Nee, frituur thuis al zatquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Doe je volgend jaar ook mee met heel holland frituurt?
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind jij dat je vrouwen best een paar petsen mag geven als ze niet luisteren?
En kinderen?quote:
Nee lekker laten rottenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vind je dat @:josbrech vrijgesproken moet worden?
En ook niet bij gekleurde mensen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, corrigerende tik is nooit ok
Ben wel klaar met de kapsalon eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
Hoe vaak eet jij kapsalon per week?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ook niet bij gekleurde mensen?
Jaren 80quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:29 schreef Maanvis het volgende:
welke tijd wilde je meemaken maar ben je te laat voor geboren?
Oke lekker progressief daar heb ik niet per se wat tegen.quote:
Bij benadering toch wel een aantal keerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke lekker progressief daar heb ik niet per se wat tegen.
Hoe vaak heb je bij benadering een erectie per dag?
Meer of minder dan 7?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bij benadering toch wel een aantal keer
Nee, wel zwartvissen, keer of 3 per weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Lanceer je graag bruinvissen? En zo ja hoe vaak.
Heb ik niet maar jij komt in de buurtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:33 schreef phoenyx het volgende:
Wie vind je de meest irritante user op FOK! ?
Nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer laat je je moeder een keer zien op youtube?
Paul!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie moet de volgende user worden voor de vraag wat je wil onz editie?
Is privequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:37 schreef phoenyx het volgende:
Wat is het ergste dat je ooit hebt meegemaakt?
Op de bips soberso.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind jij dat je vrouwen best een paar petsen mag geven als ze niet luisteren?
Als hij onschuldig is ook?quote:
Pfoee, toch wel dat ik op mezelf ging wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is het beste wat je ooit is overkomen?
Denk zeker 30-40quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoeveel kappa knoffo's heb je in je leven ongeveer gegeten?
Dat je een boodschap beter kan overbrengen dan met alleen audio, en dat je buiten beschouwing gelaten wát je precies doet op het internet, je veel sneller een fanbase cq volging kan creërenquote:
Met een FOK!ker? Denk @kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
Als je met een FOK!ker (of FOK!ster) zou moeten samenwonen, wie kies je dan?
Denk iedereen wel eensquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:46 schreef phoenyx het volgende:
Heb je ooit een vinger in je kont gestoken?
Die krijg je ook wel zonder samen te wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met een FOK!ker? Denk @:Kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benEn hem misschien op het rechte pad kan krijgen...
Met een FOK!ster? @:DJMO Krijg ik ein-de-lijk een schop onder m'n hol
Met DJMO blijft er niets meer van je hol over..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met een FOK!ker? Denk @:Kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benEn hem misschien op het rechte pad kan krijgen...
LAUFEN!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel zonder samen te wonenLOPEN ZUL JE KRENG!
Nooit gedaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef K.Indertent het volgende:
Waarom deed je alsof de Clio van iemand anders was? Wat was je werkelijke intentie?
Oh jahwel hoor. Een goed gespierde kont en benenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met DJMO blijft er niets meer van je hol over..
Als de tijd rijp isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef Hallojo het volgende:
Wanneer ga je, net als @:DJMO, 80 kilometer lopen?
bah bah, dan is er niks meer te knabbelen overquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh jahwel hoor. Een goed gespierde kont en benen
Hah. Betrapt vriend. Snap je nou dat ik niet in domme NS uniform grapjes trap? Echte mannen doen het op gelijke grond.quote:
Denk je dat de tijd rijp is voordat je overlijdt?quote:
Kut. ben over 6 weken jarig en denk dat het heel erg saai gaat zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:53 schreef Maanvis het volgende:
Als je vandaag jarig was hoe zou je dat dan vinden in de coronatijd?
Gisteren laten doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:54 schreef Maanvis het volgende:
Zijn je tieten klein en bescheiden, zodat je ze niet door de war haalt met bergen?
43quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef Maanvis het volgende:
Wat is je favoriete couplet van het Duitse volkslied?
Ik had vandaag welgeteld niets moeten doen, en dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Wat had je vandaag moeten doen maar wat heb je niet gedaan?
"Onze auto rijdt op alcohol" over Kreequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:58 schreef Maanvis het volgende:
Als je zelf een songtekst mocht schrijven over een FOK! user wat zou die tekst dan zijn?
Lang naar kijken en zachtjes strelen als dat magquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou je met deze kont doen?
Oh dan moet er iemand anders gekozen worden voor volgende week.quote:
Nee dat is alleen in de slaapkamerquote:
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Pfoee, toch wel dat ik op mezelf ging wonen
Bevalt prima, geen tips behalve elke avond schoonmaken na gebruik. DIRECT! Anders word het een helquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef Scheepskok het volgende:
Braad, een tijd geleden heb je een airfryer gekocht. Ik heb er een gewonnen bij een puzzel, maar nog niet ontvangen. Hoe bevalt je dat ding? En heb je nog tips?
Broodje Donerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:03 schreef Hallojo het volgende:
Wat zou je als laatste maaltijd kiezen als je geëxecuteerd zou worden?
4500, dat weet iedereen.quote:
Dat is een goede tip!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bevalt prima, geen tips behalve elke avond schoonmaken na gebruik. DIRECT! Anders word het een hel
Ha ha, leuk! Ik zou vier enorme hamburgers bestellen met veel patat, een doos sigaren en een krat bier, zodat ik compleet dronken, dat ik niet meer op mijn benen kan staan, naar de elektrische stoel wordt geleid. Als je dronken bent voel je geen pijn en ben je er gewoon niet bij.quote:
1,4quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:08 schreef phoenyx het volgende:
Hoeveel vingers heb je in je kont weten te stoppen?
@Flippieequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dan moet er iemand anders gekozen worden voor volgende week.
Nou euhh zit lang genoeg op fok om over niks meer te verbazen onderhand. Hahaha zoveel wtf momenten gehadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel de hemd van het lijf vragenquote:
Een hele grote vlammenwerper?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is jouw visie op het smelten van de poolkappen en hoe moet men hiermee omgaan?
Jezus wat een lap tekst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ik zie in je videos dat je een emotie-eter bent. Denk je niet dat het verstandig is om te stoppen met FOK! en met Youtube? Ik kan me voorstellen dat die beledigingen die je hier krijgt het overgewicht alleen maar vergroten. Op deze manier ga je overgewicht ook echt als een onderdeel van je persoonlijkheid zijn. Misschien is het juist goed om afstand te nemen van een platform waarop het steeds over je overgewicht gaat, zodat je mentaal wat rustiger wordt en niet steeds een terugval krijgt. Hoe vind je het eigenlijk dat veel users jou zo belachelijk maken en wat is de reden dat je toch weer steeds terug komt op FOK!? Als je bang bent voor eenzaamheid dan is het misschien een idee om wat vrijwilligerswerk ergens op te pakken? Ik denk dat je daar ook gelukkiger van wordt en dan zit je ook minder vaak stil.
Als het maar geen appelflappen zijn whuahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Voor het afvallen liever een lap tekst dan een lap vlees, of niet @:Braddie
Al ruim 5 jaar in bezitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef jameshond7 het volgende:
Heb je je rijbewijs trouwens al gehaald?
hahahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het maar geen appelflappen zijn whuahahaha
Nee maar ff serieus een appel klinkt heel gezond dus, maar zit echt boordevol natuurlijke suikers.quote:
Hoeft er nog maar 20cm van mij bij en dan hebben we de sociale shit onder controle.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:26 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
een meter dertig je weet zelluf toch hahaha
Vieze fantasien weer phoenyx XDquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je moeder te neuken om je vader te redden of je vader jou te laten neuken om je moeder te redden, welke zou je dan kiezen?
Zelfmoordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je moeder te neuken om je vader te redden of je vader jou te laten neuken om je moeder te redden, welke zou je dan kiezen?
Zo'n clio RS rijd je toch ook het snot voor de ogen weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Clio.
Wankelmotoren zijn onbetrouwbaar. RX-8 is klein, en dat ding zuipt. Bron? CarThrottle.
Ja, en is een stuk comfortabeler, betrouwbaarder, en vast ook zuinigerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zo'n clio RS rijd je toch ook het snot voor de ogen weg.
Mwuha 2ehands zou ik me er nog niet aan wagen, want Renault. Geef mij maar een ongeblazen 2 liter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, en is een stuk comfortabeler, betrouwbaarder, en vast ook zuiniger
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou je met deze kont doen?
Broodje Frikandelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Wat is je favoriete snack bij de patat?
Het leek mij een leuk initiatief om vragen te beantwoorden. Ongeacht van wie, en ongeacht wie met het oorspronkelijke idee kwam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:56 schreef phoenyx het volgende:
Wat motiveerde je om dit topic te openen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat is het verhaal achter je bakkebaarden?
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
Een like zie ik als een bedankjeThanks maat
Wat is iets wat je wil nalaten aan FOK!kers. Een wijsheid, een idee, een mening, het maakt niet uit, gewoon iets rechtstreeks uit je hart.quote:
Dat je FOK! niet als dagboek moet behandelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is iets wat je wil nalaten aan FOK!kers. Een wijsheid, een idee, een mening, het maakt niet uit, gewoon iets rechtstreeks uit je hart.
Nogal een aparte benaming voor wat net is gebeurd gezien ik niks raars heb gezegd, maar blijkbaar moet het wel weg. Behalve de laatste reactie van DeBraad weer. Dit is corruptie.quote:
Klopt ik ben corruptquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nogal een aparte benaming voor wat net is gebeurd gezien ik niks raars heb gezegd, maar blijkbaar moet het wel weg. Behalve de laatste reactie van DeBraad weer. Dit is corruptie.
Je kan er iets grappigs van maken, dat is ook de reden dat je gewoon die posts weg kon halen. Maar het is gewoon corrupt. Ik denk dat jij ook wel weet dat dit gewoon eigenlijk niet zou mogen maar dat je het wel hebt gedaan.quote:
Nee hoor, dit topic is gewoon bedoeld om leuke vragen te stellen aan Braddie en niet om te trollen waar jij op bent. Nu gewoon leuk hier doen of ga anders wegquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je kan er iets grappigs van maken, dat is ook de reden dat je gewoon die posts weg kon halen. Maar het is gewoon corrupt. Ik denk dat jij ook wel weet dat dit gewoon eigenlijk niet zou mogen maar dat je het wel hebt gedaan.
'niet om te trollen waar jij op bent'quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, dit topic is gewoon bedoeld om leuke vragen te stellen aan Braddie en niet om te trollen waar jij op bent. Nu gewoon leuk hier doen of ga anders weg
Allemaal prima, maar nu gewoon vragen stellen aan Braddie of anders weg gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
'niet om te trollen waar jij op bent'
Is er alcohol in het spel? Ik denk dat jij ook wel weet dat je gewoon normale posts van mij weer hebt weggehaald omdat o.a. de reacties van mods jullie weer niet goed uitkwamen. Als @:danny eens alles op zou slaan en zou kunnen terugkijken dan zou hij ook wel snappen waar ik het over heb
Ja lollig. Ik snap dat je mij niet mag en daarom zo reageert maar dat moderators wat normaal reageren zou ook in jouw beste belang moeten zijn niet waar.quote:
Wasmachinemonsters, kan niet anders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ben jij ook altijd 1 sok kwijt als je de was hebt gedaan? Zo ja, welk complot zit hier volgens jou achter?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja lollig. Ik snap dat je mij niet mag en daarom zo reageert maar dat moderators wat normaal reageren zou ook in jouw beste belang moeten zijn niet waar.
Oldskool braddie topicsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat je FOK! niet als dagboek moet behandelen.
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:44 schreef Dries4Ever het volgende:
Ben ik de enige die twijfelt of dit de echter braad is?
Ja, heeft het. Alles boven de 338 euro per maand word aangevuld. Dus stel ik verdien 200 YouTube euro's dan is dat uitkering + 200 YouTube euro's. Verdien ik 400 YouTube euro's dan is dat 60% Uitkering en 40% YouTube zodat het samen 100% uitkering is als het ware.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:41 schreef Sheffield het volgende:
Heeft het YouTube inkomen effect op de hoogte van jouw uitkering?
Betaal je er eigenlijk ook inkomstenbelasting over?
Dit is geen disrespectvolle vraag maar je bent een beetje flinker. Ik weeg zelf ook niet heel dun.quote:
Ik heb wel een rem. Als ik merk dat ik echt vol ga raken, dan stop ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit is geen disrespectvolle vraag maar je bent een beetje flinker. Ik weeg zelf ook niet heel dun.
Wat mij is opgevallen is elke keer als ik friet haal voor mezelf, dan bestel ik altijd 2 grote friet voor mezelf of een grote en een kleine. Ik pak dan wel maar één snack, om kosten te drukken.
Maar heb jij dus ook dat je eigenlijk porties neemt die te groot zijn? Ik eet me vaak stijf overal aan, ik moet daar denk ik mee stoppen maar ik heb geen rem, heb jij tips? Of heb jij hier helemaal geen last van?
heb jij dat dieet bedacht?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je wel eens aan professionele hulp bij het afvallen gedacht? Aangezien je al 450 mislukte pogingen en jojodiëten achter de rug hebt.
Wel aan gedacht, ook gekregen, niet mijn ding.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je wel eens aan professionele hulp bij het afvallen gedacht? Aangezien je al 450 mislukte pogingen en jojodiëten achter de rug hebt.
niet in een jojodieetquote:
Doe je knap ik ga echt door. Zeker als ik naar een lopend buffet ga dan wil ik de prijs eruit eten. Soms lig ik dan zo misselijk op bed dat ik of moet kotsen of net niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb wel een rem. Als ik merk dat ik echt vol ga raken, dan stop ik.
Maar ik bestel meestal nét genoeg dat ik wel vol zit maar niet tegen het randje aan
Prijs er uit eten is niet zo moeilijk bij een buffet. als ik 2 goede grote gangen neem is dat wel er uit hoor, easy. Meer ook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Doe je knap ik ga echt door. Zeker als ik naar een lopend buffet ga dan wil ik de prijs eruit eten. Soms lig ik dan zo misselijk op bed dat ik of moet kotsen of net niet.
Ja maar prijs eruit eten dan speel je gelijk, ik wil vaak echt gewoon de prijs er dubbel uiteten. Bij een Chinees buffet ga ik dan voor 4 borden of 5 volle borden nooit bami of rijst erbij dat vult te zeer. Maar vaak eet ik dan gewoon veel te veel kcal weg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Prijs er uit eten is niet zo moeilijk bij een buffet. als ik 2 goede grote gangen neem is dat wel er uit hoor, easy. Meer ook.
Ik drink áls ik al drink maximaal 1 biertjequote:Op zondag 18 oktober 2020 17:50 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh een vraag drink jij alcohol? Daar heb ik ook wel moeite mee.Niet dat ik drank probleem heb maar bierbuik...
Rare vraagquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:58 schreef phoenyx het volgende:
Als je een geestelijke stoornis uit zou mogen kiezen om te hebben welke zou het dan zijn?
Dat lijkt mij naar ik zou dan gewoon schizofrenie kiezenquote:
Niet weten dat ik dat toch al doe naar onbekenden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Geen Gilles de la TourBrad? De hele dag ‘TYROS TYROS GENOS’ schreeuwen.
Nee man. Kijk, buitenkomen doe ik tóch al weinig omdat ik me te zelfbewust ben, dus als het een echte stoornis zou worden verandert er toch weinigquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij naar ik zou dan gewoon schizofrenie kiezen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:35 schreef phoenyx het volgende:
Zou je een abortus overwegen als de baby een meisje blijkt te zijn?
Hoe oud ben je nu dan? En je hebt geen vriendin, toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Voor m'n 40e, wil ik zeker kinderen.
Ik ben nu 29.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan? En je hebt geen vriendin, toch?
Ga je nou bewust niet in op die tweede vraag?quote:
Wat zou je doen als de vrouw met wie je een relatie zou willen, al meerdere kinderen heeft en geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Voor m'n 40e, wil ik zeker kinderen.
- Jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga je nou bewust niet in op die tweede vraag?
Wanneer ga je beginnen met het wandelschema dat ik voor je heb opgesteld?
[..]
Wat zou je doen als de vrouw met wie je een relatie zou willen, al meerdere kinderen heeft en geen kinderen meer kan krijgen?
Je zou dus zonder meer je eigen kinderwens opzij zetten? Bijzonder ... Kunnen niet veel mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
- Ja
- Als het een beetje oke weer is
- Zou ik niet erg vinden, en haar kinderen beschouwen als extraatje en er leuke dingen mee ondernemen
Ja, ik zou mijn eigen kinderwens opzij zetten als degene waarmee ik zou daten/relatie krijg al een kind / meerdere kinderen zou hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou dus zonder meer je eigen kinderwens opzij zetten? Bijzonder ... Kunnen niet veel mensen.
Persoonlijk denk ik dat je hier nu te makkelijk over denkt; uiteindelijk gaat zoiets toch knagen aan je.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn eigen kinderwens opzij zetten als degene waarmee ik zou daten/relatie krijg al een kind / meerdere kinderen zou hebben.
Dat is misschien aan de orde als het uiteindelijk zo ver is. Maar er kan nog veel veranderen afhankelijk van mijn situatie.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je hier nu te makkelijk over denkt; uiteindelijk gaat zoiets toch knagen aan je.
Gewijzigdquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Met die naam wilde je toch niet meer geassocieerd worden?
Waar baseer je deze getallen op? Als ik je kanale even snel scan kom ik tot de conclusie dat het tot nu toe niet meer dan tientjeswerk kan zijn. En dan bedoel ik over het geheel, niet maandelijks. Ben je de realiteit niet compleet verloren als je denkt dat je over iets meer dan een half jaar al zou kunnen rondkomen van YouTube? Ik ben erg benieuwd naar jouw eigen visie dus ik kijk uit naar het antwoord.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zomer 2021 kan ik van YouTube "Leven" denk ik, als in. Vaste lasten betalen + eten/drinken. Januari 2022 hou ik aan als dat ik er ook daadwerkelijk véél meer van kan.
Ik baseer deze getallen op mijn eigen analytics.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:11 schreef How het volgende:
[..]
Waar baseer je deze getallen op? Als ik je kanale even snel scan kom ik tot de conclusie dat het tot nu toe niet meer dan tientjeswerk kan zijn. En dan bedoel ik over het geheel, niet maandelijks. Ben je de realiteit niet compleet verloren als je denkt dat je over iets meer dan een half jaar al zou kunnen rondkomen van YouTube? Ik ben erg benieuwd naar jouw eigen visie dus ik kijk uit naar het antwoord.
Die maakt toch geen voorspelling van je inkomsten in de toekomst? Ik heb een aardig beeld van hoeveel views je nodig hebt om krapjes rond te komen van YouTube, en daar zit je nog lang niet. Het lijkt me heel sterk dat je totale inkomsten tot nu toe ook maar in de buurt komen om één maand van rond te kunnen komen, dus ben ik heel benieuwd waarom je denkt in een krap jaar zo te groeien dat je ruim in je levensonderhoud kan voorzien met YouTube.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik baseer deze getallen op mijn eigen analytics.
Ik zit op toch al wel een redelijk bedrag in de maand, ga niet specificeren hoeveel, maar het zijn al 3 cijfers, en dat met 2000 abonnees.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:29 schreef How het volgende:
[..]
Die maakt toch geen voorspelling van je inkomsten in de toekomst? Ik heb een aardig beeld van hoeveel views je nodig hebt om krapjes rond te komen van YouTube, en daar zit je nog lang niet. Het lijkt me heel sterk dat je totale inkomsten tot nu toe ook maar in de buurt komen om één maand van rond te kunnen komen, dus ben ik heel benieuwd waarom je denkt in een krap jaar zo te groeien dat je ruim in je levensonderhoud kan voorzien met YouTube.
Of is het meer een wens dan een verwachting?
Begrijp me niet verkeerd, je grootste kanaal doet het leuk, maar er van rondkomen binnen een jaar? Het lijkt een beetje alsof je ineen sprookje leeft als je dat serieus meent, of je moet in het geheim hele grootse plannen smeden.
Oké, bedankt voor je ietwat ontwijkende doch uitgebreide antwoord.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik zit op toch al wel een redelijk bedrag in de maand, ga niet specificeren hoeveel, maar het zijn al 3 cijfers, en dat met 2000 abonnees.
Ik verwacht niet dat ik er ruim van kan leven over een jaar. Maar ik verwacht wel dat ik er van kan leven. Dus dat mijn vaste lasten geval gedekt zijn en ik 100 euro overhou.
Ik word al gespot door de grotere muziekkanalen, er gaat ook iets interessants aankomen voor mij met de tijd, en ik heb vorig jaar rond deze tijd al samengewerkt met Casio. Ik ben een simpele ziel, die met simpele zooi, simpele filmpjes maakt, maar tóch blijven mensen hangen.
Ik schijn volgens een redelijk grote YouTuber een USP te hebben en dat is mijn interactie met mijn publiek tijdens streams. De meesten die op YouTube muziek maken die lezen de comments en die doen hun eigen ding. Ik heb dit afgekeken van Marc Rebilet en Dovydas, en merk dat het publiek zo steeds langer blijft plakken, maar ook geneigd is om sneller te abonneren.
In een sprookje leven weet ik niet, optimistisch? Ja zeker, maar dat ben ik eigenlijk altijd wel, en het feit dat ik nu al 3 cijfers aantik en mijn kanaal in 6 maanden met 1000 abonnees is gegroeid, terwijl de eerste 1000 16 maanden duurde zegt ook wel wat.
Nee hoor, niets ontwijkends aan. Alleen ik ga niet specifiek met bedragen komen want dat gaat niemand iets aan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:48 schreef How het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je ietwat ontwijkende doch uitgebreide antwoord.
Waarom doen alle youtubers daar zo geheimzinnig over, wordt Google boos als je het toch bekend zou maken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee hoor, niets ontwijkends aan. Alleen ik ga niet specifiek met bedragen komen want dat gaat niemand iets aan.
Dat niet persé. En er zijn wel YouTubers die dingen prijs geven. Ik zelf geef in deze video prijs hoeveel ik met mijn best bekeken video heb verdient: Maar ik zal niet snel analytics van een maand laten zien of zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom doen alle youtubers daar zo geheimzinnig over, wordt Google boos als je het toch bekend zou maken?
Omdat ze het vaak rooskleuriger oo beeld brangen dan het daardwerkelijk is, denk ik gebaseerd op de vele malen dat de inkomsten toch gelekt zijn van verschillende YouTubers. Er zijn er best veel die wat meer inkijk geven, en met die informatie lijkt het me erg sterk dat je met een kanaal met enkele filmpjes boven de 10k views meer dan 100 euro per maand binnenharkt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom doen alle youtubers daar zo geheimzinnig over, wordt Google boos als je het toch bekend zou maken?
Niets, heb shoarmaquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat wordt er vanavond in de airfryer geflikkerd?
Vind ik al meer dan verwacht. Maar voorlopig nog niet voldoende om van te levenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:38 schreef Modus het volgende:
Volgens deze site is het nu geschat ca 260 p/m als je mazzel hebt. En andere channel 2 tientjes p/m.
Gaat prima.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:27 schreef stokj het volgende:
@:debraad Hoe is het verder met je? Hou je het een beetje vol zo in deze nieuwe leefperiode? Hoe is het met de vrouwtjes?
ZIJN?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat prima.
Hou het vol
Zijn in m'n leven.
Pisser.quote:
Tmi.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Toe maar! Geniet er goed van man!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gaat prima.
Hou het vol
Zijn in m'n leven.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
En ¤ 16 p/m als je pech hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:38 schreef Modus het volgende:
Volgens deze site is het nu geschat ca 260 p/m als je mazzel hebt. En andere channel 2 tientjes p/m.
Niet verwacht ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Hoe gaat het met je wandelschema welke je van @:djmo hebt gekregen?
Met het wandelschema gaat het vast primaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
De Admiraalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En ¤ 16 p/m als je pech hebt.
Daarvoor bestel je bij De Admiraal nog geen twee grote kapsalons.
Braddie zit al weken binnen. 🤬quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Daar heeft hij naar gekekenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Vind ik schandalig. Dts is er medeverantwoordelijk voor als ie sterftquote:
Vind het belachelijk, hoe debiel sommigen van zijn uitspraken ook zijn. Deze censuur hoort niet, blokkeer het dan in alle landen behalve NL maar verwijder het niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:56 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat vind je van de kanaalverwijdering van Lange Frans?
En raad je YouTubers die zowel muzikale als politieke video's willen maken aan om aparte kanalen aan te maken?
Er word gewandeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Wat een leuk topic.
Hoeveel km per dag?quote:
Als het een beetje oke weer is 2. Als het mij te koud is (Wat het de laatste paar dagen isquote:
Wanneer is het weer dan ok volgens jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als het een beetje oke weer is 2. Als het mij te koud is (Wat het de laatste paar dagen is) niet.
Wat is precies het nut om het overal te blokkeren behalve in Nederland?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vind het belachelijk, hoe debiel sommigen van zijn uitspraken ook zijn. Deze censuur hoort niet, blokkeer het dan in alle landen behalve NL maar verwijder het niet..
Mwa, ik denk dat het kanaal wel echt is verwijdert, anders had er wel "privé" gestaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is precies het nut om het overal te blokkeren behalve in Nederland?
(oprecht benieuwd hoe je dit ziet)
Was het niet beter geweest alleen de video's die te ver gaan te blokkeren?
Ik weet trouwens zeker dat als YouTube het wil, ze het kanaal zo terug kunnen zetten. Er wordt niks verwijderd. De voorzichtige excuses vanochtend van Lange Frans voor de bedreiging van Rutte zal ook wel een poging zijn tot een wit voetje bij YouTube.
Toevallig netquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:44 schreef Scheepskok het volgende:
Bestel je nog wel eens wat bij De Admiraal?
Goed, spreek ik sinds eergisteren weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoe is het met petjesmeneer?
Wat heb je besteld?quote:
Nog niets concreets, maar er zijn al wel dingen langsgekomen waarvan ik zeg, hmmmmmmmm potentie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overweeg je al de aanschaf van een andere braadmobiel?
Iets ongezonds he? Ja he?quote:
Er kunnen vast nog wel wat kilootjes bijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Admiraal is een snackbar. Klopt helemaal vriend
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er kunnen vast nog wel wat kilootjes bij
Ik zit ook over de 100 hoorquote:
Broodje gezond, carpaccio of mozzarella, pesto en tomaat had best gekund. In theorie danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Admiraal is een snackbar. Klopt helemaal vriend
Had gekund, maar als ik zoiets wil eten bestel ik wel bij Delifrance of zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Broodje gezond, carpaccio of mozzarella, pesto en tomaat had best gekund. In theorie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |