Nee, frituur thuis al zatquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Doe je volgend jaar ook mee met heel holland frituurt?
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind jij dat je vrouwen best een paar petsen mag geven als ze niet luisteren?
En kinderen?quote:
Nee lekker laten rottenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vind je dat @:josbrech vrijgesproken moet worden?
En ook niet bij gekleurde mensen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, corrigerende tik is nooit ok
Ben wel klaar met de kapsalon eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
Hoe vaak eet jij kapsalon per week?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ook niet bij gekleurde mensen?
Jaren 80quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:29 schreef Maanvis het volgende:
welke tijd wilde je meemaken maar ben je te laat voor geboren?
Oke lekker progressief daar heb ik niet per se wat tegen.quote:
Bij benadering toch wel een aantal keerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke lekker progressief daar heb ik niet per se wat tegen.
Hoe vaak heb je bij benadering een erectie per dag?
Meer of minder dan 7?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bij benadering toch wel een aantal keer
Nee, wel zwartvissen, keer of 3 per weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Lanceer je graag bruinvissen? En zo ja hoe vaak.
Heb ik niet maar jij komt in de buurtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:33 schreef phoenyx het volgende:
Wie vind je de meest irritante user op FOK! ?
Nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer laat je je moeder een keer zien op youtube?
Paul!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie moet de volgende user worden voor de vraag wat je wil onz editie?
Is privequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:37 schreef phoenyx het volgende:
Wat is het ergste dat je ooit hebt meegemaakt?
Op de bips soberso.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind jij dat je vrouwen best een paar petsen mag geven als ze niet luisteren?
Als hij onschuldig is ook?quote:
Pfoee, toch wel dat ik op mezelf ging wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is het beste wat je ooit is overkomen?
Denk zeker 30-40quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoeveel kappa knoffo's heb je in je leven ongeveer gegeten?
Dat je een boodschap beter kan overbrengen dan met alleen audio, en dat je buiten beschouwing gelaten wát je precies doet op het internet, je veel sneller een fanbase cq volging kan creërenquote:
Met een FOK!ker? Denk @kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
Als je met een FOK!ker (of FOK!ster) zou moeten samenwonen, wie kies je dan?
Denk iedereen wel eensquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:46 schreef phoenyx het volgende:
Heb je ooit een vinger in je kont gestoken?
Die krijg je ook wel zonder samen te wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met een FOK!ker? Denk @:Kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benEn hem misschien op het rechte pad kan krijgen...
Met een FOK!ster? @:DJMO Krijg ik ein-de-lijk een schop onder m'n hol
Met DJMO blijft er niets meer van je hol over..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met een FOK!ker? Denk @:Kree, vooral omdat ik dan een keer de verstandige benEn hem misschien op het rechte pad kan krijgen...
Met een FOK!ster? @:DJMO Krijg ik ein-de-lijk een schop onder m'n hol
LAUFEN!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel zonder samen te wonenLOPEN ZUL JE KRENG!
Nooit gedaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef K.Indertent het volgende:
Waarom deed je alsof de Clio van iemand anders was? Wat was je werkelijke intentie?
Oh jahwel hoor. Een goed gespierde kont en benenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met DJMO blijft er niets meer van je hol over..
Als de tijd rijp isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef Hallojo het volgende:
Wanneer ga je, net als @:DJMO, 80 kilometer lopen?
bah bah, dan is er niks meer te knabbelen overquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh jahwel hoor. Een goed gespierde kont en benen
Hah. Betrapt vriend. Snap je nou dat ik niet in domme NS uniform grapjes trap? Echte mannen doen het op gelijke grond.quote:
Denk je dat de tijd rijp is voordat je overlijdt?quote:
Kut. ben over 6 weken jarig en denk dat het heel erg saai gaat zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:53 schreef Maanvis het volgende:
Als je vandaag jarig was hoe zou je dat dan vinden in de coronatijd?
Gisteren laten doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:54 schreef Maanvis het volgende:
Zijn je tieten klein en bescheiden, zodat je ze niet door de war haalt met bergen?
43quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef Maanvis het volgende:
Wat is je favoriete couplet van het Duitse volkslied?
Ik had vandaag welgeteld niets moeten doen, en dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Wat had je vandaag moeten doen maar wat heb je niet gedaan?
"Onze auto rijdt op alcohol" over Kreequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:58 schreef Maanvis het volgende:
Als je zelf een songtekst mocht schrijven over een FOK! user wat zou die tekst dan zijn?
Lang naar kijken en zachtjes strelen als dat magquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou je met deze kont doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |