Als het maar geen appelflappen zijn whuahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Voor het afvallen liever een lap tekst dan een lap vlees, of niet @:Braddie
Al ruim 5 jaar in bezitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef jameshond7 het volgende:
Heb je je rijbewijs trouwens al gehaald?
hahahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het maar geen appelflappen zijn whuahahaha
Nee maar ff serieus een appel klinkt heel gezond dus, maar zit echt boordevol natuurlijke suikers.quote:
Hoeft er nog maar 20cm van mij bij en dan hebben we de sociale shit onder controle.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:26 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
een meter dertig je weet zelluf toch hahaha
Vieze fantasien weer phoenyx XDquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je moeder te neuken om je vader te redden of je vader jou te laten neuken om je moeder te redden, welke zou je dan kiezen?
Zelfmoordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef phoenyx het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je moeder te neuken om je vader te redden of je vader jou te laten neuken om je moeder te redden, welke zou je dan kiezen?
Zo'n clio RS rijd je toch ook het snot voor de ogen weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Clio.
Wankelmotoren zijn onbetrouwbaar. RX-8 is klein, en dat ding zuipt. Bron? CarThrottle.
Ja, en is een stuk comfortabeler, betrouwbaarder, en vast ook zuinigerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zo'n clio RS rijd je toch ook het snot voor de ogen weg.
Mwuha 2ehands zou ik me er nog niet aan wagen, want Renault. Geef mij maar een ongeblazen 2 liter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, en is een stuk comfortabeler, betrouwbaarder, en vast ook zuiniger
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou je met deze kont doen?
Broodje Frikandelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Wat is je favoriete snack bij de patat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |