Zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
En mocht je enorm afvallen, koop je dan een naamsverandering naar DeGraat?
Wanneer er weer kappa knoffo gegeten wordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:07 schreef Hallojo het volgende:
Wanneer komt er weer een kappa knoffo review?
Hoeft niet, maar ik doe dat welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:07 schreef Durmada het volgende:
Moet je potgroenten bewaren in de koelkast ?
Mannen val ik niet. Heb ook qua vrouwen niet een specifiek type, gaat mij vooral om karakter, zolang ze lief is, respectvol, aardig, en humor heeft ben ik tevreden. Beetje muzikaliteit is ook mooi maar geen préquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op wat voor vrouwen/mannen val je?
Wanneer ik weer inspiratie heb Paul, kan zomaar toeslaan maar kan ook nog wel even duren. Kanaal staat even op een laag pitje.quote:
De Braadvlogs komen niet meer terugquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wanneer komen de Braadvlogs terug? M.a.w.: ga je Nederland ook door de tweede golf slepen?
Jammer, jammer... Hoe bevalt de Clio tegenwoordig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Braadvlogs komen niet meer terug
@DJMOquote:
Eentje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Volg je zelf ook Nederlandse youtubers?
Clio bevalt prima. Rijdt als een treinquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:14 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Jammer, jammer... Hoe bevalt de Clio tegenwoordig?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De Braadvlogs komen niet meer terug
Trekt dus voor geen meter op?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Clio bevalt prima. Rijdt als een trein
Lijkt me lastig als je ergens heen moet waar geen rails liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Clio bevalt prima. Rijdt als een trein
Kan vervelend zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je ergens heen moet waar geen rails liggen.
Omdat eten erg lekker isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:18 schreef Catkiller het volgende:
Een ginger die niet bij naam genoemd wil worden vraagt: Waarom ben je zo moddervet?
Tokkiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:23 schreef Boze_Eend het volgende:
Wat vind je van lingeriesetjes in dierenprint?
Dat is een mooie. Let wat meer op jezelf, denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:24 schreef Boze_Eend het volgende:
Laatste vraag: Als je tien jaar terug in de tijd kon gaan welk advies zou je dan geven aan de jongere jou?
Gnoe. Gewoon omdat het mooi is om die GGGGGG uit te spreken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Zou je liever een gnoe of een kariboe als huisdier nemen?
Bang voor bruggen niet persé, maar vind het ook niet super fijn om er over heen te lopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:31 schreef maily het volgende:
@:DeBraad ben je bang voor bruggen? Ik vraag dit voor een vriendin
Oke, dank voor je antwoordquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bang voor bruggen niet persé, maar vind het ook niet super fijn om er over heen te lopen
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef Djauti het volgende:
Hebben jij en @:DJMO echt een relatie?
Als ik weer driftbuien krijgquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer ga je nou die drift auto kopen?
Oehlalaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet
Staat deze al op je playlist?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet
Nee nog nietquote:
Ik was een tweeling, broertje is 10 dagen na de geboorte overleden dus eh... "Ja" maar voor mijn gevoel "nee"quote:
Oh wat sneuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik was een tweeling, broertje is 10 dagen na de geboorte overleden dus eh... "Ja" maar voor mijn gevoel "nee"
Ja, heb er verder geen gevoel bij hoe morbide dat ook klinkt maar ik kende hem natuurlijk niet. Soms heb ik wel momenten dat ik denk, hoe zou mijn leven zijn met... Maar meer ook nietquote:
Ik rij in een Clioquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Genoeg om een dikke auto te rijden?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou je eventueel een dikke auto kunnen betalen met je YT-moneys?
Ik kook de laatste tijd heel weinig op wat groenten in een pannetje na.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Welk gerecht kook je het vaakst?
Ik zou heel graag weer op mijn oude niveau willen komen, 5-8 kilometer wandelen per dag. Ik zit nu al de hele week binnen. En ik liep voor de 2e golf Corona áls ik liep 2 kilometer per dag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Hoeveel zou je aan lichaamsbeweging willen doen en hoeveel doe je er momenteel aan?
Nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:48 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer ga je weer eens ergens de toerist uithangen?
Zou ik wel doen, van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:48 schreef Maanvis het volgende:
zal ik vandaag nog naar de kwantum fietsen?ik moet al sinds dinsdag eigenlijk.
Nee niet eensquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je wel eens een levende paling doorgslikt?
oke dan ga i zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, van uitstel komt afstel
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:51 schreef HermieHermann het volgende:
Can you play Feels like Love by Britt Crooswijk
Zodra ik mezelf op een fatsoenlijke fiets heb gehezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer gaan we een fietstochtje maken?
Moet je aan Marco vragenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:52 schreef Maanvis het volgende:
hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Complimenten voor dit topic! 👍quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:03 schreef Paul het volgende:
Na Neef Wuppie nu ook: @:debraad !!!
Vraag alles wat je wilt weten aan De Braad, hij zal je antwoord geven!
[ afbeelding ]
Ja maar wanneer is dat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zodra ik mezelf op een fatsoenlijke fiets heb gehezen
Zaterdag 23 maart om 12:38quote:
Laten we dan Januari 2022 nemen, jaar en 2 maanden. Ik hoop mezelf dan te zien in een wat meer toekomstbestendige woning, wat gewicht kwijt, en wil kunnen leven van YouTube.quote:
Fiets je ook mee?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Een OV-fiets is ook een fatsoenlijke fiets, dus zo ingewikkeld hoeft dat niet te zijn.
Ja, heb je daar problemen mee?quote:
Protip: Word geen crackjunk. Dan val je wel veel af maar dan hou je geen geld overquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we dan Januari 2022 nemen, jaar en 2 maanden. Ik hoop mezelf dan te zien in een wat meer toekomstbestendige woning, wat gewicht kwijt, en wil kunnen leven van YouTube.
Drugs zijn niks voor mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Protip: Word geen crackjunk. Dan val je wel veel af maar dan hou je geen geld over
Niet in de zomer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we dan Januari 2022 nemen, jaar en 2 maanden. Ik hoop mezelf dan te zien in een wat meer toekomstbestendige woning, wat gewicht kwijt, en wil kunnen leven van YouTube.
Zomer 2021 kan ik van YouTube "Leven" denk ik, als in. Vaste lasten betalen + eten/drinken. Januari 2022 hou ik aan als dat ik er ook daadwerkelijk véél meer van kan.quote:
Dat scheeltquote:
Oke oke ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zomer 2021 kan ik van YouTube "Leven" denk ik, als in. Vaste lasten betalen + eten/drinken. Januari 2022 hou ik aan als dat ik er ook daadwerkelijk véél meer van kan.
Het is een prima zakcentjequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:06 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat verdien je nu met YouTube?
Meer of minder dan twee keer de helft?quote:
Meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meer of minder dan twee keer de helft?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kan je nog een video maken over het koerier avontuur?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:09 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Kan je dan een video maken over mapima die je snitche bij het UWV?
Aanrader wel.quote:
Ja leg dat maar eens uit Braddie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Hoe verklaar je dat deze editie zoveel populairder is dan de editie van @:Neef_Wuppie ?
Waar is zijn topic gebleven? kan het niet meer vinden in KLB? edit: oh nu in ONZ, dacht echt dat ik hem vanmorgen in KLB had zien staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Hoe verklaar je dat deze editie zoveel populairder is dan de editie van @:Neef_Wuppie ?
In de doofpot gestopt vrees ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar is zijn topic gebleven? kan het niet meer vinden in KLB?
Je hebt toch tijd zat. Weekend? Jij hebt altijd weekend. Toch ben je al 5 jaar te druk om op fatsoenlijk gewicht te komen hahahahaha.quote:
Ben een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
omdat @SuperwormJim alle zinnige vragen uit het topique van @Neef_Wuppie verwijdertquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
Prima dat je dat denkt, maar laat mij en dit topic maar links liggen ja? Als je alleen maar kan trollen en zuigen en commentaar kan leveren wat nergens op slaat, dank je wel man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Content creator, man mensen kijken jou omdat je leedvermaak bent.
32quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel % van de content in dit topic bestaat uit fake news?
69quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel % van de content in dit topic bestaat uit fake news?
Geen idee, lang geleden dat ik Monopoly speeldequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Maanvis het volgende:
wat is je favoriete straat in monopoly?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:33 schreef Maanvis het volgende:
is het getal veertien ook voor jou een heilig getal?
Als je voorzichtig bent zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:33 schreef Maanvis het volgende:
als je poot in het gips is kan je dan nog wel je auto wassen?
Gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Word je wel eens wakker met een vinger in je kont?
Met enige regelmaat. Omdat ik toen té graag té veel was gefocust op veel abonnees enz.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:37 schreef Plompzakker het volgende:
Heb je ooit wel eens spijt gehad van de manier hoe je jezelf hebt geprofileerd op internet?
Alles wat klassiek is, behalve de standaard Fur Elise dingen, en Hardcore. Puur omdat ik dat niet kan.quote:
Een voetballer zie ik.. Ik heb niets met Voetbal. Kijk alleen Voetbal Inside af en toe, that's it.quote:
saaiquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alles wat klassiek is, behalve de standaard Fur Elise dingen, en Hardcore. Puur omdat ik dat niet kan.
Ja, handtekeningen kunnen via Danny.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:46 schreef Hallojo het volgende:
Ben jij nou de uitvinder van de Braadworst?
Hoe kan het dat je niks met voetbal hebt ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een voetballer zie ik.. Ik heb niets met Voetbal. Kijk alleen Voetbal Inside af en toe, that's it.
Niet mijn interessegebiedquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je niks met voetbal hebt ?
Kanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan je je interessegebieden niet verleggen ?
Ik was niet ingelicht dat die er wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja leg dat maar eens uit Braddie!
Voetbal is voor papoeasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je niks met voetbal hebt ?
Vind ik niet vervelend. Als jij Sjors als vergelijking trekt, prima.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ik kom nooit in ONZ, maar zag dit topic in de AT. Leuk dat je dit doet! Ik heb maar 1 of 2 filmpjes van je bekeken in het verleen, maar toch ken ik je van naam. Ik vergelijk je daarom een beetje met rapper Sjors. Vind je dat vervelend?
Ik bedoel dat niet negatief: gewoon je eigen ding doen en proberen negatieve reacties te negeren. Overigens denk ik wel dat je een stuk slimmer bent dan Sjors![]()
4,50, echt fantastischquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:56 schreef Maanvis het volgende:
wat is je uurtarief als je komt spelen op mijn begrafenis?
dealquote:
Je hebt het hier wel over de uitvinder van de braadworst hequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ik kom nooit in ONZ, maar zag dit topic in de AT. Leuk dat je dit doet! Ik heb maar 1 of 2 filmpjes van je bekeken in het verleen, maar toch ken ik je van naam. Ik vergelijk je daarom een beetje met rapper Sjors. Vind je dat vervelend?
Ik bedoel dat niet negatief: gewoon je eigen ding doen en proberen negatieve reacties te negeren. Overigens denk ik wel dat je een stuk slimmer bent dan Sjors![]()
[modbreak]oke bedankt[/modbreak]quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[modbreak]Geruimd en genote. Doe normaal of blijf weg. grgr[/modbreak]
Dank je welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Thanks maatquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat vraag je in ONZquote:
Ja 100%quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
Denk je ooit een salaris te kunnen verdienen met youtube waarmee je rond kunt komen?
Niet weten dat de sub titel sarcastisch isquote:
DE WAT ?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet weten dat de sub titel sarcastisch is
quote:
Rondom Corona? had veel harder gemoeten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:10 schreef Maanvis het volgende:
Wat vind je van het beleid van rutte?
Denk dat Geert Wilders beter kan zingen dan Hazes op't momentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:10 schreef Maanvis het volgende:
Als je mocht kiezen tussen geert wilders of andre hazes?
ja helemaal als jij zelf ook risicogroep bentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Rondom Corona? had veel harder gemoeten.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja helemaal als jij zelf ook risicogroep bent
zeg dat dan gewoon ipv je conditie aanhalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
is ook een reden dat ik al een week niemand meer zie en niet buiten kom.
Laat je ook echt iemand anders boodschappen voor je doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt.
is ook een reden dat ik al een week niemand meer zie en niet buiten kom.
als ik alleen kleine dingen nodig heb ga ik wel de deur uit. Maar als ik grote boodschappen moet doen bestel ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Laat je ook echt iemand anders boodschappen voor je doen?
Waar dan? Hier is bestellen bij Picnic iig heel lastig, want alles zit vol.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
als ik alleen kleine dingen nodig heb ga ik wel de deur uit. Maar als ik grote boodschappen moet doen bestel ik
Hier is bestellen ook lastig. Maar doe het ruim van te voren. Afgelopen week bij de Spar ging het prima.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar dan? Hier is bestellen bij Picnic iig heel lastig, want alles zit vol.
Ik wou een foute grap makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
als ik alleen kleine dingen nodig heb ga ik wel de deur uit. Maar als ik grote boodschappen moet doen bestel ik
Dat jij nou geen vrienden hebt kan ik niets aan doen. Heb je ook nog een vraag toevallig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onz vriendjes die elkaar aandacht geven
Huilen om dtsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onz vriendjes die elkaar aandacht geven
Ik verwacht geen professioneel YouTuber te worden. Overigens vind ik professioneel een raar woord in deze context, snap het wel, maar het is natuurlijk gewoon mijn hobby wat zich eventueel later kan vertalen naar mijn werk. En zo zal ik het ook zienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hoe denk je professioneel YouTuber te worden als je telkens stopt met uploaden of wat dan ook als mensen kritiek hebben?
Bruin.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:53 schreef Maanvis het volgende:
welke kleur moet de assistent van sinterklaas hebben?
Directquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:54 schreef Maanvis het volgende:
als je je clio in kon ruilen voor een slank lichaam zou je het dan doen?
Ik was een tweeling. Broertje 10 dagen na de geboorte overleden. Dus technisch gezien "Ja" maar ik voel er niets bij en vind het dus een lastige vraag om te beantwoordenquote:
Meerdere dingen. Maar het meeste spijt toch wel van hoe ik niet heb doorgepakt met afvallen in 2014quote:
Heeft niets met een obsessie te makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:57 schreef Maanvis het volgende:
waarom heb je zo'n obsessie met je gewicht?
Je hebt het er iedere dag over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heeft niets met een obsessie te makenIk ben nou eenmaal te zwaar
Volgende vraagquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt het er iedere dag over.
Ik ben ook te zwaar (alhoewel nog wel 50kg onder jou) maar ik heb het er niet elke dag over
Als je slank bent wat wordt dan het volgende onderwerp waar je het elke dag over hebt?quote:
Maanvisquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je slank bent wat wordt dan het volgende onderwerp waar je het elke dag over hebt?
Gelukkig. Fijn dat je een onderwerp hebt.quote:
Als je je identiteit moet ontlenen aan je gewicht dan kan je concluderen dat de rest van je persoonlijkheid zwaar verrot is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig. Fijn dat je een onderwerp hebt.
Want je weet dat Terror Jaap nooit kon afvallen omdat zijn gewicht zijn identiteit is.
Je moet niet dezelfde fout maken als terror jaap door een gewicht te zijn.
Wat mij betreft wel, als anderen zich kunnen gedragen en niet constant trollenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Denk je dat dit topique een deel twee krijgt?
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:05 schreef Maanvis het volgende:
Ben je wel eens jaloers op die andere youtuber (ad ofzo) dat ie alles kan eten zonder dik te worden
Waarom ben jij zo gevoelig voor trollen? Kan je niet beter naar een serieus forum gaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, als anderen zich kunnen gedragen en niet constant trollen
Ben helemaal niet super gevoelig voor trollen, maar hou het wel graag gezelligquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gevoelig voor trollen? Kan je niet beter naar een serieus forum gaan?
Trollen is gezellig. Als iemand je trollt dan houdt ie eigenlijk van je. HE PIKquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben helemaal niet super gevoelig voor trollen, maar hou het wel graag gezellig
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Trollen is gezellig. Als iemand je trollt dan houdt ie eigenlijk van je. HE PIK
Niets, enge manquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:09 schreef Maanvis het volgende:
Als je adolf hitler had gekend toen hij nog leefde, wat had je dan tegen hem gezegd?
Beffenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:11 schreef Maanvis het volgende:
Waar gaat het nummer 'ik wil alleen maar zwemmen' van spinvis over?
Geen mening over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat vind jij van de onthoofding van die franse leraar?
Ben je een moslimextremist?quote:
Is privequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mogen we niet weten of je een chickie hebt?
Niet zeurenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mogen we niet weten of je een chickie hebt?
Had dan verstandiger boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:14 schreef Maanvis het volgende:
Als je 1 ding mocht veranderen wat je afgelopen week had gedaan wat dan
Kom je dan wel achter juffiequote:
Ik begin al bang te worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kom je dan wel achter juffie
Wat vind je van koning wimlex? En maxima?quote:
Prima mensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat vind je van koning wimlex? En maxima?
Kan ik mij niet meer herinneren, heb 1x gestemd, toen was ik 18quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:16 schreef Maanvis het volgende:
wat is de politieke partij waar je het laatste op hebt gestemd?
En danny en yvonne? En vind je die vergelijkbaar met de koning en koningin?quote:
Die hebben in elk geval iets gecreëerd wat toegankelijk is voor mensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En danny en yvonne? En vind je die vergelijkbaar met de koning en koningin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |