Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
Wil je ook een ander neuken naast je vriendin?
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Scuidward het volgende:
Ga je wel eens zonder tanden te poetsen naar bed?
Dank je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is de laatste leugen die je hebt verteld?
Leuk topic phoenyx
Wist niet dat Veritaserum zo een invloed op je had.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef phoenyx het volgende:
Je kan me alles vragen en ik ga eerlijk antwoorden.
Normaal gesproken doe ik dat ook, dat weet je nu ook zeker omdat ik het je nu vertel. Dus eigenlijk had je mij ook eerder al je vragen kunnen stellen maar nu is er helemaal geen twijfel meer over mogelijk. Vraag wat je wil en je krijgt het antwoord, heb je altijd willen weten of ik echt 26cm heb? Vraag het me. Een beschrijving van mijn dagelijkse werkdag, ik vertel het je. Hoeveel ik op de bank heb mag je ook vragen maar dat is weinig want veel van wat we sparen gaat naar mijn vriendin. Die ben ik voor.
Nou game on,
En zoals met elk goed topic begint het met een goede TT, daarna een goede intro en daarna.. toch even een meidengifje want dat hoort nou eenmaal zo bij mijn topics
[ afbeelding ]
SPOILER: dit ziet er vast beter uit dan de vriendin van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:26 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]hopsakeSPOILER: dit ziet er vast beter uit dan de vriendin van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
[ afbeelding ]Ochtendfapje gezet.SPOILER: dit ziet er vast beter uit dan de vriendin van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beschrijf je geheimste seksuele fantasie.quote:
[ afbeelding ]Niks mis mee!SPOILER: dit ziet er vast beter uit dan de vriendin van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
[ afbeelding ]Mijn vriendin vind ik er een stuk beter uit zien. En ja dat is altijd open voor interpretatie maar wat je hier stelt is eigenlijk gewoon niet waar. Je hoeft mij niet te mogen maar wat betreft mijn vriendin, kinderen, vrienden etc. heb ik het best prima. Ook nogal beter dan die rare tieten. Gezicht ook niet geweldig niet waarSPOILER: dit ziet er vast beter uit dan de vriendin van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2020 20:49:18 ]
Die kan ik niet melden want als ik de geheimste (of een geheime) zou melden het automatisch betekent dat deze niet een geheime fantasie zou zijn anders zou ik deze niet hebben verteld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Beschrijf je geheimste seksuele fantasie.
Dat is privé.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |