal me benieuwen.
Ik heb het weleens vaker gedaan, maar dan met andere ingrediënten (o.a. zwarte bonen), maar ik vind het nooit écht een succes worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ziet er heerlijk uit!Ben benieuwd hoe het wordt!
Ik maak ook graag zelf vegaburgers. Ik heb een bepaald soort champignonburger die ik heel lekker vind
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je aan het Belgische "poepen" denkt wordt het haast nog smeriger
Wij hebben zojuist ook pizza besteld, ik heb nog niet de energie om te koken en vriend had geen zin om te kokenquote:
Als ik eens bij jou kom eten, zoek niet verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak ook graag zelf vegaburgers. Ik heb een bepaald soort champignonburger die ik heel lekker vind
Bijna.quote:
Ja soms vallen ze gewoon uit elkaar, hoe erg ik ook mijn best doe. Ik merk wel dat ze vaak beter worden als ze eerst in de oven gaan, en dan eventueel daarna nog afbakken in de pan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het weleens vaker gedaan, maar dan met andere ingrediënten (o.a. zwarte bonen), maar ik vind het nooit écht een succes worden.
Maar ik zal wel komen melden wat het geworden is.
Funghi en Deluxe. Had een waardebon voor 2e pizza gratis, dus eentje voor morgen.quote:
Dat laatste geldt hier ook, maar er is eten hier wat echt op moetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist ook pizza besteld, ik heb nog niet de energie om te koken en vriend had geen zin om te koken
Doe je daar dan ook wat Ajobi bij voor de echte knoflook bite?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil ook een keer bij @:Aoibhin komen eten. Ook taart e.d.
Ja jullie moeten me wel per uur betalen hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Guanabana het volgende:
Eetmeet bij @:Aoibhin als corona ten einde is![]()
Staat dat arme mens de hele tijd in de keuken terwijl ze ons vanuit de woonkamer hoort bulderlachen.
Dat doe ik serieus bij die champignonburgers wel ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe je daar dan ook wat Ajobi bij voor de echte knoflook bite?
Arme Aoibhinquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Guanabana het volgende:
Staat dat arme mens de hele tijd in de keuken terwijl ze ons vanuit de woonkamer hoort bulderlachen.
Oeh, dat verdient wel dezequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Funghi en Deluxe. Had een waardebon voor 2e pizza gratis, dus eentje voor morgen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Arme Aoibhin
Ik bied me aan om mee te helpen met de afwas, dan hoeft ze niet de hele tijd in de keuken te staan
Je hebt wel een vaatwasser, hoop ik?
Dat zou je eerste meet zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Guanabana het volgende:
En opetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Ze kan vast al een heleboel van tevoren klaarmaken.
atdeefquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Ze kan vast al een heleboel van tevoren klaarmaken.
Ja ik voel me wel vereerd dat Guana nu volmondig zegt dat ze naar die meet wil komenquote:
Vooruit 10 cent per uurquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jullie moeten me wel per uur betalen hoor
En ook volmondig weer van de meet naar huis gaat, zo te horenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel vereerd dat Guana nu volmondig zegt dat ze naar die meet wil komen
Nee nee, Aoibhin moet álles zelf doen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Arizona het volgende:
Ik wil mijn specialiteit wel meenemen: mini-quiches. Hoeven dan bij Jobi alleen nog maar even opgewarmd te worden in de oven!
Nou ja een meet die niet gaat gebeuren is wel makkelijk ja tegen te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel vereerd dat Guana nu volmondig zegt dat ze naar die meet wil komen
Geeft nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Sorry voor het einde @:Guanabana - had het niet in de gaten.
Geef je dat als review?quote:
Dat hebben wij soms in de badkamer met het bad - omdat we die niet vaak gebruiken loopt die slangenhals soms leeg. Even doorspoelen met wat water helpt dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).
Smakelijk! Welke heb je?quote:
Ja. En de ene keer wel en de andere keer helemaal niet. Heel raar is dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geeft niet
Tegenwoordig staat er niet meer hoeveel posts er nog te gaan zijn. Ja, bij de laatste 3 pas ofzo.
Mijn witgoedalarm gaat af!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zeg het niet helemaal goed eigenlijk, het is niet de vaatwasser zelf maar meer de afvoer. Iets is niet helemaal goed want we hebben er soms een rioollucht (en soms niet, maar vandaag juist weer erger).
Sinds gisteren viel me op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, de pieten-smileys zijn niet meer zwartOf was dat al eeuwen zo?
Nee. Sinds afgelopen week zijn ze roetveeg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
volgens mij is dat pas recent aangepast.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
Was inderdaad niet eens zo verkeerd, zat inderdaad aan een aantal met ham te denken.quote:
Nee ik wissel juist expres af tussen eco en soms een andere stand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn witgoedalarm gaat af!Wassen jullie altijd op eco? Want dan kan het wel helpen om een paar keer op 70 graden ofzo te wassen, als er zich viezigheid opgehoopt heeft
Hoi, wat was jouw oude nick?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is dat pas recent aangepast.
Dat inderdaad. En sowieso af en toe even zonder vaat spoelen. Eventueel met een reinigingsmiddel dat ook ontvet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn witgoedalarm gaat af!Wassen jullie altijd op eco? Want dan kan het wel helpen om een paar keer op 70 graden ofzo te wassen, als er zich viezigheid opgehoopt heeft
Ik bedoelde niet zo zeer de vraag zelf, maar de term 'hamvraag', uit de mond van @Hamlapjes .quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was inderdaad niet eens zo verkeerd, zat inderdaad aan een aantal met ham te denken.
Hmm stom. Geurtjes zijn sowieso altijd lastig, valt meestal ook niet in de garantie omdat het vaak niet door het apparaat zelf komtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik wissel juist expres af tussen eco en soms een andere stand.
En reinigingsspul hebben we ook al gedaan. Ik vermoed dat het iets met overdruk/onderdruk is en dat soort zaken, maar daar heb ik verder te weinig verstand van om iets zinnigs over te zeggen
Wel herkenbaar zeker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo zeer de vraag zelf, maar de term 'hamvraag', uit de mond van @:Hamlapjes .
Geurtjes en vet in de machine komt ook vaak omdat mensen te laat beginnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm stom. Geurtjes zijn sowieso altijd lastig, valt meestal ook niet in de garantie omdat het vaak niet door het apparaat zelf komt![]()
Tenzij er een terugslagklepje kapot is en er water terug je vaatwasser inloopt, maar dan is de vaat vaak ook niet schoon en zie je het op de bodem liggen![]()
Ja maar het komt niet uit de vaatwasser maar uit het kastje met de leidingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geurtjes en vet in de machine komt ook vaak omdat mensen te laat beginnen.
Je moet niet gaan beginnen met reinigen zodra je wat ruikt o.i.d. nee dat moet je van begin af aan doen om het te voorkomen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef H_T het volgende:
Guana heb je bij gebrek aan geurkaars wel een agenda met daarop konijnen geborduurd of een beeld van Che Guevara in de vorm van een broccoli om je op te vrolijken?
Als je het springkussen voor jonge lesbiennes maar heel laat vind ik het goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Nee, wel een Hello Kitty-dolk.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef Arizona het volgende:
Ik wil mijn specialiteit wel meenemen: mini-quiches. Hoeven dan bij Jobi alleen nog maar even opgewarmd te worden in de oven!
De waarheid!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef H_T het volgende:
Helemaal gelijk met erwtensoep, dat hoort gewoon per veel tegelijk te gaan. En de rest invriezen is een uitstekende optie
@Davequote:
Je raakt me kwijt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de Aarde niet meer rond is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Bij VVV zitten er aan de stand te zien veel spelers slecht in de wedstrijd.Wou net zeggen, daar wordt flink uitgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij VVV zitten er aan de stand te zien veel spelers slecht in de wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Bij VVV zitten er aan de stand te zien veel spelers slecht in de wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hawaiquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ananas op pizza wtfquote:
Hawaii was al langer niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je pizza ging eten, maar iets anders dus.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je pizza ging eten, maar iets anders dus.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]Man man man, ik was weer even weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben geen Italiaan, ik mag gewoon ananas op mijn pizza.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Fred de Boerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:04 schreef Fred_B het volgende:
“Maak je die eerste kans, dan krijg je een heel andere wedstrijd.”
Hehehe dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Essanoussi mag bij VVV invallen om wat aan de 0-12 stand te doen.![]()
Ik was naar huis gegaan in plaats van in te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |