abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195810772
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:44:53 #2
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195810812
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
Hoe werkt dat met die early votes? Worden die nu al geteld en ligt de uitkomst van die telling dan al klaar op election day of start men dan pas?
Per staat is dat verschillend geregeld.

Ik weet dat Florida de voortijdige stemmen al direct telt en na de sluiting van de stembureaus de uitslag daarvan deelt. Pennsylvania en Wisconsin beginnen pas op verkiezingsdag die stemmen te tellen en kan het even duren voordat dat is afgerond.

Zie ook de NYT:
https://www.nytimes.com/i(...)n-votes-counted.html

PA & WI zijn essentieel voor de verkiezing, dus als het dicht bij elkaar ligt kan je dagenlang onduidelijkheid hebben. Alleen als Florida makkelijk naar Biden gaat of als de eerste uitslagen van PA en WI duidelijk in het voordeel zijn van Biden dan kan het vroeg in de nacht al voorbij zijn.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195810852
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:44 schreef Montov het volgende:

[..]

Per staat is dat verschillend geregeld.

Ik weet dat Florida de voortijdige stemmen al direct telt en na de sluiting van de stembureaus de uitslag daarvan deelt. Pennsylvania en Wisconsin beginnen pas op verkiezingsdag die stemmen te tellen en kan het even duren voordat dat is afgerond.

Zie ook de NYT:
https://www.nytimes.com/i(...)n-votes-counted.html

PA & WI zijn essentieel voor de verkiezing, dus als het dicht bij elkaar ligt kan je dagenlang onduidelijkheid hebben. Alleen als Florida makkelijk naar Biden gaat of als de eerste uitslagen van PA en WI duidelijk in het voordeel zijn van Biden dan kan het vroeg in de nacht al voorbij zijn.
Florida heeft natuurlijk ongeveer evenveel EVs als Pennsylvania en Wisconsin samen, dus als die staat duidelijk naar Biden gaat, dan lijkt het wel beslist, al heb je natuurlijk allerlei rare scenario's.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195810881
Wat zou eigenlijk het effect zijn, mocht al heel snel de winnaar uitgeroepen worden voor staten in het westen die nog aan het stemmen zijn? Onderdrukt dat de stem van de verliezende partij bv of hoe zit dat?
pi_195810917
Kwam net dit overzicht van NPR nog tegen, geeft de tijdlijn het tellen van stemmen wel goed weer:
https://www.npr.org/2020/(...)processing-timelines
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:58:12 #6
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195810969
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Florida heeft natuurlijk ongeveer evenveel EVs als Pennsylvania en Wisconsin samen, dus als die staat duidelijk naar Biden gaat, dan lijkt het wel beslist, al heb je natuurlijk allerlei rare scenario's.
In een 'raar' scenario waar Trump PA & WI wint, dan kan dat ook voor MI en MN effect hebben.

Volgens de scenario-tool van 538 is zo'n situatie alsnog 50-50
https://projects.fivethir(...)#PA:1,WI:1,FL:0,TX:1
Géén kloon van tvlxd!
pi_195811008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:58 schreef Montov het volgende:

[..]

In een 'raar' scenario waar Trump PA & WI wint, dan kan dat ook voor MI en MN effect hebben.

Volgens de scenario-tool van 538 is zo'n situatie alsnog 50-50
https://projects.fivethir(...)#PA:1,WI:1,FL:0,TX:1
Ja, Michigan tikt ook nog wel aardig aan natuurlijk, maar ik zie gewoon niet direct zowat de hele rust belt naar Trump gaan en dan Florida naar Biden.

Al zou ik het wel humor vinden als Trump MI, PA en WI wint en dan verliest omdat Biden TX en FL pakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195811176
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:44 schreef Montov het volgende:
Per staat is dat verschillend geregeld.

Helder, thanks.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:42:18 #9
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_195811719
Het pad voor Trump naar de overwinning is:

1. Arizona, Florida en Pennsylvania winnen. Al ga ik er dan vanuit dat Trump sowieso, Texas, Georgia, North Carolina, Iowa en Ohio zal houden, aL staat hij ook wat achter in North Carolina momenteel.

2. Wanneer hij Arizona verliest, maar wel Florida en Pennsylvania wint, plus ME-2 en NE-2 wint, komt hij op 269 kiesmannen uit (gelijkspel), Dat stemt huis per staat en dan wint Trump hoogstwaarschijnlijk ook.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_195811956
Toch moet er voor heel veel van dat scenario's toch echt wel heel significante structurele fouten in de peilingen zitten. Met die 2,1% van Clinton was het al heel nipt in veel cruciale staten. Als Biden gewoon zoals de peilingen er nu voor staan een kleine 10% winst pakt in de PV, dan lijkt het me redelijk ondenkkbaar dat daar een meerderheid van de stemmen in het EC in zit voor Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:53:03 #11
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195811975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat zou eigenlijk het effect zijn, mocht al heel snel de winnaar uitgeroepen worden voor staten in het westen die nog aan het stemmen zijn? Onderdrukt dat de stem van de verliezende partij bv of hoe zit dat?
Ik weet niet of dat wel kan eigenlijk. Ik hoorde in een FiveThirtyEight podcast dat zelfs als Biden Florida en Arizona wint, de networks geen winnaar officieel kunnen uitroepen als Penssylvania en Wisconsin nog flink aan het tellen zijn. Ondanks dat in dat scenario het zeer waarschijnlijk is dat Biden de winnaar is.

Maar ik ben geen expert in election law dus wellicht begreep ik het verkeerd en staat niets in de weg om alsnog een winnaar uit te roepen voor de polls gesloten zijn in het westen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_195812068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:58 schreef Montov het volgende:

[..]

In een 'raar' scenario waar Trump PA & WI wint, dan kan dat ook voor MI en MN effect hebben.

Volgens de scenario-tool van 538 is zo'n situatie alsnog 50-50
https://projects.fivethir(...)#PA:1,WI:1,FL:0,TX:1
In geen van de 12 scenario's waarvan 538 verwacht dat Trump kan winnen gaat Florida naar Biden. Natuurlijk is theoretisch alles mogelijk, maar als Trump Florida verliest zie ik 'm niet worden herkozen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:06:11 #13
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195812247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 19:56 schreef budha het volgende:

[..]

In geen van de 12 scenario's waarvan 538 verwacht dat Trump kan winnen gaat Florida naar Biden. Natuurlijk is theoretisch alles mogelijk, maar als Trump Florida verliest zie ik 'm niet worden herkozen.
Welke 12 scenario's?
Géén kloon van tvlxd!
pi_195812255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:58 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

De laatste keer dat een opkomst boven de 60% kwam, was in 1968 (60.9%), daarna was de hoogste opkomst 58.2% in 2008 en de laagste opkomst was 49% in 1996. Overings was de opkomst in 2016, 55.7%, hoger dan in 2012 54.9%. Mijn gok nu is iets onder de 60%.
Let wel, dit is de opkomst ten opzichte van alle inwoners die de stemgerechtigde leeftijd hebben, niet ten opzichte van mensen met stemrecht. Het opkomstpercentage bij stemgerechtigden schijnt al jaren rond de 60% te liggen, alleen zijn er intussen al zo'n 10% volwassenen die niet mogen stemmen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_195812466
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:06 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Let wel, dit is de opkomst ten opzichte van alle inwoners die de stemgerechtigde leeftijd hebben, niet ten opzichte van mensen met stemrecht. Het opkomstpercentage bij stemgerechtigden schijnt al jaren rond de 60% te liggen, alleen zijn er intussen al zo'n 10% volwassenen die niet mogen stemmen.
Blijft natuurlijk ook weinig transparant. In Florida zouden iets van 1,4 miljoen ex-gedetineerden weer stemrecht moeten hebben, terwijl er uiteindelijk iets van 67k extra registraties waren geloof ik. Maar goed, de Republikeinen hebben er ook wel weer alles aan gedaan om het herstellen van dat stemrecht zo moeilijk mogelijk te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195812505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Blijft natuurlijk ook weinig transparant. In Florida zouden iets van 1,4 miljoen ex-gedetineerden weer stemrecht moeten hebben, terwijl er uiteindelijk iets van 67k extra registraties waren geloof ik. Maar goed, de Republikeinen hebben er ook wel weer alles aan gedaan om het herstellen van dat stemrecht zo moeilijk mogelijk te maken.
Daar moesten ze bij de voormalig gouverneur persoonlijk een presentatie geven waarin ze aangeven waarom ze dat stemrecht terug zouden moeten krijgen :P?
pi_195812543
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:19 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Daar moesten ze bij de voormalig gouverneur persoonlijk een presentatie geven waarin ze aangeven waarom ze dat stemrecht terug zouden moeten krijgen :P?
Nee, de truc zat hem meer in het feit dat ze pas echt weer zouden mogen stemmen als ook alle kosten en schulden waren afgelost. Die extra voorwaarde is toegevoegd en lijkt misschien onschuldig, maar die kosten zijn vaak totaal niet duidelijk en als je dan toch gaat stemmen bega je weer een misdrijf met alle juridische gevolgen van dien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195812831
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:06 schreef Montov het volgende:

[..]

Welke 12 scenario's?
Die hier worden genoemd:

https://projects.fivethirtyeight.com/2020-election-forecast/
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:48:09 #19
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195814366
quote:
Het scenario waarbij het 269-269 is heeft wel de situatie dat Biden Florida wint en Trump in de midwest wint.. :P

Maar zoals beschreven worden er (100 voorbeelden/scenarios getoond van 40000 simulaties.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195814671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:48 schreef Montov het volgende:

[..]

Het scenario waarbij het 269-269 is heeft wel de situatie dat Biden Florida wint en Trump in de midwest wint.. :P

Maar zoals beschreven worden er (100 voorbeelden/scenarios getoond van 40000 simulaties.
Ja, maar van die 40000 simulaties zullen veel wel overeenkomen. Het is echt heel lastig, zo niet onmogelijk een realistisch pad te bedenken als Biden Florida wint en al helemaal als dat snel gecalled kan worden. Althans, Biden die Florida wint, en dan Trump de hele midwest minus Illinois, plus of North Carolina of Arizona... (plus Texas en Georgia, uiteraard) is mij te bizar.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:19:13 #21
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195815142
quote:
Trump asked Netanyahu: “Do you think Sleepy Joe could have made this deal, Bibi? Sleepy Joe? I think — do you think he would have made this deal somehow? I don’t think so.”

Netanyahu hesitated before offering a halting answer: “Well, Mr. President, one thing I can tell you is we appreciate the help for peace from anyone in America. And we appreciate what you’ve done enormously.”

The smile on the president’s face faded as he listened to the prime minister’s response. “Yeah,” Trump interjected, gesturing toward a member of the White House press corps to ask a question.

https://www.politico.com/(...)mp-biden-call-431737
Trump is geen competent staatsman. Voor de zoveelste keer probeert Trump buitenlandse regeringsleiders te betrekken in binnenlandse partijpolitiek. Moet je je voorstellen als Rutte aan Merkel gaat vragen wat voor clown Geert Wilders is. Dan zouden de Republikeinen en Trump aanhangers een ander deuntje zingen. Nu moet iedereen doen alsof ze het niet zien.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195817381
twitter


Dit is wel opvallend.
pi_195817983
twitter
pi_195818409
Update Flynn-zaak:

twitter


quote:
The order is a signal of intense distrust between the judge, Emmet Sullivan, and the department, whose filings are typically accepted at face value. In this case, DOJ has already acknowledged that two documents it previously filed — handwritten notes taken by former FBI counterintelligence agent Peter Strzok and former FBI Deputy Director Andrew McCabe — were altered "inadvertently" to include inaccurate dates.

Sullivan's demand will force the Justice Department to confront tricky interpretations of handwritten notes that DOJ and Flynn's legal team have relied on to seek the dismissal of the prosecution.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195818428
Weer een record vandaag:

twitter

twitter

twitter

Intussen bij Trump's rally:

twitter


Liever 130.000 doden dan mensen bang maken nietwaar? Beter 130.000 doden dan ophouden met je superspreader rally's voor je eigen herverkiezing. Gewoon misdadig is het :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 24-10-2020 04:27:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:26:10 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195820053
Jared en Ivanka zijn boos op the Lincoln Project wegens die billboards op Times Square.

twitter


The Lincoln Project zegt dat ze naar de hel kunnen lopen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:02:03 #27
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_195820439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:26 schreef Ulx het volgende:
Jared en Ivanka zijn boos op the Lincoln Project wegens die billboards op Times Square.

[ twitter ]

The Lincoln Project zegt dat ze naar de hel kunnen lopen.

[ twitter ]
Wat is er mis met die billboards dan? De informatie klopt toch? Een Barbie prijst het aan, klopt ook. En een engerd geeft een quote, klopt ook.

Niks mis mee...ik dacht trouwens dat Kushner overleden was aan Covid.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:17:24 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195820673
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:02 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Wat is er mis met die billboards dan? De informatie klopt toch? Een Barbie prijst het aan, klopt ook. En een engerd geeft een quote, klopt ook.

Niks mis mee...ik dacht trouwens dat Kushner overleden was aan Covid.
D'r is niks mis mee. Alleen kunnen jankbal-conservatieven zoals de familie Trump niet tegen kritiek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:36:21 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_195820932
Gevoelige boodschap van Jimmy Kimmel.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195821092
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:02 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Wat is er mis met die billboards dan? De informatie klopt toch? Een Barbie prijst het aan, klopt ook. En een engerd geeft een quote, klopt ook.

Niks mis mee...ik dacht trouwens dat Kushner overleden was aan Covid.
Nou ja, de quote is natuurlijk ietwat out of context getrokken. Maar goed, Lincoln project is van origine Republikeins en quotes out of context trekken en er tegenstanders mee aanvallen is een beetje dé taktiek van die partij, dus mooi dat het eindelijk eens tegen ze gebruikt wordt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195821105
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 02:29 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij Trump's rally:

[ twitter ]

Liever 130.000 doden dan mensen bang maken nietwaar? Beter 130.000 doden dan ophouden met je superspreader rally's voor je eigen herverkiezing. Gewoon misdadig is het :')

https://www.nbcnews.com/p(...)s-pitch-may-n1244167

De ouwetjes in The Village zijn ook wel een beetje klaar met Trump.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:51:15 #32
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195821144
Trump vindt Borat absoluut niet grappig
https://www.ad.nl/buitenl(...)et-grappig~a8e3eb33/
pi_195821334
Het giga billboard op Times Square hoeft New York toch niet te overtuigen?
Had beter in Miami of Houston of Pittsburg kunnen hangen...

Oh ja, er zijn ook nog 3 miljoen stemmen van expats in the making...
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:19:13 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195821457
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:07 schreef AnneX het volgende:
Het giga billboard op Times Square hoeft New York toch niet te overtuigen?
Had beter in Miami of Houston of Pittsburg kunnen hangen...

Oh ja, er zijn ook nog 3 miljoen stemmen van expats in the making...
Beroemdste plein van de VS.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195821613
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, de truc zat hem meer in het feit dat ze pas echt weer zouden mogen stemmen als ook alle kosten en schulden waren afgelost. Die extra voorwaarde is toegevoegd en lijkt misschien onschuldig, maar die kosten zijn vaak totaal niet duidelijk en als je dan toch gaat stemmen bega je weer een misdrijf met alle juridische gevolgen van dien.
Eigenlijk te ziek voor woorden. Dit soort dingen zou je van een niet democratie verwachten
pi_195823392
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Eigenlijk te ziek voor woorden. Dit soort dingen zou je van een niet democratie verwachten
Dat zou Bloomberg toch allemaal gaan betalen?
In stilte waarschijnlijk, niks meer over gezien, gehoord of gelezen.
pi_195823667

Of je het nou met hem eens bent of niet, gevoel voor humor heeft ie wel! _O-
  Redactie Games zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:59:40 #38
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195823984
De jongeren lijken eindelijk een beetje wakker te zijn geschud:

twitter


Ongeacht wat ze stemmen, dat is in ieder geval goed voor de democratie. Maar jongeren stemmen overweldigend meer op democraten dan oudere generaties.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195824011
Even volkomen offtopic, maar dat akv subforum is toch wel de Michael Bay van de politieke subfora hier :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195824021
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Puddington het volgende:
De jongeren lijken eindelijk een beetje wakker te zijn geschud:

[ twitter ]

Ongeacht wat ze stemmen, dat is in ieder geval goed voor de democratie. Maar jongeren stemmen overweldigend meer op democraten dan oudere generaties.
Alleen maar goed nieuws dit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195824888
Ondertussen heeft Mitch McConnell een poging gedaan om een horcrux te vernietigen:


https://www.theguardian.c(...)ealth-hands-bruising
pi_195825191
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Puddington het volgende:
De jongeren lijken eindelijk een beetje wakker te zijn geschud:

[ twitter ]

Ongeacht wat ze stemmen, dat is in ieder geval goed voor de democratie. Maar jongeren stemmen overweldigend meer op democraten dan oudere generaties.
Mja, het is wel early voting. De vraag is of die gewoon eerder stemmen of in 2016 helemaal niet hebben gestemd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:24:14 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195825787
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:48 schreef Tocadisco het volgende:
Ondertussen heeft Mitch McConnell een poging gedaan om een horcrux te vernietigen:

[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)ealth-hands-bruising
Redelijke dosis bloedverdunners i.c.m. trauma, bv. injectienaald of valpartij.
Of op zijn eigen duim getimmerd. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_195825798
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:48 schreef Tocadisco het volgende:
Ondertussen heeft Mitch McConnell een poging gedaan om een horcrux te vernietigen:

[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)ealth-hands-bruising
Nou, de lippen zijn ook niet helemaal gezond van kleur! Zuurstofgebrek ?
Ha, en verder wat Hyperdude veronderstelt...

De zg. Jeugd zijn sinds Parklands shooting actief en georganiseerd, om te stemmen.
https://marchforourlives.com/
Zij worden ook geraadpleegd en naar geluisterd door de BidenHarris administratie in oprichting t/m wijzigen van de slogan in Build back Better.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:25:22 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195825816
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou, de lippen zijn ook niet helemaal gezond van kleur! Zuurstofgebrek ?
Arsenicum? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:42:32 #46
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_195826146
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 15:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, het is wel early voting. De vraag is of die gewoon eerder stemmen of in 2016 helemaal niet hebben gestemd.
Klopt; en door corona willen mensen juist ook vaker gebruik maken van early voting. Dus de cijfers zullen op de dag zelf lager liggen. Verder zullen eerder jongere vroeg stemmen, omdat jongere eerder op de Democraten stemmen en juist die groep corona serieuzer neemt dan de Republikeinen. Al zegt het vanwege de gigantische verschillen nog altijd iets. Maar niet voldoende om de winst van Biden al zeker te achten.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:50:45 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_195826341
Volgens mij is de early voting vooral om de voter suppression tegen te gaan. In 2002 werden de verkiezingen gestolen doordat de hertelling gestaakt werd, na rellen geinstigeerd door Roger Stone en daaropvolgende legale fuckery door, o.a. Kavanaugh en Barrett. Hoe eerder alles geteld kan worden, hoe minder kans op fuckery.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:22:31 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195827107
twitter


Dit politico artikel over de early voters is wel interessant.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38:56 #49
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195827480
Ook een goed artikel van de NOS over de stand van zaken qua peilingen:
https://nos.nl/artikel/23(...)opiniepeilingen.html

Geen nieuwe informatie, maar wel een goed overzicht voor mensen die nog weinig hebben meegekregen.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:49:08 #50
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195827716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:22 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit politico artikel over de early voters is wel interessant.
Het zou een keer tijd worden dat men eens wakker word dat er wat op het spel staat bij verkiezingen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:51:22 #51
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195827765
Een overzicht van de herhaalde leugens omtrent Choice door Trump.

quote:
Spin, hyperbole and deception: How Trump claimed credit for an Obama veterans achievement

President Trump has told mistruths about the 2014 VA Choice Act more than 156 times, seeking to deny the contributions of rivals including Barack Obama and John McCain.

The first time President Trump claimed false credit for the Veterans Access, Choice and Accountability Act — which President Barack Obama signed into law in 2014 — was on June 6, 2018. That day, as Trump signed the Mission Act, a modest update to the bipartisan VA Choice legislation, he seemed to conflate the two.

“So it’s now my great honor to sign the VA Mission Act, or as we all know it, the Choice Act, and to make Veterans Choice the permanent law of our great country,” the president said, standing in the Rose Garden. “And nobody deserves it more than our veterans.”

In the coming weeks, Trump began systematically erasing from the legislation’s history not just Obama but also the late senator John McCain (R-Ariz.), who not only co-sponsored the VA Choice Act but also was so instrumental in passing the Mission Act that he is one of three senators for whom the act is officially named.

That didn’t stop Trump from falsely claiming — as he did at a tank factory in Lima, Ohio, in March 2019 — that McCain, his frequent political rival, failed to make any progress on the VA Choice Act.

“McCain didn’t get the job done for our great vets and the VA, and they knew it,” Trump said.

(..)

Bron: WaPo
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:59:09 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195827910
Ik hoor niets meer van Giuliani. Volgens mij waardeert hij de actie van Sacha Baron Cohen niet helemaal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195828095
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef Ulx het volgende:
Ik hoor niets meer van Giuliani. Volgens mij waardeert hij de actie van Sacha Baron Cohen niet helemaal.
Giuliani is gewoon nog bezig hoor.

pi_195828437
En een opsomming van trump’s heldere daden.
Een eindeloze lijst: https://www.mcsweeneys.ne(...)far-atrocities-1-944
Quote:” We called this list a collection of Trump’s cruelties, collusions, and crimes, ”

Wanneer komt Giuliani toch eens voor het gerecht?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:22:13 #55
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_195828471
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef Barbusse het volgende:
Even volkomen offtopic, maar dat akv subforum is toch wel de Michael Bay van de politieke subfora hier :@
Veel lensflares, explosies, sublaag en waardeloze verhaallijnen? 😊
Op het scherp van de snede.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:35:46 #56
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195828753
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:22 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Veel lensflares, explosies, sublaag en waardeloze verhaallijnen? 😊
En nul inhoud, ja ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:37:39 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195828791
quote:
Bezig met vijftienjarigen waarschijnlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:42:30 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195828906
Blanke vrouwen in PA zijn niet meer gecharmeerd van de pussygrabber-in-chief.

White women are ditching Trump, and it could cost him Pennsylvania
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195828962
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bezig met vijftienjarigen waarschijnlijk.
Bedoel je nu die 24 jarige actrice of bedoel je die 14 jarige meid op Hunter's laptop ?
pi_195829232
quote:
Is er ook nog een geschreven bron te vinden waarin deze aantijgingen worden onderbouwd? Of moeten we het doen met een filmpje van Rudy?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195829264
Leuke podcast van vandaag van Pod Save America met Joe Biden: :)

https://crooked.com/podcast/joe-biden-pod-save-america-interview/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:56:37 #62
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195831686
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bedoel je nu die 24 jarige actrice of bedoel je die 14 jarige meid op Hunter's laptop ?
Doe dat eens bewijzen? Want als je dit soort aantijgingen maakt hier verwacht ik daar bewijs van en niet van QAnon.

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 22:39:39 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:04:27 #63
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195831821
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Liever niet. Ga liever in op de advocaat van de POTUS die zichzelf in een chantabele positie bracht.
Huh? Volgens mij quote jij de verkeerde persoon.

Giuliani is een emmer stront in een pak en dat is niets nieuws.

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 22:39:37 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:28:14 #64
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195832190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doe dat eens bewijzen? Want als je dit soort aantijgingen maakt hier verwacht ik daar bewijs van en niet van QAnon.
ik hoor krekels.. :')

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 22:39:34 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:28:50 #65
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195832206
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:28 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik hoor krekels.. :')
Ik ook.

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 22:39:31 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:31:23 #66
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195832274
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef Ulx het volgende:
Ik hoor niets meer van Giuliani. Volgens mij waardeert hij de actie van Sacha Baron Cohen niet helemaal.
misschien paste Guiliani niet in de stretch-speedo van Cohen en is hij wat van slag
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195833088
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die ene die aan Rudy werd voorgesteld als meisje van vijftien.
Ze werd niet voorgesteld als 15 jarige. Minder fake news snuiven.

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 22:39:28 ]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:10:37 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_195833207
Klopt, ze speelde een reporter, Ken niet zoveel 15 jarige reporters.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195833232
Daniel Dale

Not live-tweeting the president's North Carolina rally, but he's telling people that Mexico is paying for the wall and that all the stores are now saying Merry Christmas again, so
please feel free to consult previous fact checks. 8-)
pi_195833515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doe dat eens bewijzen? Want als je dit soort aantijgingen maakt hier verwacht ik daar bewijs van en niet van QAnon.
Ik maak die aantijging niet. Dat doet de ex vrouw van Beau en Hunter.

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 24-10-2020 22:39:24 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:01:52 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195834419
twitter


Goed punt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:03:18 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195834445
twitter


Obama gaat even los.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195834493
Zoals verwacht gaan types als Murkowski natuurlijk niet écht principieel lopen doen:
https://www.politico.com/(...)-barrett-vote-432126
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195834766
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik maak die aantijging niet. Dat doet de ex vrouw van Beau en Hunter.
En de ex van Trump heeft onder ede verklaard dat haar man haar verkracht heeft. Is dat dan ook waar :?
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:18:48 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195834790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik maak die aantijging niet. Dat doet de ex vrouw van Beau en Hunter.
Zo werkt dat hier niet en dat weet je donders goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195834802
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Obama gaat even los.
Het is jammer dat Biden dit niet kan...die mumblet en stottert zich er door heen...dat komt nooit zo mooi er uit als bij Obama of Buttigieg...eeuwig zonde :(
Had ie gewoon in het debat moeten zeggen bijv.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195834877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik maak die aantijging niet. Dat doet de ex vrouw van Beau en Hunter.
Stel nou dat Hunter Biden een groot liefhebber is van kinderporno. Wat heeft dat met de verkiezingen te maken?

Als Hunter kinderporno bezit, is dat een zaak voor justitie en dient de man te worden vervolgd.

Maar wat heeft Biden sr daar precies mee te maken. Amerikanen moeten dan niet op hem stemmen omdat zijn zoon een viespeuk is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:24:14 #78
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195834951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:23 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

@:Tijger_m waarom ageer je hier niet tegen ?
Mischien omdat ik er niet was? Zou zomaar kunnen dat ik niet online was en toen ik terugkwam een quote melding zag...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195834975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien omdat ik er niet was? Zou zomaar kunnen dat ik niet online was en toen ik terugkwam een quote melding zag...
Uhuh.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:26:25 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195834996
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Uhuh.
Ok, op dat nivo zit je nu? Prima, joh.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195835009
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, op dat nivo zit je nu? Prima, joh.
Maar wel bijdehand doen met opmerkingen over crickets als ik even niet reageer natuurlijk... :')
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:27:41 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195835023
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik maak die aantijging niet. Dat doet de ex vrouw van Beau en Hunter.
Ik zie nergens een onderbouwing daarvan. Komt eens met bewijs dat ze dat zegt, dat is te doen gebruikelijk hier.

De Borat film kent iedereen inmiddels wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195835035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:19 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het is jammer dat Biden dit niet kan...die mumblet en stottert zich er door heen...dat komt nooit zo mooi er uit als bij Obama of Buttigieg...eeuwig zonde :(
Had ie gewoon in het debat moeten zeggen bijv.
Yep. Als Obama nu zou runnen, dan zou je echt een blauwe zondvloed zien. Daarentegen doet Biden het vooralsnog beter dan ik vooraf dacht. De saaiheid en degelijkheid is na 4 jaar dagelijkse trainwreck best een verademing ook al is hij niet zo'n begenadigd spreker als Obama, to put it mildly.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:29:18 #84
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195835061
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar wel bijdehand doen met opmerkingen over crickets als ik even niet reageer natuurlijk... :')
Ja, ik ben heel bijdehand. Maar ik heb je post wel laten staan, of niet? Ik had hem ook gewoon weg kunnen gooien omdat je niets substantieert en inmiddels heb je toch wel tijd genoeg gehad om te reageren op mijn verzoek maar nee. Nog steeds crickets.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195835080
Kan dit gedoe niet even verplaatsen naar de FB?
pi_195835160
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ik ben heel bijdehand. Maar ik heb je post wel laten staan, of niet? Ik had hem ook gewoon weg kunnen gooien omdat je niets substantieert en inmiddels heb je toch wel tijd genoeg gehad om te reageren op mijn verzoek maar nee. Nog steeds crickets.
Je hebt wel een post van mij verwijderd waar ik Ulx erop wijs dat hij onzin verkoopt dat de 24 jarige actrice werd voorgesteld als 15 jarige aan Giuliani en jou erop wijs dat je daar dan weer geen bewijs voor vraagt.

En deze zal vast ook wel verwijderd worden.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:34:41 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195835171
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je hebt wel een post van mij verwijderd waar ik Ulx erop wijs dat hij onzin verkoopt dat de 24 jarige actrice werd voorgesteld als 15 jarige aan Giuliani en jou erop wijs dat je daar dan weer geen bewijs voor vraagt.
Ja en die van Ulx ook. Dus produceer nu gewoon even onderbouwing voor je eerdere post? Anders gaat dat ook de kliko in.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:34 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195835248
Murkowski gaat toch maar wel voor stemmen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:38:29 #89
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195835277
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:56 schreef Felixa het volgende:
Leuke podcast van vandaag van Pod Save America met Joe Biden: :)

https://crooked.com/podcast/joe-biden-pod-save-america-interview/
Ah leuk, ze hebben hem eindelijk gestrikt, weer wat te luisteren tijdens werk van de week.
pi_195835299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en die van Ulx ook. Dus produceer nu gewoon even onderbouwing voor je eerdere post? Anders gaat dat ook de kliko in.
Oke, dat had ik gemist. Maar je weet donders goed waar die beschuldigingen en onderbouwing vandaan komen. Of ze hard te maken zijn moet nog blijken.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:41:30 #91
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195835333
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Oke, dat had ik gemist. Maar je weet donders goed waar die beschuldigingen en onderbouwing vandaan komen. Of ze hard te maken zijn moet nog blijken.
Nee, dat weet ik niet, ik had er nog nooit iets van gehoord. Maar alweer hoor ik....niets.

Ik heb alleen QAnon lulverhalen gezien zonder enige basis.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195835585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:37 schreef Ulx het volgende:
Murkowski gaat toch maar wel voor stemmen.
Ja, stond boven al een verwijzing naar. Tegenstem om te gaan stemmen, en bij de stemming zelf voor.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:30:44 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195836408
McConnell probeert Graham te redden.

twitter


Ik ben benieuwd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195836465
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:30 schreef Ulx het volgende:
McConnell probeert Graham te redden.

[ twitter ]

Ik ben benieuwd.
Ze zullen wel blij zijn met deze aanval uit deze hoek... geloof niet dat ik eerder zoiets heb gezien:
twitter
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:40:32 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195836544
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ze zullen wel blij zijn met deze aanval uit deze hoek... geloof niet dat ik eerder zoiets heb gezien:
[ twitter ]
Nu kom ik toch niet mee bij van het lachen, hoor :D

Niet dat hij ongelijk heeft met het gutless, natuurlijk _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:40:33 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195836546
Ik zie in Trump vs Biden eigenlijk wel een overeenkomst tussen de strijd tussen Sarkozy en Hollande in 2012. Populistisch rechtse showbiz president komt in moeilijkheden tegen een extreem saaie centrumlinkse partijtijger.
pi_195836561
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ze zullen wel blij zijn met deze aanval uit deze hoek... geloof niet dat ik eerder zoiets heb gezien:
[ twitter ]
Ah Lou Dobbs vindt dat Graham te weinig aan Obamagate gedaan heeft. Verrader van Trump en het volk! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:42:14 #98
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195836577
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah Lou Dobbs vindt dat Graham te weinig aan Obamagate gedaan heeft. Verrader van Trump en het volk! :')
Mooi toch? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195836641
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi toch? :D
Meevallertje idd. Dat maar veel republikeinen niet op hem gaan stemmen *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:49:01 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_195836693
Lindsey Graham heeft duidelijk te weinig tienerseries gekeken. De trouwste meelopers zonder principes worden uiteindelijk altijd zelf het slachtoffer van de pesters.

en in die series stappen ze dan over naar het andere kamp, maar dat zal nu wel niet gebeuren

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 25-10-2020 07:21:19 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_195836709
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Meevallertje idd. Dat maar veel republikeinen niet op hem gaan stemmen *O*
Wel jammer dat de meneer van de Constitution party, Bledsoe, zich teruggetrokken heeft. Naast dat dat voor dergelijke Republikeinen een optie was geweest naar aanleiding van dat clipje wat ik toonde, runde Grahams Democratische opponent (Jaime Harrison) spotjes met "Bledsoe is too conservative for South Carolina" devil.gif welke tekens moet je invoeren om deze emoticon tevoorschijn te toveren?
pi_195837074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wel jammer dat de meneer van de Constitution party, Bledsoe, zich teruggetrokken heeft. Naast dat dat voor dergelijke Republikeinen een optie was geweest naar aanleiding van dat clipje wat ik toonde, runde Grahams Democratische opponent (Jaime Harrison) spotjes met "Bledsoe is too conservative for South Carolina" [ afbeelding ] welke tekens moet je invoeren om deze emoticon tevoorschijn te toveren?
Hij heeft zich teruggetrokken na de deadline en staat dus nog steeds op het stembiljet. Die spotjes zijn er op gericht om zoveel mogelijk conservatieven, die niet weten dat hij zich heeft teruggetrokken, alsnog op hem te laten stemmen.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 00:13:41 #103
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195837094
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 23:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wel jammer dat de meneer van de Constitution party, Bledsoe, zich teruggetrokken heeft. Naast dat dat voor dergelijke Republikeinen een optie was geweest naar aanleiding van dat clipje wat ik toonde, runde Grahams Democratische opponent (Jaime Harrison) spotjes met "Bledsoe is too conservative for South Carolina" [ afbeelding ] welke tekens moet je invoeren om deze emoticon tevoorschijn te toveren?
Deze ">:)"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 00:16:48 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195837132
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij heeft zich teruggetrokken na de deadline en staat dus nog steeds op het stembiljet. Die spotjes zijn er op gericht om zoveel mogelijk conservatieven, die niet weten dat hij zich heeft teruggetrokken, alsnog op hem te laten stemmen.
Wel een leuke, iemand tegen zijn zin in het parlement stemmen
pi_195837140
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wel een leuke, iemand tegen zijn zin in het parlement stemmen
Dat roept de vraag op of het ooit gebeurd is.
pi_195837388
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet, ik had er nog nooit iets van gehoord. Maar alweer hoor ik....niets.

Ik heb alleen QAnon lulverhalen gezien zonder enige basis.
quote:
Rudy Giuliani says he sent alleged sexually explicit materials involving underage girls from Hunter Biden to Delaware police

Rudy Giuliani said on Tuesday that he shared alleged sexually explicit materials involving underage girls from Hunter Biden with police in Delaware.

The text messages and photos discussed by Giuliani, a personal lawyer to President Trump and former New York City mayor, appear to have been found in a laptop hard drive that purportedly belonged to the 50-year-old son of former Vice President Joe Biden, who is now the Democratic presidential nominee. Those computer materials are already in the possession of the FBI, the Washington Examiner has confirmed.


"There's a text message to [Hunter's] father in which he says the following, and he's discussing his sister-in-law, who, for quite some time, was his lover," Giuliani told Newsmax, setting up the background of the exchange. "He says, 'She told my therapist that I was sexually inappropriate.' This would be with an unnamed, 14-year-old girl."

The text messages, shown on the screen with some parts blacked out as Giuliani continued to read from them, said Hunter Biden's sister-in-law went on to say that he was being "sexually inappropriate with [redacted] when she says that I face time [sic] naked with her and the reason I can't have her out to see me is because I'll walk around naked smoking crack talijing [sic] [redacted] girls on face time [sic]. When she was pressed she said that [redacted] never said anything like that but the bottom line is that I create and caused [a] very unsafe environment for the kids ... If it stopped there I would let it go ... But then [redacted] friend [redacted] sober coach."

The "sister-in-law" to which Giuliani referred appears to be Hallie Biden, the widow of Hunter's brother Beau, with whom Hunter Biden had a romantic relationship for a time until reportedly the spring of last year.

Giuliani said the texts he read were "supported by numerous pictures of underage girls" but did not get into what they showed. The former mayor also didn't provide an exact date for when the messages were sent, but at one point suggested it was around three years ago.

The materials, said to be obtained by Giuliani earlier this month from a computer shop in Delaware, were first reported by the New York Post last week.

Neither the Biden campaign nor Hunter Biden has denied any other element of the emails story, which, up until now, had only shed light on the younger Biden's foreign business ventures and struggle with drugs, though the former vice president has called it part of a "smear campaign."


In the interview with Newsmax, Giuliani also said there is a memo from Hunter Biden's alleged laptop describing how "three Chinese communists" were sending money to "the big guy," which Giuliani says was in reference to Joe Biden.

The Washington Examiner reached out to the Biden campaign and Hunter Biden's lawyer for comment on Giuliani's latest claims but did not immediately receive a response.


Reached by phone on Tuesday evening, a representative with the Delaware State Police, to whom Giuliani told Newsmax he and former New York Police Department commissioner Bernard Kerik delivered the materials, was unable to confirm or deny whether Giuliani had handed over the materials on Monday as he had claimed.

However, it appears Giuliani actually delivered text messages and photos to the New Castle County Police Department.


“They’ve got a hard drive, or a laptop, or something to that effect. They try to turn it over to New Castle County PD. New Castle County PD calls us,” said Mat Marshall, a spokesman for Delaware Attorney General Kathy Jennings, according to a News Journal report late Tuesday. Marshall added that Jennings's office handed over the device to the FBI because he had seen multiple reports about the bureau looking into whether the claims were credible. "In light of their investigation, we’re referring it over to them now," he added.

The Washington Examiner also reached out to the state Department of Justice for comment.


Asked last week about the Hunter Biden matter, an FBI spokesperson told the Washington Examiner that the bureau declines to comment "keeping with our standard practice of not confirming or denying the existence of an investigation."

Giuliani told Just the News he was worried about children endangerment and sexual exploitation.


"I told them other details about what appears to be an inappropriate sexual relationship," he said about his conversation with police. "They told me it would be investigated."


A Business Insider report described faint handwriting on a subpoena served last year to a Delaware business that was given a water-damaged MacBook Pro to repair, but was never retrieved, and a hard drive with its contents. The hardware purportedly contained data about foreign business dealings and other matters related to Hunter Biden.


The subpoena appeared to show the FBI agent who served it was someone named "Joshua Wilson." There was a Joshua Wilson, according to a Star-Ledger report published last year, who was an FBI agent based in New Jersey who spent nearly five years investigating child pornography, but it remains unclear if this is the same Wilson and what exactly the bureau was investigating.

John Paul Mac Isaac, the computer store owner in Delaware who claims he copied the hard drive of the laptop that he later gave to Giuliani’s lawyer, Robert Costello, told reporters last week he "did not see" child pornography on the hardware.

Republicans, including Trump, have repeatedly raised the younger Biden's foreign business ventures as being ripe for corruption that could stem all the way to his father.

Many Democrats and former intelligence officials have speculated that the contents of the hard drive cannot be trusted because they are tied to a Russian disinformation campaign. However, Director of National Intelligence John Ratcliffe said on Monday that he didn't believe the news related to the laptop and emails are connected to the Kremlin. The Washington Examiner reported on Tuesday that the Justice Department and FBI also don't believe that the contents of Hunter Biden's laptop are tied to a Russian disinformation effort.
https://www.washingtonexa(...)ate-police?_amp=true
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 00:43:06 #107
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195837409
quote:
Ah. Een onbetrouwbare bron die een onbetrouwbare bron citeert. Nou ja, alles is beter dan niks zullen we maar zeggen.

En nu bevat de laptop ineens text messages? Het word steeds mooier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195837469
Sowieso moet je al suspect zijn als iemand maar wat zegt, maar "Rudy Giuliani says ...". Waarom zou iemand dat serieus nemen met de wetenschap van tegenwoordig?

Vandaag was een kompaan van hem ook weer eens in het nieuws. Wat hierbij opvalt is dat niemand dit dan ook hier aangehaald heeft, of valt je dat niet op @Sjemmert?

quote:
Former Giuliani associate raises questions about Hunter Biden’s ‘hard drive from hell’
Salacious documents supposedly belonging to Hunter Biden were circulating in Ukraine in May 2019, Lev Parnas says.

President Donald Trump's personal lawyer Rudy Giuliani was offered salacious photos and other documents belonging to Joe Biden’s son Hunter in the spring of 2019, earlier than previously known, according to one of Giuliani's closest former associates.

And the alleged offer came from an intriguing source: a Ukrainian oligarch looking for help with a potential legal jam.

The claim made by Lev Parnas, a Ukrainian-born businessman who was indicted last year on campaign finance charges, raises new questions about the provenance of the materials Giuliani has said he obtained recently from a computer repair shop in Delaware — and that he is now touting to accuse the Democratic nominee of corruption.

[...]

_O- Giuliani says...

Maar goed, het doel is wel bereikt, namelijk dat er afleiding is van Trumps falen en zijn intense ongekende corruptie.
  zondag 25 oktober 2020 @ 00:58:36 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_195837521
twitter


twitter


twitter


De intimidatie bij de stembussen begint nu al.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 oktober 2020 @ 01:06:01 #110
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195837563
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat roept de vraag op of het ooit gebeurd is.
Als ik een repost op reddit moet geloven was er ooit een stadje dat als grap een vrouw nomineerde om burgemeester te worden. Ze waren daan ook negatief verrast toen ze overweldigend gekozen werd als burgemeester.
pi_195837565
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 00:58 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

De intimidatie bij de stembussen begint nu al.
Ik had deze ook al elders aangehaald, maar de grap is eigenlijk dat tegen 3 november ze juist hun eigen ruiten zouden ingooien met deze idioterie. Sowieso is de verwachting dat Republikeinen meer zullen stemmen op verkiezingsdag dan Democraten, waarmee ze hun eigen kiezers dwars zouden zitten, maar stel je voor dat je als gematigde Republikein nog niet helemaal zeker bent en je krijgt 2 uur lang van deze gekken voor je kiezen ...
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 01:07:39 #112
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195837571
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik had deze ook al elders aangehaald, maar de grap is eigenlijk dat tegen 3 november ze juist hun eigen ruiten zouden ingooien met deze idioterie. Sowieso is de verwachting dat Republikeinen meer zullen stemmen op verkiezingsdag dan Democraten, waarmee ze hun eigen kiezers dwars zouden zitten, maar stel je voor dat je als gematigde Republikein nog niet helemaal zeker bent en je krijgt 2 uur lang van deze gekken voor je kiezen ...
Trumpanzees blinken dan ook niet uit in intelligentie of de capaciteit om de consequenties van acties te doorgronden. Net als hun Dear Leader, dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 01:18:29 #113
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195837634
quote:
quote:
Rudy Giuliani said on Tuesday that he shared alleged sexually explicit materials involving underage girls from Hunter Biden with police in Delaware.

The text messages and photos discussed by Giuliani
Guiliani had kinderporno en heeft dat niet meteen bij de politie gemeld? Heeft hij het bewijs materiaal soms ook over state lines gebracht? Dan komt er nog een aanklacht hem te gemoet.

Of gaat het om de vervalsde e-mails waar hij een gmail logo in geplakt heeft?

Kan je me linken naar een artikel waar een onafhankelijke wetenschapper naar de meta data van de e-mails heeft gekeken om te kijken of ze echt zijn?
Of is die er niet en loop je russische propaganda te verspreiden?
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 01:26:42 #114
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195837661
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

[..]

Guiliani had kinderporno en heeft dat niet meteen bij de politie gemeld? Heeft hij het bewijs materiaal soms ook over state lines gebracht? Dan komt er nog een aanklacht hem te gemoet.

Of gaat het om de vervalsde e-mails waar hij een gmail logo in geplakt heeft?

Kan je me linken naar een artikel waar een onafhankelijke wetenschapper naar de meta data van de e-mails heeft gekeken om te kijken of ze echt zijn?
Of is die er niet en loop je russische propaganda te verspreiden?
Nee, het gaat hier schijnbaar om text messages. Waar die vandaan komen op een gekopieerde latptop schijf ontgaat mij enigzins.

Ik begin een beetje te begrijpen waarom zelfs Barr niets te maken wil hebben met deze shitshow
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 01:38:50 #115
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195837708
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, het gaat hier schijnbaar om text messages. Waar die vandaan komen op een gekopieerde latptop schijf ontgaat mij enigzins.

Ik begin een beetje te begrijpen waarom zelfs Barr niets te maken wil hebben met deze shitshow
Daarom vraag ik om de meta data van de e-mails. Daar kan je alles wat belangrijk is aan zien. Maar ze hebben alleen een gephotosopde pdf van de e-mails vrijgegeven. Rudy beweert alleen dat het over kinderporno gaat. Iets wat hij dus al een jaar in ze bezit zou moeten hebben.

In de VS zijn er wetten dat zodra je kinderporno tegenkomt je er aangifte van moet doen. Rudy heeft dat niet gedaan. En misschien wel kinderporno over state lines vervoerd. Allebij staan daar lange celstraffen op.

Rudy moet dus de bak in, of Sjemmert is weer met open ogen in de propaganda van de Russen getrapt.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 01:41:36 #116
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195837720
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:38 schreef Tweek het volgende:

[..]

Daarom vraag ik om de meta data van de e-mails. Daar kan je alles wat belangrijk is aan zien. Maar ze hebben alleen een gephotosopde pdf van de e-mails vrijgegeven. Rudy beweert alleen dat het over kinderporno gaat. Iets wat hij dus al een jaar in ze bezit zou moeten hebben.

In de VS zijn er wetten dat zodra je kinderporno tegenkomt je er aangifte van moet doen. Rudy heeft dat niet gedaan. En misschien wel kinderporno over state lines vervoerd. Allebij staan daar lange celstraffen op.

Rudy moet dus de bak in, of Sjemmert is weer met open ogen in de propaganda van de Russen getrapt.
Guiliani is een shitstain in een pak waar alleen een andere shitstain nog wat mee te maken wil hebben. Giuliani heeft deze schijf al maandenlang in bezit, heeft er overal al mee lopen leuren en uiteindelijk de NY Post bereid gevonden om er over te berichten.

De FBI heeft de schijf al een jaar in bezit en blijkbaar geen kinderporno oid op gevonden. Maar dat is natuurlijk een conspiracy of zo. Want zo werkt dat als je geen bewijzen kan produceren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 01:54:26 #117
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195837785
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Guiliani is een shitstain in een pak waar alleen een andere shitstain nog wat mee te maken wil hebben. Giuliani heeft deze schijf al maandenlang in bezit, heeft er overal al mee lopen leuren en uiteindelijk de NY Post bereid gevonden om er over te berichten.

De FBI heeft de schijf al een jaar in bezit en blijkbaar geen kinderporno oid op gevonden. Maar dat is natuurlijk een conspiracy of zo. Want zo werkt dat als je geen bewijzen kan produceren.
Als Sjemmert ze argument klopt, dan gaat Rudy de gevangenis in voor het versprijden van kinderporno. Dat is mijn punt.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 02:07:53 #118
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195837821
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:54 schreef Tweek het volgende:

[..]

Als Sjemmert ze argument klopt, dan gaat Rudy de gevangenis in voor het versprijden van kinderporno. Dat is mijn punt.
Dat lijkt mij een mooie taak voor de volgende, door Biden benoemde, AG ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195838465
twitter

Zelfs Abe wordt belazerd.

Verder zegt twitter en nyt, dat Drie van Pence medewerkers zijn besmet.
Aangezien Pence een “essentiële functie” bekleedt, reist hij nog vrolijk rond de komende dagen.
pi_195838479
twitter

Alleged sextapes uit zeer verdachte bron, dus.

Comment:” The world has seen the 1st lady naked coupled up with another naked woman. Naked people doing whatever is no big deal anymore.”
pi_195838524
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 04:22 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]

Verder zegt twitter en nyt, dat Drie van Pence medewerkers zijn besmet.
Aangezien Pence een “essentiële functie” bekleedt, reist hij nog vrolijk rond de komende dagen.
En er is natuurlijk weer geprobeerd dat geheim te houden

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195838696
Ow het zijn er nu vijf:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195839906
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 01:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, het gaat hier schijnbaar om text messages. Waar die vandaan komen op een gekopieerde latptop schijf ontgaat mij enigzins.

Ik begin een beetje te begrijpen waarom zelfs Barr niets te maken wil hebben met deze shitshow
Ook al zou de inhoud van de harde schijf kloppen, dan lijkt het erop dat de inhoud in 2019 ergens in Ukraine verkregen is, een jaar vastgehouden is door Rudy om Biden pas vlak voor de verkiezingen te beschadigen en via de computer repair shop is 'gelaunderd'. Dit houdt inderdaad in ieder geval in dat Rudy een jaar lang kinderporno in bezit heeft en dat niet gemeld heeft. Mag hopen dat zoiets toch strafbaar is.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 25 oktober 2020 @ 09:45:12 #124
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195840252
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Obama gaat even los.
Oh men wat mag ik graag naar die man luisteren.

Noem een betere speecher dan Obama.
Die is er niet.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195840335
Een jaar geleden was toch nog niet bekend, dat Biden de nominee zou zijn?
Integendeel, hij stond er matig voor tussen de 20 gegadigden.

Iedere zin die Obama sprak, was raak!
Qua speechen kan de jeugd er ook wat van.
Ik had een uurtje over en keek zojuist naar
pi_195840591
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:53 schreef AnneX het volgende:
Een jaar geleden was toch nog niet bekend, dat Biden de nominee zou zijn?
Integendeel, hij stond er matig voor tussen de 20 gegadigden.

Iedere zin die Obama sprak, was raak!
Qua speechen kan de jeugd er ook wat van.
Ik had een uurtje over en keek zojuist naar
Ja, toen riep ik nog dat ik niet snapte waarom die man niet gewoon lekker met pensioen ging. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195840817
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 10:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, toen riep ik nog dat ik niet snapte waarom die man niet gewoon lekker met pensioen ging. :P
Dat kun je tegen nog wat fossielen zeggen, met name in de Senaat.
Laten die oudjes mentor worden van jongere gegadigden.

Overigens: * AnneX telt af Nog 10 dagen Nog 231 uren.
  zondag 25 oktober 2020 @ 11:37:23 #128
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195841734
We horen niets meer van Drain the Swamp omdat hij zijn bevriende lobbyisten niet wil bekritiseren die zijn campagnekas spekken.
In dit artikel veel voorbeelden waar we gedeeltelijk al over hadden gehoord, maar dit schetst een totaal beeld. Het gaat ook specifiek in op de 5 verkiezingsbeloften van Trump hierover.

quote:
How Trump abandoned his pledge to ‘drain the swamp’

On a Friday evening in late September, President Trump huddled with high-dollar donors, lobbyists and corporate executives in a private room at the hotel he owns in Washington, where attendees took turns pitching the president on their pet issues.

Trump was there to raise big money for his reelection effort. The price of admission: as much as $100,000 per person to get in the door.

For his guests, it was a chance to make the most of what has emerged as a signature feature of Trump’s Washington: the ability of wealthy donors to directly lobby the president.

(..)

The government has had to spend money at Trump’s private hotels as his family has traveled around the globe. Trump sidestepped rules that had been designed to prevent nepotism, allowing his son-in-law to serve in a top government role. He has touted companies run by supporters and allies who received government contracts. His administration has allowed former lobbyists to serve in jobs in which they have oversight of policies that affect their former employers.

Among the five pledges Trump made to “drain the swamp” and curtail the influence of lobbyists in a major campaign speech in October 2016, a Washington Post review found that he sought to address only two, through an executive order in January 2017 — which contained a major loophole.

(..)

Some of the country’s most powerful individuals have lent their properties for Trump’s gilded fundraising events, from the California hillside mega-mansion of Oracle founder Larry Ellison to the Hamptons beachfront palace of hedge fund manager John Paulson. The entry fee for some: as high as $580,600 a person, with much of the money flowing to the Republican National Committee, which as a party committee can accept large contributions. Many of the events are at Trump’s private clubs or hotels, where donors both contribute to his campaign and stay or dine at his properties.

Donors have gotten access not just to Trump at these events, but also to a range of senior Cabinet officials such as Labor Secretary Eugene Scalia, Interior Secretary David Bernhardt and Trump advisers such as Peter Navarro, Kellyanne Conway, Bill Stepien and Corey Lewandowski, invitations show.

(..)

The ability of high-dollar donors to shape Trump’s views was put into sharp relief earlier this year, when onetime Trump supporter Lev Parnas released recordings of events.

In the recordings, one donor could be heard proposing the president hold a summit meeting with Kim Jong Un, the leader of North Korea, at a South Korean golf course he owned. Another donor, who owns a Canadian steel company, pushed Trump to limit steel imports to the United States.

Parnas and his business partner Igor Fruman, who were working with Trump lawyer Rudolph W. Giuliani, urged the president to recall the U.S. ambassador to Ukraine, whom they viewed as unfriendly to interests of a new natural gas company they had formed.

“Get rid of her! Get her out tomorrow. I don’t care. Get her out tomorrow,” Trump could be heard immediately instructing an aide after the two made the request.

(..)

Overall, Trump has largely failed to fulfill the pledges he made in his Green Bay “drain the swamp” speech. He had promised he would push Congress to pass a five-year lobbying ban into law so it could not be lifted by a future president. But he never proposed such legislation. Nor did he ask Congress to impose a similar five-year lobbying ban on its members, as he had promised he would in 2016.

In addition, he never tried to seek to “close all the loopholes” used by former government officials who get around registering as lobbyists by calling themselves “consultants” and “advisers.” And he never acted on his pledge to stop foreign lobbyists from campaign fundraising — and in fact, has benefited from their financial support.

As his promises to curtail lobbying have faded, Trump allies who can offer insight to private interests have flourished.

(..)

Perhaps one of the most successful figures in the Trump lobbying era has been Brian Ballard, who got his start with Trump lobbying for his company in Florida.

In the past four years, he has lobbied the federal government on behalf of dozens of clients, including private prison company Geo Group, which in 2017 moved its annual leadership conference to a Trump-owned property, as well as Uber and Amazon, public records show.

According to tallies by the nonpartisan Center for Responsive Politics, Ballard’s firm has earned $58.8 million in lobbying fees since 2017.

Ballard has made so much money that Trump aides have complained he has too much access to the president and his administration, according to three officials.

(..)

Despite his ties to foreign countries, he has played a lead role in the president’s fundraising operation as finance vice chairman of the Republican National Committee, helping raise millions for Trump’s reelection. Two of his employees, former Florida attorney general Pam Bondi and Susie Wiles, have worked for the president’s political operation. Bondi has gone from working as a Ballard employee to a White House lawyer, back to a Ballard employee and campaign adviser.

Ballard’s fundraising efforts are exactly the kind of activities that Trump promised to stamp out in 2016.

(..)

Trump’s order prohibited appointees who had been lobbyists within two years before their appointment from participating in business related to topics of interest to their former clients for two years.

But a report compiled by Public Citizen in March 2018 — only 14 months into the administration — found that 133 former lobbyists had been appointed to the Trump administration. They included 60 who had lobbied within two years of joining government and 35 of those former lobbyists were appointed to oversee the specific topics about which they had previously lobbied.

Last year, ProPublica found that at least 33 former Trump administration officials had found ways to essentially lobby after leaving government, despite the supposed five-year ban on such activities. Some styled themselves consultants and advisers — the kind of end run around the rules that Trump once railed against.

Bron: WaPo
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 25 oktober 2020 @ 11:37:32 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195841738
Net de hoogtepunten van dat laatste debat gekeken.
Dat ging toch een stukje lekkerder dan de vorige.

Trump was verrassend sterk vond ik. Zou me niet verbazen als dit invloed heeft gehad op de peilingen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 25 oktober 2020 @ 11:39:26 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195841772
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:45 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Oh men wat mag ik graag naar die man luisteren.

Noem een betere speecher dan Obama.
Die is er niet.
Zeldzaam dat iemand zo veel charisma heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195842539
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:45 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Oh men wat mag ik graag naar die man luisteren.

Noem een betere speecher dan Obama.
Die is er niet.
Bill Clinton deed niet onder voor Obama. Die is ook een enorm getalenteerde spreker.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_195842624
En we zijn weer drie pagina's verder in een topic waar alle neuzen dezelfde op staan. En dan werd gisteren in AVK nog vermeld dat dit de topicreeks was van de inhoudelijke discussies :+. Weinig over te discussiëren als iedereen het met elkaar eens is.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Bill Clinton deed niet onder voor Obama. Die is ook een enorm getalenteerde spreker.
Mwa, Obama is echt wel een klasse apart. Ik ben het lang niet altijd met hem eens, maar als hij speecht dan luister je. Dat is gewoon zeer knap.

quote:
15s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 02:29 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een record vandaag:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Intussen bij Trump's rally:

[ twitter ]

Liever 130.000 doden dan mensen bang maken nietwaar? Beter 130.000 doden dan ophouden met je superspreader rally's voor je eigen herverkiezing. Gewoon misdadig is het :')
Ondanks dat ik die rally's ook ten zeerste afkeur, ik ben benieuwd wat ze in de VS dan zouden moeten doen? Je kunt dat land moeilijk in een lockdown stoppen tot er een vaccin is. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd ... als we kunnen concluderen dat corona in de VS zo uit de hand is gelopen dit de schuld is van Trump, kunnen we dan eenzelfde conclusie trekken betreffende andere landen? Bijvoorbeeld dat het nu in Europa ook weer piekt overal ligt dan aan de Europese leiders van die landen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2020 12:29:45 ]
  zondag 25 oktober 2020 @ 12:28:52 #133
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195842651
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Bill Clinton deed niet onder voor Obama. Die is ook een enorm getalenteerde spreker.
het is natuurlijk best treurig dat uiterlijk in essentie voor 90% bepaald wie kandidaat en wie president wordt. Uiteindelijk zijn zaken als inzicht, helicopterview, beoordelingsvermogen en het vermogen mensen aan je te binden natuurlijk vele malen belangrijker.

Een beetje het idee van designated survivor denk ik.
  zondag 25 oktober 2020 @ 12:33:17 #134
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195842744
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
En we zijn weer drie pagina's verder in een topic waar alle neuzen dezelfde op staan. En dan werd gisteren in AVK nog vermeld dat dit de topicreeks was van de inhoudelijke discussies :+. Weinig over de discussiëren als iedereen het met elkaar eens is.
[..]

Ben ik het niet mee eens, Obama is echt wel een klasse apart. Ik ben het lang niet altijd met hem eens, maar als hij speecht dan luister je. Dat is gewoon zeer knap.
[..]

Ondanks dat ik die rally's ook ten zeerste afkeur, ik ben benieuwd wat ze in de VS dan zouden moeten doen? Je kunt dat land moeilijk in een lockdown stoppen tot er een vaccin is. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd ... als we kunnen concluderen dat corona in de VS zo uit de hand is gelopen dit de schuld is van Trump, kunnen we dan eenzelfde conclusie trekken betreffende andere landen? Bijvoorbeeld dat het nu in Europa ook weer piekt overal ligt dan aan de Europese leiders van die landen?
Wat je Trump kunt verwijten is dat het veel verder uit de hand is gelopen dan noodzakelijk en dat het ook nu nog ernstiger uit de hand loopt dan noodzakelijk. Dat het virus er is, het percentage overlijdens, daar heeft hij geen invloed op. Maar het feit dat er in verhouding dubbel zoveel mensen het virus hebben gekregen als in Nederland (en er in verhouding dus ook dubbel zoveel mensen zijn doodgegaan), ja daar zit wel een Trump luchtje aan.

Het is echt niet zo dat leiders in Europa het zo fantastisch hebben gedaan, maar opscheppen over je eigen beleid terwijl je het twee keer zo slecht doet is gewoon ver voorbij arrogant of misleidend. Dat is misdadig te noemen.
pi_195842827
Hoe je het ook wendt of keert is het onverantwoordelijk om een reeks aan grote events te organiseren met mensen op elkaar gepakt. Dat zie ik andere regeringsleiders gelukkig niet doen.

Er is ook wel enig bewijs dat dit leidt tot een grotere verspreiding, al is dat natuurlijk wel moeilijk goed vast te stellen: Trump’s campaign made stops nationwide. Coronavirus cases surged in his wake in at least five places.
pi_195843121
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat je Trump kunt verwijten is dat het veel verder uit de hand is gelopen dan noodzakelijk en dat het ook nu nog ernstiger uit de hand loopt dan noodzakelijk. Dat het virus er is, het percentage overlijdens, daar heeft hij geen invloed op. Maar het feit dat er in verhouding dubbel zoveel mensen het virus hebben gekregen als in Nederland (en er in verhouding dus ook dubbel zoveel mensen zijn doodgegaan), ja daar zit wel een Trump luchtje aan.

Het is echt niet zo dat leiders in Europa het zo fantastisch hebben gedaan, maar opscheppen over je eigen beleid terwijl je het twee keer zo slecht doet is gewoon ver voorbij arrogant of misleidend. Dat is misdadig te noemen.
Als je die vergelijking wilt maken moet je daarin ook meenemen dat er in de VS veel meer mensen zijn met onderliggende aandoeningen (obesitas, diabetes, etc.) plus de gezondheidszorg is stukken minder toegankelijk. Dus het idee dat het er in verhouding net zo uit had kunnen zien als in Nederland betwijfel ik. Naar mijn mening was de VS altijd een grote brandhaard geworden, onder welke president dan ook. Had de schade kunnen worden beperkt? Ja, dat denk ik wel en ik vind hoe Trump hier mee is omgesprongen ook nalatig. Desalniettemin denk ik dat het ook met een andere aanpak niet eens zoveel had gescheeld om heel eerlijk te zijn.

Ik vind daarom het hysterische geblèr dat dit állemaal de schuld is van Trump overdreven. Dit wordt aangewakkerd doordat mensen A) sowieso al een bloedhekel aan die vent hebben en B) de media speelt er op in om de kiezer te beïnvloeden betreffende de aankomende verkiezingen. Daar kun nog aan toevoegen overigens C), de tomeloze zelfoverschatting bij Amerikanen dat zij in alles de beste zijn.
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 13:02:24 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195843244
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je die vergelijking wilt maken moet je daarin ook meenemen dat er in de VS veel meer mensen zijn met onderliggende aandoeningen
Dan had Trump het dus helemaal beter moeten doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 25 oktober 2020 @ 13:03:01 #138
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195843258
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je die vergelijking wilt maken moet je daarin ook meenemen dat er in de VS veel meer mensen zijn met onderliggende aandoeningen (obesitas, diabetes, etc.) plus de gezondheidszorg is stukken minder toegankelijk. Dus het idee dat het er in verhouding net zo uit had kunnen zien als in Nederland betwijfel ik. Naar mijn mening was de VS altijd een grote brandhaard geworden, onder welke president dan ook. Had de schade kunnen worden beperkt? Ja, dat denk ik wel en ik vind hoe Trump hier mee is omgesprongen ook nalatig. Desalniettemin denk ik dat het ook met een andere aanpak niet eens zoveel had gescheeld om heel eerlijk te zijn.

Ik vind daarom het hysterische geblèr dat dit állemaal de schuld is van Trump overdreven. Dit wordt aangewakkerd doordat mensen A) sowieso al een bloedhekel aan die vent hebben en B) de media speelt er op in om de kiezer te beïnvloeden betreffende de aankomende verkiezingen. Daar kun nog aan toevoegen overigens C), de tomeloze zelfoverschatting bij Amerikanen dat zij in alles de beste zijn.
Ik ken weinig, eigenlijk geen mensen die dit "allemaal de schuld" van Trump vinden. Ik ken wel mensen die denken dat die mensen bestaan, in het Trump adoratie topic zit het er vol mee.

Zoals gezegd Trump is niet hoofdschuldige, maar zeker tot op zekere hoogte medeschuldig is. Trump kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het aantal doden, dat hangt gewoon samen met het aantal gevallen gecombineerd met levensstijl en leeftijdscategorie. Net als hier.

Met name het opscheppen bij zeker niet beter beleid dan Europa is wat mensen triggert en wat volstrekte nonsens is. Net als zijn gelul over "binnenkort is het voorbij", "overmorgen is er een vaccin" en aanverwante bullshit. Juist die bullshit zorgt ervoor dat bepaalde groepen mensen in de VS minder serieus omgaan met dit probleem en er dus meer gevallen ontstaan.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 13:06:27 #139
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195843332
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ken weinig, eigenlijk geen mensen die dit "allemaal de schuld" van Trump vinden. Ik ken wel mensen die denken dat die mensen bestaan, in het Trump adoratie topic zit het er vol mee.

Zoals gezegd Trump is niet hoofdschuldige, maar zeker tot op zekere hoogte medeschuldig is. Trump kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het aantal doden, dat hangt gewoon samen met het aantal gevallen gecombineerd met levensstijl en leeftijdscategorie. Net als hier.

Met name het opscheppen bij zeker niet beter beleid dan Europa is wat mensen triggert en wat volstrekte nonsens is. Net als zijn gelul over "binnenkort is het voorbij", "overmorgen is er een vaccin" en aanverwante bullshit. Juist die bullshit zorgt ervoor dat bepaalde groepen mensen in de VS minder serieus omgaan met dit probleem en er dus meer gevallen ontstaan.
On the bright side, over 2 weken komt Trump met een nieuw zorgverzekeringsplan! ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195843455
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je die vergelijking wilt maken moet je daarin ook meenemen dat er in de VS veel meer mensen zijn met onderliggende aandoeningen (obesitas, diabetes, etc.) plus de gezondheidszorg is stukken minder toegankelijk. Dus het idee dat het er in verhouding net zo uit had kunnen zien als in Nederland betwijfel ik. Naar mijn mening was de VS altijd een grote brandhaard geworden, onder welke president dan ook. Had de schade kunnen worden beperkt? Ja, dat denk ik wel en ik vind hoe Trump hier mee is omgesprongen ook nalatig. Desalniettemin denk ik dat het ook met een andere aanpak niet eens zoveel had gescheeld om heel eerlijk te zijn.

Ik vind daarom het hysterische geblèr dat dit állemaal de schuld is van Trump overdreven. Dit wordt aangewakkerd doordat mensen A) sowieso al een bloedhekel aan die vent hebben en B) de media speelt er op in om de kiezer te beïnvloeden betreffende de aankomende verkiezingen. Daar kun nog aan toevoegen overigens C), de tomeloze zelfoverschatting bij Amerikanen dat zij in alles de beste zijn.
De kans dat het zich hoe dan ook wijds zou verspreiden in de VS is inderdaad groot.

Maar de kritiek op Trump is niet enkel toe te schrijven aan de animositeit:
- Ontmantelde het pandemie respons team
- Hij "sloot" het land weliswaar voor China, maar niet voor Europa
- Pretendeerde dat het niet ernstig is
- Beweerde, zonder bewijs, dat het in april vanzelf zou verdwijnen
- Volgde adviezen van wetenschappers niet op
- Loog over het aantal besmettingen/doden
- Verving de extreem ervaren Fauci door een leek
- Politiseerde het dragen van een mondkapje
- Hield tal van (massale) bijeenkomsten
- Hij loog, loog, loog en loog voortdurend en liegt nog steeds over covid

Dat de VS een van de hoogste sterftecijfers ter wereld heeft is hem dus wel degelijk aan te rekenen.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 13:16:00 #141
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195843537
quote:
Members of Pence’s Inner Circle Test Positive for Coronavirus

https://www.nytimes.com/2(...)irus-marc-short.html
Moeten we hier nog iets aan toevoegen? Dit is de man die de covid taskforce leiding geeft, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195843918
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ken weinig, eigenlijk geen mensen die dit "allemaal de schuld" van Trump vinden. Ik ken wel mensen die denken dat die mensen bestaan, in het Trump adoratie topic zit het er vol mee.

Zoals gezegd Trump is niet hoofdschuldige, maar zeker tot op zekere hoogte medeschuldig is. Trump kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het aantal doden, dat hangt gewoon samen met het aantal gevallen gecombineerd met levensstijl en leeftijdscategorie. Net als hier.

Met name het opscheppen bij zeker niet beter beleid dan Europa is wat mensen triggert en wat volstrekte nonsens is. Net als zijn gelul over "binnenkort is het voorbij", "overmorgen is er een vaccin" en aanverwante bullshit. Juist die bullshit zorgt ervoor dat bepaalde groepen mensen in de VS minder serieus omgaan met dit probleem en er dus meer gevallen ontstaan.
Nou, dat het állemaal de schuld is van Trump, of in elk geval voor 90% daar komt het toch wel op neer in de linksgeoriënteerde Amerikaanse mainstream media. Verder grotendeels eens met je post :)

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:12 schreef budha het volgende:

[..]

De kans dat het zich hoe dan ook wijds zou verspreiden in de VS is inderdaad groot.

Maar de kritiek op Trump is niet enkel toe te schrijven aan de animositeit:
- Ontmantelde het pandemie respons team
- Hij "sloot" het land weliswaar voor China, maar niet voor Europa
- Pretendeerde dat het niet ernstig is
- Beweerde, zonder bewijs, dat het in april vanzelf zou verdwijnen
- Volgde adviezen van wetenschappers niet op
- Loog over het aantal besmettingen/doden
- Verving de extreem ervaren Fauci door een leek
- Politiseerde het dragen van een mondkapje
- Hield tal van (massale) bijeenkomsten
- Hij loog, loog, loog en loog voortdurend en liegt nog steeds over covid

Dat de VS een van de hoogste sterftecijfers ter wereld heeft is hem dus wel degelijk aan te rekenen.
Met het gros van deze punten ben ik het eens. Nogmaals, ik vind ook dat Trump nalatig is geweest. Of het trouwens liegen is of gewoon weg incapabel zijn weet ik niet. Heeft het RIVM en de Nederlandse overheid bijvoorbeeld ook 'gelogen' tegen de bevolking omtrent de mondkapjes? Eerst was dat niet nodig en nu ineens wél.

En betreffende die massale bijeenkomsten, die zijn er natuurlijk ook geweest omtrent die BLM demonstraties. Daar is toen echt met twee maten gemeten. En wel meer demonstraties trouwens, ik las dat er recent een demonstratie was 100.000 Armeense-Amerikanen in LA. Als je de rally's van Trump afkeurt, moet je dit ook afkeuren, anders is het selectieve verontwaardiging.
pi_195843970
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, dat het állemaal de schuld is van Trump, of in elk geval voor 90% daar komt het toch wel op neer in de linksgeoriënteerde Amerikaanse mainstream media. Verder grotendeels eens met je post :)
Ik vraag mij af welke media jij volgt, als je dat werkelijk denkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195844053
Ik heb trouwens het gevoel dat Texas de echte swing state is deze keer. Nog 10 dagen, ik ben benieuwd!
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 13:54:03 #145
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195844272
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vraag mij af welke media jij volgt, als je dat werkelijk denkt.
De stropop media, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 13:59:02 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195844389
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat Texas de echte swing state is deze keer. Nog 10 dagen, ik ben benieuwd!
Dat denk ik ook.

Biden rebounds to edge over Trump in Texas, as Hegar slightly narrows Cornyn’s lead in Senate race
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195844478
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:12 schreef budha het volgende:
- Hij "sloot" het land weliswaar voor China, maar niet voor Europa

Wil hier wel aan toevoegen, dat dit niet gold voor (directe) familieleden van Amerikaanse burgers en statushouders. Met de gigantische hoeveelheid mensen in de VS met chinese roots, betekent dit het land voor enorm veel mensen uit china nog steeds gewoon open was dus.
  zondag 25 oktober 2020 @ 14:16:52 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_195844780
Mood:

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games zondag 25 oktober 2020 @ 15:25:55 #149
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195846696
De politie moet weer even stoer doen hoor:

twitter


En dan maar afvragen waarom mensen ACAB scanderen tijdens protesten.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195846759
Het is al langer bekend dat Hunter het zwarte schaap van de familie is, dus schokkend zijn de foto's niet. Bovendien is hij niet degene die president wil worden, dus het is een beetje onnodige zwartmakerij van de Republikeinen.
pi_195846897
quote:
Als Biden wint in Texas, dan zou het echt een blamage voor Trump zijn.
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:35:18 #152
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195846940
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:33 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Als Biden wint in Texas, dan zou het echt een blamage voor Trump zijn.
Gaat niet gebeuren. Vooral niet na dat back en forth met fracking van Joe. Texas is een olie staat.
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:39:50 #153
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195847086
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef Jojoke het volgende:
Het is al langer bekend dat Hunter het zwarte schaap van de familie is, dus schokkend zijn de foto's niet. Bovendien is hij niet degene die president wil worden, dus het is een beetje onnodige zwartmakerij van de Republikeinen.
Kijk. Ze gooien van alles in de strijd. Ze WETEN dat als de opkomst hoog is ze geen meerderheid kunnen krijgen. Het gaat ze er niet om dat Trump president moet worden , maar dat de republikeinen een senaatsmeerderheid :D houden. 51 % is genoeg. En met een hoge opkomst komt dit in gevaar. McConnell heeft een bureaulade vol wetten liggen die de democraten hebben geschreven. Als de republikeinen geen meerderheid krijgen , dan bestaat de kans dat tussen midden november en januari al die wetten op het bureau van Trump belanden. Dan is al het veldwerk van de GOP tenietgedaan. Trump is bijkans een analfabeet en zal die wetten niet lezen.

[ Bericht 14% gewijzigd door klappernootopreis op 25-10-2020 15:48:22 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:55:32 #154
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195847676
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kijk. Ze gooien van alles in de strijd. Ze WETEN dat als de opkomst hoog is ze geen meerderheid kunnen krijgen.
Ik vind het wel zorgelijk dat je als zoon van oud vice president en mogelijk toekomstig president zulke capriolen uit haalt. Maar dat geeft niet omdat 'zwarte schaap' enz :'). Waar ligt dan de grens voor jou vraag ik mij af. Als hij een meisje van acht vingert? Snuff filmpjes maakt?

Volgens mij vind elke partij het belangerijk een senaat meerhderheid te houden volgens mij. Wat dacht je zelf? Dat de republikeinen of democraten daar vrijwillig afstand van zouden doen? Je brengt non nieuws als nieuws. Net als die sites waar je die info van hebt. Zogenaamd gehoord van een 'attendee' :').

Kun jij misschien ook verklaren waarom de biden rallies zo leeg zijn? Gisteren heeft Trump 3 rallies gedaan met elk bomvol. Ik vraag mij toch wel of waar die zogenaamde hoge opkomst is. Rally's zijn toch een goeie indicatie.
*Hosselcopter*
pi_195847729
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:55 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ik vind het wel zorgelijk dat je als zoon van oud vice president en mogelijk toekomstig president zulke capriolen uit haalt. Maar dat geeft niet omdat 'zwarte schaap' enz :'). Waar ligt dan de grens voor jou vraag ik mij af. Als hij een meisje van acht vingert? Snuff filmpjes maakt?

Kun jij misschien ook verklaren waarom de biden rallies zo leeg zijn? Gisteren heeft Trump 3 rallies gedaan met elk bomvol. Ik vraag mij toch wel of waar die zogenaamde hoge opkomst is. Rally's zijn toch een goeie indicatie.
Al zit ie aan meisjes van acht. Zijn vader wordt president, hij niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195847738
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:55 schreef Dibble het volgende:
Rally's zijn toch een goeie indicatie.
Hier ga je de fout in. Naast dat de rest van je betoog ook nergens op sloeg.
pi_195847747
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:12 schreef budha het volgende:

[..]

De kans dat het zich hoe dan ook wijds zou verspreiden in de VS is inderdaad groot.

Maar de kritiek op Trump is niet enkel toe te schrijven aan de animositeit:
- Ontmantelde het pandemie respons team
- Hij "sloot" het land weliswaar voor China, maar niet voor Europa
- Pretendeerde dat het niet ernstig is
- Beweerde, zonder bewijs, dat het in april vanzelf zou verdwijnen
- Volgde adviezen van wetenschappers niet op
- Loog over het aantal besmettingen/doden
- Verving de extreem ervaren Fauci door een leek
- Politiseerde het dragen van een mondkapje
- Hield tal van (massale) bijeenkomsten
- Hij loog, loog, loog en loog voortdurend en liegt nog steeds over covid

Dat de VS een van de hoogste sterftecijfers ter wereld heeft is hem dus wel degelijk aan te rekenen.
Met nog een toevoeging: maakte op een cruciaal moment een farce van de behoefte aan PPE en ventilators door de staten tegen elkaar op te laten bieden
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:45 #158
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195847783
quote:
6s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hier ga je de fout in. Naast dat de rest van je betoog ook nergens op sloeg.
Vertel, waar zijn die Biden supporters? Bij de Obama speech op een afgelegen parkeerplaats zag ik ook niet meer dan 30 auto's. Kun je mij vertellen waarom rally's geen goeie indicatie zouden zijn?
*Hosselcopter*
pi_195847787
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:35 schreef Dibble het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Vooral niet na dat back en forth met fracking van Joe. Texas is een olie staat.
Het verschil tussen Trump en Clinton was 52.23% versus 43.24% in 2016. Het verschil tussen Cruz en Beto was 50.9% versus 48.3% in 2018. Ondertussen zijn we 2 jaar en een pandemie verder, dus ik denk Biden wel degelijk kansen heeft in Texas.
pi_195847823
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Dibble het volgende:

[..]

Vertel, waar zijn die Biden supporters? Bij de Obama speech op een afgelegen parkeerplaats zag ik ook niet meer dan 30 auto's. Kun je mij vertellen waarom rally's geen goeie indicatie zouden zijn?
Om precies dezelfde reden dat de relatief druk bezochte protesten van viruswaarheid ook geen nauwkeurige afspiegeling van het maatschappelijk sentiment zijn..
pi_195847829
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Dibble het volgende:

[..]

Vertel, waar zijn die Biden supporters? Bij de Obama speech op een afgelegen parkeerplaats zag ik ook niet meer dan 30 auto's. Kun je mij vertellen waarom rally's geen goeie indicatie zouden zijn?
Omdat niet blijkt uit data dat het goede indicaties zouden zijn. Clinton trok minder mensen dan Trump bij rallies/bijeenkomsten, maar ze kreeg wel miljoenen stemmen meer. Sanders trok volle zalen in de primaries, maar Biden kreeg veel meer stemmen dan hem.

Verder heb je ook nog dat de Democratische campagne niet het type grote events organiseert deze ronde, vanwege COVID-19 en redelijk dom, zo zullen veel mensen oordelen, zo niet schandalig, dat Trump wel grote bijeenkomsten organiseert.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:01:36 #162
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195847833
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Het verschil tussen Trump en Clinton was 52.23% versus 43.24% in 2016. Het verschil tussen Cruz en Beto was 50.9% versus 48.3% in 2018. Ondertussen zijn we 2 jaar en een pandemie verder, dus ik denk Biden wel degelijk kansen heeft in Texas.
Nogmaals, niet na de fracking gebeuren. Texas wordt wel iets liberalen dat geef ik toe. Dat komt omdat mensen uit californie wegtrekken. Dat zijn dezelfde mensen die lagere belastingen willen hebben maar ervoor hebben gestemd om hun staat in een shithole te veranderen.
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:02:19 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195847851
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:25 schreef Puddington het volgende:
De politie moet weer even stoer doen hoor:

[ twitter ]

En dan maar afvragen waarom mensen ACAB scanderen tijdens protesten.
Stand back and stand by
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_195847860
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Dibble het volgende:

[..]

Vertel, waar zijn die Biden supporters? Bij de Obama speech op een afgelegen parkeerplaats zag ik ook niet meer dan 30 auto's. Kun je mij vertellen waarom rally's geen goeie indicatie zouden zijn?
Omdat we vier jaar geleden dezelfde onzin hoorden, geen hond zou op Hillary stemmen want niemand kwam naar haar rally's.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:02:56 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_195847865
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:55 schreef Dibble het volgende:
Ik vind het wel zorgelijk
Nee dat vind je niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:03:16 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195847872
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Dibble het volgende:

[..]

Vertel, waar zijn die Biden supporters?
Bij de stembus.
Huilen dan.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:03:42 #167
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195847885
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Omdat niet blijkt uit data dat het goede indicaties zouden zijn. Clinton trok minder mensen dan Trump bij rallies/bijeenkomsten, maar ze kreeg wel miljoenen stemmen meer. Sanders trok volle zalen in de primaries, maar Biden kreeg veel meer stemmen dan hem.

De rally's van Trump zijn nu groter en druk bezochter dan 4 jaar geleden. Neem dat ook even mee.
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:04:27 #168
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195847906
quote:
6s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bij de stembus.
Stemmen kost 1 minuut. Waar heb je het over?
*Hosselcopter*
pi_195847915
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef Dibble het volgende:

[..]

De reallies van Trump zijn nu groter en druk bezochter dan 4 jaar geleden. Neem dat ook even mee.
Ten tijde van een pandemie organiseert Trump grotere en drukker bezochte rally's dan 4 jaar geleden? Zo'n randdebiel zal het toch niet zijn?
pi_195847919
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, dat het állemaal de schuld is van Trump, of in elk geval voor 90% daar komt het toch wel op neer in de linksgeoriënteerde Amerikaanse mainstream media. Verder grotendeels eens met je post :)
[..]

Met het gros van deze punten ben ik het eens. Nogmaals, ik vind ook dat Trump nalatig is geweest. Of het trouwens liegen is of gewoon weg incapabel zijn weet ik niet. Heeft het RIVM en de Nederlandse overheid bijvoorbeeld ook 'gelogen' tegen de bevolking omtrent de mondkapjes? Eerst was dat niet nodig en nu ineens wél.

En betreffende die massale bijeenkomsten, die zijn er natuurlijk ook geweest omtrent die BLM demonstraties. Daar is toen echt met twee maten gemeten. En wel meer demonstraties trouwens, ik las dat er recent een demonstratie was 100.000 Armeense-Amerikanen in LA. Als je de rally's van Trump afkeurt, moet je dit ook afkeuren, anders is het selectieve verontwaardiging.
Dat is niet te vergelijken met de rally's van Trump. Ten eerste waren het spontane massale demonstraties en werden ze niet georganiseerd door een leider van de democratische partij en ten tweede overstijgt een maatschappelijk onrecht als reden daarvoor vele malen Trump's reden: zijn eigenbelang van herverkiezing.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 16:05:34 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195847935
twitter


Ik zeg: oppakken die kerel en naar Guantanamo. Law and Order!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195847940
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef Dibble het volgende:

[..]

De reallies van Trump zijn nu groter en druk bezochter dan 4 jaar geleden. Neem dat ook even mee.
Daar heb ik geen gegevens van. Zijn 1e rally was in ieder geval een flinke flater met veel lagere opkomst dan verwacht. Naar verluid kostte dit de kop van de toenmalige campagnmanager Brad Parscale(, die inmiddels onvrijwillig is opgenomen.)
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:06:03 #173
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195847948
quote:
6s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken met de rally's van Trump. Ten eerste waren het spontane massale demonstraties en werden ze niet georganiseerd door een leider van de democratische partij en ten tweede overstijgt een maatschappelijk onrecht als reden daarvoor vele malen Trump's reden: zijn eigenbelang van herverkiezing.
Als je je gedraagt dan heb je ook geen last van politie.
*Hosselcopter*
pi_195848035
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef Dibble het volgende:

[..]

De rally's van Trump zijn nu groter en druk bezochter dan 4 jaar geleden. Neem dat ook even mee.
Is dat zo? Die indruk krijg ik niet.
Maar goed, uiteindelijk is het verder een weinig zeggende indicator, al helemaal tijdens een pandemie met zulke radicaal verschillende opvattingen tussen de kandidaten.
De media coverage in de lokale media is dan ook niet heel gunstig:
https://www.politico.com/(...)ash-shortfall-432150
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:11:47 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195848105
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

Stemmen kost 1 minuut. Waar heb je het over?
Dat het er uiteindelijk om gaat hoeveel mensen hun stem uitbrengen en niet om hoeveel mensen er op zo'n coronafeestje komen opdagen.

Gelukkig zijn die rally's in Nederland geen dingetje, maar als dat wel zo was hadden ze mij niet gezien. Toch weegt mijn stem even zwaar.
Huilen dan.
pi_195848131
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Al zit ie aan meisjes van acht. Zijn vader wordt president, hij niet.
Kompromat.
pi_195848222
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Kompromat.
Ja, beetje niveautje plastape inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:18:30 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848304
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Kompromat.
Beetje lastig om het kompromat te noemen als het al openbaar is, he?

Of weet je niet wat het woord betekent?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:18:48 #179
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195848313
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat zo? Die indruk krijg ik niet.
Maar goed, uiteindelijk is het verder een weinig zeggende indicator, al helemaal tijdens een pandemie met zulke radicaal verschillende opvattingen tussen de kandidaten.
De media coverage in de lokale media is dan ook niet heel gunstig:
https://www.politico.com/(...)ash-shortfall-432150
dit is alleen al van de laaste vijf dagen



Meer hieronder



Nogmaals, kun je mij vertellen waar alle biden supporters zijn als Trump zo achter loopt op de polls? Je zou er minstens enkele honderden moeten zien toch ERGENS?
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:19:08 #180
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195848325
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:06 schreef Dibble het volgende:

[..]

Als je je gedraagt dan heb je ook geen last van politie.
Breonna Taylor.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:19:40 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848342
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:06 schreef Dibble het volgende:

[..]

Als je je gedraagt dan heb je ook geen last van politie.
Dat is pertinent onwaar. Mensen die zwart zijn worden geregeld zonder reden door de politie gestopt omdat ze in de verkeerde, lees blanke, buurt in een auto rond rijden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195848349
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

dit is alleen al van de laaste vijf dagen

[ afbeelding ]

Meer hieronder

[ afbeelding ]

Nogmaals, kun je mij vertellen waar alle biden supporters zijn als Trump zo achter loopt op de polls?
De vraag was of de opkomst bij rallies in 2020 hoger was dan in 2016 beste knul.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195848374
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

Stemmen kost 1 minuut. Waar heb je het over?
Haha.NOT. Helaasch...

Dus...weet jij niet waarover het gaat met stemmen in de US.
pi_195848415
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:18 schreef Dibble het volgende:
Nogmaals, kun je mij vertellen waar alle biden supporters zijn als Trump zo achter loopt op de polls? Je zou er minstens enkele honderden moeten zien toch ERGENS?
twitter


  zondag 25 oktober 2020 @ 16:21:47 #185
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195848419
Dus Trump is populair onder de bevolking omdat er honderden of duizenden mensen op zijn bijeenkomsten komen.
Ja, dat is inderdaad de grootste indicator of je 60 miljoen of 75 miljoen stemmen ontvangt.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:22:58 #186
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848467
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

dit is alleen al van de laaste vijf dagen

[ afbeelding ]

Meer hieronder

[ afbeelding ]

Nogmaals, kun je mij vertellen waar alle biden supporters zijn als Trump zo achter loopt op de polls? Je zou er minstens enkele honderden moeten zien toch ERGENS?
Leuke plaatjes maar wat bewijst dat? Dat Trump enthousiastere en hele domme aanhangers heeft? Prima.

Maar het gaat om stemmen, he? En die wint Biden, niet Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195848472
Misschien dat de Trump-supporter meer het type is dat zich graag bij rally's laat opzwepen en hun held verafgoden. De Biden-supporter/Trump-tegenstander brengt gewoon zn stem in stilte uit.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:24:04 #188
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195848510
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

De vraag was of de opkomst bij rallies in 2020 hoger was dan in 2016 beste knul.
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is pertinent onwaar. Mensen die zwart zijn worden geregeld zonder reden door de politie gestopt omdat ze in de verkeerde, lees blanke, buurt in een auto rond rijden.
Dan kun je alsnog meewerken en is geen reden een dosis drugs snel in te slikken voor je aangehouden wordt, naar de handschoenen kastje te lopen en daar een mes uit te halen of wanneer er door de politie gelopt wordt meteen een wapen te trekken en te schieten.
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:24:40 #189
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195848528
Een mes in de rug van zorgverleners duwen met een bijdrage uit de Fabeltjes Fuik.

twitter
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:24:42 #190
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848533
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef Dibble het volgende:

[..]

[..]

Dan kun je alsnog meewerken en is geen reden een dosis drugs snel in te slikken voor je aangehouden wordt, naar de handschoenen kastje te lopen en daar een mes uit te halen of wanneer er door de politie gelopt wordt meteen een wapen te trekken en te schieten.
Waar heb jij het nu weer over? Kun je gewoon bij de les blijven of is dat te moeilijk voor je?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:26:06 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_195848588
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien dat de Trump-supporter meer het type is dat zich graag bij rally's laat opzwepen en hun held verafgoden. De Biden-supporter/Trump-tegenstander brengt gewoon zn stem in stilte uit.
#silentmajority
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195848593
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

dit is alleen al van de laaste vijf dagen

[ afbeelding ]

Meer hieronder

[ afbeelding ]

Nogmaals, kun je mij vertellen waar alle biden supporters zijn als Trump zo achter loopt op de polls? Je zou er minstens enkele honderden moeten zien toch ERGENS?
Wat een dom volk :') Biden doet wel aan social distancing, dus dan ga je geen rallies zoals dit houden tijdens een pandemie.
pi_195848603
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien dat de Trump-supporter meer het type is dat zich graag bij rally's laat opzwepen en hun held verafgoden. De Biden-supporter/Trump-tegenstander brengt gewoon zn stem in stilte uit.
Ja dit dus. Trump-stemmers zijn voor een groot deel adorerende volgelingen terwijl Biden-stemmers dit soort superspreading bijeenkomsten liever mijden en gewoon hun stem gaan uitbrengen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:26:52 #194
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195848615
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien dat de Trump-supporter meer het type is dat zich graag bij rally's laat opzwepen en hun held verafgoden. De Biden-supporter/Trump-tegenstander brengt gewoon zn stem in stilte uit.
Een soort stille meerderheid of zo?
Hmm, de vorige keer had Clinton al meer kiezers. Ik ben benieuwd waar de stille meerderheid dit keer op gaat stemmen.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:29:45 #195
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195848719
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:26 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Wat een dom volk :') Biden doet wel aan social distancing, dus dan ga je geen rallies zoals dit houden tijdens een pandemie.
Dat zei Hillary ook. Daardoor verloor ze. Dom kun je zijn de helft van de bevolking weg te zetten als achterlijk als je de verkiezingen wilt winnen.
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:30:03 #196
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195848729
Ron Paul werd president in 2012 en Bernie Sanders werd president in 2016. Allemaal dankzij grote rallies. Die andere kandidaten maakten geen kans met hun uitgestorven bijeenkomsten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195848743
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dat zei Hillary ook. Daardoor verloor ze. Dom kun je zijn de helft van de bevolking weg te zetten als achterlijk als je de verkiezingen wilt winnen.
Ik wist niet dat we een pandemie hadden in 2016.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:30:29 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195848748
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dat zei Hillary ook. Daardoor verloor ze. Dom kun je zijn de helft van de bevolking weg te zetten als achterlijk als je de verkiezingen wilt winnen.
Hillary verloor omdat ze geen rally's hield tijdens een pandemie :? .
Huilen dan.
pi_195848757
twitter


:') Dit ben ik wel eens met deze persoon. Een fact check daar op is echt geneuzel van de hoogste orde. Het haalt het imago van fact-checking als het er wel toe doet ook naar beneden.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:30:50 #200
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195848758
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien dat de Trump-supporter meer het type is dat zich graag bij rally's laat opzwepen en hun held verafgoden. De Biden-supporter/Trump-tegenstander brengt gewoon zn stem in stilte uit.
Hun black lives matter support hebben ze anders niet in stilte en vreedzaamheid geuit. Waarom nu wel opeens?
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:31:32 #201
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195848782
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hillary verloor omdat ze geen rally's hield tijdens een pandemie :? .
99.9% kans om te overleven.
*Hosselcopter*
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:31:54 #202
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848793
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dat zei Hillary ook. Daardoor verloor ze. Dom kun je zijn de helft van de bevolking weg te zetten als achterlijk als je de verkiezingen wilt winnen.
Hillary haalde miljoenen meer stemmen...dat weet je?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:32:01 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195848798
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Dibble het volgende:

[..]

99.9% kans om te overleven.
Maar alleen als je HCQ slikt, toch?
Huilen dan.
pi_195848823
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

Stemmen kost 1 minuut. Waar heb je het over?
In Nederland kost stemmen een paar minuten, in de VS mag je er met een beetje pech een weekje vrij voor nemen.
pi_195848824
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Dibble het volgende:

[..]

99.9% kans om te overleven.
Ietjse minder dan dat dacht ik, meer richting de 99,7%, wat 3 keer dodelijker zou zijn, maar soit. Ja, je wil het alleen niet doorgeven aan je opa en je wil niet dat ziekenhuizen overstelpt worden. Da's een beetje het punt.

Plus dat je alsnog erg ziek er van kan worden en veel mensen van ook lagere leeftijden heel lang serieuze klachten houden.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:33:13 #206
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848839
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Dibble het volgende:

[..]

99.9% kans om te overleven.
Onwaar en met name in de VS onwaar. En in de VS kan covid oplopen je financieel ruineren tenzij je Obama care hebt wat Trump wil afschaffen. En waar Trump nieuwe inschrijvingen van blokkeert.

Maar dat soort lui vind jij fanastisch of zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:33:31 #207
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195848859
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hun black lives matter support hebben ze anders niet in stilte en vreedzaamheid geuit. Waarom nu wel opeens?
Omdat de mensen die willen strijden voor idealen minder geschikt zijn voor cult bijeenkomsten?
Géén kloon van tvlxd!
pi_195848889
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hun black lives matter support hebben ze anders niet in stilte en vreedzaamheid geuit. Waarom nu wel opeens?
Ik wacht nog op de cijfers die aantonen dat er in 2020 meer mensen op rallies af komen dan in 2016.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195848934
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dat zei Hillary ook. Daardoor verloor ze. Dom kun je zijn de helft van de bevolking weg te zetten als achterlijk als je de verkiezingen wilt winnen.
Dan lijkt het me dat Trump helemaal geen kans heeft om te winnen, als je ziet hoe hij meer dan de helft van de bevolking wegzet.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:35:50 #210
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195848937
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de cijfers die aantonen dat er in 2020 meer mensen op rallies af komen dan in 2016.
Plaatjes! Mono! Kijk! Een plaatje! ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:35:51 #211
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195848938
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hillary haalde miljoenen meer stemmen...dat weet je?
Dat maakt geen flikker uit. Je kan miljoenen overstemmen binnenhalen in staten zoals NYC en CA. Zolang je de electoral votes niet hebt doen die extra stemmen er niet toe. Net als die drie miljoen die Hillary in 2016 extra had. Misschien moet jij je eens meer verdiepen in het Amerikaanse kies systeem met kiesmannen.

Trump is campagne aan het voeren in keystates. Ohio, Pensylvania, Michigan en Wisconsin gaan sowieso rood na die uitspraken van Joe over fracking. Mensen geven geen fuck om gevoelens of politieke correctheid maar om hun portemonnee en werk zodat ze hun kinderen kunnen voeden. Dat bied Trump.
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:36:11 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195848947
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de cijfers die aantonen dat er in 2020 meer mensen op rallies af komen dan in 2016.
Ik wacht vooral argumenten waarom die opkomst indicatief zou moeten zijn voor de kansen van Trump.
Huilen dan.
pi_195848989
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hun black lives matter support hebben ze anders niet in stilte en vreedzaamheid geuit. Waarom nu wel opeens?
Dat hebben ze veelal wel gedaan.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:37:25 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195848999
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef Dibble het volgende:
Ohio, Pensylvania, Michigan en Wisconsin gaan sowieso rood
Ik citeer deze eventjes voor het nageslacht. Die laatste 3 lijken toch echt blauw uit te gaan vallen.
Huilen dan.
pi_195849016
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef Dibble het volgende:
Ohio, Pensylvania, Michigan en Wisconsin gaan sowieso rood na die uitspraken van Joe over fracking.
Zou het? Is het echt zo'n groot deel van de bevolking in die states als het om afhankelijkheid van olieindustrie gaat, dat het de doorslag geeft?
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:38:00 #216
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849019
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dat maakt geen flikker uit. Je kan miljoenen overstemmen binnenhalen in staten zoals NYC en CA. Zolang je de electoral votes niet hebt doen die extra stemmen er niet toe. Net als die drie miljoen die Hillary in 2016 extra had. Misschien moet jij je eens meer verdiepen in het Amerikaanse kies systeem met kiesmannen.

Trump is campagne aan het voeren in keystates. Ohio, Pensylvania, Michigan en Wisconsin gaan sowieso rood na die uitspraken van Joe over fracking. Mensen geven geen fuck om gevoelens of politieke correctheid maar om hun portemonnee en werk zodat ze hun kinderen kunnen voeden. Dat bied Trump.
Hahaha! Ok, dan, hoe werkt dat dan met die 3.7 triljard die Trump tekort komt op het budget? Harder fracken of zo? _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:39:10 #217
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849052
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Zou het? Is het echt zo'n groot deel van de bevolking in die states als het om afhankelijkheid van olieindustrie gaat, dat het de doorslag geeft?
Welnee. En zeker momenteel niet, fracking staat op een laag pitje vanwege de olieprijzen, fracking is pas winsgevend bij $60 per vat, de prijs is nu rond de $40
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:42:15 #218
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849176
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welnee. En zeker momenteel niet, fracking staat op een laag pitje vanwege de olieprijzen, fracking is pas winsgevend bij $60 per vat, de prijs is nu rond de $40
Je spreekt jezelf tegen. Die lage olieprijs komt juist door het fracking. Er hoeft bijna geen olie meer geimporteerd te worden door de aangepaste regelgevingen van Trump. En de gemiddelde Amerikaan wil dat dit zo blijft. Holy shit, ben je echt zo slecht geinformeerd of ben ik tegen een bot aan het praten.

Fracking--> lagere olieprijs ( goedkoop tanken en energie ) ---> Jou logica ( fracking moet eindeigen omdat olie niets waard is.

Hahahaha
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:42:38 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195849196
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:35 schreef Dibble het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Vooral niet na dat back en forth met fracking van Joe. Texas is een olie staat.
Niet helemaal. In Texas zijn ze vooruitstrevend bezig met zonne-energie en renewables. Ook zij weten dat op gegeven moment de fossiele energie op zal raken. Ze weten dat het einde in zicht is. Wat Biden doet is een stuk slimmer dan Trump , die vast blijft houden aan oude successen. Veel Texanen zijn van mening dat het zinloos is om mijlendiep te graven voor energie terwijl het gratis van je dak te halen is. Mijn neef in Lubbock betaalde een fortuin aan electriciteit. Hij had namelijk alleen maar gloeilampen in zijn huis van 60 watt elk. Toen hij in Louisville op bezoek was nam hij een doos led-lampen en een 3000 watt solar panel mee en merkt nu al dat hij een stuk minder energie verbruikt. Als de auto-industrie een auto kan produceren die opgeladen kan worden met een zonnepaneel zal hij zonder problemen omswitchen. Benzine motoren zijn niet meer heilig. Die zijn in zijn visie ouwe koek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:43:45 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195849241
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef Dibble het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Die lage olieprijs komt juist door het fracking. Er hoeft bijna geen olie meer geimporteerd te worden door de aangepaste regelgevingen van Trump. En de gemiddelde Amerikaan wil dat dit zo blijft. Holy shit, ben je echt zo slecht geinformeerd of ben ik tegen een bot aan het praten.

Fracking--> lagere olieprijs ( goedkoop tanken en energie ) ---> Jou logica ( fracking moet eindeigen omdat olie niets waard is.

Hahahaha
De ene olie is de andere niet. Over "slecht geïnformeerd" gesproken...
Huilen dan.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:44:50 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849279
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef Dibble het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Die lage olieprijs komt juist door het fracking. Er hoeft bijna geen olie meer geimporteerd te worden door de aangepaste regelgevingen van Trump. En de gemiddelde Amerikaan wil dat dit zo blijft. Holy shit, ben je echt zo slecht geinformeerd of ben ik tegen een bot aan het praten.

Fracking--> lagere olieprijs ( goedkoop tanken en energie ) ---> Jou logica ( fracking moet eindeigen omdat olie niets waard is.

Hahahaha
Nee, hoor, je weet er geen fuck van. Hier, ga maar even lezen, dan snap je mischien hoe het werkt.

https://oilprice.com/Ener(...)ns-Unprofitable.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195849287
Hunter Biden's laptop laat zien dat de Biden familie in-en-in corrupt is en bovendien ziekelijke drugs en seksproblemen heeft.

Mooi hoe de rebuttals altijd verschuiven

quote:
Wat is je bron????
Gelekte emails en foto's.
quote:
Wat is je bron????
Laptop van Hunter Biden.
quote:
Die laptop bestaat niet, Russische nep informatie
quote:
Denk je nou echt dat hij zijn laptop zou afgeven met gevoelige data erop?
*Tientallen foto's lekken, implicerend dat de laptop wel degelijk bestaat en in handen van vreemden is.
quote:
Wie zegt dat die foto's en emails echt zijn?
Foto's tonen tattoo's en tientallen prive-situaties die nooit bedacht zouden kunnen zijn.
Deelnemers aan email gesprekken bevestigen dat de emails echt zijn.
quote:
Waarom lekken jullie kinderporno?
quote:
Hunter Biden is niet verkiesbaar
Ook grappig hoe men (links) shit blijft projecten op Trump ZONDER bron, waar zij zichzelf schuldig aan maken MET bron:

- Uitschelden militairen (Biden staat op tape)
- Corruptie in Ukraine (Biden implicated in de emails)
- Corruptie in China (Biden implicated in de emails)
- Seksueel overschrijdend gedrag (Biden op tape)
- Knoeien met verkiezingen (Biden op tape, hulpjes van Omar op tape)
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:45:49 #223
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849310
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, hoor, je weet er geen fuck van. Hier, ga maar even lezen, dan snap je mischien hoe het werkt.

https://oilprice.com/Ener(...)ns-Unprofitable.html
Dus nu ben je opeens voor grote oliebedrijven? Mental gymnastics?
*Hosselcopter*
pi_195849330
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welnee. En zeker momenteel niet, fracking staat op een laag pitje vanwege de olieprijzen, fracking is pas winsgevend bij $60 per vat, de prijs is nu rond de $40
Dat wisselt wat per bron.

Hier wordt gesproken over $50 per vat om breakeven te draaien: https://www.reuters.com/a(...)0-kemp-idUSKBN1AP25M

Hier wordt gesproken over $30 per vat om breakeven te draaien: https://www.forbes.com/si(...)le-oil/#3f6f697940d4
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:46:42 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_195849343
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Hunter Biden's laptop laat zien dat de Biden familie in-en-in corrupt is en bovendien ziekelijke drugs en seksproblemen heeft.

Mooi hoe de rebuttals altijd verschuiven
[..]

Gelekte emails en foto's.
[..]

Laptop van Hunter Biden.
[..]


[..]

*Tientallen foto's lekken, implicerend dat de laptop wel degelijk bestaat en in handen van vreemden is.
[..]

Foto's tonen tattoo's en tientallen prive-situaties die nooit bedacht zouden kunnen zijn.
Deelnemers aan email gesprekken bevestigen dat de emails echt zijn.
[..]


[..]

Ook grappig hoe men (links) shit blijft projecten op Trump ZONDER bron, waar zij zichzelf schuldig aan maken MET bron:

- Uitschelden militairen (Biden staat op tape)
- Corruptie in Ukraine (Biden implicated in de emails)
- Corruptie in China (Biden implicated in de emails)
- Seksueel overschrijdend gedrag (Biden op tape)
- Knoeien met verkiezingen (Biden op tape, hulpjes van Omar op tape)
Gaan we nu ook al slechte kloons inzetten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:47:31 #226
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849378
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Gaan we nu ook al slechte kloons inzetten?
De emails zijn wel echt. :)
*Hosselcopter*
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:47:41 #227
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849385
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Hunter Biden's laptop laat zien dat de Biden familie in-en-in corrupt is en bovendien ziekelijke drugs en seksproblemen heeft.

Mooi hoe de rebuttals altijd verschuiven
[..]

Gelekte emails en foto's.
[..]

Laptop van Hunter Biden.
[..]

[..]

*Tientallen foto's lekken, implicerend dat de laptop wel degelijk bestaat en in handen van vreemden is.
[..]

Foto's tonen tattoo's en tientallen prive-situaties die nooit bedacht zouden kunnen zijn.
Deelnemers aan email gesprekken bevestigen dat de emails echt zijn.
[..]

[..]

Ook grappig hoe men (links) shit blijft projecten op Trump ZONDER bron, waar zij zichzelf schuldig aan maken MET bron:

- Uitschelden militairen (Biden staat op tape)
- Corruptie in Ukraine (Biden implicated in de emails)
- Corruptie in China (Biden implicated in de emails)
- Seksueel overschrijdend gedrag (Biden op tape)
- Knoeien met verkiezingen (Biden op tape, hulpjes van Omar op tape)
Mooie verzameling fake news die je daar hebt, heb je een lucifer nodig?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195849394
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dus nu ben je opeens voor grote oliebedrijven? Mental gymnastics?
Misschien dat je de aandachtsspanne van een goudvis hebt, dus nog even een vriendelijke herinnering om de cijfers van het rallybezoek aan te leveren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195849404
Het meest ergerlijke aan dat gedoe over de laptop is nog wel dat Fok! daar steevast groengekleurde linkjes van maakt.
pi_195849437
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Hunter Biden's laptop laat zien dat de Biden familie in-en-in corrupt is en bovendien ziekelijke drugs en seksproblemen heeft.

Mooi hoe de rebuttals altijd verschuiven
[..]

Gelekte emails en foto's.
[..]

Laptop van Hunter Biden.
[..]


[..]

*Tientallen foto's lekken, implicerend dat de laptop wel degelijk bestaat en in handen van vreemden is.
[..]

Foto's tonen tattoo's en tientallen prive-situaties die nooit bedacht zouden kunnen zijn.
Deelnemers aan email gesprekken bevestigen dat de emails echt zijn.
[..]


[..]

Ook grappig hoe men (links) shit blijft projecten op Trump ZONDER bron, waar zij zichzelf schuldig aan maken MET bron:

- Uitschelden militairen (Biden staat op tape)
- Corruptie in Ukraine (Biden implicated in de emails)
- Corruptie in China (Biden implicated in de emails)
- Seksueel overschrijdend gedrag (Biden op tape)
- Knoeien met verkiezingen (Biden op tape, hulpjes van Omar op tape)
Hoi Vogeltjesdans.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:49:08 #231
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849438
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooie verzameling fake news die je daar hebt, heb je een lucifer nodig?
Net als Rusia gate en de Oekraine telefoon gesprek. Een grote nothingburger.
*Hosselcopter*
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:49:39 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849452
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dus nu ben je opeens voor grote oliebedrijven? Mental gymnastics?
Je begrijpt er niet veel van, he? Ik heb nooit iets gezegd over grote oliebedrijven, ik heb gezegd dat fracking onder de $60 niet rendabel is.

Je weet gewoon niet waar je over praat, je lult een talking point na wat je ergens online gezien hebt zonder enige kennis van de materie. Het is stuitend dat je denkt dat wij op hetzelfde nivo zitten hier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195849454
quote:
13s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het meest ergerlijke aan dat gedoe over de laptop is nog wel dat Fok! daar steevast groengekleurde linkjes van maakt.
Maak er schootcomputer van ;)
pi_195849496
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:49 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Maar er schootcomputer van ;)
Tip van de dag!
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:52:11 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849512
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:49 schreef Dibble het volgende:

[..]

Net als Rusia gate en de Oekraine telefoon gesprek. Een grote nothingburger.
Russia gate bewezen geacht door de Senaat, Oekraine bewezen geacht door het Huis.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:53:51 #236
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849543
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Russia gate bewezen geacht door de Senaat, Oekraine bewezen geacht door het Huis.
En wat heeft het opgeleverd? Een impeachment zonder gevolgen :').
*Hosselcopter*
pi_195849561
twitter
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:54:32 #238
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849562
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:53 schreef Dibble het volgende:

[..]

En wat heeft het opgeleverd?
Nog niets, helaas. Maar goed, dat kan straks als Biden President is voor de rechter komen :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:54:56 #239
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849571
quote:
942 doden eergisteren, 871 gisteren. Gaat soepel dat plan.

160.000 nieuwe infecties in die 2 dagen, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195849578
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:53 schreef Dibble het volgende:

[..]

En wat heeft het opgeleverd? Een impeachment zonder gevolgen :').
Het toonde aan dat Dibble en Republikeinen uitgezonderd Romney geen normbesef hebben. Hier was Rutte terecht met zijn haren uit het torentje getrokken.
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:56:09 #241
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195849594
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:

- Uitschelden militairen (Biden staat op tape)
- Corruptie in Ukraine (Biden implicated in de emails)
- Corruptie in China (Biden implicated in de emails)
- Seksueel overschrijdend gedrag (Biden op tape)
- Knoeien met verkiezingen (Biden op tape, hulpjes van Omar op tape)
Elk onderdeel hier is onzin. Ik heb alle punten die je hebt genoemd al diverse keren voorbij zien komen en het is al meerdere keren weerlegd.

Het enige is dat Biden wat creepy over is gekomen bij diverse omhelzingen. Maar in de Fabeltjes Fuik wordt dit compleet gespind tot seksueel overschrijfend gedrag?

Overigens zijn er bronnen die de aantuigingen richting Trump onderstenen. De grab em by the pussy tape. De I would be dating her if she wasn't my daughter tape. Het telefoongesprek met Zhelinksy waarin hij om een 'favor' vraagt. Trump uitspraken richting McCain "I prefer people who weren't captured" En zijn beledigingen richting een Golden Star familie. Trump wilde de verkiezingen uitstellen en zegt bij voorbaat al dat alleen fraude ervoor kan zorgen dat hij kan verliezen en daardoor de uitslag niet zal respecteren. Allemaal op beeld.

Maar laten we eerlijk zijn, je bent niet met feiten en argumenten tot jouw overtuiging gekomen, dus bovensatande punten zal je ook niet overtuigen. Maar voor veel anderen wel omdat die nog in onze realiteit leven.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195849600
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:53 schreef Dibble het volgende:

[..]

En wat heeft het opgeleverd? Een impeachment zonder gevolgen :').
Dat is uiteraard een politieke keuze. Zijn partij steunt Trump gewoon per definitie, hoeveel bewijs er ook ligt :s).
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:57:26 #243
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849618
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

942 doden eergisteren, 871 gisteren. Gaat soepel dat plan.

160.000 nieuwe infecties in die 2 dagen, overigens.
Als je geen argumenten meer hebt meteen naar Covid grijpen. Gelukkig gaat Covid op miraculeuze wijze na 3 nov verdwijnen :D
*Hosselcopter*
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:58:38 #244
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849636
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:57 schreef Dibble het volgende:

[..]

Als je geen argumenten meer hebt meteen naar Covid grijpen. Gelukkig gaat Covid op miraculeuze wijze na 3 nov verdwijnen :D
Ik had het niet tegen jou, joh. Ik reageerde op een post die over covid ging. Mischien een beetje opletten?

En waarom herhaal je die idioot van een Trump nu weer, die roept al een half jaar dat covid zomaar even gaat verdwijnen en dat blijft maar niet gebeuren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195849656
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:57 schreef Dibble het volgende:

[..]

Als je geen argumenten meer hebt meteen naar Covid grijpen. Gelukkig gaat Covid op miraculeuze wijze na 3 nov verdwijnen :D
Ik dacht dat het volgens het oranje orakel maanden geleden al op miraculeuze wijze zou verdwijnen?
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 17:01:10 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195849685
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hun black lives matter support hebben ze anders niet in stilte en vreedzaamheid geuit. Waarom nu wel opeens?
Blijkbaar waren ze ook rustig bij de BLM protesten. Er zijn nogal wat proudboys en zo opgepakt die op politie schoten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195849692
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik dacht dat het volgens het oranje orakel maanden geleden al op miraculeuze wijze zou verdwijnen?
Sterker, hij denkt kennelijk dat Trump zijn eigen ziekte gefaket heeft ofzo en dat de halve wereld in lockdown is vanwege de verkiezingen in de VS... allemaal om Trump te stangen.
  zondag 25 oktober 2020 @ 17:03:12 #248
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849718
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Blijkbaar waren ze ook rustig bij de BLM protesten. Er zijn nogal wat proudboys en zo opgepakt die op politie schoten.
Dan heb je de afgelopen maanden zitten slapen. Proudboys is niets meer dan een paar overgroeide studenten en midlife wannabee's die van bier zuipen en hun land houden. Niets mis mee.
*Hosselcopter*
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 17:03:31 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849721
Deze al voorbij gekomen?

quote:
Biden leads slightly in Texas, poll indicates

https://www.politico.com/(...)en-trump-poll-432217
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 17:03:59 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195849730
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:03 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dan heb je de afgelopen maanden zitten slapen. Proudboys is niets meer dan een paar overgroeide studenten en midlife wannabee's die van bier zuipen en hun land houden. Niets mis mee.
En ze schoten op agenten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195849768
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[..]

Ja. Dat werd opgevolgd door een tantrum van Dibble hierboven.

Wat anders, was dit antwoord op het "verzoek" de reclame op Times Square te verwijderen van The Lincoln Project al voorbij gekomen ?

twitter
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 17:06:40 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195849776
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

En ze schoten op agenten.
Oh, hier moet ik wel om lachen, Proud Boys moeten schijnbaar een eed af leggen dat ze niet zullen masturberen. Arme incels :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 17:08:10 #253
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195849797
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

En ze schoten op agenten.
It's just an idea. Maak je niet druk joh.
*Hosselcopter*
pi_195850209
Stukje van Politico over de senaatsraces:
https://www.politico.com/(...)ican-majority-432213
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195850245
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef Dibble het volgende:

[..]

Hun black lives matter support hebben ze anders niet in stilte en vreedzaamheid geuit. Waarom nu wel opeens?
Wat is dit nu weer voor een discussie. Trump trekt mongolen en Biden niet. Wat zegt dat over de populariteit van de kandidaten?
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 17:33:05 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195850276
Beetje lockerroom gedoe inderdaad. Bovendien is Biden rijk en dan mag het.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195850329
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het interesseert mij simpelweg geen ene reet. In dat opzicht ben ik net een Republikein.
Ok, waarvan akte.
pi_195850459
Mijn voorspelling voor de aankomende verkiezingen. Ik ben benieuwd of het een beetje klopt. |:)

pi_195850467
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Jojoke het volgende:
Mijn voorspelling voor de aankomende verkiezingen. Ik ben benieuwd of het een beetje klopt. |:)

[ afbeelding ]
Er loopt een topic in AVK over 270 to win. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195850476
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er loopt een topic in AVK over 270 to win. ;)
Daar heb ik het net geplaatst ^O^
pi_195850593
twitter

Wie gelooft er nou nog in de Kerstman? 8)7
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 17:51:50 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195850644
Blijkbaar zijn dat Essential Workers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:02:55 #263
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195850914
Even opgeruimd, please continue :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:17:16 #264
176420 Dibble
Neqschot...?
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:21:32 #265
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195851326
Agenda voor de geinteresseerden :)

President Trump Holds Make America Great Again Rally in Manchester, NH 10-25-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Allentown, PA 10-26-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lititz, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Martinsburg, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lansing, MI 10-27-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in West Salem, WI 10-27-20
*Hosselcopter*
pi_195851475
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:21 schreef Dibble het volgende:
Agenda voor de geinteresseerden :)

President Trump Holds Make America Great Again Rally in Manchester, NH 10-25-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Allentown, PA 10-26-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lititz, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Martinsburg, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lansing, MI 10-27-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in West Salem, WI 10-27-20
De beste man reist wat af :Y
pi_195851494
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:21 schreef Dibble het volgende:
Agenda voor de geinteresseerden :)

President Trump Holds Make America Great Again Rally in Manchester, NH 10-25-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Allentown, PA 10-26-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lititz, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Martinsburg, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lansing, MI 10-27-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in West Salem, WI 10-27-20
Was je nog van plan om bezoekersaantallen van 2016 versus 2020 te gaan aanhalen of kwam je hier niet voor een inhoudelijke discussie?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195851514
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:21 schreef Dibble het volgende:
Agenda voor de geinteresseerden :)

President Trump Holds Make America Great Again Rally in Manchester, NH 10-25-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Allentown, PA 10-26-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lititz, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Martinsburg, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lansing, MI 10-27-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in West Salem, WI 10-27-20
Voor het publiek te hopen dat hij daar wél wil zijn.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:33:57 #269
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195851674
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:26 schreef budha het volgende:

[..]

Voor het publiek te hopen dat hij daar wél wil zijn.
Sorry ik ben een beetje laat mee maar er zijn al 20 rallies geweest deze maand. dit is slechts het vooruitzocht voor aankomende week.
*Hosselcopter*
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 18:34:26 #270
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195851682
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:21 schreef Dibble het volgende:
Agenda voor de geinteresseerden :)

President Trump Holds Make America Great Again Rally in Manchester, NH 10-25-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Allentown, PA 10-26-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lititz, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Martinsburg, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lansing, MI 10-27-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in West Salem, WI 10-27-20
Hij is vier jaar aan de macht geweest en America is nog steeds niet great?

Misschien had hij wat minder op de golfbaan moeten staan en wat meer moeten werken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195851697
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:21 schreef Dibble het volgende:
Agenda voor de geinteresseerden :)

President Trump Holds Make America Great Again Rally in Manchester, NH 10-25-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Allentown, PA 10-26-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lititz, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Martinsburg, PA 10/26/20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in Lansing, MI 10-27-20
President Trump Holds Make America Great Again Rally in West Salem, WI 10-27-20
Make America Great Again blijft een belachelijke verkiezingsslogan voor een zittende president. Impliceert dat hij daar de afgelopen vier jaar niet in geslaagd is.
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 18:35:31 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195851707
twitter


Dat is echt een heel typerend beeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195851763
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:33 schreef Dibble het volgende:

[..]

Sorry ik ben een beetje laat mee maar er zijn al 20 rallies geweest deze maand. dit is slechts het vooruitzocht voor aankomende week.
"Before the plague came in, I had it made. I wasn’t coming to Erie. I have to be honest. There was no way I was coming. I didn’t have to,”

;)
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:43:18 #274
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195851914
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:33 schreef Dibble het volgende:

[..]

Sorry ik ben een beetje laat mee maar er zijn al 20 rallies geweest deze maand. dit is slechts het vooruitzocht voor aankomende week.
Ah, dat verklaart de piek in nieuwe covid gevallen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 18:44:35 #275
491163 Viesdik
pi_195851936
- Probeer dat eens in BNW of zo -

[ Bericht 79% gewijzigd door Tijger_m op 25-10-2020 18:49:04 ]
pi_195851938
Kan dat inhoudsloze geemmer niet in het akv topic? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:45:57 #277
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195851963
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart de piek in nieuwe covid gevallen :D
Nobody gives a shit about covid. Srsly, kom met iets nieuws man :')
*Hosselcopter*
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:47:20 #278
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195852003
quote:
Is het slim om naar NH te gaan? Die staat lijkt dit jaar geen rol te spelen.

Trump heeft wel wat slecht nieuws te verwerken in NH:

quote:
Joe Biden Endorsed by New Hampshire Newspaper That's Supported GOP Candidates for a Century

A prominent conservative New Hampshire newspaper made its first-ever endorsement of a Democratic presidential candidate in its more than 100-year history on Sunday, backing former Vice President Joe Biden over President Donald Trump.

The endorsement of Biden from the New Hampshire Union Leader came as President Donald Trump heads to the Eastern state on Sunday to rally supporters there. The newspaper, which was established after the merger of two Manchester papers in 1913, had previously only endorsed Republican presidential candidates until 2016, when it backed Libertarian presidential nominee Gary Johnson—the former GOP governor of New Mexico. The Union Leader is New Hampshire's largest newspaper and the only paper circulated statewide.

"Building this country up sits squarely within the skill set of Joseph Biden. We have found Mr. Biden to be a caring, compassionate and professional public servant. He has repeatedly expressed his desire to be a president for all of America, and we take him at his word. Joe Biden may not be the president we want, but in 2020 he is the president we desperately need. He will be a president to bring people together and right the ship of state," the Union Leader wrote in a Sunday editorial.

https://www.newsweek.com/(...)ates-century-1541966
Géén kloon van tvlxd!
pi_195852009
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:45 schreef Dibble het volgende:

[..]

Nobody gives a shit about covid. Srsly, kom met iets nieuws man :')
quote:
As the country continues to grapple with the coronavirus outbreak, 62% of voters say the outbreak will be a very important factor in their decision about who to support in the fall.
https://www.pewresearch.o(...)n-the-2020-election/

Oh ja, en vergeet de rally cijfertjes niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:49:27 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195852056
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:45 schreef Dibble het volgende:

[..]

Nobody gives a shit about covid. Srsly, kom met iets nieuws man :')
Hm, dat is niet wat de kiezers zeggen, sorry.

Jouw probleem is dat je in een bubble zit en niet ziet wat gewone Amerikanen denken en zeggen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:53:59 #281
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_195852164
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, dat is niet wat de kiezers zeggen, sorry.

Jouw probleem is dat je in een bubble zit en niet ziet wat gewone Amerikanen denken en zeggen.
Wat is Joe zijn oplossing dan voor besmettingen? Wat is zijn viesie op het vaccin, behandel methoden? Waarom was hij in maart nog Trump nog aan het uitmaken voor een xenofoob omdat vluchten vanuit China verbannen werden? De impeachment was belangerijker dan covid voor de democraten.

Beetje makkelijk achteraf. Cuomo uit NY heeft ouderen in verzorgingshuizen gepropt waar mega besmettingen plaatsvonden. Terwijl Trump een schip had gestuurd met honderden bedden.

Sorry maar covid bullshit excuses zijn echt niet meer acceptabel vanuit de kant van links.
*Hosselcopter*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 18:54:23 #282
491163 Viesdik
pi_195852176
Het zou me niet verbazen als Biden de rit niet gaat uitzitten vanwege zijn oudere leeftijd, waardoor de vice President het stokje gaat overnemen en je dus de eerste vrouwelijke President gaat krijgen. Je ziet aan alles dat Biden het niet alleen fysiek, maar ook mentaal gewoon niet aankan.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:56:18 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195852217
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:53 schreef Dibble het volgende:

[..]

Wat is Joe zijn oplossing dan voor besmettingen? Wat is zijn viesie op het vaccin, behandel methoden? Waarom was hij in maart nog Trump nog aan het uitmaken voor een xenofoob omdat vluchten vanuit China verbannen werden?
Mischien kun je dat gewoon opzoeken op Joe Bidens website? Zomaar een gedachte?

Maar ik vermoed dat het zal beginnen met geen incompetente leugenaars bij het CDC neer te zetten die rapporten en adviezen vervalsen om Trump blij te maken.
En geen adviseur te benoemen die geen verstand heeft van de problematiek.

En niet constant te liegen. Dat helpt, heb ik gehoord.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Games zondag 25 oktober 2020 @ 19:12:36 #284
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195852567
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:54 schreef Viesdik het volgende:
Het zou me niet verbazen als Biden de rit niet gaat uitzitten vanwege zijn oudere leeftijd, waardoor de vice President het stokje gaat overnemen en je dus de eerste vrouwelijke President gaat krijgen. Je ziet aan alles dat Biden het niet alleen fysiek, maar ook mentaal gewoon niet aankan.
De man is acht jaar VP geweest. Hij weet waar hij aan begint, hoor.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195852582
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:54 schreef Viesdik het volgende:
Het zou me niet verbazen als Biden de rit niet gaat uitzitten vanwege zijn oudere leeftijd, waardoor de vice President het stokje gaat overnemen en je dus de eerste vrouwelijke President gaat krijgen. Je ziet aan alles dat Biden het niet alleen fysiek, maar ook mentaal gewoon niet aankan.
Aan wat precies zie je dat dan, meneer de psycholoog?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:14:18 #286
491163 Viesdik
pi_195852594
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:12 schreef Puddington het volgende:

[..]

De man is acht jaar VP geweest. Hij weet waar hij aan begint, hoor.
En misschien weet hij ook wel hoe het eindigt :)
  Redactie Games zondag 25 oktober 2020 @ 19:15:47 #287
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195852621
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:14 schreef Viesdik het volgende:

[..]

En misschien weet hij ook wel hoe het eindigt :)
Wat is dat nou weer voor halvegare oneliner?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 19:16:26 #288
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195852634
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:14 schreef Viesdik het volgende:

[..]

En misschien weet hij ook wel hoe het eindigt :)
Mischien weet hij dat wel, mischien niet, heb je ook nog wat inhoudelijks te bieden of is dit het?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:17:13 #289
491163 Viesdik
pi_195852652
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:15 schreef Puddington het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor halvegare oneliner?
Succes uit het verleden bieden geen garantie voor het heden.
Vind je dat een betere oneliner?
Of denk je dat Biden er jonger op is geworden? :')
  Redactie Games zondag 25 oktober 2020 @ 19:19:13 #290
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195852683
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Succes uit het verleden bieden geen garantie voor het heden.
Vind je dat een betere oneliner?
Of denk je dat Biden er jonger op is geworden? :')
Ik heb meer vertrouwen in Biden, ook al is hij oud, dan zo'n obese seniele bejaarde als Trump.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:19:36 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195852692
twitter


Tijd voor een feestje. Die GOP is volslagen toondoof.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:20:34 #292
491163 Viesdik
pi_195852706
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:19 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik heb meer vertrouwen in Biden, ook al is hij oud, dan zo'n obese seniele bejaarde als Trump.
Jij stemt op de man merk ik alweer.
  Overall beste user 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:20:49 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195852710
twitter


Wat een sukkel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195852711
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Succes uit het verleden bieden geen garantie voor het heden.
Vind je dat een betere oneliner?
Of denk je dat Biden er jonger op is geworden? :')
Ach, Biden redt het nog wel vier. Daarna moet hij het stokje lekker overdragen aan een jongeren kandidaat.

Maar goed, hoogbejaarde politici hebben ook niet mijn voorkeur. Gelukkig ben ik geen Amerikaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games zondag 25 oktober 2020 @ 19:21:07 #295
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195852717
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:20 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Jij stemt op de man merk ik alweer.
Wat? Ik ben niet eens Amerikaan.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:21:30 #296
491163 Viesdik
pi_195852724
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:21 schreef Puddington het volgende:

[..]

Wat? Ik ben niet eens Amerikaan.
Daar gaat het niet om
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 19:23:44 #297
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195852759
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om
Bij stemmen gaat het precies daarom.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:24:07 #298
491163 Viesdik
pi_195852763
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Wat een sukkel.
Dat zegt hij alleen om het publiek aan het lachen te krijgen.
Ironie heet dat volgens mij.
Dat mensen dit niet inzien, zegt meer over die mensen over Trump zelf :)
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 19:24:58 #299
491163 Viesdik
pi_195852779
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bij stemmen gaat het precies daarom.
Vind je het erg als ik je negeer?
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 19:26:12 #300
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195852805
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:24 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik je negeer?
Nee, hoor, totaal niet, dat is iets wat wij zelfs aanraden. Ik zou er echter niet op rekenen dat ik jou negeer :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')